Gegroetquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:06 schreef alopio het volgende:
Ja prima uurtje, maar ga toch slapen. Tot morgen
Smaken zullen altijd verschillen and that's a good thingquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Roller Coaster doet me dan persoonlijk weer meer, maar dat valt niet los te zien met alle pandemie ellende en hoezeer dat nummer bij de eerste luisterbeurten vrij intens binnenkwam![]()
In de hogere regionen is de groep mensen die een specifiek nummer beu is gehoord vaak wel minstens even groot als de liefhebbers. Logisch, met hoe het brein werkt.
quote:
Ik vergiste me. Het was sabotage. Geen jachtbitter meer voor mij :xquote:
Nederhopclassicquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Had ik maar een tijdmachine, maar die heb ik niet.
Weet niet meer welke film dit was.. 3 man and a baby/little lady wssquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fight for your right to pottie!
Zaalsolo?quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nederhopclassic![]()
Laatst op een popquiz in België met dat nummer nog een zaalsolo gescoord(lees mijn teamgenoot en ik waren het enige duo dat artiest en titel wist
)
quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:12 schreef ok01 het volgende:
[..]
Smaken zullen altijd verschillen and that's a good thing
Wat een amateurs in Belgiequote:Op dinsdag 26 december 2023 02:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nederhopclassic![]()
Laatst op een popquiz in België met dat nummer nog een zaalsolo gescoord(lees mijn teamgenoot en ik waren het enige duo dat artiest en titel wist
)
No worries. Ik zal er zijnquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Ik vergiste me. Het was sabotage. Geen jachtbitter meer voor mij :x
Ow, dat is donderdag op vrijdagnacht. Wel ongeveer hetzelfde tijdstip.
*wijst naar voetje*quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij gaat volgende maand maar mee en maakt je eigen beelden
Genoeg tijd om het nog te halenquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oehh, Echoes is weer lekker in de nacht
heb alleen geen edibles hier
kan zelfs makkelijk tijdens het nummerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |