Ja, dat idee heb ik ook! De vorige keren dat ik achterliep kon ik sneller inlopen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:55 schreef NailQueen het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn de reclames opeens korter? Normaal duurt het wel iets van 10 minuten
Dat was een excuus zodat niemand 'm zou missenquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:39 schreef StephanL het volgende:
Douwe zit toch in een afkickkliniek. Geen idee wanneer dit opgenomen is
Helaasquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:59 schreef WillemijnB het volgende:
Ik hoop dat de Koala doorgaat en de Toffe Peer eruit.
Oke laat maar zittenquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:35 schreef NailQueen het volgende:
De Koala De magiër en de Toffe Peer gaan eruit.
haha eensquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:11 schreef WillemijnB het volgende:
Oké, na het voorstukje van zondag ben ik er nu zeker van dat het nijlpaard Bettina is.
Is dat niet een beetje teveel hint?quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:11 schreef WillemijnB het volgende:
Oké, na het voorstukje van zondag ben ik er nu zeker van dat het nijlpaard Bettina is.
Kan. Maar ik vind ook dat veel hints naar haar wijzen. We gaan het zondag zien!quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje teveel hint?
Lijkt me eerder iets om de kijker op het verkeerde been te zetten.
Ik denk Simone Kleinsma. Oh nee, ik denk dat de uil Simone Kleinsma is en de peer Mart.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:11 schreef WillemijnB het volgende:
Goeie hintquote:Op zondag 31 december 2023 21:40 schreef StephanL het volgende:
Over Mart en weddenschap gesproken.
https://www.ad.nl/show/ma(...)olkszanger~a71b9eec/
Duidelijk nu jaquote:Op zondag 31 december 2023 22:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ijsbeer is Epson, dat hoor je aan de stem
Suprise🤡quote:Op zondag 31 december 2023 22:17 schreef SiGNe het volgende:
Volgens mij is het niet Michael Jackson hoor..
Ellen Ten Damme zou dit wel kunnen.quote:Op zondag 31 december 2023 22:42 schreef potjecreme het volgende:
Kijk vandaag deze reeks voor het eerst deze reeks. Dacht even aan Ellen ten Damme maar snap dan de link met Jim niet.
Wat is de connectie met Jan smit?quote:Op zondag 31 december 2023 22:44 schreef StephanL het volgende:
Liedje past ook wel bij Kim-Lian. Loreen uit Zweden. Kim-Lian woont in Zweden.
Ja denk door de Jim hint denk ik nu aan Kim Lian.quote:Op zondag 31 december 2023 22:44 schreef StephanL het volgende:
Liedje past ook wel bij Kim-Lian. Loreen uit Zweden. Kim-Lian woont in Zweden.
Geen ideequote:Op zondag 31 december 2023 22:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat is de connectie met Jan smit?
Samen een liedje gezongen, is hierboven ook gepostquote:Op zondag 31 december 2023 22:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 december 2023 22:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zondag 31 december 2023 22:48 schreef SiGNe het volgende:
Ze gaan het wel lang rekken, nog 1 kandidaat maar het programma duurt nog een uur
Rtl presentatorquote:Op zondag 31 december 2023 23:05 schreef potjecreme het volgende:
Ik weet oprecht niet wie hij is. Ik bedoel Edson.
Me 2quote:Op zondag 31 december 2023 23:08 schreef Isane het volgende:
Ik gruwel van al die over de top reacties
Ik vermoed dat hij voornamelijk voor videoland presenteerd. Ik ken hem ook alleen van naam.quote:Op zondag 31 december 2023 23:05 schreef potjecreme het volgende:
Ik weet oprecht niet wie hij is. Ik bedoel Edson.
Ook stand-up komiekquote:Op zondag 31 december 2023 23:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij voornamelijk voor videoland presenteerd. Ik ken hem ook alleen van naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |