quote:
Lunchdamesquote:
quote:
Gaat prima, daar in het Limburg dan?quote:
gruwelijk nat, maar bijna weekendquote:Op vrijdag 22 december 2023 12:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaat prima, daar in het Limburg dan?
Hier nog droog..quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gruwelijk nat, maar bijna weekend
denk niet dat dat vandaag nog gaat gebeurenquote:
Even hard blazenquote:Op vrijdag 22 december 2023 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk niet dat dat vandaag nog gaat gebeuren
Hier gaat het goed, bezig met schoonmaken en opruimenquote:Op vrijdag 22 december 2023 12:53 schreef Debsterr het volgende:
Maar hoeist met de leuke mensen hier?
Ik weet niet of ik meegerekend wordt, maar hier helemaal prima. nog een uurtje werken en dan 5 dagen weekendquote:Op vrijdag 22 december 2023 12:53 schreef Debsterr het volgende:
Hier goedquote:Op vrijdag 22 december 2023 12:53 schreef Debsterr het volgende:
Altijdquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik meegerekend wordt, maar hier helemaal prima. nog een uurtje werken en dan 5 dagen weekend
Kerstboodschappen in huis en een blije baby aan m’n tiet. Tosti wordt zo geserveerd, ik heb niet te klagenquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier gaat het goed, bezig met schoonmaken en opruimen
Straks nog even frisse neus halen
Hoe is t daar?
Goed goed! Hoe is het met de muppetquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier goed![]()
Hoe gaat het met het gezinnetje?
Die zie ik morgen weer zodra we terug zijn van onze vakantie.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed goed! Hoe is het met de muppet?
Ah dat is mooi op tijd, ik moet morgen nog de laatste dingen halen.. ( hopelijk valt de drukte mee )quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kerstboodschappen in huis en een blije baby aan m’n tiet. Tosti wordt zo geserveerd, ik heb niet te klagen
tiet en tosti, wat wil een mens nog meerquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kerstboodschappen in huis en een blije baby aan m’n tiet. Tosti wordt zo geserveerd, ik heb niet te klagen
Even allemaal steun zoeken bij elkaar voor de feestdagen beginnenquote:
het was wel stil de laatste tijd ja..quote:
Ik heb ongeveer net zoveel zin als dat ik er tegenop ziequote:Op vrijdag 22 december 2023 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even allemaal steun zoeken bij elkaar voor de feestdagen beginnen
quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo, jij leeft ook nog?![]()
Ah misschien even een groepsknuffel?!quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even allemaal steun zoeken bij elkaar voor de feestdagen beginnen
Jammer wel eigenlijk..maar sowieso wel in andere topics/Fok dat het rustiger isquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het was wel stil de laatste tijd ja..
ja, sowieso is heel fok wel rustiger gewordenquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jammer wel eigenlijk..maar sowieso wel in andere topics/Fok dat het rustiger is
Goed te horenquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:22 schreef STING het volgende:
[..]bijna klaar voor de feestdagen. Nog even wat laatste werk verrichten
*proestquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, sowieso is heel fok wel rustiger geworden
Yep..ach wie weet wordt het wel weer drukkerquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, sowieso is heel fok wel rustiger geworden
Jazekerquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed te horen
Alles goed met Yv?
Lekker!quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:32 schreef STING het volgende:
[..]
Jazekerbeide wel toe aan vakantie, gelukkig bijna zover, in januari een paar weekjes aan Cambodja.
Ook alles goed met u?
* TheStigsDutchCousin de wagen startquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep..ach wie weet wordt het wel weer drukker
* Lovely stapt in, maar vraagt wel even waar we heen gaanquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin de wagen start
Hop in
Lekkerquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker!
Hier ook alles prima, sinds woensdag vrij tot volgend jaar. Even niks aan het hoofd
Rondje circuit Zandvoort!quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely stapt in, maar vraagt wel even waar we heen gaan
Leuk lekker scheuren vroem vroemquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rondje circuit Zandvoort!
Oh dat is wel lekker, even alles dump- netjes overdragenquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:36 schreef STING het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik kijk nog even of ik volgende week ga werken, probeer nog even snel wat dingen af te ronden voor m'n vakantie, om aan de nieuwe Product owner over te dragen, die mij gaat opvolgen.
Ken het circuit inmiddels wel een beetjequote:
Gelukkig maar, dan zit ik wel veilig dusquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ken het circuit inmiddels wel een beetje
Bij Stig zit je altijd veilig.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan zit ik wel veilig dus
Fixed that for youquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij Sting zit je altijd veilig.
Meestal.
Daarom is Yv nog bij jouquote:
Of misschien door het feit dat ik haar regelmatig thee en chocolade voerquote:Op vrijdag 22 december 2023 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom is Yv nog bij jou
Oh dat is ook nog mogelijk jaquote:Op vrijdag 22 december 2023 14:32 schreef STING het volgende:
[..]
Of misschien door het feit dat ik haar regelmatig thee en chocolade voer
Ohaiquote:
Ik heb nog wel watquote:
Kom maar halenquote:
dit wist ik nietquote:
Dan weet je het nuquote:
Dan hou je niet van chocolaquote:
Welles breng dan watquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan hou je niet van chocola
ik heb best een voorraad in huisquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan weet je het nu![]()
Maar mannen vast ook wel
Nee, kom maar halenquote:
Toch geen witte chocola hėquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb best een voorraad in huis
wel witte chocolademoussequote:
ik heb genoeg alternatieven.quote:
Vast wel, ben niet zo heel kieskeurigquote:Op vrijdag 22 december 2023 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb genoeg alternatieven.
Ongetwijfeld wel iets dat je lekker vind
kom danquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vast wel, ben niet zo heel kieskeurig
zal ik ook een biertje koud zetten?quote:
Lekker..quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal ik ook een biertje koud zetten?
Gezellig, tot straksquote:
Hm... dit, ongeveer...quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer net zoveel zin als dat ik er tegenop zie
quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm... dit, ongeveer...
Tóch bij ouders op bezoek, inclusief "diner"...
Gezellig.
Toch veel plezierquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm... dit, ongeveer...
Tóch bij ouders op bezoek, inclusief "diner"...
Gezellig.
Dank.quote:
Je hebt Fok nogquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Dank.
Vrees alleen géén Plezier. Maar vooral: "Hou je in, hou je in, hou je in..... *vriendelijk blijven lachen* "
Sterktequote:Op vrijdag 22 december 2023 20:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Dank.
Vrees alleen géén Plezier. Maar vooral: "Hou je in, hou je in, hou je in..... *vriendelijk blijven lachen* "
Zulke "feesten" zijn zwaar kquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Dank.
En jij dacht dat ze dat goed vinden, met de telefoon bezig zijn?!quote:
Beetje positief zijnquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:00 schreef Sally het volgende:
[..]
En jij dacht dat ze dat goed vinden, met de telefoon bezig zijn?!
Nee, dus. Hooguit op de wc
quote:
Dankquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zulke "feesten" zijn zwaar k
Veel sterkte
Jij altijd, of nietquote:
Enkele uren.quote:
Knuffel... jammer dat je plannen nier doorgaan...quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Enkele uren.
Zo kort mogelijk.
Broertje is er iig ook - gelukkig.
Maar ik had éígenlijk met goede vriend afgesproken dat we gezellig de kerstdagen met elkaar door zouden brengen.
Nou. Ja. Ehm.
Gaat deels niet door, dus.
Kan hij alleen zitten paar uur.
Zo blij dat ik niet aan kerst hoef te doenquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Enkele uren.
Zo kort mogelijk.
Broertje is er iig ook - gelukkig.
Maar ik had éígenlijk met goede vriend afgesproken dat we gezellig de kerstdagen met elkaar door zouden brengen.
Nou. Ja. Ehm.
Gaat deels niet door, dus.
Kan hij alleen zitten paar uur.
Broer(tje) zie ik véél te weinig....quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel... jammer dat je plannen nier doorgaan...
Fijn dat je wel steun haalt uit je broer
quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Broer(tje) zie ik véél te weinig....
Probeer hetquote:
Good try, thnxxxxquote:
quote:
quote:
Smakelijk!quote:
Nopequote:Op vrijdag 22 december 2023 23:47 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Smakelijk!
Of ben je nu misselijk?
Hier een beetje in de stress voor de feestdagen. Alles is geregeld en nu mezelf temmen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:57 schreef Sally het volgende:
Niet zo druk hier.
Is dat positief, of negatief....?
Ben jij te temmen?quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier een beetje in de stress voor de feestdagen. Alles is geregeld en nu mezelf temmen.
Lijkt of 13 december de laatste dag was dat ze postte?quote:Op zondag 24 december 2023 12:43 schreef AirwiN het volgende:
Maar heeft @:Tegan nou al een teken vsn leven gegeven? Ik maak mij zorgen om haar.
Lang geleden voor haar doen. Vind ik.quote:Op zondag 24 december 2023 15:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Lijkt of 13 december de laatste dag was dat ze postte?
Ken haar niet, verder.
Dat 13-12 was uit haar profiel, de PoHi die ik kan zien, leek eerder 7-12....quote:Op zondag 24 december 2023 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lang geleden voor haar doen. Vind ik.
Je hebt toch haar nummer? App haar gewoonquote:Op zondag 24 december 2023 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lang geleden voor haar doen. Vind ik.
Te efficiënt. Te weinig drama.quote:Op zondag 24 december 2023 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hebt toch haar nummer? App haar gewoon
Als je je echt zorgen maakt...quote:
Of je had haar nummer gewoon niet en het was een grote aandachtshoerende act.. wij veroordelen je niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 december 2023 15:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Of je had haar nummer gewoon niet en het was een grote aandachtshoerende act.. wij veroordelen je niet hoorIk heb haar nummer niet idd. Dat leek mij wel duidelijk maar fijn dat je het nog ff zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik hou van duidelijkheid.quote:Op zondag 24 december 2023 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer niet idd. Dat leek mij wel duidelijk maar fijn dat je het nog ff zegt.
quote:
De schampere reacties op mijn oprechte zorg voor een mede R&P'er getuigen idd niet heel veel van naastenliefde. Whatever, het komt uit een goed hart.quote:Op zondag 24 december 2023 16:18 schreef Debsterr het volgende:
De kerstsfeer hangt er lekker bij hier.
ehm...pardon me...quote:Op zondag 24 december 2023 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De schampere reacties op mijn oprechte zorg voor een mede R&P'er getuigen idd niet heel veel van naastenliefde. Whatever, het komt uit een goed hart.
Jij niet.quote:
quote:Op zondag 24 december 2023 16:59 schreef Faxie het volgende:
Vrees niet. Ze krijgt elke dag wat eten en een schoteltje melk
Dat de Kerstgedachte zelfs jou soft maakt.quote:Op zondag 24 december 2023 16:59 schreef Faxie het volgende:
Vrees niet. Ze krijgt elke dag wat eten en een schoteltje melk
Is niet het enige wat hangtquote:Op zondag 24 december 2023 16:18 schreef Debsterr het volgende:
Kerst is toch een en al haat en nijd met familie?quote:Op zondag 24 december 2023 16:18 schreef Debsterr het volgende:
Koekiequote:Op zondag 24 december 2023 16:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Net als dat we allebei weten dat je hier geen reet van meent. En dat is niet erg.
Over het algemeen goed! Gaan wel wat moeilijke dagen tegemoetquote:Op zondag 24 december 2023 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De schampere reacties op mijn oprechte zorg voor een mede R&P'er getuigen idd niet heel veel van naastenliefde. Whatever, het komt uit een goed hart.
Hoe is het met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar kijk erg uit naar eerste minivakantie met minimens tijdens oud & nieuw. En met jou?Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op zondag 24 december 2023 19:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Over het algemeen goed! Gaan wel wat moeilijke dagen tegemoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar kijk erg uit naar eerste minivakantie met minimens tijdens oud & nieuw. En met jou?
Maar minivakantie in het vooruitzicht is wel weer fijnReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op zondag 24 december 2023 19:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Over het algemeen goed! Gaan wel wat moeilijke dagen tegemoetAi, dat worden hele aparte feestdagen zo. Heel dubbel. Sterkte voor jou en KM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar kijk erg uit naar eerste minivakantie met minimens tijdens oud & nieuw. En met jou?
Hier alles goed. Het vooruitzicht op een paar relaxte weken bevalt goed. Afgelopen weekend was in elk geval al een fijne voorbode: mensen om mij heen die mij dierbaar zijn, lekker eten en geen verplichtingen. Heerlijk.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:
Z'n gangetje. Net thuis van het water.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Middag Faxie
Hoe is het?
iig al geen ""
![]()
![]()
Ah, nice!quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Z'n gangetje. Net thuis van het water.
Storm?quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, nice!
Was je ook tijdens die storm nog gaan kiten?
* *ignores the![]()
Nou ja, Pia hield aardig huis aan de kustquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Storm?
Owja wacht, dat noemen ze een storm tegenwoordig
Childquote:
Ja was gezellig, alleen een hoofd dat soms even moeilijk deed. Nu lekker mijn huis aan kant voor het nieuwe jaar aan het maken.quote:
Ja hoor. Kerst was lekker rustig. En nu op het werk ook lekker rustigquote:Op donderdag 28 december 2023 12:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja was gezellig, alleen een hoofd dat soms even moeilijk deed. Nu lekker mijn huis aan kant voor het nieuwe jaar aan het maken.
En jij dan?
Mooiquote:Op donderdag 28 december 2023 12:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja hoor. Kerst was lekker rustig. En nu op het werk ook lekker rustig
Verse start?quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:10 schreef AirwiN het volgende:
Deze moet nog wel voor voor oud en nieuw hoor.
Dat klinkt bijna als een goed voornemen en daar heb ik dan weer niks mee.quote:
Oh... elk moment van de dag en van het jaar kan een verse start zijnquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna als een goed voornemen en daar heb ik dan weer niks mee.
Preciesquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... elk moment van de dag en van het jaar kan een verse start zijn
Al zo'n sommige dingen leuk voor een nieuw jaar. Zoals meer lezen, dan kan je een mooi lijstje maken met wat je genezen hebt een geluisterd.quote:
Maak jij dat soort lijstjes voor jezelf?quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Al zo'n sommige dingen leuk voor een nieuw jaar. Zoals meer lezen, dan kan je een mooi lijstje maken met wat je genezen hebt een geluisterd.
Jaquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak jij dat soort lijstjes voor jezelf?
Mijn ereader en Spotify die herinneren mij er automatisch aan.
Bwehehe, wst is je favoriete lijstje? En heb je ook een guilty pleasure lijstje? En waar sta ik op je lijstje met favo FOK!kers?quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaik ben een lijstjes junkie
En mijn ereader houdt het ook wel bij en storytel ook. Alleen ik houd van handgeschreven lijstjes.
Boeken sowieso, maar ook mijn habit tracker...quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bwehehe, wst is je favoriete lijstje? En heb je ook een guilty pleasure lijstje? En waar sta ik op je lijstje met favo FOK!kers?
Wat moet ik verstaan onder een habit tracker?quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Boeken sowieso, maar ook mijn habit tracker...
Ik ga nu ook een lijst met guilty pleassures maken. Leuk idee!
Haha ik zet geen mensen op lijstjes. Iedereen is op zijn manier tof en dat ga ik niet tegen elkaar afwegen
Maar ik vind je wel erg leuk! Jouw harde humor mag ik wel!
Allerlei dagelijkse dingen afvinken of ze gedaan zijn. Enkele dingen zijn lezer, schermtijd, niet spenden, naar buiten gaan, sociaal geweest of therapie etcquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat moet ik verstaan onder een habit tracker?
En dankjewel.
Ook wel interessant om te zien waar je je tijd aan besteedt. Zeker met habits als schermtijd. Goed om dat te monitoren.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Allerlei dagelijkse dingen afvinken of ze gedaan zijn. Enkele dingen zijn lezer, schermtijd, niet spenden, naar buiten gaan, sociaal geweest of therapie etc
Ja! Moet alleen eens verzinnen wat te veel isquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook wel interessant om te zien waar je je tijd aan besteedt. Zeker met habits als schermtijd. Goed om dat te monitoren.
Als het ten koste gaat van andere (, nuttige) dingen denk ik.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Moet alleen eens verzinnen wat te veel is![]()
Fok is gewoon te fijn
Slim.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb nu en app waardoor je een bepaalde gekozen tijd niet op je telefoon kan. Is wel fijn.
Jaquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het ten koste gaat van andere (, nuttige) dingen denk ik.
En FOK! heeft zeker fijne momenten.
Alsjeblieft.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaik heb besloten dat de laptop in het nieuwe jaar alleen van 16.00 tot 18.00 mag (nog lang) en telefoon een kwartier per uur. En om 21.00 geen telefoon meer en na 22.00 alleen lezen of luisteren
Dank je. Je hebt me laten nadenken
quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
Klinkt als een mooie tijdsindeling. Zeker 's svonds is het goed om je telefoon tijdig opzij te leggen. Dat komt je nachtrust echt ten goede.
Hapjes, drankje, spelletjes en evt een film met een select gezelschap. Niks bijzonders. En jij?quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb jij specifieke plannen voor de jaarwisseling behalve geen voornemens maken?
En dan een lijstje bijhouden hoe vaak je het volhoudt.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]ben elke nacht al in coma door de pillen. Maar het is wel lekker rustig
Ik zet hem gelijk op papier
Dat klinkt super gezellig. Samenkomen en quality time is juist heel waardevol!quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hapjes, drankje, spelletjes en evt een film met een select gezelschap. Niks bijzonders. En jij?
Yes!quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan een lijstje bijhouden hoe vaak je het volhoudt.
Wat voor puzzel en miniatuurbouw ben je nu mee bezig?quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt super gezellig. Samenkomen en quality time is juist heel waardevol!
Hier een legpuzzel. Miniatuurbouw. Haken oid en stomme televisie of een serie. Hapje drankje...
Jan van Haasteren met een kapperszaakquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor puzzel en miniatuurbouw ben je nu mee bezig?
stal je die miniaturen uit ald ze klaar zijn?quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jan van Haasteren met een kapperszaak
En ik maak een mini keukentje. Met een vloer van 15 bij 15 cm. Met allemaal schattige, kleine dingetjes erbij
Ja plank in de woonkamer en venster in de keukenquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
stal je die miniaturen uit ald ze klaar zijn?
Ben je gevoelig voor hypes?quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Met knutselen ben ik soms een meeloper meer modes. En dit is een hele leuke hype
quote:
Vind je jezelf saai?quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Daar gaan we voor
Zit lekker te haken aan Persian Tiles met een serietje
Ja ja ik ben een saai mens. Maar wel een blij mens
Neuh... ik ervaar mezelf eerder als knusquote:Op zaterdag 30 december 2023 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind je jezelf saai?
Fuck it wat anderen vinden. Als jij er blij van wordt en anderen hebben er geen last van...
Dan ben je gewoon knus, niet saai.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Neuh... ik ervaar mezelf eerder als knus
En jep klopthet is gewoon fijn
Liefquote:Op zaterdag 30 december 2023 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon knus, niet saai.
Ik heb mijn momenten.quote:
Dit moet het worden. Het is nu nog een stapel lapjes. Heel simpel, beetje saai, is soms ook wel leuk voor de veranderingquote:Op zaterdag 30 december 2023 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mijn momenten.Heb je een foto van je Persian tiles? Ben wel benieuwd wat het is.
Alweer saai, wat heb je met dat woord?quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit moet het worden. Het is nu nog een stapel lapjes. Heel simpel, beetje saai, is soms ook wel leuk voor de verandering
[ afbeelding ]
Hahaha geen flauw ideequote:Op zaterdag 30 december 2023 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alweer saai, wat heb je met dat woord?Ik vind het behoorlijk kleurrijk en daarom allesbehalve saai.
Icm met een serie kijken wel ja. Dan wil je niet teveel afgeleid worden door je handwerk denk ik?quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha geen flauw idee
Deze keer bedoel ik dat je heel vaak hetzelfde doet. Hij is niet zo complex als andere dekens. Soms is dat ook wel lekker
En inderdaad het resultaat mag er zeker zijn! Past perfect in mijn huis
Zolang mensen niet tellen of getallen noemen kan het prima. Vind het wel gezellig een serie of luisterboekquote:Op zaterdag 30 december 2023 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Icm met een serie kijken wel ja. Dan wil je niet teveel afgeleid worden door je handwerk denk ik?
Altijd fijn, wat achtergrondgeluid.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zolang mensen niet tellen of getallen noemen kan het prima. Vind het wel gezellig een serie of luisterboek
Heel gaaf!quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit moet het worden. Het is nu nog een stapel lapjes. Heel simpel, beetje saai, is soms ook wel leuk voor de verandering
[ afbeelding ]
Wat voor knuffel?quote:Op zaterdag 30 december 2023 14:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
En nu ineens de lapjes zat em begonnen aan een knuffeltje
Om echt mee te knuffelen ook?quote:
Voor jou bedoel ik he. Ik heb niks met knuffelen met tovenaars.quote:
Hahaha ik heb wel een soort knuffelkussen in bed. Lekker zacht en fluffy om vast te houden met het inslapenquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor jou bedoel ik he. Ik heb niks met knuffelen met tovenaars.
Ahhhh, hoe lief. Altijd fijn om iets te knuffelen te hebben.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ik heb wel een soort knuffelkussen in bed. Lekker zacht en fluffy om vast te houden met het inslapen
De tovenaar krijgt een plekje bij mijn fantasy boeken in de kast
Gelukkig wel. Feestdagen weer voorbij, dagen worden weer langer.quote:
Jaquote:Op zondag 31 december 2023 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Feestdagen weer voorbij, dagen worden weer langer.
Komt goed. Ik heb genoeg eten in huis dus ik sluit mijzelf gewoon op tot morgenochtend.quote:Op zondag 31 december 2023 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaben blij als het twee januari is. Al geniet ik ook altijd van Oud en Nieuw.
Hopelijk heb je een fijne jaarwisseling
Hier hetzelfdequote:Op zondag 31 december 2023 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt goed. Ik heb genoeg eten in huis dus ik sluit mijzelf gewoon op tot morgenochtend.
quote:
Ach... afleidingquote:
True, soms is het wel fijner om met zn 2en op de bank te zittenquote:Op zondag 31 december 2023 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... afleiding
Dit is een van de weinige moment dat ik spijt heb van het niet hebben van levensgezel
Ja en ik wil mijn vrienden niet storen met appen en zo.quote:Op zondag 31 december 2023 21:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
True, soms is het wel fijner om met zn 2en op de bank te zitten
quote:Op zondag 31 december 2023 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Genoeg gezeurd.
Alcohol erin, hapje en een serie.
En waarop is de keuze gevallen?quote:Op zondag 31 december 2023 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mag drie alcohol vanavond max
Nummer 1 ben ik mee bezig: Baileys caramel zeezoutquote:
Alle 3 niet mijn smaak, maar geniet er vanquote:Op zondag 31 december 2023 21:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nummer 1 ben ik mee bezig: Baileys caramel zeezout
Daarna nummer 2: Baileys Hazelnoot
Dan de laatste, om warm naar bed te gaan: glühwein
Met dank aan de sponsor; moeders
quote:
Meer voor mijquote:Op zondag 31 december 2023 21:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alle 3 niet mijn smaak, maar geniet er van
Ik ga zometeen beginnen aan een fles gouden carolus indulgence festiva 2022quote:Op zondag 31 december 2023 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Meer voor mij
Wat drink jij?
De eerst fles champagne is op hier. 🥂quote:Op zondag 31 december 2023 21:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nummer 1 ben ik mee bezig: Baileys caramel zeezout
Daarna nummer 2: Baileys Hazelnoot
Dan de laatste, om warm naar bed te gaan: glühwein
Met dank aan de sponsor; moeders
Deze barbaar heeft daar nog nooit van gehoordquote:Op zondag 31 december 2023 21:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga zometeen beginnen aan een fles gouden carolus indulgence festiva 2022
Owh lekker !quote:Op zondag 31 december 2023 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De eerst fles champagne is op hier. 🥂
Dat was ie zeker.quote:
Een beetje.quote:Op zondag 31 december 2023 21:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helaas moet jij wel delen toch
Bier dusquote:Op zondag 31 december 2023 21:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Deze barbaar heeft daar nog nooit van gehoord
Een beetje.quote:Op zondag 31 december 2023 21:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helaas moet jij wel delen toch
Troost mij.quote:
Een hele dikke en troostende knuffel voor jou! Komt allemaal goed.quote:
Ik heb een heel zwaar levenquote:Op zondag 31 december 2023 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh baharme jij. Geniet ervan
Knuffelenquote:Op zondag 31 december 2023 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een hele dikke en troostende knuffel voor jou! Komt allemaal goed.
Alcoholvergiftiging voor iedereen
Proost!quote:Op zondag 31 december 2023 21:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga zometeen beginnen aan een fles gouden carolus indulgence festiva 2022
Jij ook:*quote:Op zondag 31 december 2023 22:18 schreef Sally het volgende:
Smakelijk trouwens!
En een goed uiteinde alvast![]()
Goed begin van 2024 gewenst
Hee jij!quote:Op zondag 31 december 2023 22:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Proost!
Was ook altijd mijn favoriet: speciaalbiertjes![]()
Nee, viesquote:
Laat het smaken. En snacks er bij?quote:Op zondag 31 december 2023 22:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, vies
Ice Tea, Cola Zero, of bijv. thee en koffie
Of... lekker gezond - gewoon water
Zo meteen in de oven gooienquote:Op zondag 31 december 2023 22:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laat het smaken. En snacks er bij?
Niks mis meequote:
Jij ook lieverdquote:Op maandag 1 januari 2024 01:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks mis mee
Gelukkig nieuwjaar, lieve CotS
Faxie sex face.quote:
Hahaha dat moet ik ook maar als instelling hebben... kon er vanochtend niet uit komenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:18 schreef Sally het volgende:
Mogguh![]()
Proberen om weer op een fatsoenlijke tijd wakker te worden. Maar kan nog blijven liggen...Nog vakantie
Heerlijkquote:
Jij ook engeltjequote:
Jij ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |