Daarom is Yv nog bij jouquote:
Of misschien door het feit dat ik haar regelmatig thee en chocolade voerquote:Op vrijdag 22 december 2023 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom is Yv nog bij jou
Oh dat is ook nog mogelijk jaquote:Op vrijdag 22 december 2023 14:32 schreef STING het volgende:
[..]
Of misschien door het feit dat ik haar regelmatig thee en chocolade voer
Ohaiquote:
Ik heb nog wel watquote:
Kom maar halenquote:
dit wist ik nietquote:
Dan hou je niet van chocolaquote:
Welles breng dan watquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan hou je niet van chocola
ik heb best een voorraad in huisquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan weet je het nu![]()
Maar mannen vast ook wel
Nee, kom maar halenquote:
Toch geen witte chocola hėquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb best een voorraad in huis
wel witte chocolademoussequote:
ik heb genoeg alternatieven.quote:
Vast wel, ben niet zo heel kieskeurigquote:Op vrijdag 22 december 2023 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb genoeg alternatieven.
Ongetwijfeld wel iets dat je lekker vind
kom danquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vast wel, ben niet zo heel kieskeurig
zal ik ook een biertje koud zetten?quote:
Lekker..quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal ik ook een biertje koud zetten?
Gezellig, tot straksquote:
Hm... dit, ongeveer...quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer net zoveel zin als dat ik er tegenop zie
quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm... dit, ongeveer...
Tóch bij ouders op bezoek, inclusief "diner"...
Gezellig.
Toch veel plezierquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm... dit, ongeveer...
Tóch bij ouders op bezoek, inclusief "diner"...
Gezellig.
Dank.quote:
Je hebt Fok nogquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Dank.
Vrees alleen géén Plezier. Maar vooral: "Hou je in, hou je in, hou je in..... *vriendelijk blijven lachen* "
Sterktequote:Op vrijdag 22 december 2023 20:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Dank.
Vrees alleen géén Plezier. Maar vooral: "Hou je in, hou je in, hou je in..... *vriendelijk blijven lachen* "
Zulke "feesten" zijn zwaar kquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Dank.
En jij dacht dat ze dat goed vinden, met de telefoon bezig zijn?!quote:
Beetje positief zijnquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:00 schreef Sally het volgende:
[..]
En jij dacht dat ze dat goed vinden, met de telefoon bezig zijn?!
Nee, dus. Hooguit op de wc
quote:
Dankquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zulke "feesten" zijn zwaar k
Veel sterkte
Jij altijd, of nietquote:
Enkele uren.quote:
Knuffel... jammer dat je plannen nier doorgaan...quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Enkele uren.
Zo kort mogelijk.
Broertje is er iig ook - gelukkig.
Maar ik had éígenlijk met goede vriend afgesproken dat we gezellig de kerstdagen met elkaar door zouden brengen.
Nou. Ja. Ehm.
Gaat deels niet door, dus.
Kan hij alleen zitten paar uur.
Zo blij dat ik niet aan kerst hoef te doenquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Enkele uren.
Zo kort mogelijk.
Broertje is er iig ook - gelukkig.
Maar ik had éígenlijk met goede vriend afgesproken dat we gezellig de kerstdagen met elkaar door zouden brengen.
Nou. Ja. Ehm.
Gaat deels niet door, dus.
Kan hij alleen zitten paar uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |