Dat kan niet, want het nummer is: ‘k zat alleen in een vuile kameelquote:
en heel andere stemquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:17 schreef H_T het volgende:
S10 is volgens mij veel te lang om daar in te passen
Ben echt vergeten wie al allemaal heeft meegedaanquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:18 schreef H_T het volgende:
Chantal Janzen presenteerde Goud maar Fout en is goed in Duits, wat die Liebe leute zou verklaren. Maar die jurk lijkt me een betere hint
Zag ik ook. Opvallendquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:19 schreef SiGNe het volgende:
IK zag bij de egel op de halfpipe TMS staan en dat heeft de egel ook oip de harband.
Is dat ook nog een hint?
Dat lijkt me voor The Masked Singer staanquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:19 schreef SiGNe het volgende:
IK zag bij de egel op de halfpipe TMS staan en dat heeft de egel ook oip de harband.
Is dat ook nog een hint?
Verrek jaquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat lijkt me voor The Masked Singer staan
Oh duh.,..quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat lijkt me voor The Masked Singer staan
Nee, maar toen ik dat postte was het filmpje nog niet begonnenquote:
Ik denk het ook. De stem lijkt erop.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:38 schreef H_T het volgende:
Jan de Hoop lijkt me een goede gok voor de wasbeer
Ik ook, die is ook lang.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Krijg Andre van Duin vibes.
Die lijkt me een stuk kleinerquote:
DE ogen kunnen ook nog in de nek zitten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:40 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Maar hij is best wel groot zie ik nu
Of die partner van marjon in Flikken Maastrichtquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:48 schreef H_T het volgende:
Flikken genoemd, dan is het vast Victor ReinierNu nog uitvinden wie die man ernaast is
De pakken zijn beter dan die van vorig jaarquote:
Valt me ook op, vorig jaar had het een goedkopere uitstralingquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De pakken zijn beter dan die van vorig jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |