Als je je echt zorgen maakt...quote:
Of je had haar nummer gewoon niet en het was een grote aandachtshoerende act.. wij veroordelen je niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 december 2023 15:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Of je had haar nummer gewoon niet en het was een grote aandachtshoerende act.. wij veroordelen je niet hoorIk heb haar nummer niet idd. Dat leek mij wel duidelijk maar fijn dat je het nog ff zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik hou van duidelijkheid.quote:Op zondag 24 december 2023 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer niet idd. Dat leek mij wel duidelijk maar fijn dat je het nog ff zegt.
quote:
De schampere reacties op mijn oprechte zorg voor een mede R&P'er getuigen idd niet heel veel van naastenliefde. Whatever, het komt uit een goed hart.quote:Op zondag 24 december 2023 16:18 schreef Debsterr het volgende:
De kerstsfeer hangt er lekker bij hier.
ehm...pardon me...quote:Op zondag 24 december 2023 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De schampere reacties op mijn oprechte zorg voor een mede R&P'er getuigen idd niet heel veel van naastenliefde. Whatever, het komt uit een goed hart.
Jij niet.quote:
quote:Op zondag 24 december 2023 16:59 schreef Faxie het volgende:
Vrees niet. Ze krijgt elke dag wat eten en een schoteltje melk
Dat de Kerstgedachte zelfs jou soft maakt.quote:Op zondag 24 december 2023 16:59 schreef Faxie het volgende:
Vrees niet. Ze krijgt elke dag wat eten en een schoteltje melk
Is niet het enige wat hangtquote:Op zondag 24 december 2023 16:18 schreef Debsterr het volgende:
Kerst is toch een en al haat en nijd met familie?quote:Op zondag 24 december 2023 16:18 schreef Debsterr het volgende:
Koekiequote:Op zondag 24 december 2023 16:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Net als dat we allebei weten dat je hier geen reet van meent. En dat is niet erg.
Over het algemeen goed! Gaan wel wat moeilijke dagen tegemoetquote:Op zondag 24 december 2023 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De schampere reacties op mijn oprechte zorg voor een mede R&P'er getuigen idd niet heel veel van naastenliefde. Whatever, het komt uit een goed hart.
Hoe is het met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar kijk erg uit naar eerste minivakantie met minimens tijdens oud & nieuw. En met jou?Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op zondag 24 december 2023 19:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Over het algemeen goed! Gaan wel wat moeilijke dagen tegemoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar kijk erg uit naar eerste minivakantie met minimens tijdens oud & nieuw. En met jou?
Maar minivakantie in het vooruitzicht is wel weer fijnReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op zondag 24 december 2023 19:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Over het algemeen goed! Gaan wel wat moeilijke dagen tegemoetAi, dat worden hele aparte feestdagen zo. Heel dubbel. Sterkte voor jou en KM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar kijk erg uit naar eerste minivakantie met minimens tijdens oud & nieuw. En met jou?
Hier alles goed. Het vooruitzicht op een paar relaxte weken bevalt goed. Afgelopen weekend was in elk geval al een fijne voorbode: mensen om mij heen die mij dierbaar zijn, lekker eten en geen verplichtingen. Heerlijk.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |