SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of toch bizzey, vertaald.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:19 schreef Janetje het volgende:
Zou de toffe peer niet Jochem Myjer kunnen zijn?
Druk druk druk...
quote:
zou goed kunnenquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:32 schreef WillemijnB het volgende:
Marieke Elsinga als eekhoorn is een zekerheidje. Maar het nijlpaard? Ik had Bettina Holwerda opgeschreven.
Chantal Janzen?quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:32 schreef WillemijnB het volgende:
Marieke Elsinga als eekhoorn is een zekerheidje. Maar het nijlpaard? Ik had Bettina Holwerda opgeschreven.
Kim-Lianquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:32 schreef WillemijnB het volgende:
Maxime Frogerquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:18 schreef WillemijnB het volgende:
De armen van de Toffe Peer lijken niet heel erg gespierd te zijn. Kraan is best gespierd. Ik twijfel over Nielson.
Eerste liedje vond ik meer Vivienne vd Assem maar bij tweede optreden was het Marieke ja. Bij Nijlpaard heb ik ook Bettina.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:32 schreef WillemijnB het volgende:
Dat denk ik ook, al had ik ook ff Willie Wartaal in m'n hoofdquote:
En een zakquote:
ESF ON TOURquote:
Maar die is al geraden, in elk geval door het publiek.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:06 schreef NailQueen het volgende:
De uil, oftewel Simone Kleinsma, wordt de winnaar van dit seizoen.
U las het hier als eerste.
Effe schnabbelenquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:09 schreef NailQueen het volgende:
Hee Jan de Hoop was toch met pensioen?
Die won TMS een paar jaar terug al eensquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:34 schreef SiGNe het volgende:
Jan Dulles was al voorbij gekomen toch?
Wel verliefd op ibiza die filmquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:57 schreef SiGNe het volgende:
Simone Kleinsma heeft volgens mij niet heel veel met Ibiza..
En de veelzijdigheid van haar stem.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:06 schreef ZaZoe het volgende:
Dit is toch Simone Kleinsma, dat bewegelijke van haar.
Ze hebben naar het publiek geluisterd. Nu Monica er nog uitquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deze stukjes met Jan De Hoop zijn minder irritant als die verschrikkelijke Tineke Schouten van een seizoen eerder.
De Alpen was de hintquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:23 schreef WillemijnB het volgende:
Btw, was één van de hints voor de Koala nou Oostenrijk of Zwitserland? Walid heeft samen met Nasrdin The Life Trail gemaakt en dat was volgens mij in Zwitserland.
Nee die zie ik dat zeker niet doen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:27 schreef SiGNe het volgende:
Wendy van Dijk is showdanseres geweest maar dit is niet de stem van Wendy
Hoe lang zit ie daar al?quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:39 schreef StephanL het volgende:
Douwe zit toch in een afkickkliniek. Geen idee wanneer dit opgenomen is
Dit zei ik vorig jaar. Verdommequote:Op vrijdag 25 november 2022 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Als Douwe Bob niet de joker blijkt te zijn, verander ik mijn UI voor één week in Ed Sheeran.
Ergens in de zomer geloof ikquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:39 schreef StephanL het volgende:
Douwe zit toch in een afkickkliniek. Geen idee wanneer dit opgenomen is
Sinds 26 november, maar is er sinds gister uit lees ikquote:
Ik hou wel van wat zelfspotquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:46 schreef WillemijnB het volgende:
Hahahahaha! "Ik zei dat ik vreemdging, dat was makkelijker".
Douwe is toch ook bi dacht ikquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:47 schreef WillemijnB het volgende:
Jezus, Douwe en Gerard hebben gezoend?
Alcohol doet rare dingen met jequote:Op vrijdag 29 december 2023 21:53 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Ja oké, maar is Gerard Joling dan een man waar je mee wilt zoenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |