YMO heeft ook ontzettend toffe muziek gemaakt, Het album Technodelic staat vol met toffe, ietwat rare nummers waar ook hun humor mooi naar voren komt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:56 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ah dat is dan wel bijzonder inderdaad. Ik ken zelf daarvan alleen Sakamoto. Heeft echt prachtige muziek gemaakt
Vlaanderen en Vlaardingen erg dichtbij als je in Amerikaanse begrippen praatquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die Fientje van dat auto-ongeluk waar ik het over had komt ook uit Vlaanderen. Komt wel dichtbij zo.
Heb je ook weer een punt.quote:
Ik vertypte me, vergeef me.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:59 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Vlaanderen en Vlaardingen erg dichtbij als je in Amerikaanse begrippen praat
Ik woon er al 15 jaar niet meer, maar toch. Voel wel extra verbondenheidquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die Fientje van dat auto-ongeluk waar ik het over had komt ook uit Vlaanderen. Komt wel dichtbij zo.
Klinkt interessant wel! Ik zal het even opzoekenquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
YMO heeft ook ontzettend toffe muziek gemaakt, Het album Technodelic staat vol met toffe, ietwat rare nummers waar ook hun humor mooi naar voren komt.
Een nummer over de angst voor trappen, een ander lijkt op een soort aerobics nummer waarin iemand klaarblijkelijk nogal moeite heeft met de oefening en dat ook hoorbaar maakt
ook al uit Vlaanderen?quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik woon er al 15 jaar niet meer, maar toch. Voel wel extra verbondenheid
Eerste keer dat ik dit hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als je een aparte knul in een trainingspak hebt gevonden of zonder shirt heb je de goede
quote:
Die specifieke nummers heten Stairs en Taiso, respectievelijkquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:59 schreef ok01 het volgende:
[..]
Klinkt interessant wel! Ik zal het even opzoeken
Hij is / was in het echt best zuur. Aantal keer meegemaakt op mijn oude werkquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het probleem met Bassie voor mij is dat het in het echt volgens mij best een vervelende man was. Ook al was bassie en adriaan natuurlijk de shit.
42 is ook het nieuwe 30, en 30 jarigen voelen zich tienerquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Goed gerekend. Voel me nog steeds 16 natuurlijk
Ik ben 42 en voel me soms 62, soms ook 22quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:01 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
42 is ook het nieuwe 30, en 30 jarigen voelen zich tiener
Is het ook.quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:02 schreef ok01 het volgende:
Ik hou van John Denver, maar vind dit echt vreselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |