Storm?quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, nice!
Was je ook tijdens die storm nog gaan kiten?
* *ignores the![]()
Nou ja, Pia hield aardig huis aan de kustquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Storm?
Owja wacht, dat noemen ze een storm tegenwoordig
Childquote:
Ja was gezellig, alleen een hoofd dat soms even moeilijk deed. Nu lekker mijn huis aan kant voor het nieuwe jaar aan het maken.quote:
Ja hoor. Kerst was lekker rustig. En nu op het werk ook lekker rustigquote:Op donderdag 28 december 2023 12:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja was gezellig, alleen een hoofd dat soms even moeilijk deed. Nu lekker mijn huis aan kant voor het nieuwe jaar aan het maken.
En jij dan?
Mooiquote:Op donderdag 28 december 2023 12:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja hoor. Kerst was lekker rustig. En nu op het werk ook lekker rustig
Verse start?quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:10 schreef AirwiN het volgende:
Deze moet nog wel voor voor oud en nieuw hoor.
Dat klinkt bijna als een goed voornemen en daar heb ik dan weer niks mee.quote:
Oh... elk moment van de dag en van het jaar kan een verse start zijnquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna als een goed voornemen en daar heb ik dan weer niks mee.
Preciesquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... elk moment van de dag en van het jaar kan een verse start zijn
Al zo'n sommige dingen leuk voor een nieuw jaar. Zoals meer lezen, dan kan je een mooi lijstje maken met wat je genezen hebt een geluisterd.quote:
Maak jij dat soort lijstjes voor jezelf?quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Al zo'n sommige dingen leuk voor een nieuw jaar. Zoals meer lezen, dan kan je een mooi lijstje maken met wat je genezen hebt een geluisterd.
Jaquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak jij dat soort lijstjes voor jezelf?
Mijn ereader en Spotify die herinneren mij er automatisch aan.
Bwehehe, wst is je favoriete lijstje? En heb je ook een guilty pleasure lijstje? En waar sta ik op je lijstje met favo FOK!kers?quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaik ben een lijstjes junkie
En mijn ereader houdt het ook wel bij en storytel ook. Alleen ik houd van handgeschreven lijstjes.
Boeken sowieso, maar ook mijn habit tracker...quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bwehehe, wst is je favoriete lijstje? En heb je ook een guilty pleasure lijstje? En waar sta ik op je lijstje met favo FOK!kers?
Wat moet ik verstaan onder een habit tracker?quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Boeken sowieso, maar ook mijn habit tracker...
Ik ga nu ook een lijst met guilty pleassures maken. Leuk idee!
Haha ik zet geen mensen op lijstjes. Iedereen is op zijn manier tof en dat ga ik niet tegen elkaar afwegen
Maar ik vind je wel erg leuk! Jouw harde humor mag ik wel!
Allerlei dagelijkse dingen afvinken of ze gedaan zijn. Enkele dingen zijn lezer, schermtijd, niet spenden, naar buiten gaan, sociaal geweest of therapie etcquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat moet ik verstaan onder een habit tracker?
En dankjewel.
Ook wel interessant om te zien waar je je tijd aan besteedt. Zeker met habits als schermtijd. Goed om dat te monitoren.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Allerlei dagelijkse dingen afvinken of ze gedaan zijn. Enkele dingen zijn lezer, schermtijd, niet spenden, naar buiten gaan, sociaal geweest of therapie etc
Ja! Moet alleen eens verzinnen wat te veel isquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook wel interessant om te zien waar je je tijd aan besteedt. Zeker met habits als schermtijd. Goed om dat te monitoren.
Als het ten koste gaat van andere (, nuttige) dingen denk ik.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Moet alleen eens verzinnen wat te veel is![]()
Fok is gewoon te fijn
Slim.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb nu en app waardoor je een bepaalde gekozen tijd niet op je telefoon kan. Is wel fijn.
Jaquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het ten koste gaat van andere (, nuttige) dingen denk ik.
En FOK! heeft zeker fijne momenten.
Alsjeblieft.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaik heb besloten dat de laptop in het nieuwe jaar alleen van 16.00 tot 18.00 mag (nog lang) en telefoon een kwartier per uur. En om 21.00 geen telefoon meer en na 22.00 alleen lezen of luisteren
Dank je. Je hebt me laten nadenken
quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
Klinkt als een mooie tijdsindeling. Zeker 's svonds is het goed om je telefoon tijdig opzij te leggen. Dat komt je nachtrust echt ten goede.
Hapjes, drankje, spelletjes en evt een film met een select gezelschap. Niks bijzonders. En jij?quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb jij specifieke plannen voor de jaarwisseling behalve geen voornemens maken?
En dan een lijstje bijhouden hoe vaak je het volhoudt.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]ben elke nacht al in coma door de pillen. Maar het is wel lekker rustig
Ik zet hem gelijk op papier
Dat klinkt super gezellig. Samenkomen en quality time is juist heel waardevol!quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hapjes, drankje, spelletjes en evt een film met een select gezelschap. Niks bijzonders. En jij?
Yes!quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan een lijstje bijhouden hoe vaak je het volhoudt.
Wat voor puzzel en miniatuurbouw ben je nu mee bezig?quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt super gezellig. Samenkomen en quality time is juist heel waardevol!
Hier een legpuzzel. Miniatuurbouw. Haken oid en stomme televisie of een serie. Hapje drankje...
Jan van Haasteren met een kapperszaakquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor puzzel en miniatuurbouw ben je nu mee bezig?
stal je die miniaturen uit ald ze klaar zijn?quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jan van Haasteren met een kapperszaak
En ik maak een mini keukentje. Met een vloer van 15 bij 15 cm. Met allemaal schattige, kleine dingetjes erbij
Ja plank in de woonkamer en venster in de keukenquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
stal je die miniaturen uit ald ze klaar zijn?
Ben je gevoelig voor hypes?quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Met knutselen ben ik soms een meeloper meer modes. En dit is een hele leuke hype
quote:
Vind je jezelf saai?quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Daar gaan we voor
Zit lekker te haken aan Persian Tiles met een serietje
Ja ja ik ben een saai mens. Maar wel een blij mens
Neuh... ik ervaar mezelf eerder als knusquote:Op zaterdag 30 december 2023 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind je jezelf saai?
Fuck it wat anderen vinden. Als jij er blij van wordt en anderen hebben er geen last van...
Dan ben je gewoon knus, niet saai.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Neuh... ik ervaar mezelf eerder als knus
En jep klopthet is gewoon fijn
Liefquote:Op zaterdag 30 december 2023 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon knus, niet saai.
Ik heb mijn momenten.quote:
Dit moet het worden. Het is nu nog een stapel lapjes. Heel simpel, beetje saai, is soms ook wel leuk voor de veranderingquote:Op zaterdag 30 december 2023 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mijn momenten.Heb je een foto van je Persian tiles? Ben wel benieuwd wat het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |