Hoop ik al bijna twee jaar, maar ik zie het helaas niet zo snel gebeuren. Helaas horen we ook niets meer over z'n ziektes.quote:Op zondag 24 december 2023 14:20 schreef phpmystyle het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tin-morgen-verdwijnt
Wat een suggestieve manier van opperen van de CIA man. Of is hier iets op handen? Of maakt de T ons weer lekker?
Het kan ook een nieuwere AN/APG 68 pulse-doppler zijn. Het hoeft niet perse een variant van de F22/F35 radar te worden.quote:Op zondag 24 december 2023 14:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Een bijgehouden F-16 schijnt wel zeer modulair te zijn. Dus: als je computer baseboard up to spec is kan de laatste software erin, en dan kun je ook de AESA radar aansluiten, ook al heeft die andere fysieke upgrades van het resp. block niet, en dat werkt dan. Dat is in civiele IT eigenlijk al heel lang de norm, niet vanzelfsprekend in militaire.
Ik vraag me af van wie ze die modernere radars hebben gehad. Schijnt dat de VS dermate not amused was met dat rutte & clan ganged up against them, dat ik de VS niet veronderstel.
Okee, op die manier, ik betwijfel of ze de D-3 versie krijgen...quote:Op zondag 24 december 2023 14:34 schreef Ulx het volgende:
Je ziet je doel eerder, dus je kunt van de maximale range gebruik maken. Ben benieuwd of ze de AMRAAM 120D gaan krijgen.
quote:This is the slant range between the launch aircraft and target at the time that the missile begins active guidance or acquires the target with the missile's active seeker. The greater the A-Pole means less time and possibly greater distance that the launch aircraft needs to support the missile guidance until missile seeker acquisition.
Ik zou ze idd initieel ook inzetten als Wild Weasels.quote:En wat de man schrijft klopt ook niet helemaal.
Ik zou de SU-24's wel binnen dekking van een Patriot houden, en de F16 verder zuidelijk de SEAD laten doen. Dan kunnen die eerste hun zwevende bommen van grotere hoogte lanceren. En zodra een Russische SAM de radar aanzet flikkert een F16 er een HARM op. Laatste steunpakket van de VS bevat die raketten. Tot de luchtverdediging op de Krim uitgeschakeld is lijkt dat me de veiligste optie.
Maar ik kan me vergissen.
Vraag is of de VS z'n verlies pakt, inzake wat rutte c.s. hebben geflikt. Dus ook nu zonder morren munitie en spares leveren.quote:Op zondag 24 december 2023 15:12 schreef AchJa het volgende:
Okee, op die manier, ik betwijfel of ze de D-3 versie krijgen...
Waar komt dit nou weer vandaan?quote:Op zondag 24 december 2023 14:52 schreef ExTec het volgende:
Schijnt dat de VS dermate not amused was met dat rutte & clan ganged up against them
Hij heeft de coalitie geleid die oekraine van F-16s wil voorzien. Tegen de zin van de VS.quote:
lolquote:Op zondag 24 december 2023 15:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hij heeft de coalitie geleid die oekraine van F-16s wil voorzien. Tegen de zin van de VS.
Dat klopt, ze zijn uiteindelijk overstag gegaan.quote:Op zondag 24 december 2023 15:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol
dat gaat gewoon in samenspraak met de VS hoor
Ow, "ze hebben ze niet!"quote:Op zondag 24 december 2023 16:02 schreef sp3c het volgende:
in de eerste plaats omdat ze niet aan de bomen groeien lijkt me
Waarom moet ik daar een mening over hebben?quote:Op zondag 24 december 2023 16:04 schreef Ulx het volgende:
Heb je nog een mening over het Poolse slowwalken van de 155mm munitie fabricage?
quote:Op zondag 24 december 2023 16:08 schreef Ulx het volgende:
Heb je nog een mening over de trage Duitse en Amerikaanse 155mm munitie leveringen?
quote:Op zondag 24 december 2023 16:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Waarom moet ik daar een mening over hebben?
Waarom moet wantoestand A geflankeerd worden door wantoestand B?
Toch gek, bij professor Oak staan er genoeg in de weiquote:Op zondag 24 december 2023 16:11 schreef Ulx het volgende:
Heb je een mening over het niet leveren van Taurus?
Ja, daarvan zie ik graag dat levering doorgang vind.quote:Op zondag 24 december 2023 16:11 schreef Ulx het volgende:
Heb je een mening over het niet leveren van Taurus?
Maar Oekrane smeekt om 155mm munitie terwijl ik ze niet hoor over Taurus.quote:Op zondag 24 december 2023 16:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, daarvan zie ik graag dat levering doorgang vind.
Je vraagt redelijk naar de bekende weg; ik denk dat je weet dat als het aan mij persoonlijk ligt ze eergisteren al alles onder de zon hadden gehad.
Ow, je gaat weer het spelletje spelen: ze hebben ze eigenlijk heulemaal niet nodig, dus heulemaal niet erg dat olaf ze niet levert.quote:Op zondag 24 december 2023 16:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar Oekrane smeekt om 155mm munitie terwijl ik ze niet hoor over Taurus.
Opvallend.
Het hele radarverhaal is onzin.quote:Op zondag 24 december 2023 14:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je nou bedoelt. Dat die radar verder kan kijken geeft de AMRAAM geen groter bereik...
En dat de Patriot en F-16 het luchtbeeld uitwisselen dat is nou net de door mij al vaker genoemde Link-16.
Overigens is het mij ook een raadsel wat die kerel nou bedoelt in die Tweet dat als je de F-16 neer wil schieten dat je dan neergehaald wordt door de Patriot. Zo werkt dat natuurlijk niet helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |