quote:
Lunchdamesquote:
quote:
Gaat prima, daar in het Limburg dan?quote:
gruwelijk nat, maar bijna weekendquote:Op vrijdag 22 december 2023 12:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaat prima, daar in het Limburg dan?
Hier nog droog..quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gruwelijk nat, maar bijna weekend
denk niet dat dat vandaag nog gaat gebeurenquote:
Even hard blazenquote:Op vrijdag 22 december 2023 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk niet dat dat vandaag nog gaat gebeuren
Hier gaat het goed, bezig met schoonmaken en opruimenquote:Op vrijdag 22 december 2023 12:53 schreef Debsterr het volgende:
Maar hoeist met de leuke mensen hier?
Ik weet niet of ik meegerekend wordt, maar hier helemaal prima. nog een uurtje werken en dan 5 dagen weekendquote:Op vrijdag 22 december 2023 12:53 schreef Debsterr het volgende:
Hier goedquote:Op vrijdag 22 december 2023 12:53 schreef Debsterr het volgende:
Altijdquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik meegerekend wordt, maar hier helemaal prima. nog een uurtje werken en dan 5 dagen weekend
Kerstboodschappen in huis en een blije baby aan m’n tiet. Tosti wordt zo geserveerd, ik heb niet te klagenquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier gaat het goed, bezig met schoonmaken en opruimen
Straks nog even frisse neus halen
Hoe is t daar?
Goed goed! Hoe is het met de muppetquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier goed![]()
Hoe gaat het met het gezinnetje?
Die zie ik morgen weer zodra we terug zijn van onze vakantie.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed goed! Hoe is het met de muppet?
Ah dat is mooi op tijd, ik moet morgen nog de laatste dingen halen.. ( hopelijk valt de drukte mee )quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kerstboodschappen in huis en een blije baby aan m’n tiet. Tosti wordt zo geserveerd, ik heb niet te klagen
tiet en tosti, wat wil een mens nog meerquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kerstboodschappen in huis en een blije baby aan m’n tiet. Tosti wordt zo geserveerd, ik heb niet te klagen
Even allemaal steun zoeken bij elkaar voor de feestdagen beginnenquote:
het was wel stil de laatste tijd ja..quote:
Ik heb ongeveer net zoveel zin als dat ik er tegenop ziequote:Op vrijdag 22 december 2023 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even allemaal steun zoeken bij elkaar voor de feestdagen beginnen
quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo, jij leeft ook nog?![]()
Ah misschien even een groepsknuffel?!quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even allemaal steun zoeken bij elkaar voor de feestdagen beginnen
Jammer wel eigenlijk..maar sowieso wel in andere topics/Fok dat het rustiger isquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het was wel stil de laatste tijd ja..
ja, sowieso is heel fok wel rustiger gewordenquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jammer wel eigenlijk..maar sowieso wel in andere topics/Fok dat het rustiger is
Goed te horenquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:22 schreef STING het volgende:
[..]bijna klaar voor de feestdagen. Nog even wat laatste werk verrichten
*proestquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, sowieso is heel fok wel rustiger geworden
Yep..ach wie weet wordt het wel weer drukkerquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, sowieso is heel fok wel rustiger geworden
Jazekerquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed te horen
Alles goed met Yv?
Lekker!quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:32 schreef STING het volgende:
[..]
Jazekerbeide wel toe aan vakantie, gelukkig bijna zover, in januari een paar weekjes aan Cambodja.
Ook alles goed met u?
* TheStigsDutchCousin de wagen startquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep..ach wie weet wordt het wel weer drukker
* Lovely stapt in, maar vraagt wel even waar we heen gaanquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin de wagen start
Hop in
Lekkerquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker!
Hier ook alles prima, sinds woensdag vrij tot volgend jaar. Even niks aan het hoofd
Rondje circuit Zandvoort!quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely stapt in, maar vraagt wel even waar we heen gaan
Leuk lekker scheuren vroem vroemquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rondje circuit Zandvoort!
Oh dat is wel lekker, even alles dump- netjes overdragenquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:36 schreef STING het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik kijk nog even of ik volgende week ga werken, probeer nog even snel wat dingen af te ronden voor m'n vakantie, om aan de nieuwe Product owner over te dragen, die mij gaat opvolgen.
Ken het circuit inmiddels wel een beetjequote:
Gelukkig maar, dan zit ik wel veilig dusquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ken het circuit inmiddels wel een beetje
Bij Stig zit je altijd veilig.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan zit ik wel veilig dus
Fixed that for youquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij Sting zit je altijd veilig.
Meestal.
Daarom is Yv nog bij jouquote:
Of misschien door het feit dat ik haar regelmatig thee en chocolade voerquote:Op vrijdag 22 december 2023 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom is Yv nog bij jou
Oh dat is ook nog mogelijk jaquote:Op vrijdag 22 december 2023 14:32 schreef STING het volgende:
[..]
Of misschien door het feit dat ik haar regelmatig thee en chocolade voer
Ohaiquote:
Ik heb nog wel watquote:
Kom maar halenquote:
dit wist ik nietquote:
Dan weet je het nuquote:
Dan hou je niet van chocolaquote:
Welles breng dan watquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan hou je niet van chocola
ik heb best een voorraad in huisquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan weet je het nu![]()
Maar mannen vast ook wel
Nee, kom maar halenquote:
Toch geen witte chocola hėquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb best een voorraad in huis
wel witte chocolademoussequote:
ik heb genoeg alternatieven.quote:
Vast wel, ben niet zo heel kieskeurigquote:Op vrijdag 22 december 2023 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb genoeg alternatieven.
Ongetwijfeld wel iets dat je lekker vind
kom danquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vast wel, ben niet zo heel kieskeurig
zal ik ook een biertje koud zetten?quote:
Lekker..quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal ik ook een biertje koud zetten?
Gezellig, tot straksquote:
Hm... dit, ongeveer...quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer net zoveel zin als dat ik er tegenop zie
quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm... dit, ongeveer...
Tóch bij ouders op bezoek, inclusief "diner"...
Gezellig.
Toch veel plezierquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm... dit, ongeveer...
Tóch bij ouders op bezoek, inclusief "diner"...
Gezellig.
Dank.quote:
Je hebt Fok nogquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Dank.
Vrees alleen géén Plezier. Maar vooral: "Hou je in, hou je in, hou je in..... *vriendelijk blijven lachen* "
Sterktequote:Op vrijdag 22 december 2023 20:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Dank.
Vrees alleen géén Plezier. Maar vooral: "Hou je in, hou je in, hou je in..... *vriendelijk blijven lachen* "
Zulke "feesten" zijn zwaar kquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Dank.
En jij dacht dat ze dat goed vinden, met de telefoon bezig zijn?!quote:
Beetje positief zijnquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:00 schreef Sally het volgende:
[..]
En jij dacht dat ze dat goed vinden, met de telefoon bezig zijn?!
Nee, dus. Hooguit op de wc
quote:
Dankquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zulke "feesten" zijn zwaar k
Veel sterkte
Jij altijd, of nietquote:
Enkele uren.quote:
Knuffel... jammer dat je plannen nier doorgaan...quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Enkele uren.
Zo kort mogelijk.
Broertje is er iig ook - gelukkig.
Maar ik had éígenlijk met goede vriend afgesproken dat we gezellig de kerstdagen met elkaar door zouden brengen.
Nou. Ja. Ehm.
Gaat deels niet door, dus.
Kan hij alleen zitten paar uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |