Ze hebben er zat maar het is niet gratis en het moet ook ergens verantwoord worden bij de boekhouderquote:Op zondag 24 december 2023 16:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, "ze hebben ze niet!"
Dat zal het zijn.
Die Twitteraar quote gewoon de woordvoerder van de Oekrainse luchtmacht hoor.quote:Op zondag 24 december 2023 16:35 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Het hele radarverhaal is onzin.
Bij @:Maks_NAFO_FELLA zou allang een belletje moeten rinkelen.
Leuk voor hem, maar het is onzin.quote:Op zondag 24 december 2023 16:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die Twitteraar quote gewoon de woordvoerder van de Oekrainse luchtmacht hoor.
Daarvoor kun je zoiets als lend-lease voor optuigen, en dan niet laten verlopen zonder ook maar een cent te gebruiken?quote:Op zondag 24 december 2023 16:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ze hebben er zat maar het is niet gratis en het moet ook ergens verantwoord worden bij de boekhouder
Want? Jij weet beter dan de Oekrainse luchtmacht dat die F-16's betere radar krijgen?quote:Op zondag 24 december 2023 16:47 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Leuk voor hem, maar het is onzin.
Dat krijgen ze niet.quote:Op zondag 24 december 2023 16:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Want? Jij weet beter dan de Oekrainse luchtmacht dat die F-16's betere radar krijgen?
quote:
https://ukrainetoday.org/(...)ce-revealed-details/quote:The first batch of F-16 aircraft sent to Ukraine will already be modified. Countries that have these fighters in service have improved them “to the best of their ability.”
The aircraft that will become Ukrainian can in the future be improved at enterprises in Europe and the USA. This was stated by the representative of the Air Force of the Ukrainian Armed Forces, Yuriy Ignat. On December 23, he commented on the transfer of aviation to us on the air of “One News”.
Ignat assured that the entire process is proceeding as planned within the F-16 coalition. Partner states “are helping us transition to a new type of aircraft for us – the F-16.”
“The modification is divided into so-called blocks. Block 15, 20, 30 and up to 70. Each aircraft was improved to the best of the country’s capabilities, because modernization is not an easy process,” the military man explained.
Basically, they have modified radars (airborne radar) so that pilots could “see” the enemy at a greater distance, as well as track more airborne targets.
“In the future, if our pilots, our entire base, airfield infrastructure, engineers, ground personnel are ready to fully operate this type of aircraft (F-16. – Ed.) – we can already dream of more modern models,” he added. Air Force representative.
Zoals verwacht een compleet onzinverhaal.quote:Op zondag 24 december 2023 16:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
https://ukrainetoday.org/(...)ce-revealed-details/
Je kunt ook uitleggen waarom het onzin is en hoe het dan wel zit ipv alleen onzinverhaal roepen..quote:Op zondag 24 december 2023 16:56 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Zoals verwacht een compleet onzinverhaal.
Zelfs de blocknummers begrijpt de woordvoerder niet.
Kan ookquote:Op zondag 24 december 2023 16:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daarvoor kun je zoiets als lend-lease voor optuigen, en dan niet laten verlopen zonder ook maar een cent te gebruiken?
En denk je niet dat VS ladingen van die dingen heeft die gewoon afgeschreven zijn, niet anders dan NL zelf, want we hebben ze immers al vervangen?
Maar het is nu dus niet meer: ze hebben ze niet, maar: kost centen, begrijp ik?
Is het nog een optie dat er gewoon geen wil is om die dingen te leveren, of is dat gewoon onmogelijk?
Just checking.
Dus het is niet mogelijk dat er gewoon geen wil is...?quote:Op zondag 24 december 2023 16:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Kan ook
Maar dan zou ik gewoon nee zeggen
Kan ookquote:Op zondag 24 december 2023 17:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus het is niet mogelijk dat er gewoon geen wil is...?
De VS levert toch ook 0?quote:
Nou en?quote:Op zondag 24 december 2023 17:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
De VS levert toch ook 0?
Ondanks dat ze er zat hebben, ondanks dat centen geen kwestie zijn?
Als de materie je niet boeit snap ik niet waarom je wel reageert op postjes die over said materie gaan.quote:
Dat komt omdat je de doelpalen verplaatstquote:Op zondag 24 december 2023 17:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als de materie je niet boeit snap ik niet waarom je wel reageert op postjes die over said materie gaan.
Maar goed, het ging dus van: ze hebben ze niet, via: kost centen! naar "boeiend".
Good talk
Dat wordt volgens mij helemaal nergens gesteld, dat is wat er hier van gemaakt wordt.quote:Op zondag 24 december 2023 16:49 schreef 3rr0r het volgende:
Want? Jij weet beter dan de Oekrainse luchtmacht dat die F-16's betere radar krijgen?
Dat is omdat er gepraat wordt over flinke upgrades. De enige echte kandidaat daarvoor is de radar.quote:Op zondag 24 december 2023 17:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat wordt volgens mij helemaal nergens gesteld, dat is wat er hier van gemaakt wordt.
Heb ik al op geantwoord:quote:Op zondag 24 december 2023 17:34 schreef sp3c het volgende:
Het begint met dat Rutte een vuige streek zou hebben geleverd door over F16's over Oekrane door te drammen
Zo werkt dat niet, dat kan hij nooit doen zonder eerst met de Amerikanen te hebben overlegd
Nu een jaar geleden konden we ook lezen dat dankzij rutte scholz overstag is gegaan mbt leveren PzH's.quote:Op zondag 24 december 2023 16:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat klopt, ze zijn uiteindelijk overstag gegaan.
Toch niet zo vreemd om te veronderstellen dat als de VS dat een uitstekend idee vind ze dan zelf ook wel leveren? Zeker gezien hoeveel ze er hebben?quote:Het eindigd met jamaar Amerika levert er nulllllll!!!!!
Ik vind dat niet, de VS vind dat. Ik denk dat scholz ook niet zo'n fijn gevoel had, nadat rutte hem onder druk had gezet om die PzH's te leveren.quote:Lekker belangrijk, hoe is dat in vredesnaam een argument voor die vuige streek van Rutte?
Het is allemaal ook wat raar paranode geleuter dat de VS wraak zou willen nemen op Rutte door Oekrane te fucken.quote:Op zondag 24 december 2023 17:34 schreef sp3c het volgende:
Het begint met dat Rutte een vuige streek zou hebben geleverd door over F16's over Oekrane door te drammen
Zo werkt dat niet, dat kan hij nooit doen zonder eerst met de Amerikanen te hebben overlegd
Het eindigd met jamaar Amerika levert er nulllllll!!!!!
Lekker belangrijk, hoe is dat in vredesnaam een argument voor die vuige streek van Rutte?
Oekraine "fucken", heeft de VS geen daden van rutte voor nodig.quote:Op zondag 24 december 2023 17:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is allemaal ook wat raar paranode geleuter dat de VS wraak zou willen nemen op Rutte door Oekrane te fucken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |