Dan ben je gewoon knus, niet saai.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Neuh... ik ervaar mezelf eerder als knus
En jep klopthet is gewoon fijn
Liefquote:Op zaterdag 30 december 2023 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon knus, niet saai.
Ik heb mijn momenten.quote:
Dit moet het worden. Het is nu nog een stapel lapjes. Heel simpel, beetje saai, is soms ook wel leuk voor de veranderingquote:Op zaterdag 30 december 2023 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mijn momenten.Heb je een foto van je Persian tiles? Ben wel benieuwd wat het is.
Alweer saai, wat heb je met dat woord?quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit moet het worden. Het is nu nog een stapel lapjes. Heel simpel, beetje saai, is soms ook wel leuk voor de verandering
[ afbeelding ]
Hahaha geen flauw ideequote:Op zaterdag 30 december 2023 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alweer saai, wat heb je met dat woord?Ik vind het behoorlijk kleurrijk en daarom allesbehalve saai.
Icm met een serie kijken wel ja. Dan wil je niet teveel afgeleid worden door je handwerk denk ik?quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha geen flauw idee
Deze keer bedoel ik dat je heel vaak hetzelfde doet. Hij is niet zo complex als andere dekens. Soms is dat ook wel lekker
En inderdaad het resultaat mag er zeker zijn! Past perfect in mijn huis
Zolang mensen niet tellen of getallen noemen kan het prima. Vind het wel gezellig een serie of luisterboekquote:Op zaterdag 30 december 2023 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Icm met een serie kijken wel ja. Dan wil je niet teveel afgeleid worden door je handwerk denk ik?
Altijd fijn, wat achtergrondgeluid.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zolang mensen niet tellen of getallen noemen kan het prima. Vind het wel gezellig een serie of luisterboek
Heel gaaf!quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit moet het worden. Het is nu nog een stapel lapjes. Heel simpel, beetje saai, is soms ook wel leuk voor de verandering
[ afbeelding ]
Wat voor knuffel?quote:Op zaterdag 30 december 2023 14:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
En nu ineens de lapjes zat em begonnen aan een knuffeltje
Om echt mee te knuffelen ook?quote:
Voor jou bedoel ik he. Ik heb niks met knuffelen met tovenaars.quote:
Hahaha ik heb wel een soort knuffelkussen in bed. Lekker zacht en fluffy om vast te houden met het inslapenquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor jou bedoel ik he. Ik heb niks met knuffelen met tovenaars.
Ahhhh, hoe lief. Altijd fijn om iets te knuffelen te hebben.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ik heb wel een soort knuffelkussen in bed. Lekker zacht en fluffy om vast te houden met het inslapen
De tovenaar krijgt een plekje bij mijn fantasy boeken in de kast
Gelukkig wel. Feestdagen weer voorbij, dagen worden weer langer.quote:
Jaquote:Op zondag 31 december 2023 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Feestdagen weer voorbij, dagen worden weer langer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |