SPOILER: StemtipsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer?
Maandag 25 december 0:00 beginnen we, zondag 31 december 23:59 lallen we mee met Bohemian Rhapsody. Tenminste, dat kan toch haast niet fout?
Vanaf wanneer stemmen?
Vanaf vrijdag 1 december.
Staat ie in de top 2000?
11 december is gifjesdag ofzo. Heerlijk.
Overzichtenlijstjes:
Op https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php staat de lijst van 2022, inclusief statistieken
De FOK! 2000:
Wie weet is er weer een vrijwilliger die onze lijstjes gaat optellen
Presentatie:
00.00 – 02.00 uur Jeroen van Inkel
02.00 – 04.00 uur Frank van ‘t Hof
04.00 – 06.00 uur Desiree van der Heiden
06.00 – 08.00 uur Paul Rabbering
08.00 – 10.00 uur Jan-Willem Roodbeen & Jeroen Kijk in de Vegte
10.00 – 12.00 uur Bart Arens
12.00 – 14.00 uur Annemieke Schollaardt
14.00 – 16.00 uur Gijs Staverman
16.00 – 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 – 20.00 uur Wouter van der Goes
20.00 – 22.00 uur Emmely de Wilt
22.00 – 00.00 uur Morad El Ouakili
Social media Radio 2:
NPO RADIO 2 op Instagram
NPO RADIO 2 op Twitter
TOP 2000 op Facebook
Meeluisteren:
Kabelfrequenties in de verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
De Top 2000 in beeld
Cultura 24 NPO 1 Extra:
Twee jaar lang zoomers is mooi geweest, dit jaar weer het CAFÉ! 24/7 te zien. Tevens met een uurtje doventolk. Nu eindelijk in HD
Nederland 3 NPO 3:
Diep in de nacht. Daar kijkt dus eigenlijk niemand naar.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000
Etalagekanalen
Bij je provider is vast een kanalengids. Je moet NPO 1 extra of de zender van de maand hebben vermoedelijk.
Voor uitgebreide statistieken:
https://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Spotify:
Voor degene die de allereerste Top 2000 qua songs via Spotify wil terugluisteren van #2000 naar #1:
Spotify - De allereerste Top 2000 (1999)
Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden. Ook uitzendingen zelf van die eerste editie, met het gepraat van de dj's over binnengekomen faxen (!), kun je vast wel ergens vinden.
De Top 2000 op FOK! door de jaren heen
Topicreeks: Top 2000 Editie 2001
Topicreeks: Top 2000 Editie 2002
Topicreeks: Top 2000 Editie 2003
Topicreeks: Top 2000 Editie 2004
Topicreeks: Top 2000 Editie 2005
Topicreeks: Top 2000 Editie 2006
Topicreeks: Top 2000 Editie 2007
Topicreeks: Top 2000 Editie 2008
Topicreeks: Top 2000 Editie 2009
Topicreeks: Top 2000 Editie 2010
Topicreeks: Top 2000 Editie 2011
Topicreeks: Top 2000 Editie 2012
Topicreeks: Top 2000 Editie 2013
Topicreeks: Top 2000 Editie 2014
Topicreeks: Top 2000 Editie 2015
Topicreeks: Top 2000 Editie 2016
Topicreeks: Top 2000 Editie 2017
Topicreeks: Top 2000 Editie 2018
Topicreeks: Top 2000 Editie 2019
Topicreeks: Top 2000 Editie 2020
Topicreeks: Top 2000 Editie 2021
Topicreeks: Top 2000 Editie 2022
De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Analyse nieuwe binnenkomers 2023
@peaceman stelde samen: FOK!2000 2022
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ers in beeld:SPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafische aankleding van het topic:SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gifjes en afbeeldingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hilarisch photoshopje uit 2022, wat ArnieAlberts ruim een jaar later in zijn archief terugvond en chaos in de reeks mee veroorzaakte:![]()
![]()
Mijn record staat nog steeds op 1500 precies op één dag. Maar dat kost gewoon zoveel moeitequote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
werken en familie past daar niet bij iddquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn record staat nog steeds op 1500 precies op één dag. Maar dat kost gewoon zoveel moeiteSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik schenk nog een Laphroaig in en dan ga ik slapen. Als je iets van me wil weten, go your gangMy friends all drive horses![]()
Dat weet ik nog welquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn record staat nog steeds op 1500 precies op één dag. Maar dat kost gewoon zoveel moeite![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Volgens mij was ik toen nog te incompetent om gifs te posten. Kweenie meer wat het was, zou best kunnen dat dit mijn eerste jaar in deze reeks was. Misschien tot heel laat opgebleven die nacht en toen lekker doorgespamd na het wakker worden.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Het moet niet op werken lijken natuurlijkquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn record staat nog steeds op 1500 precies op één dag. Maar dat kost gewoon zoveel moeite![]()
In coronatijd toen ik toch nergens heen ging had ik meer kansen. Ik denk dat ik nu alleen woensdag de tijd zou hebben om richting dat soort aantallen te gaan.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
@hollandia02 ik ben geloof ik nooit uit die puberteit gekomen
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
F. Halsema fans zijn over het algemeen schaars geloof ikRemember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
Ha, deze heb ik op 7" vinyl.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Vooral spammen ja. Ik heb ook een jaar gehad met een paar dagen 1000+, maar toen zat ik thuisquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Volgens mij was ik toen nog te incompetent om gifs te posten. Kweenie meer wat het was, zou best kunnen dat dit mijn eerste jaar in deze reeks was. Misschien tot heel laat opgebleven die nacht en toen lekker doorgespamd na het wakker worden.![]()
Alleen als je nu snel een schijtlollig walsje doet mag je blijven.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:42 schreef Koen66 het volgende:
ik ken deze serieus niet....
Ben ik nu af?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ik heb alle nieuwkomers in de top 2000 geluisterd om een quiz te winnen (ik heb geen leven), het is wel gek om die direct te herkennenMy friends all drive horses![]()
Ik ook niet, maar het is Floor dus ik heb hoge verwachtingen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:42 schreef Koen66 het volgende:
ik ken deze serieus niet....
Ben ik nu af?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Beastie Boys pak je zo toch wel even mee?quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:42 schreef PippenScottie het volgende:
Ik schenk nog een Laphroaig in en dan ga ik slapen. Als je iets van me wil weten, go your gang![]()
Ik snap het, ikzelf post ook minder, al kan het best nog een dagje uit de hand lopenquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In coronatijd toen ik toch nergens heen ging had ik meer kansen. Ik denk dat ik nu alleen woensdag de tijd zou hebben om richting dat soort aantallen te gaan.![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat gevoel heb ik soms ookquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:43 schreef houdjemond het volgende:
@:hollandia02 ik ben geloof ik nooit uit die puberteit gekomen![]()
![]()
Dat is het betere nieuwsquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:43 schreef houdjemond het volgende:
@:hollandia02 ik ben geloof ik nooit uit die puberteit gekomenje hebt soms van die mensen die dan zelf de ergste waren en het dan later gaan verafschuwen, zo naar….
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Ik beaam ditquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:43 schreef houdjemond het volgende:
@:hollandia02 ik ben geloof ik nooit uit die puberteit gekomen
Dit is een compliment trouwens
My friends all drive horses![]()
Femke?quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
F. Halsema fans zijn over het algemeen schaars geloof ikIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ja zou em eigenlijk van jouw playlist kunnen kennen. Deze kwam net niet voorbij in m'n shufflequote:Op dinsdag 26 december 2023 01:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb alle nieuwkomers in de top 2000 geluisterd om een quiz te winnen (ik heb geen leven), het is wel gek om die direct te herkennenRemember the jester that showed you tears
Aaron Carterquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:43 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag: wat was voor jou de meest shockerende dood van een muzikant dit jaar?
-Scorpion_17![]()
Himmel. Hoe laat?quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Beastie Boys pak je zo toch wel even mee?My friends all drive horses![]()
Schokkend niet, maar ik ga toch voor Sineadquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:43 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag: wat was voor jou de meest shockerende dood van een muzikant dit jaar?![]()
geen muzikant maar Matthew Perry's dood werd ik erg verdrietig vanquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:43 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag: wat was voor jou de meest shockerende dood van een muzikant dit jaar?
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Nee hoor, vraag maar aan PippenScottie. Ben soms nogsteeds 16.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:44 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dat is het betere nieuwsje hebt soms van die mensen die dan zelf de ergste waren en het dan later gaan verafschuwen, zo naar….
-Scorpion_17![]()
als ik je nou eens vertel dat zelfs ik dat gevoel nog wel eens hebquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dit, Het was niet geheel overwacht, net zoals Shane, maar toch.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Schokkend niet, maar ik ga toch voor SineadWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Niet mijn ding dit.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Over gifjes gesproken, het lijkt erop dat NPO Radio 2 de code van de uurbestanden heeft aangepast? Ik geloof dat ze niet meer gemakkelijk als MP4 te downloaden zijn nu.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Volgens mij was ik toen nog te incompetent om gifs te posten. Kweenie meer wat het was, zou best kunnen dat dit mijn eerste jaar in deze reeks was. Misschien tot heel laat opgebleven die nacht en toen lekker doorgespamd na het wakker worden.![]()
![]()
Dat maakt het wel omslachtiger om snel nieuwe gifjes te makenBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Duh. Sineadquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:43 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag: wat was voor jou de meest shockerende dood van een muzikant dit jaar?![]()
![]()
![]()
Dan ga ik even polsen bij de lokale Regenboog of Zeester om je te zoekenquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee hoor, vraag maar aan PippenScottie. Ben soms nogsteeds 16.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Hier ook!quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Schokkend niet, maar ik ga toch voor Sinead![]()
Dat wel, maar zo jong. En dan van dd week hun zus nog. Ellende voor die familie.quote:T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Dat was vorig jaar?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Niet onverwacht idd, wel pijnlijk triest.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit, Het was niet geheel overwacht, net zoals Shane, maar toch.![]()
Ik had stiekem nog hoop dat ze nog een tijd zou blijven leven. Helaas was het volgens mij een gebroken maar wel mooie zielquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Schokkend niet, maar ik ga toch voor Sinead![]()
mja toch niet helemaal onverwacht met d'r eeuwigdurende depressiequote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oh deze is lekker hoorIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Welkom bij de club danquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik je nou eens vertel dat zelfs ik dat gevoel nog wel eens heb![]()
![]()
Josephine
quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:46 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dan ga ik even polsen bij de lokale Regenboog of Zeester om je te zoeken![]()
ik hoor het wel
-Scorpion_17![]()
Die familie heeft wel een nare geschiedenis zeg vol ellendequote:Op dinsdag 26 december 2023 01:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat wel, maar zo jong. En dan van dd week hun zus nog. Ellende voor die familie.![]()
Josephine.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Vond ik ook enorm triest. Het leek net wat beter met hem te gaanquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
geen muzikant maar Matthew Perry's dood werd ik erg verdrietig van![]()
Sixto Rodriguez. Searching For Sugar Man is denk ik wel mijn favoriete muziekdocu. En heb z'n concert op BKS wel eens voorbij zien komen. Zo heerlijk breekbaar:)quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:43 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag: wat was voor jou de meest shockerende dood van een muzikant dit jaar?Remember the jester that showed you tears
Ik zal er zijn 🫡quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Derde liedje van volgend uur.My friends all drive horses![]()
Tom Pintens (van o.a. Het Zesde Metaal) en Sinead O'Connorquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:43 schreef ok01 het volgende:
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Nu klink ik als een pedoquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee hoor, vraag maar aan PippenScottie. Ben soms nogsteeds 16.My friends all drive horses![]()
quote:
17 wel overigens.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
als ie snel is kan ie het nog halen!quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Was dat nou Tim op het Broek.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Las ik vandaag inderdaad, echt heel triestquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat wel, maar zo jong. En dan van dd week hun zus nog. Ellende voor die familie.![]()
Zekersquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nee, vorig jaar.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:47 schreef alopio het volgende:
Was Taylor Hawkins ook dit jaar? Dan mag die ook wel op dat lijstje|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
al die filesquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
als ie snel is kan ie het nog halen!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Crosby was wel dit jaar.
Maar toch. Altijd als iemand die met depressies kampt er mee stopt, dat doet pijnquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja toch niet helemaal onverwacht met d'r eeuwigdurende depressieMy friends all drive horses![]()
Oh ja, die is ook al doodquote:
Elke keer als ik Chris rea met een non kerstmis nummer hoor, krijg ik hetzelfde gevoel als wanneer ik een docent buiten school zag![]()
zeker....quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar toch. Altijd als iemand die met depressies kampt er mee stopt, dat doet pijnSame shit, different day
SC hopper present![]()
Dit ja.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar toch. Altijd als iemand die met depressies kampt er mee stopt, dat doet pijn
Mooi mens, pijnlijk leven![]()
Ik zal het zo even opzoekenquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Sixto Rodriguez. Searching For Sugar Man is denk ik wel mijn favoriete muziekdocu. En heb z'n concert op BKS wel eens voorbij zien komen. Zo heerlijk breekbaar:)![]()
Zit wel eens te denken welke dood van een bekend persoon me het meest zou doen als end of an era, en ik denk toch dat dat Andre van Duin zou zijn. Daar zit toch mn hele jeugd en verder bestwel mee vervlochten.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Gelukkig ken ik nog wel The Road To Hell van hem, maar dit vind ik wel een mooie vergelijkingquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:49 schreef ok01 het volgende:
Elke keer als ik Chris rea met een non kerstmis nummer hoor, krijg ik hetzelfde gevoel als wanneer ik een docent buiten school zag
serieusquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:49 schreef Dagoduck het volgende:
We hadden ooit op FOK! een Fien(tje), die reed van een dijk tijdens het verplaatsen van de FOK!Stok
[ afbeelding ]
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Vorig jaar ergensquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:47 schreef alopio het volgende:
Was Taylor Hawkins ook dit jaar? Dan mag die ook wel op dat lijstje![]()
No Fucking Way.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:49 schreef Dagoduck het volgende:
We hadden ooit op FOK! een Fien(tje), die reed van een dijk tijdens het verplaatsen van de FOK!Stok
[ afbeelding ]
![]()
Ik zou dat denk ik hebben bij Willem van Hanegemquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zit wel eens te denken welke dood van een bekend persoon me het meest zou doen als end of an era, en ik denk toch dat dat Andre van Duin zou zijn. Daar zit toch mn hele jeugd en verder bestwel mee vervlochten.![]()
WTFquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:49 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Niet de meid die pippen zag, maar heb wel twee andere mooie meiden gezien.
Ik ben tevree."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Best zwaar vechten tegen de slaap nummer was het wel die JosephineRemember the jester that showed you tears
Jezus dat meen je niet, ik netjes met het ov hij met de auto 🤢quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:49 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Goede vraag wel, van welke dood van een bekend persoon zullen jullie kapot zijn?My friends all drive horses![]()
zag wel eens hele discussies met die Fien in het stoktopicSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik vind zelf I can hear your heartbeat wel leuk van hemquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik nog wel The Road To Hell van hem, maar dit vind ik wel een mooie vergelijking![]()
Toch valt het aantal muzikanten dat ik live heb gezien en dit jaar zijn overleden wel mee vergeleken met voorgaande jaren (ik kan er uiteraard een aantal gemist hebben). Zie MUZ / Welke muzikanten heb jij live gezien die inmiddels zijn overleden?quote:
• 2023 Hans Jansen (Sounds Funky, 2017)
• 2023 Steffen Weigand (My Sleeping Karma, 2021, 2022)
• 2023 Gary Rossington (Lynyrd Skynyrd, 2019)
• 2023 David Crosby (Crosby, Stills & Nash, 2015, solo, 2018)
• 2022 Paul Rubrech (2017, 2018)
• 2022 Saskia Hoogerbrugge (Andy & Saskia, 2016)
• 2022 Alan White (YES, 2009)
• 2022 Trevor Strnad (The Black Dahlia Murder, 2016, 2018)
• 2022 Taylor Hawkins (Foo Fighters, 2011, 2015, 2017)
• 2022 Mark Lanegan (Mark Lanegan Band, 2017)
• 2022 Dick Korporaal (The Valley Below, 2016)
• 2021 Jan Buijs (Scheepsfolk, 2019)
• 2021 Peter Stap (The Covenant, 2015, 2017, 2019, 2021)
• 2021 Geert Leenders (Stardusters, 2016, 2019)
• 2021 Charlie Watts (The Rolling Stones, 2014)
• 2021 Dusty Hill (ZZ Top, 2019)
• 2021 Mike Howe (Metal Church, 2017)
• 2021 Cees Hendriks (Lightnings, 2018)
• 2021 Will Mecum (Karma To Burn, 2015)
• 2021 Oscar Kraal (Van Dik Hout, 2018, 2020)
• 2021 Lars Göran Petrov (Entombed A.D., 2017)
• 2020 Alexi Laiho (Children of Bodom, 2018)
• 2020 Donald Quirie (Absent Friends Edinburgh, 2015)
• 2020 Jason Rainey (Sacred Reich, 2016)
• 2019 Sjoerd Tijken (Sweetport Stringband, 2016)
• 2019 Nick Walusko (Brian Wilson, 2014, 2014)
• 2019 Paul Raymond (UFO, 2017)
• 2019 Keith Flint (The Prodigy, 2013)
• 2019 Pegi Young (2008, 2008, 2014, 2014 als soloartiest + 2008, 2008, 2008, 2009 als achtergrondzangeres bij Neil Young)
• 2018 Tony Joe White (2013)
• 2017 Ad van Meurs (NO Blues, 2007)
• 2017 Chester Bennington (Linkin Park, 2017)
• 2017 Chris Cornell (Soundgarden, 2013, 2014, 2014)
• 2015 Chris Squire (YES, 2009)
• 2014 Bobby Keys (The Rolling Stones, 2014)
• 2014 Rick 'The Bass Player' Rosas (Neil Young, 2008, 2008, 2008, 2009, 2014, 2014)
• 2014 Ikey Owens (Jack White, 2014)
• 2010 Ben Keith (Neil Young, 2008, 2008, 2008, 2009)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Denk stiekem toch wel Mark.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:51 schreef PippenScottie het volgende:
Goede vraag wel, van welke dood van een bekend persoon zullen jullie kapot zijn?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Automobiliste (26) vliegt uit de bocht op de Zuiderdijk in Wijdenes: Diverse Hulpdiensten ingezetquote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Paul McCartney of Stevie Wonder. Waren mijn eerste muzikale helden, dus voelt dan een beetje alsof mijn eerste liefdes doodgaanquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:51 schreef PippenScottie het volgende:
Goede vraag wel, van welke dood van een bekend persoon zullen jullie kapot zijn?![]()
heb weinig met d'r maar Tina Turner had ik niet echt verwachtSame shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik wou reageren met een klassiek “al besproken”terecht wel
![]()
Heeft iemand deze LP?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ohja, Paul ook zekerquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:53 schreef ok01 het volgende:
[..]
Paul McCartney of Stevie Wonder. Waren mijn eerste muzikale helden, dus voelt dan een beetje alsof mijn eerste liefdes doodgaanWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Bassie. Toch een groot deel van m'n jeugd.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:51 schreef PippenScottie het volgende:
Goede vraag wel, van welke dood van een bekend persoon zullen jullie kapot zijn?Remember the jester that showed you tears
Dat verlegen playback meisje is ook schattig, maar die kan 15 zijn, dus ik zeg maar nietsMy friends all drive horses![]()
Haar dood raakte mij ook welquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:53 schreef Koen66 het volgende:
heb weinig met d'r maar Tina Turner had ik niet echt verwacht![]()
Pfff.. mag ik Ren zeggen?quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:51 schreef PippenScottie het volgende:
Goede vraag wel, van welke dood van een bekend persoon zullen jullie kapot zijn?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Van Stimpy?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Als jij 16 bent kan dat primaquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:54 schreef PippenScottie het volgende:
Dat verlegen playback meisje is ook schattig, maar die kan 15 zijn, dus ik zeg maar nietsIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ja Tina, favoriete artiest van Opa, ook gedraaid op zijn crematie toen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:53 schreef Koen66 het volgende:
heb weinig met d'r maar Tina Turner had ik niet echt verwacht
Hij vond het altijd een “lekker wijfie” maar de muziek was die ook groot fan van hoor![]()
Onverwachtquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:54 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zou wel een traantje laten als Scottie Pippen doodgaatWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik denk dat ik maar voor Ritchie Blackmore ga. Mijn favoriete artiest aller tijden, het zal toch voelen dat een groot deel van mijn muzikale opvoeding weg zal zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:51 schreef PippenScottie het volgende:
Goede vraag wel, van welke dood van een bekend persoon zullen jullie kapot zijn?
Misschien verder nog Arjen Robben. als een FC Groningen supporter is hij wel echt hét boegbeeld van de club voor mij en natuurlijk een legendarische speler. Maar dat gaat nog wel lang duren als het goed is."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Bassie.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bassie. Toch een groot deel van m'n jeugd.
Ik als geboren Vlaardingen kan dit beamen. Wat een held![]()
De 2 leden van YMO die dit jaar overleden zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:43 schreef ok01 het volgende:
Een van hen, Ryuichi Sakamoto, was al lange tijd ziek, dus dat was niet echt onverwacht, maar de andere, Yukihiro Takahashi kwam geheel onverwacht.
Het was vooral verrassend omdat die twee een vrij gezond leven leidden, terwijl het derde nog levende lid hartstikke ongezond leefde.
Da's ook waarom ze (kansloos) in mn stemlijstje stonden
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ik ken even geen anderequote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Toen ik 16 was stond Hanson in de top 40quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:54 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Als jij 16 bent kan dat primaMy friends all drive horses![]()
Ah dat is dan wel bijzonder inderdaad. Ik ken zelf daarvan alleen Sakamoto. Heeft echt prachtige muziek gemaaktquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
De 2 leden van YMO die dit jaar overleden zijn.
Een van hen, Ryuichi Sakamoto, was al lange tijd ziek, dus dat was niet echt onverwacht, maar de andere, Yukihiro Takahashi kwam geheel onverwacht.
Het was vooral verrassend omdat die twee een vrij gezond leven leidden, terwijl het derde nog levende lid hartstikke ongezond leefde.
Da's ook waarom ze (kansloos) in mn stemlijstje stonden![]()
Schuifelen![]()
Dan zie ik je nooitquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kom ik later op terug na de T2K
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
42?quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Toen ik 16 was stond Hanson in de top 40In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Blackmore. Goede keus. Is ook een held van mij.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar voor Ritchie Blackmore ga. Mijn favoriete artiest aller tijden, het zal toch voelen dat een groot deel van mijn muzikale opvoeding weg zal zijn.
Misschien verder nog Arjen Robben. als een FC Groningen supporter is hij wel echt hét boegbeeld van de club voor mij en natuurlijk een legendarische speler. Maar dat gaat nog wel lang duren als het goed is.
Nooit live gezien
quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja Tina, favoriete artiest van Opa, ook gedraaid op zijn crematie toen.
Hij vond het altijd een “lekker wijfie” maar de muziek was die ook groot fan van hoorquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
Had ik al gezegd dat mijn opa fan was van Dolly en haar pluspunten?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
als ik iemand de dood gun is het Bassie wel, die man wil al jaren niet meer volgens mijquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Bassie.
Ik als geboren Vlaardingen kan dit beamen. Wat een heldSame shit, different day
SC hopper present![]()
Hij heeft wel saaie nummers in deze lijst maar deze Broes vind ik totaal niet saai. Hou sowieso van lange uitgesponnen outros
Remember the jester that showed you tears
Kan het nog steeds wel een gemis zijnquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik iemand de dood gun is het Bassie wel, die man wil al jaren niet meer volgens mijIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Die Fientje van dat auto-ongeluk waar ik het over had komt ook uit Vlaardingen. Komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Bassie.
Ik als geboren Vlaardingen kan dit beamen. Wat een held|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
het probleem met Bassie voor mij is dat het in het echt volgens mij best een vervelende man was. Ook al was bassie en adriaan natuurlijk de shit.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik iemand de dood gun is het Bassie wel, die man wil al jaren niet meer volgens mij"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Probleem is meer dat hij wel wil maar niet meer kanquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik iemand de dood gun is het Bassie wel, die man wil al jaren niet meer volgens mij![]()
YMO heeft ook ontzettend toffe muziek gemaakt, Het album Technodelic staat vol met toffe, ietwat rare nummers waar ook hun humor mooi naar voren komt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:56 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ah dat is dan wel bijzonder inderdaad. Ik ken zelf daarvan alleen Sakamoto. Heeft echt prachtige muziek gemaakt
Een nummer over de angst voor trappen, een ander lijkt op een soort aerobics nummer waarin iemand klaarblijkelijk nogal moeite heeft met de oefening en dat ook hoorbaar maakt
Vlaanderen en Vlaardingen erg dichtbij als je in Amerikaanse begrippen praatquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die Fientje van dat auto-ongeluk waar ik het over had komt ook uit Vlaanderen. Komt wel dichtbij zo.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Heb je ook weer een punt.quote:
Zoek maar op Ren Gill, of the Big Push.
Als je een aparte knul in een trainingspak hebt gevonden of zonder shirt heb je de goede
-Scorpion_17![]()
Ik vertypte me, vergeef me.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:59 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Vlaanderen en Vlaardingen erg dichtbij als je in Amerikaanse begrippen praat|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik woon er al 15 jaar niet meer, maar toch. Voel wel extra verbondenheidquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die Fientje van dat auto-ongeluk waar ik het over had komt ook uit Vlaanderen. Komt wel dichtbij zo.![]()
Klinkt interessant wel! Ik zal het even opzoekenquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
YMO heeft ook ontzettend toffe muziek gemaakt, Het album Technodelic staat vol met toffe, ietwat rare nummers waar ook hun humor mooi naar voren komt.
Een nummer over de angst voor trappen, een ander lijkt op een soort aerobics nummer waarin iemand klaarblijkelijk nogal moeite heeft met de oefening en dat ook hoorbaar maakt![]()
Hoe meer van Springsteen ik luister hoe minder ik eraan vind.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ook al uit Vlaanderen?quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik woon er al 15 jaar niet meer, maar toch. Voel wel extra verbondenheidSame shit, different day
SC hopper present![]()
Eerste keer dat ik dit hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als je een aparte knul in een trainingspak hebt gevonden of zonder shirt heb je de goede
Thanks, zal eens googlenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:
Die specifieke nummers heten Stairs en Taiso, respectievelijkquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:59 schreef ok01 het volgende:
[..]
Klinkt interessant wel! Ik zal het even opzoeken
Hij is / was in het echt best zuur. Aantal keer meegemaakt op mijn oude werkquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het probleem met Bassie voor mij is dat het in het echt volgens mij best een vervelende man was. Ook al was bassie en adriaan natuurlijk de shit.![]()
ik zat eens ff de dodenlijst 2023 te checken, maar toch zijn er weer overleden tijdens mijn vakantie die ik dus gemitst hebSame shit, different day
SC hopper present![]()
42 is ook het nieuwe 30, en 30 jarigen voelen zich tienerquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Goed gerekend. Voel me nog steeds 16 natuurlijkIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Stemnummer Gypsy ga ik niet meer redden denk ik.Remember the jester that showed you tears
Ik ben 42 en voel me soms 62, soms ook 22quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:01 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
42 is ook het nieuwe 30, en 30 jarigen voelen zich tiener![]()
Eindelijk, de nummer 2000 van de millenium top 2000Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Is het ook.quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:02 schreef ok01 het volgende:
Ik hou van John Denver, maar vind dit echt vreselijkRemember the jester that showed you tears
Best knap dat die er nog instaat eigenlijkquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eindelijk, de nummer 2000 van de millenium top 2000![]()
Is John Denver?
Ik gok iets van 300 km."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Is John Denver?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zaadplaatje
Ja, godver.quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:03 schreef MTheBassman het volgende:
Is John Denver?
Ik gok iets van 300 km.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En alles van Suus en Freekquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:03 schreef PippenScottie het volgende:
Het leven is te kort om je te ergeren aan muziek.
Behalve Fix You![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:03 schreef PippenScottie het volgende:
Behalve Fix You
Had dan even gestart dit uur met het schitterende Gypsy
Ik vind Fix You dan weer acceptabelquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:03 schreef PippenScottie het volgende:
Behalve Fix You![]()
Overgewaardeerd, maar acceptabel![]()
1663 Thank God I'm A Country Boy John Denver
1662 Love Is All Roger Glover & Guests
1661 Fight For Your Right (To Party) Beastie Boys
1660 Le Freak Chic
1659 Gypsy Fleetwood Mac
1658 Dreams Cranberries
1657 San Francisco (Be Sure To Wear Flowers In Your Hair) Scott McKenzie
1656 For Crying Out Loud (Albumversie) Meat Loaf
1655 Nightporter (Albumversie) Japan
1654 La Isla Bonita Madonna
1653 West End Girls (Albumversie) Pet Shop Boys
1652 Love On The Rocks Neil DiamondBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Banjo zonder Mumford, ook wel eens leukWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Topuurtje!quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:04 schreef Gretzl het volgende:
1660 Le Freak Chic
1659 Gypsy Fleetwood Mac
1658 Dreams Cranberries
1652 Love On The Rocks Neil DiamondWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Prima uurtjequote:Op dinsdag 26 december 2023 02:04 schreef Gretzl het volgende:
1660 Le Freak Chic
1659 Gypsy Fleetwood Mac
1658 Dreams Cranberries
1652 Love On The Rocks Neil Diamond![]()
Ook de geniale coverversie? (die haalt zeker m'n top 5 all-time ETH favorieten)quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:03 schreef PippenScottie het volgende:
Behalve Fix You
Eigenlijk nog wel wakker blijven voor De Soldaat van Nick en Simon net voor 4In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ik ben broodnuchter na van Inkel, what happened?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Neeeeeequote:Op dinsdag 26 december 2023 02:06 schreef alopio het volgende:
Ja prima uurtje, maar ga toch slapen. Tot morgenIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Love is all
Lekker nummer
Dio met maar 1 notering en het is dit nummer.
Blijft toch best een schandaal.
Volgend jaar maar op Catch the Rainbow stemmen."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Had ik maar een tijdmachine, maar die heb ik niet.quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:06 schreef PippenScottie het volgende:
Roger Glover komt en dus tevens Ronnie James Dio![]()
@:mexicanobakker
Wil iemand even Tijdmachine zeggen?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Truste Lauquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:06 schreef alopio het volgende:
Ja prima uurtje, maar ga toch slapen. Tot morgenMy friends all drive horses![]()
Dus zal ik blijven sparenquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Had ik maar een tijdmachine, maar die heb ik niet.![]()
Ietwat overgewaardeerd ja, ook omdat ik een aanzienlijk deel van de (album)tracks op X&Y gewoon beter vind.quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:04 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind Fix You dan weer acceptabel![]()
Overgewaardeerd, maar acceptabel
Maar begrijp ook wel weer dat juist deze Coldplay zo hoog staat. Een songtekst die zoveel mensen hard raaktBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Tel jij ok01's hoogtepunten?quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hoogtepunt 1661 t/m 1657.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Origineel van The Tallest Man on Earth (in * Gretzl 's persoonlijke Top 100)
elke keer dat ik Dio's stem hoor krijg ik toch wel een apart gevoel van binnen![]()
RIP legend
Dat ook welquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ietwat overgewaardeerd ja, ook omdat ik een aanzienlijk deel van de (album)tracks op X&Y gewoon beter vind.
Maar begrijp ook wel weer dat juist deze Coldplay zo hoog staat. Een songtekst die zoveel mensen hard raakt
Is een beetje hetzelfde met Rollercoaster, ondanks dat ik dat echt een gedrocht van een nummer vind![]()
Die staat helaas niet in de top 2000quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Dit is gewoon de grootste metal GOD ooit en ik hoop dat jullie een beetje respect voor hem
HebbenMy friends all drive horses![]()
Trusten S&F #1 fanquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:06 schreef alopio het volgende:
Ja prima uurtje, maar ga toch slapen. Tot morgenRemember the jester that showed you tears
"Dus zal ik mij gedragen" is het volgens mij.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ben zelf al de tel kwijt inmiddelsquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tel jij ok01's hoogtepunten?![]()
QFT, Dio is een absolute legende.quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:09 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is gewoon de grootste metal GOD ooit en ik hoop dat jullie een beetje respect voor hem
Hebben"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Die waren allemaal in een ooenbaar toiletquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tel jij ok01's hoogtepunten?My friends all drive horses![]()
Nou, doe mij maar de eerste vier albums van Black Sabbath.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wij moeten matties zijnquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
QFT, Dio is een absolute legende.My friends all drive horses![]()
Slaapwel!quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:06 schreef alopio het volgende:
Ja prima uurtje, maar ga toch slapen. Tot morgen![]()
Kwam nogal rot mijn toetsenbord uit jaquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Dus zal ik mij gedragen" is het volgens mij.![]()
Maar nu dansjesT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Beastie Boys
![]()
![]()
mss toch maar kijken of ik bij die meet kan zijn, ben er nog niet over uitquote:
KICK IT|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
JAAAAAAAAAAAAAAA BOOS MAD PISLINK SLOPEN ALLES"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Moet ik wel elke dag/nacht wachten tot ze dronken isquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tel jij ok01's hoogtepunten?Remember the jester that showed you tears
Roller Coaster doet me dan persoonlijk weer meer, maar dat valt niet los te zien met alle pandemie ellende en hoezeer dat nummer bij de eerste luisterbeurten vrij intens binnenkwamquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:08 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat ook wel
Is een beetje hetzelfde met Rollercoaster, ondanks dat ik dat echt een gedrocht van een nummer vind![]()
In de hogere regionen is de groep mensen die een specifiek nummer beu is gehoord vaak wel minstens even groot als de liefhebbers. Logisch, met hoe het brein werkt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
JAAAAAAAAIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Fight for your right to pottie!Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
nicequote:Op dinsdag 26 december 2023 02:10 schreef BillDauterive het volgende:
Dit liedje heb ik dit jaar nog gekaraoke'd op de top 2000 meet. Samen met ieneminimuis
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zijn daar beelden van?quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:10 schreef BillDauterive het volgende:
Dit liedje heb ik dit jaar nog gekaraoke'd op de top 2000 meet. Samen met ieneminimuisT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Sleep well alopioquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:06 schreef alopio het volgende:
Ja prima uurtje, maar ga toch slapen. Tot morgen
Hoef je op sommige avonden niet lang voor te wachtenquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Moet ik wel elke dag/nacht wachten tot ze dronken is![]()
Porta potti?quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fight for your right to pottie!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ow kut. Euhm. Kut. Laat maarquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:10 schreef PippenScottie het volgende:
Hey @:billdauterive hoe lang moet ik wakker blijven voor Sabotage?Dat is dan een andere dag.
![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:11 schreef ok01 het volgende:
[..]
Hoef je op sommige avonden niet lang voor te wachten
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Gegroetquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:06 schreef alopio het volgende:
Ja prima uurtje, maar ga toch slapen. Tot morgen
Smaken zullen altijd verschillen and that's a good thingquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Roller Coaster doet me dan persoonlijk weer meer, maar dat valt niet los te zien met alle pandemie ellende en hoezeer dat nummer bij de eerste luisterbeurten vrij intens binnenkwam![]()
In de hogere regionen is de groep mensen die een specifiek nummer beu is gehoord vaak wel minstens even groot als de liefhebbers. Logisch, met hoe het brein werkt.![]()
![]()
quote:Ik vergiste me. Het was sabotage. Geen jachtbitter meer voor mij :xquote:
Ow, dat is donderdag op vrijdagnacht. Wel ongeveer hetzelfde tijdstip.![]()
Nederhopclassicquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Had ik maar een tijdmachine, maar die heb ik niet.![]()
Laatst op een popquiz in België met dat nummer nog een zaalsolo gescoord(lees mijn teamgenoot en ik waren het enige duo dat artiest en titel wist
)
Weet niet meer welke film dit was.. 3 man and a baby/little lady wssquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fight for your right to pottie!Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zaalsolo?quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nederhopclassic![]()
Laatst op een popquiz in België met dat nummer nog een zaalsolo gescoord(lees mijn teamgenoot en ik waren het enige duo dat artiest en titel wist
)
quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:12 schreef ok01 het volgende:
[..]
Smaken zullen altijd verschillen and that's a good thing![]()
![]()
*Languit liggend op de bank* Paaaaartyyy![]()
Wat een amateurs in Belgiequote:Op dinsdag 26 december 2023 02:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nederhopclassic![]()
)
Oehh, Echoes is weer lekker in de nacht
heb alleen geen edibles hier
No worries. Ik zal er zijnquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Ik vergiste me. Het was sabotage. Geen jachtbitter meer voor mij :x
Ow, dat is donderdag op vrijdagnacht. Wel ongeveer hetzelfde tijdstip.My friends all drive horses![]()
*wijst naar voetje*quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij gaat volgende maand maar mee en maakt je eigen beeldenT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Genoeg tijd om het nog te halenquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oehh, Echoes is weer lekker in de nacht
heb alleen geen edibles hier![]()
@Berkery je moet eigenlijk even wat & nbsp of cimg tags in de UBB-code zetten hier: https://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/
kan zelfs makkelijk tijdens het nummerquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik voel het nog niet helemaal om op zoom te gaan.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
eerste keer afstrepen dit jaar
17 Deep Purple - Child In Time
25 Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (Pts. 1-5)
26 Metallica - One
32 Metallica - Master Of Puppets
155 The Moody Blues - Nights In White Satin
189 Faithless - Insomnia
383 Jackson Browne - The Load Out/Stay
385 Mark & Clark Band - Worn Down Piano
453 Radiohead - Paranoid Android
469 Tame Impala - Let It Happen
493 Eminem - Without Me
513 War On Drugs - Under The Pressure
569 Fleetwood Mac - Rhiannon (Will You Ever Win)
610 Sting – Russians
623 Neil Young - Rockin' In The Free World
654 Alice Cooper - Halo Of Flies
779 Maneskin - Zitti E Buoni
798 ABBA - One Of Us
1009 Earth, Wind & Fire & The Emotions - Boogie Wonderland
1115 ZZ Top - Gimme All Your Lovin'
1153 Snowy White - Bird Of Paradise
1200 Simon & Garfunkel - Scarborough Fair
1210 Madness - Night Boat To Cairo
1221 R.E.M. - Find The River
1223 Iron Butterfly - In A Gadda Da Vida
1292 Trammps - Disco Inferno
1365 Alannah Myles - Black Velvet
1429 Drs. P - Dodenrit
1492 Stevie Ray Vaughan - Pride And Joy
1590 Anouk - Jerusalem
1660 Chic - Le Freak
1737 Earth & Fire - Weekend
1801 Tanita Tikaram - Twist In My Sobriety
1943 Boston - Don't Look Back
NIET GEHAALD Police - Spirits In The Material World"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Nile Rodgers-god.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zeer normale reactiequote:Op dinsdag 26 december 2023 02:15 schreef ok01 het volgende:
Word wel enigszins geil van de baspartij op dit nummer
Zit bij mijn ouders, weet niet of die zo blij er mee zijnquote:
DANK Uquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:14 schreef MTheBassman het volgende:
eerste keer afstrepen dit jaar
17 Deep Purple - Child In Time
25 Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (Pts. 1-5)
26 Metallica - One
32 Metallica - Master Of Puppets
155 The Moody Blues - Nights In White Satin
189 Faithless - Insomnia
383 Jackson Browne - The Load Out/Stay
385 Mark & Clark Band - Worn Down Piano
453 Radiohead - Paranoid Android
469 Tame Impala - Let It Happen
493 Eminem - Without Me
513 War On Drugs - Under The Pressure
569 Fleetwood Mac - Rhiannon (Will You Ever Win)
610 Sting – Russians
623 Neil Young - Rockin' In The Free World
654 Alice Cooper - Halo Of Flies
779 Maneskin - Zitti E Buoni
798 ABBA - One Of Us
1009 Earth, Wind & Fire & The Emotions - Boogie Wonderland
1115 ZZ Top - Gimme All Your Lovin'
1153 Snowy White - Bird Of Paradise
1200 Simon & Garfunkel - Scarborough Fair
1210 Madness - Night Boat To Cairo
1221 R.E.M. - Find The River
1223 Iron Butterfly - In A Gadda Da Vida
1292 Trammps - Disco Inferno
1365 Alannah Myles - Black Velvet
1429 Drs. P - Dodenrit
1492 Stevie Ray Vaughan - Pride And Joy
1590 Anouk - Jerusalem
1660 Chic - Le Freak
1737 Earth & Fire - Weekend
1801 Tanita Tikaram - Twist In My Sobriety
1943 Boston - Don't Look Back
NIET GEHAALD Police - Spirits In The Material World![]()
![]()
Kom maarquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:15 schreef ok01 het volgende:
Word wel enigszins geil van de baspartij op dit nummerIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Fair enoughquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zit bij mijn ouders, weet niet of die zo blij er mee zijn![]()
![]()
Ja, dat je dus als enige het goede antwoord hebt op een fragment/vraag.quote:
Het heet een quizmastersolo als geen van de teams op zowel artiest en titel kan komen
WTF Iemand staat daar met een koptelefoon.
quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:16 schreef hole1988 het volgende:
WTF Iemand staat daar met een koptelefoon.
Het coole van deze baslijn is dat ie niet per se moeilijk is om te spelen, maar om hem net zo strak te spelen als Bernard Edwards is een flinke taak. die man was rete strak op dit nummer."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
in b4 picsquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:15 schreef ok01 het volgende:
Word wel enigszins geil van de baspartij op dit nummer
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Primaquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ik word sws altijd geil van t geknor van een MM Stingrayquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wat een legende inderdaad, veel te vroeg overledenquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:16 schreef MTheBassman het volgende:
Het coole van deze baslijn is dat ie niet per se moeilijk is om te spelen, maar om hem net zo strak te spelen als Bernard Edwards is een flinke taak. die man was rete strak op dit nummer.![]()
Misschien medische redenen? Apart is het wel.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Bij dat laatste is het gevraagde gewoon te moeilijkquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, dat je dus als enige het goede antwoord hebt op een fragment/vraag.
Het heet een quizmastersolo als geen van de teams op zowel artiest en titel kan komen
Blijft komisch.quote:
Blij dat dit er gewoon nog altijd in staat, maar vrees het ergste voor dit nummer over 5 jaar
Geldt voor veel nummer helaasquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Blij dat dit er gewoon nog altijd in staat, maar vrees het ergste voor dit nummer over 5 jaar
Forum Opties Forumhop: Hop naar: