Knuffel... jammer dat je plannen nier doorgaan...quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Enkele uren.
Zo kort mogelijk.
Broertje is er iig ook - gelukkig.
Maar ik had éígenlijk met goede vriend afgesproken dat we gezellig de kerstdagen met elkaar door zouden brengen.
Nou. Ja. Ehm.
Gaat deels niet door, dus.
Kan hij alleen zitten paar uur.
Zo blij dat ik niet aan kerst hoef te doenquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Enkele uren.
Zo kort mogelijk.
Broertje is er iig ook - gelukkig.
Maar ik had éígenlijk met goede vriend afgesproken dat we gezellig de kerstdagen met elkaar door zouden brengen.
Nou. Ja. Ehm.
Gaat deels niet door, dus.
Kan hij alleen zitten paar uur.
Broer(tje) zie ik véél te weinig....quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel... jammer dat je plannen nier doorgaan...
Fijn dat je wel steun haalt uit je broer
quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Broer(tje) zie ik véél te weinig....
Probeer hetquote:
Good try, thnxxxxquote:
quote:
quote:
Smakelijk!quote:
Nopequote:Op vrijdag 22 december 2023 23:47 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Smakelijk!
Of ben je nu misselijk?
Hier een beetje in de stress voor de feestdagen. Alles is geregeld en nu mezelf temmen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:57 schreef Sally het volgende:
Niet zo druk hier.
Is dat positief, of negatief....?
Ben jij te temmen?quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier een beetje in de stress voor de feestdagen. Alles is geregeld en nu mezelf temmen.
Lijkt of 13 december de laatste dag was dat ze postte?quote:Op zondag 24 december 2023 12:43 schreef AirwiN het volgende:
Maar heeft @:Tegan nou al een teken vsn leven gegeven? Ik maak mij zorgen om haar.
Lang geleden voor haar doen. Vind ik.quote:Op zondag 24 december 2023 15:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Lijkt of 13 december de laatste dag was dat ze postte?
Ken haar niet, verder.
Dat 13-12 was uit haar profiel, de PoHi die ik kan zien, leek eerder 7-12....quote:Op zondag 24 december 2023 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lang geleden voor haar doen. Vind ik.
Je hebt toch haar nummer? App haar gewoonquote:Op zondag 24 december 2023 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lang geleden voor haar doen. Vind ik.
Te efficiënt. Te weinig drama.quote:Op zondag 24 december 2023 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hebt toch haar nummer? App haar gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |