Misschien te weinig gedraaid danquote:Op woensdag 30 december 2020 21:13 schreef livelink het volgende:
Deze hoor ik volgens mij wel voor het eerst.
Bedoel je dat het allemaal wat mat klinkt?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Voorgaande studio-albums van de Pet Shop Boys leverden top 3-noteringen in mijn jaarlijst op. Hotspot blijft achter. Niet omdat het geen goed album is, maar... ik kan niet wennen aan de mastering. Iemand heeft enorm in z'n taak verzaakt. De nummers komen daardoor gewoon niet goed uit de verf. Het is zo erg dat ik zelf aan nummers hebben lopen sleutelen om ze wat op te kalefateren....
Het doet trouwens niks af aan de kwaliteit van dit nummer:
013.Pet Shop Boys - Hoping For A Miracle
Overigens hebben de heren weer de nodige nieuwe nummers geschreven, net als muziek voor een nieuwe theaterproductie. Ze zitten dus nog altijd niet stil.
Ja, heel vol in het midden. Heel weinig laag en hoog. Echt zonde. Hopelijk komt er ooit nog eens een geremasterde versie waarbij deze brei wordt hersteld...quote:Op woensdag 30 december 2020 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Bedoel je dat het allemaal wat mat klinkt?
Ik zou zelf de link met Abba niet meteen leggen, maar toen ik het las hoorde ik het wel een beetje.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb dit liedje geloof ik al eens ABBA-esque genoemd:
012.Ashe - Save Myself
Dit had van mij wel in de top 10 mogen staan hoor.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:25 schreef DJ11 het volgende:
Vorige show nog gedraaid, dezeDit jaar géén Noorse muziek in de top-10; stop de persen. De hoogste plaat uit mijn favoriete muziekland staat op 11:
011.Violet Road - A New Day Begins
Ik heb een idee bij de nummer 1.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Hierna de top-10
... met onder meer een nummer dat veel hoger is geëindigd dan ooit gedacht en een afgetekende #1
Je krijgt denk ik nog wel een paar O ja-erlebnissenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb een idee bij de nummer 1.
Maar verder ben ik behoorlijk blanco.
I R Alive, was wel even in slaap gekukeld tijdens het darten kijken ondertussenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:30 schreef livelink het volgende:
Is Raf er nog? Of heeft de hoofdpijn hem geveld?
Misschien heeft -ie er juist nog meer hoofdpijn van gekregenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:30 schreef livelink het volgende:
Is Raf er nog? Of heeft de hoofdpijn hem geveld?
Deze was ik alweer vergeten. Wat een stom jaar was het ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:32 schreef DJ11 het volgende:
Als het Songfestival was doorgegaan, ben ik ervan overtuigd dat dit nummer had gewonnen. Het is voor mij onlosmakelijk met dit corona-jaar verbonden. In het zwaar getroffen Italië zongen mensen dit nummer luidkeels mee vanaf hun balkons. Maak lawaai...
009.Diodato - Fai Rumore
Slaap is goed tegen de hoofdpijn. En darts is slaapverwekkend, dat blijkt dan maar weer.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
I R Alive, was wel even in slaap gekukeld tijdens het darten kijken ondertussen
Pijlsnel van je hoofdpijn af met dartsquote:Op woensdag 30 december 2020 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Slaap is goed tegen de hoofdpijn. En darts is slaapverwekkend, dat blijkt dan maar weer.
Ja, ik had al stiekem gegoogled wie het was geworden. Ik wist alleen niet meer of het van dit jaar was of van vorig jaar. Vorig jaar had je ook Celeste in je jaarlijst, kan ik me herinneren. Maar dat zal dat langzame nummer van haar zijn geweest dan.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:35 schreef DJ11 het volgende:
Eerder deze avond ging het al even over de "BBC Sound of..." De dame die de editie van 2020 won, heeft de verwachtingen wat mij betreft meer dan waargemaakt. 2020 was amper begonnen of ze bracht één van de beste nummers van het jaar uit. Het werd ook in Nederland (zowaar) een redelijk grote hit...
008.Celeste - Stop This Flame
Leuk! Hebben jullie een zangeres?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:36 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb m'n coverband trouwens zover gekregen dat we dit nummer gaan doen. Oefensessies liggen nu stil door corona, maar het staat voor binnenkort op de rol
Ze werd BBC Sound of 2020. Genomineerden werden eind 2019 bekend gemaakt, de winnaar begin 2020.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik had al stiekem gegoogled wie het was geworden. Ik wist alleen niet meer of het van dit jaar was of van vorig jaar. Vorig jaar had je ook Celeste in je jaarlijst, kan ik me herinneren. Maar dat zal dat langzame nummer van haar zijn geweest dan.
Ja. Ik zou dit onze zanger nooit aandoen....quote:Op woensdag 30 december 2020 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk! Hebben jullie een zangeres?
Je weet maar nooit....quote:Op woensdag 30 december 2020 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja. Ik zou dit onze zanger nooit aandoen....
Het heeft zijn titel niet helemaal mee.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:43 schreef DJ11 het volgende:
Grijsgedraaid; één van de meestgedraaide nummers in mijn shows dit jaar.
006.Joe Goddard & Hayden Thorpe - Unknown Song
WK blijf ik wel leuk vinden, kijk het verder ook bijna niet meer.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Slaap is goed tegen de hoofdpijn. En darts is slaapverwekkend, dat blijkt dan maar weer.
Het is een Kwown Song nuquote:Op woensdag 30 december 2020 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Het heeft zijn titel niet helemaal mee.
Ik hoorde dat het zonder publiek ook wel wat sfeerloos is om naar te kijken.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
WK blijf ik wel leuk vinden, kijk het verder ook bijna niet meer.
Zw pleuren er nep publiek onder.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het zonder publiek ook wel wat sfeerloos is om naar te kijken.
Ik ben dit de laatste tijd alleen maar mooier gaan vinden. Had niet verwacht dat het in de top-10 zou eindigen...quote:
Dit is inderdaad een o, ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:51 schreef DJ11 het volgende:
Een prachtig nummer uit Canada:
004.Roquemore - Blame
Hierna moet ik een traditie gaan verbreken.....
De nummer 1 denk ik zelfs te weten.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De bovenste 4 (waarvan je er één denkt te weten) geheid ook allemaal
quote:27 The Howl & The Hum - 27 (radio edit)
MUZ / Radio 49 #3391 - Bad-timing
MUZ / Radio 49 #3356 - Het is weer gelukt, het is weekend!!
quote:27 The Howl & The Hum - 27
MUZ / Radio 49 #3335 - Midweek Music
MUZ / Radio 49 #3324 - Stock, Aitken & Waterman avond...
quote:27 The Howl & The Hum - 27 (Live Alternate Version)
MUZ / Radio 49 #3305 - Kate heeft het laatste woord
MUZ / Radio 49 #3291 - MadMaster is iedereen te snel af
MUZ / Radio 49 #3282 - 11 in een dozijn
quote:27 The Howl & The Hum - 27
MUZ / Radio 49 #3275 - Winners
quote:27 The Howl & The Hum - 27 (Live Alternate Version)
MUZ / Radio 49 #3265 - Domino
MUZ / Radio 49 #3250 - Vis eten houdt je jong
Maar ik kan 'm nu niet als 27e draaien....quote:27 The Howl & The Hum - 27 (radio edit)
MUZ / Radio 49 #3243 - Back to School
quote:Op woensdag 30 december 2020 21:55 schreef DJ11 het volgende:
Zo vaak volgehouden....
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar ik kan 'm nu niet als 27e draaien....
003.The Howl & The Hum - 27
Ik ben ervan overtuigd dat je de juiste twee nummers in gedachten hebt. De vraag is alleen nog in welke volgorde ze staan. Ik heb eerlijk gezegd geen moment getwijfeld.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
Eén heb ik al eerder in dit topic voorspeld dat hij nog eens zou komen en de ander moet de nummer 1 zijn.
Ik twijfel ook niet eigenlijk. Hoewel ik het dan waarschijnlijk juist fout heb.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat je de juiste twee nummers in gedachten hebt. De vraag is alleen nog in welke volgorde ze staan. Ik heb eerlijk gezegd geen moment getwijfeld.
Steevast als 27e nummer in de show gedraaidquote:Op woensdag 30 december 2020 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Helemaal niet door gehad. Maar dit is dus inderdaad een o, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |