SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of toch bizzey, vertaald.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:19 schreef Janetje het volgende:
Zou de toffe peer niet Jochem Myjer kunnen zijn?
Druk druk druk...
quote:
zou goed kunnenquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:32 schreef WillemijnB het volgende:
Marieke Elsinga als eekhoorn is een zekerheidje. Maar het nijlpaard? Ik had Bettina Holwerda opgeschreven.
Chantal Janzen?quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:32 schreef WillemijnB het volgende:
Marieke Elsinga als eekhoorn is een zekerheidje. Maar het nijlpaard? Ik had Bettina Holwerda opgeschreven.
Kim-Lianquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:32 schreef WillemijnB het volgende:
Maxime Frogerquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:18 schreef WillemijnB het volgende:
De armen van de Toffe Peer lijken niet heel erg gespierd te zijn. Kraan is best gespierd. Ik twijfel over Nielson.
Eerste liedje vond ik meer Vivienne vd Assem maar bij tweede optreden was het Marieke ja. Bij Nijlpaard heb ik ook Bettina.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:32 schreef WillemijnB het volgende:
Dat denk ik ook, al had ik ook ff Willie Wartaal in m'n hoofdquote:
En een zakquote:
ESF ON TOURquote:
Maar die is al geraden, in elk geval door het publiek.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:06 schreef NailQueen het volgende:
De uil, oftewel Simone Kleinsma, wordt de winnaar van dit seizoen.
U las het hier als eerste.
Effe schnabbelenquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:09 schreef NailQueen het volgende:
Hee Jan de Hoop was toch met pensioen?
Die won TMS een paar jaar terug al eensquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:34 schreef SiGNe het volgende:
Jan Dulles was al voorbij gekomen toch?
Wel verliefd op ibiza die filmquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:57 schreef SiGNe het volgende:
Simone Kleinsma heeft volgens mij niet heel veel met Ibiza..
En de veelzijdigheid van haar stem.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:06 schreef ZaZoe het volgende:
Dit is toch Simone Kleinsma, dat bewegelijke van haar.
Ze hebben naar het publiek geluisterd. Nu Monica er nog uitquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deze stukjes met Jan De Hoop zijn minder irritant als die verschrikkelijke Tineke Schouten van een seizoen eerder.
De Alpen was de hintquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:23 schreef WillemijnB het volgende:
Btw, was één van de hints voor de Koala nou Oostenrijk of Zwitserland? Walid heeft samen met Nasrdin The Life Trail gemaakt en dat was volgens mij in Zwitserland.
Nee die zie ik dat zeker niet doen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:27 schreef SiGNe het volgende:
Wendy van Dijk is showdanseres geweest maar dit is niet de stem van Wendy
Hoe lang zit ie daar al?quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:39 schreef StephanL het volgende:
Douwe zit toch in een afkickkliniek. Geen idee wanneer dit opgenomen is
Dit zei ik vorig jaar. Verdommequote:Op vrijdag 25 november 2022 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Als Douwe Bob niet de joker blijkt te zijn, verander ik mijn UI voor één week in Ed Sheeran.
Ergens in de zomer geloof ikquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:39 schreef StephanL het volgende:
Sinds 26 november, maar is er sinds gister uit lees ikquote:
Ik hou wel van wat zelfspotquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:46 schreef WillemijnB het volgende:
Hahahahaha! "Ik zei dat ik vreemdging, dat was makkelijker".
Douwe is toch ook bi dacht ikquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:47 schreef WillemijnB het volgende:
Jezus, Douwe en Gerard hebben gezoend?
Alcohol doet rare dingen met jequote:Op vrijdag 29 december 2023 21:53 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Ja oké, maar is Gerard Joling dan een man waar je mee wilt zoenen?
Ja, dat idee heb ik ook! De vorige keren dat ik achterliep kon ik sneller inlopen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:55 schreef NailQueen het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn de reclames opeens korter? Normaal duurt het wel iets van 10 minuten
Dat was een excuus zodat niemand 'm zou missenquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:39 schreef StephanL het volgende:
Helaasquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:59 schreef WillemijnB het volgende:
Ik hoop dat de Koala doorgaat en de Toffe Peer eruit.
Oke laat maar zittenquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:35 schreef NailQueen het volgende:
De Koala De magiėr en de Toffe Peer gaan eruit.
haha eensquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:11 schreef WillemijnB het volgende:
Oké, na het voorstukje van zondag ben ik er nu zeker van dat het nijlpaard Bettina is.
Is dat niet een beetje teveel hint?quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:11 schreef WillemijnB het volgende:
Oké, na het voorstukje van zondag ben ik er nu zeker van dat het nijlpaard Bettina is.
Kan. Maar ik vind ook dat veel hints naar haar wijzen. We gaan het zondag zien!quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje teveel hint?
Lijkt me eerder iets om de kijker op het verkeerde been te zetten.
Ik denk Simone Kleinsma. Oh nee, ik denk dat de uil Simone Kleinsma is en de peer Mart.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:11 schreef WillemijnB het volgende:
Goeie hintquote:Op zondag 31 december 2023 21:40 schreef StephanL het volgende:
Over Mart en weddenschap gesproken.
https://www.ad.nl/show/ma(...)olkszanger~a71b9eec/
Duidelijk nu jaquote:Op zondag 31 december 2023 22:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ijsbeer is Epson, dat hoor je aan de stem
Suprise🤡quote:Op zondag 31 december 2023 22:17 schreef SiGNe het volgende:
Volgens mij is het niet Michael Jackson hoor..
Ellen Ten Damme zou dit wel kunnen.quote:Op zondag 31 december 2023 22:42 schreef potjecreme het volgende:
Kijk vandaag deze reeks voor het eerst deze reeks. Dacht even aan Ellen ten Damme maar snap dan de link met Jim niet.
Wat is de connectie met Jan smit?quote:Op zondag 31 december 2023 22:44 schreef StephanL het volgende:
Liedje past ook wel bij Kim-Lian. Loreen uit Zweden. Kim-Lian woont in Zweden.
Ja denk door de Jim hint denk ik nu aan Kim Lian.quote:Op zondag 31 december 2023 22:44 schreef StephanL het volgende:
Liedje past ook wel bij Kim-Lian. Loreen uit Zweden. Kim-Lian woont in Zweden.
Geen ideequote:Op zondag 31 december 2023 22:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat is de connectie met Jan smit?
Samen een liedje gezongen, is hierboven ook gepostquote:Op zondag 31 december 2023 22:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 december 2023 22:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zondag 31 december 2023 22:48 schreef SiGNe het volgende:
Ze gaan het wel lang rekken, nog 1 kandidaat maar het programma duurt nog een uur
Rtl presentatorquote:Op zondag 31 december 2023 23:05 schreef potjecreme het volgende:
Ik weet oprecht niet wie hij is. Ik bedoel Edson.
Me 2quote:Op zondag 31 december 2023 23:08 schreef Isane het volgende:
Ik gruwel van al die over de top reacties
Ik vermoed dat hij voornamelijk voor videoland presenteerd. Ik ken hem ook alleen van naam.quote:Op zondag 31 december 2023 23:05 schreef potjecreme het volgende:
Ik weet oprecht niet wie hij is. Ik bedoel Edson.
Ook stand-up komiekquote:Op zondag 31 december 2023 23:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij voornamelijk voor videoland presenteerd. Ik ken hem ook alleen van naam.
En met je kop op tvquote:
Volgende editie weerquote:Op zondag 31 december 2023 23:19 schreef RipCity het volgende:
https://bcmasker.nl/
Oh kunnen niet meer stemmen helaas
Dat komt vast binnen bij John de molquote:Op zondag 31 december 2023 23:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze een boete zouden krijgen zo veel reclame
Luxemburgse zender, Luxemburgse regels...quote:Op zondag 31 december 2023 23:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze een boete zouden krijgen zo veel reclame
quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:06 schreef NailQueen het volgende:
De uil, oftewel Simone Kleinsma, wordt de winnaar van dit seizoen.
U las het hier als eerste.
Neuh. Hij doet the Floor, vanaf zondag seizoen 2 weer bij RTL 4 en geloof dat hij ook in de jury van Hollands got Talent zitquote:Op zondag 31 december 2023 23:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij voornamelijk voor videoland presenteerd. Ik ken hem ook alleen van naam.
Hij heeft slechts 2 dingen op Videoland gedaan, en 1 daarvan is op RTL uitgezonden daarna:quote:Op zondag 31 december 2023 23:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat het panel de namen kregen ingefluisterd wie het waren in de pakken bij de finale. Alleen Monica deed even dwars bij het Nijlpaard.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:16 schreef byah het volgende:
Ik ben blij dat ik dit niet live heb gekeken, wat een langdradige neppe zooi weer. Het panel heeft weken geen idee, maar ze hebben het toch allemaal goed, inclusief de duo-artiesten
Wat mij betreft gaat het format op z'n kop, dat panel kan sowieso weg, of moet bestaan uit meer types zoals Buddy die daadwerkelijk wat toevoegt.
Mwah, ik vond haar Franse en Engelse uitspraak eigenlijk best slecht voor iemand met zoveel ervaring...en nogal krijserigquote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kom even om te erkennen dat ik fout zat met de uil. Geen Welmoed. Jammer maar Simone was top
Simone was wat mij betreft nog het allermakkelijkst om te raden. Aan 1 woord had ik genoegquote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kom even om te erkennen dat ik fout zat met de uil. Geen Welmoed. Jammer maar Simone was top
Ik irriteer mij meer en meer aan Loretta met haar overdreven gedoe de hele tijd. Gauw wieberen zou ik zeggen.quote:Op maandag 8 januari 2024 00:38 schreef GwaiLow het volgende:
Verder kijkt het nog steeds best lekker weg. Al begin ik me wel een klein beetje aan die jury te ergeren die steeds maar weer dezelfde namen erin gooien omdat ze geen idee hebben wie het is. Dan komt er opeens weer iemand met 1 a 2 namen op te proppen die helemaal nergens op slaan. Ergens wel begrijpelijk natuurlijk, want ze moeten na elk optreden verplicht weer een aantal minuten vol lullen, daar krijgen ze immers geld voor. Dus om het ''leuk'' te houden gooien ze er altijd weer een paar onzinnige namen in.
Ja, Ruben weet wie er in zitten. Hij stuurt ook de vragen als dat nodig is.quote:Ik neem aan dat Ruben wel weet wie er in de pakken zit? En die zangers bij de duetten zouden dat toch ook wel moeten weten? Ze moeten toch ook repeteren, of gaan de pakken dan ook aan?
Ik heb ooit een keer geprobeerd te kijken. Bleek het Patty Brard te zijn die loepzuiver zong. Gelijk afgehaakt.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:47 schreef GereDathan het volgende:
Zover ik kan beoordelen zingen ze niet live in de pakken maar wordt alles vooraf ingezongen
Dus eigenlijk doen er maar 19 BN-ers mee ipv 20.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
In ieder geval doet Wout van Aert mee.
En John de Wolfquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:35 schreef Burdie het volgende:
Zou geinig zijn als de maan Maan was.
En dan Marco Borsato de egel.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:35 schreef Burdie het volgende:
Zou geinig zijn als de maan Maan was.
Dat kan niet, want het nummer is: ‘k zat alleen in een vuile kameelquote:
en heel andere stemquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:17 schreef H_T het volgende:
S10 is volgens mij veel te lang om daar in te passen
Ben echt vergeten wie al allemaal heeft meegedaanquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:18 schreef H_T het volgende:
Chantal Janzen presenteerde Goud maar Fout en is goed in Duits, wat die Liebe leute zou verklaren. Maar die jurk lijkt me een betere hint
Zag ik ook. Opvallendquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:19 schreef SiGNe het volgende:
IK zag bij de egel op de halfpipe TMS staan en dat heeft de egel ook oip de harband.
Is dat ook nog een hint?
Dat lijkt me voor The Masked Singer staanquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:19 schreef SiGNe het volgende:
IK zag bij de egel op de halfpipe TMS staan en dat heeft de egel ook oip de harband.
Is dat ook nog een hint?
Verrek jaquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat lijkt me voor The Masked Singer staan
Oh duh.,..quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat lijkt me voor The Masked Singer staan
Nee, maar toen ik dat postte was het filmpje nog niet begonnenquote:
Ik denk het ook. De stem lijkt erop.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:38 schreef H_T het volgende:
Jan de Hoop lijkt me een goede gok voor de wasbeer
Ik ook, die is ook lang.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Krijg Andre van Duin vibes.
Die lijkt me een stuk kleinerquote:
DE ogen kunnen ook nog in de nek zitten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:40 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Maar hij is best wel groot zie ik nu
Of die partner van marjon in Flikken Maastrichtquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:48 schreef H_T het volgende:
Flikken genoemd, dan is het vast Victor ReinierNu nog uitvinden wie die man ernaast is
De pakken zijn beter dan die van vorig jaarquote:
Valt me ook op, vorig jaar had het een goedkopere uitstralingquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De pakken zijn beter dan die van vorig jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |