Bassie.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bassie. Toch een groot deel van m'n jeugd.
De 2 leden van YMO die dit jaar overleden zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:43 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag: wat was voor jou de meest shockerende dood van een muzikant dit jaar?
Ik ken even geen anderequote:
Toen ik 16 was stond Hanson in de top 40quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:54 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Als jij 16 bent kan dat prima
Ah dat is dan wel bijzonder inderdaad. Ik ken zelf daarvan alleen Sakamoto. Heeft echt prachtige muziek gemaaktquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
De 2 leden van YMO die dit jaar overleden zijn.
Een van hen, Ryuichi Sakamoto, was al lange tijd ziek, dus dat was niet echt onverwacht, maar de andere, Yukihiro Takahashi kwam geheel onverwacht.
Het was vooral verrassend omdat die twee een vrij gezond leven leidden, terwijl het derde nog levende lid hartstikke ongezond leefde.
Da's ook waarom ze (kansloos) in mn stemlijstje stonden
Dan zie ik je nooitquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kom ik later op terug na de T2K
42?quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Toen ik 16 was stond Hanson in de top 40
Blackmore. Goede keus. Is ook een held van mij.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar voor Ritchie Blackmore ga. Mijn favoriete artiest aller tijden, het zal toch voelen dat een groot deel van mijn muzikale opvoeding weg zal zijn.
Misschien verder nog Arjen Robben. als een FC Groningen supporter is hij wel echt hét boegbeeld van de club voor mij en natuurlijk een legendarische speler. Maar dat gaat nog wel lang duren als het goed is.
quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja Tina, favoriete artiest van Opa, ook gedraaid op zijn crematie toen.
Hij vond het altijd een “lekker wijfie” maar de muziek was die ook groot fan van hoor
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
Had ik al gezegd dat mijn opa fan was van Dolly en haar pluspunten?
als ik iemand de dood gun is het Bassie wel, die man wil al jaren niet meer volgens mijquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Bassie.
Ik als geboren Vlaardingen kan dit beamen. Wat een held
Kan het nog steeds wel een gemis zijnquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik iemand de dood gun is het Bassie wel, die man wil al jaren niet meer volgens mij
Die Fientje van dat auto-ongeluk waar ik het over had komt ook uit Vlaardingen. Komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Bassie.
Ik als geboren Vlaardingen kan dit beamen. Wat een held
het probleem met Bassie voor mij is dat het in het echt volgens mij best een vervelende man was. Ook al was bassie en adriaan natuurlijk de shit.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik iemand de dood gun is het Bassie wel, die man wil al jaren niet meer volgens mij
Probleem is meer dat hij wel wil maar niet meer kanquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |