Welkom bij de club danquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik je nou eens vertel dat zelfs ik dat gevoel nog wel eens heb
quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:46 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dan ga ik even polsen bij de lokale Regenboog of Zeester om je te zoeken
Die familie heeft wel een nare geschiedenis zeg vol ellendequote:Op dinsdag 26 december 2023 01:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat wel, maar zo jong. En dan van dd week hun zus nog. Ellende voor die familie.
Vond ik ook enorm triest. Het leek net wat beter met hem te gaanquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
geen muzikant maar Matthew Perry's dood werd ik erg verdrietig van
Sixto Rodriguez. Searching For Sugar Man is denk ik wel mijn favoriete muziekdocu. En heb z'n concert op BKS wel eens voorbij zien komen. Zo heerlijk breekbaar:)quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:43 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag: wat was voor jou de meest shockerende dood van een muzikant dit jaar?
Ik zal er zijn 🫡quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Derde liedje van volgend uur.
Tom Pintens (van o.a. Het Zesde Metaal) en Sinead O'Connorquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:43 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag: wat was voor jou de meest shockerende dood van een muzikant dit jaar?
Nu klink ik als een pedoquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee hoor, vraag maar aan PippenScottie. Ben soms nogsteeds 16.
quote:
als ie snel is kan ie het nog halen!quote:
Las ik vandaag inderdaad, echt heel triestquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat wel, maar zo jong. En dan van dd week hun zus nog. Ellende voor die familie.
Zekersquote:
Nee, vorig jaar.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:47 schreef alopio het volgende:
Was Taylor Hawkins ook dit jaar? Dan mag die ook wel op dat lijstje
al die filesquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
als ie snel is kan ie het nog halen!
Maar toch. Altijd als iemand die met depressies kampt er mee stopt, dat doet pijnquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja toch niet helemaal onverwacht met d'r eeuwigdurende depressie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |