Knap van Meltingquote:Op woensdag 30 december 2020 21:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Steevast als 27e nummer in de show gedraaidAlleen @:Melting merkte er bij de tweede keer iets over op.

Jason Walker - Brave Soul
 Jason Walker - Brave Soul

Rhys Lewis - The Sun Will Rise
 Rhys Lewis - The Sun Will Rise

Ja, hier durfde ik al mijn geld al vooraf op in te zetten.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:03 schreef DJ11 het volgende:
Rhys Lewis, vorig jaar op #3 in mijn jaarlijst met Hold On To Happiness, bracht dit jaar zijn fraaie debuutalbum uit. Maar toen corona uitbrak, nam bij tussendoor nog "eventjes" een pareltje van de bovenste plank op. Een liedje dat duidelijk over corona gaat, maar ook over hoop.
Deze man is een ongekend groot talent. Dat moet in 2021 echt veranderen.
001.Rhys Lewis - The Sun Will Rise

quote:Op woensdag 30 december 2020 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hier durfde ik al mijn geld al vooraf op in te zetten.
 Ja, je had er tijdens mijn All-time Top 250 ook al over. Maar die had ik beperkt tot en met 2019.
  Ja, je had er tijdens mijn All-time Top 250 ook al over. Maar die had ik beperkt tot en met 2019.

Nee, ik vond het een passend slot voor dit coronajaar. Vera Lynn is dit jaar overleden en "We'll Meet Again" was in Engeland een nummer dat in het kader van corona en de lockdown veel werd gedraaid. Zelfs de koningin liet het na haar speech draaien.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:08 schreef livelink het volgende:
Geen verborgen boodschap bij dit toetje, hoop ik?

Graag gedaan. Bedankt voor het luisterenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:09 schreef livelink het volgende:
Het was weer heel fijn, DJ11. Wat mij betreft een traditie om in ere te houden.
Dank je wel voor al je nieuwe muziek in het afgelopen jaar en voorgaande jaren.

Oh, dat wist ik niet. Is inderdaad wel een troostrijk nummer dat hoop uitstraalt.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, ik vond het een passend slot voor dit coronajaar. Vera Lynn is dit jaar overleden en "We'll Meet Again" was in Engeland een nummer dat in het kader van corona en de lockdown veel werd gedraaid. Zelfs de koningin liet het na haar speech draaien.

Goedemorgen livelink.quote:Op donderdag 31 december 2020 06:44 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen op deze laatste dag van het jaar

Het blijkt dat ik me uiteindelijk toch beter voel met op tijd opstaan. Heb nu de keuken al helemaal schoongemaakt, dus dat is mooi meegenomen.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Je weet dat je uit mocht slapen vandaag?

quote:Op donderdag 31 december 2020 08:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Het blijkt dat ik me uiteindelijk toch beter voel met op tijd opstaan. Heb nu de keuken al helemaal schoongemaakt, dus dat is mooi meegenomen.

Ik wil dit jaar gewoon netjes en vooral snel afsluitenquote:Op donderdag 31 december 2020 08:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ben je al vroeg fanatiek.
Niet eens even rustig opstarten dan.

Dan ben je goed op weg in ieder geval.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar gewoon netjes en vooral snel afsluiten
Niet dat ik nou direct verwacht dat de start van 2021 ook maar iets beter zal zijn, maar toch....

goedemorgen
 goedemorgen  

Goedemorgen.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:03 schreef just me het volgende:
goedemorgen

jammer dat ik de show van DJ11 gemist heb maar toen ik thuis kwam ben ik meteen naar bed gegaan, ik was de hele dag al niet lekker. Mijn grote vriend de kersenpitzak heeft goed voor me gezorgd en nu gaat het wat beter.

Hij is 3 geworden en is overal blij meequote:Op donderdag 31 december 2020 09:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Fijn dat je weer wat opgeknapt bent. Wel een gezellige verjaardag gehad?

Dat geloof ik meteen. Vooral als oma op bezoek komt.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:13 schreef just me het volgende:
[..]
Hij is 3 geworden en is overal blij mee

Goedemorgen just me.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:03 schreef just me het volgende:
goedemorgen

jammer dat ik de show van DJ11 gemist heb maar toen ik thuis kwam ben ik meteen naar bed gegaan, ik was de hele dag al niet lekker. Mijn grote vriend de kersenpitzak heeft goed voor me gezorgd en nu gaat het wat beter.

quote:Op donderdag 31 december 2020 09:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Even just-me-time dan. Zorg goed voor jezelf. Je bent je zelf ook een beetje voorbij aan het hollen de laatste maand, heb ik het idee.
 het is ook té druk geweest, vandaag alleen doen wat gedaan moet worden en voor de rest lekker niets
 het is ook té druk geweest, vandaag alleen doen wat gedaan moet worden en voor de rest lekker niets   

Heel verstandig. Pas goed op jezelfquote:Op donderdag 31 december 2020 09:50 schreef just me het volgende:
[..]het is ook té druk geweest, vandaag alleen doen wat gedaan moet worden en voor de rest lekker niets

die kun je toch bij elke winkel kopen ?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:16 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga straks denk ik nog maar even op oliebollenjacht om toch een beetje oud en nieuw gevoel te krijgen.

Gisteren waren ze opquote:Op donderdag 31 december 2020 10:29 schreef just me het volgende:
[..]
die kun je toch bij elke winkel kopen ?

De ene oliebol is de andere niet...quote:Op donderdag 31 december 2020 10:29 schreef just me het volgende:
[..]
die kun je toch bij elke winkel kopen ?

Dan zal ik wel de verkeerde appelbeignets gekocht hebben, er stond (gisteren!!) niemand voor me bij het kraampje bij de banketbakkerquote:Op donderdag 31 december 2020 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De ene oliebol is de andere niet...
Moet er overigens niet aan denken om nu ergens in een rij voor die dingen te hoeven staan.
Het is behoorlijk koud buiten...

quote:
 dan toch maar zelf bakken Raf!
  dan toch maar zelf bakken Raf!

Ik denk dat je er slim aan hebt gedaan om gisteren al ingeslagen te hebben.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:42 schreef just me het volgende:
[..]
Dan zal ik wel de verkeerde appelbeignets gekocht hebben, er stond (gisteren!!) niemand voor me bij het kraampje bij de banketbakker

Ga zo nog maar even kijken bij de appie, ook nog even bak salade halen.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:42 schreef just me het volgende:
[..]
Dan zal ik wel de verkeerde appelbeignets gekocht hebben, er stond (gisteren!!) niemand voor me bij het kraampje bij de banketbakker
[..]dan toch maar zelf bakken Raf!

Tradities moeten in stand gehouden worden.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen
Ik heb ze weer zelf gebakken en klaar!
[ afbeelding ]

Preciesquote:Op donderdag 31 december 2020 10:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tradities moeten in stand gehouden worden.
Lekker!

Ik mis alleen nog de opmerking "tast toe, er is genoeg"quote:Op donderdag 31 december 2020 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen
Ik heb ze weer zelf gebakken en klaar!
[ afbeelding ]
 Maar ja, het is geen vrijdag... (al voelt het wel zo)
  Maar ja, het is geen vrijdag... (al voelt het wel zo)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |