abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 24 december 2023 @ 16:42:25 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211730960
quote:
7s.gif Op zondag 24 december 2023 16:06 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ow, "ze hebben ze niet!"

Dat zal het zijn.
Ze hebben er zat maar het is niet gratis en het moet ook ergens verantwoord worden bij de boekhouder
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_211730977
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 16:35 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Het hele radarverhaal is onzin.

Bij @:Maks_NAFO_FELLA zou allang een belletje moeten rinkelen.
Die Twitteraar quote gewoon de woordvoerder van de Oekrainse luchtmacht hoor.
  zondag 24 december 2023 @ 16:47:39 #203
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_211730990
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 16:45 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Die Twitteraar quote gewoon de woordvoerder van de Oekrainse luchtmacht hoor.
Leuk voor hem, maar het is onzin.
pi_211730991
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 16:42 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ze hebben er zat maar het is niet gratis en het moet ook ergens verantwoord worden bij de boekhouder
Daarvoor kun je zoiets als lend-lease voor optuigen, en dan niet laten verlopen zonder ook maar een cent te gebruiken?

En denk je niet dat VS ladingen van die dingen heeft die gewoon afgeschreven zijn, niet anders dan NL zelf, want we hebben ze immers al vervangen?

Maar het is nu dus niet meer: ze hebben ze niet, maar: kost centen, begrijp ik?

Is het nog een optie dat er gewoon geen wil is om die dingen te leveren, of is dat gewoon onmogelijk?

Just checking.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_211730997
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 16:47 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Leuk voor hem, maar het is onzin.
Want? Jij weet beter dan de Oekrainse luchtmacht dat die F-16's betere radar krijgen?
  zondag 24 december 2023 @ 16:49:56 #206
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_211731001
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 16:49 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Want? Jij weet beter dan de Oekrainse luchtmacht dat die F-16's betere radar krijgen?
Dat krijgen ze niet.
pi_211731014
Het zou verdomme tijd worden. Die kutpolen hebben heel wat schade aangericht.

twitter
pi_211731037
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 16:49 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Dat krijgen ze niet.
quote:
The first batch of F-16 aircraft sent to Ukraine will already be modified. Countries that have these fighters in service have improved them “to the best of their ability.”

The aircraft that will become Ukrainian can in the future be improved at enterprises in Europe and the USA. This was stated by the representative of the Air Force of the Ukrainian Armed Forces, Yuriy Ignat. On December 23, he commented on the transfer of aviation to us on the air of “One News”.

Ignat assured that the entire process is proceeding as planned within the F-16 coalition. Partner states “are helping us transition to a new type of aircraft for us – the F-16.”

“The modification is divided into so-called blocks. Block 15, 20, 30 and up to 70. Each aircraft was improved to the best of the country’s capabilities, because modernization is not an easy process,” the military man explained.

Basically, they have modified radars (airborne radar) so that pilots could “see” the enemy at a greater distance, as well as track more airborne targets.

“In the future, if our pilots, our entire base, airfield infrastructure, engineers, ground personnel are ready to fully operate this type of aircraft (F-16. – Ed.) – we can already dream of more modern models,” he added. Air Force representative.
https://ukrainetoday.org/(...)ce-revealed-details/

'To the best of the country's capability'. Dus Nederland heeft die capaciteit niet?
pi_211731044
Ah leuk, zien we die ook eindelijk een keer. Leuke machines.

twitter
  zondag 24 december 2023 @ 16:56:57 #210
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_211731050
quote:
Zoals verwacht een compleet onzinverhaal.

Zelfs de blocknummers begrijpt de woordvoerder niet.
pi_211731056
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 16:56 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Zoals verwacht een compleet onzinverhaal.

Zelfs de blocknummers begrijpt de woordvoerder niet.
Je kunt ook uitleggen waarom het onzin is en hoe het dan wel zit ipv alleen onzinverhaal roepen..
  Moderator zondag 24 december 2023 @ 16:59:21 #212
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211731064
quote:
7s.gif Op zondag 24 december 2023 16:48 schreef ExTec het volgende:

[..]
Daarvoor kun je zoiets als lend-lease voor optuigen, en dan niet laten verlopen zonder ook maar een cent te gebruiken?

En denk je niet dat VS ladingen van die dingen heeft die gewoon afgeschreven zijn, niet anders dan NL zelf, want we hebben ze immers al vervangen?

Maar het is nu dus niet meer: ze hebben ze niet, maar: kost centen, begrijp ik?

Is het nog een optie dat er gewoon geen wil is om die dingen te leveren, of is dat gewoon onmogelijk?

Just checking.
Kan ook

Maar dan zou ik gewoon nee zeggen
pi_211731070
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 16:59 schreef sp3c het volgende:

[..]
Kan ook

Dus het is niet mogelijk dat er gewoon geen wil is...?
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  Moderator zondag 24 december 2023 @ 17:02:39 #214
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211731079
quote:
7s.gif Op zondag 24 december 2023 17:00 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dus het is niet mogelijk dat er gewoon geen wil is...?
Kan ook

pi_211731080
We komen er vanzelf wel achter wat voor capaciteiten de F-16's zullen hebben. Misschien zelfs over een paar dagen al. Tot dat moment is het toch puur speculatie.

Joe Blogs heeft interessante informatie over de officiele cijfers van de russen. Het lijkt erop dat de export is ingestort, en de inkomsten uit andere bronnen gigantisch gestegen zijn. Het vermoeden is dat dit komt door de oorlogsindustrie.
pi_211731086
twitter

Als de gemiddelde vatnik zo begint te praten is dat geen goed teken. Het zou de pogingen van Poetin om de oorlog te pauzeren mede kunnen verklaren.
pi_211731088
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 17:02 schreef sp3c het volgende:

De VS levert toch ook 0?

Ondanks dat ze er zat hebben, ondanks dat centen geen kwestie zijn?
  Moderator zondag 24 december 2023 @ 17:17:29 #218
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211731182
quote:
7s.gif Op zondag 24 december 2023 17:03 schreef ExTec het volgende:

[..]
De VS levert toch ook 0?

Ondanks dat ze er zat hebben, ondanks dat centen geen kwestie zijn?
Nou en?
pi_211731199
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 17:17 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nou en?
Als de materie je niet boeit snap ik niet waarom je wel reageert op postjes die over said materie gaan.

Maar goed, het ging dus van: ze hebben ze niet, via: kost centen! naar "boeiend".

Good talk ;)
  Moderator zondag 24 december 2023 @ 17:34:15 #220
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211731281
quote:
7s.gif Op zondag 24 december 2023 17:19 schreef ExTec het volgende:

[..]
Als de materie je niet boeit snap ik niet waarom je wel reageert op postjes die over said materie gaan.

Maar goed, het ging dus van: ze hebben ze niet, via: kost centen! naar "boeiend".

Good talk ;)
Dat komt omdat je de doelpalen verplaatst

Het begint met dat Rutte een vuige streek zou hebben geleverd door over F16's over Oekrane door te drammen

Zo werkt dat niet, dat kan hij nooit doen zonder eerst met de Amerikanen te hebben overlegd

Het eindigd met jamaar Amerika levert er nulllllll!!!!!

Lekker belangrijk, hoe is dat in vredesnaam een argument voor die vuige streek van Rutte?

Ze willen ze blijkbaar niet leveren, nou en, boeiend, hun toestellen, hebben ze zelf gekocht dus daar mogen ze zelf op stampen

Dan nog kan Rutte die van ons niet aanbieden zonder samenspraak met de Amerikanen
  zondag 24 december 2023 @ 17:39:34 #221
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_211731309
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 16:49 schreef 3rr0r het volgende:
Dat wordt volgens mij helemaal nergens gesteld, dat is wat er hier van gemaakt wordt.
pi_211731317
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 17:39 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dat wordt volgens mij helemaal nergens gesteld, dat is wat er hier van gemaakt wordt.
Dat is omdat er gepraat wordt over flinke upgrades. De enige echte kandidaat daarvoor is de radar.
pi_211731321
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 17:34 schreef sp3c het volgende:
Het begint met dat Rutte een vuige streek zou hebben geleverd door over F16's over Oekrane door te drammen

Zo werkt dat niet, dat kan hij nooit doen zonder eerst met de Amerikanen te hebben overlegd
Heb ik al op geantwoord:

quote:
7s.gif Op zondag 24 december 2023 16:01 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat klopt, ze zijn uiteindelijk overstag gegaan.
Nu een jaar geleden konden we ook lezen dat dankzij rutte scholz overstag is gegaan mbt leveren PzH's.

Lo and behold; druk uitoefenen op een partij om ze te bewegen iets te doen wat ze eigenlijk niet willen is blijkbaar echt a thing.

En het moet je blijkbaar uitgelegd worden :')

quote:
Toch niet zo vreemd om te veronderstellen dat als de VS dat een uitstekend idee vind ze dan zelf ook wel leveren? Zeker gezien hoeveel ze er hebben?

quote:
Lekker belangrijk, hoe is dat in vredesnaam een argument voor die vuige streek van Rutte?
Ik vind dat niet, de VS vind dat. Ik denk dat scholz ook niet zo'n fijn gevoel had, nadat rutte hem onder druk had gezet om die PzH's te leveren.
pi_211731322
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 17:34 schreef sp3c het volgende:

Het is allemaal ook wat raar paranode geleuter dat de VS wraak zou willen nemen op Rutte door Oekrane te fucken.
pi_211731386
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 17:42 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het is allemaal ook wat raar paranode geleuter dat de VS wraak zou willen nemen op Rutte door Oekrane te fucken.
Oekraine "fucken", heeft de VS geen daden van rutte voor nodig.

Tussen aanhalingstekens, h, want je kan het natuurlijk de normaalste zaak van de wereld vinden dat oekraine net genoeg krijgt om niet te verliezen, maar bij lange na niet genoeg om te winnen.

Mss kun je jezelf dan excusen vertellen als: dat de VS zelf niet genoeg heeft (niet waar), of dat het een centenkwestie is (niet waar),

Of andere goldie oldies a'la: zelensky vraagt er niet om! - als die dat nou gewoon doet, komt het goed! - taalbarrieres, want tolken bestaan niet, of formulieren die blijkbaar niemand kan invullen.

Ik zelf denk dat er gewoon geen wil is. ;)

Maar het is deeply fascinating hoe bepaalde usual suspects consequent gaan stuiteren als dit opgemerkt wordt.

Ik ben redelijk pro-amerika hoor, je zou kunnen zeggen: een atlanticus. Maar dat belet mij niet to call it like I see it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')