quote:3FM Serious Request komt dit jaar in actie voor Stichting ALS Nederland. In de week voor Kerst van 17 t/m 24 december betreden 3FM-dj's Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman het Glazen Huis op de Grote Markt in Nijmegen. Hier zetten ze zich samen met heel Nederland dag en nacht in om zoveel mogelijk geld in te zamelen door 24 uur per dag live radio te maken en platen te draaien tegen donaties.
Tijdens het Glazen Huis treden er meer dan dertig artiesten op. Zoals Tom Odell, S10, Chef'Special, Kraantje Pappie, De Staat en Only The Poets.
SPOILER: Line-upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag een plaat aan
https://vraageenplaataan.npo3fm.nl/
Doneer nu
https://actiedonatie3fmseriousrequest.als.nl/donatie
Kom in Actie
https://www.npo3fm.nl/kominactie
Of doe mee met de actie van FOK!kers!
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok
[ Bericht 66% gewijzigd door Viv op 17-12-2023 20:17:14 ]
quote:Op zondag 17 december 2023 19:51 schreef PjotterFRL het volgende:
Volgens mij heeft de OP een update nodig
Ja, komt zo!quote:
@Viv herstelt dat welquote:Op zondag 17 december 2023 19:51 schreef PjotterFRL het volgende:
Volgens mij heeft de OP een update nodig
Je kan ook gewoon naar https://www.npo3fm.nl/nie(...)uest-24-7-kan-volgen verwijzen, daar staat hetzelfde en meer.quote:Op zondag 17 december 2023 20:03 schreef hole1988 het volgende:
24/7 3FM Serious Request
Naast dat je 3FM Serious Request natuurlijk 24 uur per dag kan volgen via de radio, zijn er online ook veel opties om op de hoogte te blijven van alles wat er in en rondom het Glazen Huis gebeurt:
• Live kan je 24/7 meekijken via de visual radio op 3fm.nl/live
• De website en de 3FM-app
• NPO Start
• De social media kanalen van 3FM: Instagram, Facebook, X, TikTok, YouTube
Televisie
Tijdens de actieweek is alles van 3FM Serious Request 24 uur per dag live te volgen via NPO 1 extra (kanaal 81). Daarnaast staan in aanloop naar 3FM Serious Request en tijdens de actie diverse programma’s van de NPO volop in het teken van het Glazen Huis. Bekijk hieronder het overzicht:
• Serious Christmas (woensdag 6 t/m zaterdag 23 december om 22.05 uur op NPO 3)
• Kinderen voor Kinderen: In Actie (zaterdag 16 december om 09.00 uur op NPO Zapp)
• 3FM Serious Request: De Opening (zondag 17 december om 19.40 uur op NPO 3)
• 3FM Serious Request: Update (maandag 18 t/m zondag 24 december, verschillende tijden op NPO 1)
• 3FM Serious Request: De Tussenstand (maandag 18 t/m zondag 23 december om 19.50 uur en 24 december om 14.50 uur op NPO 1)
• 3FM Serious Request: Avondgasten (maandag 18, dinsdag 19, donderdag 21 en vrijdag 22 december om 19.25 uur, zaterdag 23 december om 20.25 uur op NPO 3)
• 3FM Serious Request: Een Huis Vol Glazen (maandag 18 t/m zaterdag 23 december om 23.15 uur op NPO 3)
• Het Klokhuis: Mijn Vader Heeft ALS (vrijdag 22 december om 18.45 uur op NPO Zapp)
• 3FM Serious Request: De Finale (zondag 24 december om 19.40 uur op NPO 3)
Voor de OPquote:Op zondag 17 december 2023 20:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon naar https://www.npo3fm.nl/nie(...)uest-24-7-kan-volgen verwijzen, daar staat hetzelfde en meer.
Het programma op NPO3 duurt tot 20.22u, dus voor die tijd moet het toch wel uiterlijk geregeld zijn.quote:Op zondag 17 december 2023 20:06 schreef Burner82 het volgende:
*Het kan nu élk moment écht gebeuren* Doe DAN!!
Bij Sinterklaas komt het ook altijd wel goed... Zelfde vibe...quote:Op zondag 17 december 2023 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het programma op NPO3 duurt tot 20.22u, dus voor die tijd moet het toch wel uiterlijk geregeld zijn.
huh?quote:Op zondag 17 december 2023 20:25 schreef engine het volgende:
oei die muziek op de achtergrond is even niet zo handig
Inderdaadquote:Op zondag 17 december 2023 20:25 schreef engine het volgende:
oei die muziek op de achtergrond is even niet zo handig
Hij streamt naar een 65"quote:Op zondag 17 december 2023 20:24 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
je kijkt tv op je telefoon? kijkt dat wel fijn zo'n klein scherm?
Beetje jammer van de matige beeldkwaliteit dan alleen, de 3FM videostream is nog steeds slechts SD-kwaliteit. Streamen van NPO 1 Extra via de apps van Ziggo/KPN/NLZiet/enz. geeft dan een veel beter resultaat.quote:
wat hij zegt. 43" of misschien 55" is groot zat om tv op te kijken.quote:Op zondag 17 december 2023 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Beetje jammer van de matige beeldkwaliteit dan alleen, de 3FM videostream is nog steeds slechts SD-kwaliteit. Streamen van NPO 1 Extra via de apps van Ziggo/KPN/NLZiet/enz. geeft dan een veel beter resultaat.
Ik heb echt prima beeld hoorquote:Op zondag 17 december 2023 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Beetje jammer van de matige beeldkwaliteit dan alleen, de 3FM videostream is nog steeds slechts SD-kwaliteit. Streamen van NPO 1 Extra via de apps van Ziggo/KPN/NLZiet/enz. geeft dan een veel beter resultaat.
(Ik heb een grote huiskamer)quote:Op zondag 17 december 2023 20:32 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
wat hij zegt. 43" of misschien 55" is groot zat om tv op te kijken.
Als ik het naar de tv stream heb ik prima beeld. Op de laptop lijkt de kwaliteit een stuk minder op volledig scherm.quote:
Is een beetje technisch, maar TV's postprocessen de beelden waardoor het er beter uitziet.quote:Op zondag 17 december 2023 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik het naar de tv stream heb ik prima beeld. Op de laptop lijkt de kwaliteit een stuk minder op volledig scherm.
ligt beetje wat voor tv je hebt. Ik denk mn nieuwe tv een OLED word. QLED of nano LED ook goed. Maar dat schijnt wel mooi beeld te gevenquote:Op zondag 17 december 2023 20:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Is een beetje technisch, maar TV's postprocessen de beelden waardoor het er beter uitziet.
Ik ben ziek en mijn man heeft ze allemaal naar bed gedirigeerd ondertussen. Eén bleek nog huiswerk te hebben. Dus HP ging weer op pauze. Dus de rest op bed en de laatste ligt er nu ook inquote:Op zondag 17 december 2023 20:37 schreef Hangbeest het volgende:
Maaruh Vlinder, zijn je kinderen nu nog Harry Potter aan het kijken of heb je ze al naar bed geschupt?
Ik ken een gozer, harstikke goede gozer en die kreeg die kutziektequote:Op zondag 17 december 2023 20:53 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Denk dat dit de juiste conclusie gaat zijn van de aankomende week.
Sry ik lees nu pas wat je typte. Beterschap?quote:Op zondag 17 december 2023 20:52 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik ben ziek en mijn man heeft ze allemaal naar bed gedirigeerd ondertussen. Eén bleek nog huiswerk te hebben. Dus HP ging weer op pauze. Dus de rest op bed en de laatste ligt er nu ook in
Een stuk beter sinds ik ben gestopt met de antibiotica. Morgen de huisarts maar weer eens bellenquote:Op zondag 17 december 2023 20:58 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Sry ik lees nu pas wat je typte. Beterschap?
wat heb je dan als ik vragen mag?quote:Op zondag 17 december 2023 21:02 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Een stuk beter sinds ik ben gestopt met de antibiotica. Morgen de huisarts maar weer eens bellen![]()
Dank je!
Voor de zoveelste keer een blaasontsteking met koorts. Ik heb een abonnementquote:Op zondag 17 december 2023 21:03 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
wat heb je dan als ik vragen mag?
Ook halloquote:Op zondag 17 december 2023 21:01 schreef Evenstar het volgende:
Zo, nu eindelijk naar SR kijken. Zweden liep uit. 59 miljoen opgehaald, ruim 5.2 miljoen euro wat toch niet gek is in deze tijden.
SR moet echt wat van de acties overnemen, want ze harken soms echt makkelijk geld binnen daar.
Heb je misschien andere Fokkers verteld, ik wist dat nog niet. Maar beterschap iigquote:Op zondag 17 december 2023 21:04 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer een blaasontsteking met koorts. Ik heb een abonnement
Wat zouden ze over moeten nemen? Ben wel benieuwdquote:Op zondag 17 december 2023 21:01 schreef Evenstar het volgende:
Zo, nu eindelijk naar SR kijken. Zweden liep uit. 59 miljoen opgehaald, ruim 5.2 miljoen euro wat toch niet gek is in deze tijden.
SR moet echt wat van de acties overnemen, want ze harken soms echt makkelijk geld binnen daar.
Achja, andere tijden.quote:Op zondag 17 december 2023 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
Vroeger was SR in de TT genoeg, nu moet het worden uitgetypt zodat mensen nog begrijpen waar het over gaat
Terug naar de onze.quote:
Nee eigenlijk niet. Dat is alleen intern bekend. Maar nou ja. Nu weet iedereen hetquote:Op zondag 17 december 2023 21:06 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Heb je misschien andere Fokkers verteld, ik wist dat nog niet. Maar beterschap iig
Twee dingen die ze echt beter doen in Zweden wat mij betreft.quote:Op zondag 17 december 2023 21:06 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Wat zouden ze over moeten nemen? Ben wel benieuwd
Helder! Dankjewelquote:Op zondag 17 december 2023 21:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Twee dingen die ze echt beter doen in Zweden wat mij betreft.
1) Zij hebben naast de veilingen ook nog soort van "loterijen".De items zijn vaak een veiling, maar de "experiences" zijn vaak een loterij. Bijvoorbeeld kaartjes winnen voor backstage, bijwonen van het één of ander zijn allemaal loterijen.
Als je dat als een veilingitem op de site knalt levert het misschien een paar honderd euro op en in speciale gevallen misschien een paar duizend. In Zweden halen dat soort items echt tienduizenden euros op, omdat je voor minstens 50kr (¤5) mee kan doen met de loterij.
Tickets voor uiterverkochte finale shows van Eurovision hebben bijvoorbeeld bijna ¤400.000 opgeleverd. Natuurlijk zou niemand zo'n bedrag neertellen als het een veiling zou zijn. Backstage met Hoojah (bekende party band/duo) heeft ruim ¤300.000 opgeleverd. Supper slim, maar weet niet of het allemaal kan in NL door kansspelwet etc.
2) Ze doen paar keer per dag iets wat ze een "flashmob" noemen. Ze kiezen dan een radom actie uit (bijvoorbeeld zoals die van nagellakkende Tijn jaren terug bij SR) en roepen twee nummers lang iedere paar seconden hun telefoonnummer op, zodat je met een Tikkie kan doneren. Op een of andere manier werkt het belachelijk goed, want zij haalden net bijvoorbeeld ruim ¤100.000 op in nog geen 6 minuten tijdZij maken er iedere keer een soort van wedstrijd van.
Eigenlijk wel te vergelijken met acties van Ekdom vroeger (als wij X-bedrag krijgen voor Y-lied dan doe ik Z).
Ja dat is kut. Maar volgens mij hebben ze hier ook Fok! meerdere sub forums waar het beter thuis hoort. No offence ofzo, maar het gaat hier vooral over serieus request.quote:Op zondag 17 december 2023 21:15 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Dat is alleen intern bekend. Maar nou ja. Nu weet iedereen het![]()
Het doet pijn en ik was/ben er goed ziek van
Maakt toch niet uit johquote:Op zondag 17 december 2023 21:22 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Ja dat is kut. Maar volgens mij hebben ze hier ook Fok! meerdere sub forums waar het beter thuis hoort. No offence ofzo, maar het gaat hier vooral over serieus request.
Ja, same here. Net al voordat het begonnen was toen die moeder aan het vertellen was hoe zij het hun 7-jarige moesten vertellen.quote:Op zondag 17 december 2023 21:23 schreef Nizno het volgende:
geen idee of ik emotioneel incontinenter ben geworden, maar dit jaar raakt me nu al meer dan voorgaande edities
Zolang we maar niet op de vingers getikt worden door modjes als je helemaal of topic gaat.quote:Op zondag 17 december 2023 21:23 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit joh![]()
Dit is toch een veredelde SC deze week.
Heel herkenbaarquote:Op zondag 17 december 2023 21:23 schreef Nizno het volgende:
geen idee of ik emotioneel incontinenter ben geworden, maar dit jaar raakt me nu al meer dan voorgaande edities
dat heb ik niet gehoord/gezien, toen was ik nog bezig om de buit van Beverwijk in de koelkast en andere kasten te dumpen... Hoorde wel die gozer en zn vrouw die net een paar weken/maanden getrouwd zijn en hij ALS heeft. en het verhaal van het gezicht van de actie die een animatiefilm hebben gemaakt die volgend jaar in premiere gaat waarvan hij hoopt dat hij dat nog mee maakt en bij die twee had ik al een brok... en nu met die duiker heb ik natte wangetjesquote:Op zondag 17 december 2023 21:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, same here. Net al voordat het begonnen was toen die moeder aan het vertellen was hoe zij het hun 7-jarige moesten vertellen.
ik ben er mee gestopt om er over na te denken, moest altijd dubbel bedenken omdat ik ook nog eens rond deze tijd bejaard word enzo.... gewoon geld of een staatslot of desnoods als ze denken dat dode planten en bloemen mooi zijn dan geven ze maar een plant of bloem, die krijg ik in twee weken wel doodquote:Op zondag 17 december 2023 21:28 schreef Hangbeest het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van de kerstman wil, misschien nieuwe laptop ofzo.
Ik denk zo'n glazen huis in je stad lekkere opbrengst is voor de horeca?quote:Op zondag 17 december 2023 21:29 schreef C.L.Werner het volgende:
Een mooie sociale gedachte; het glazen huis! Maar achter dat glazen huis zitten zeer veeleisende mensen. Vraag eens rond bij de nijmeegse horeca, die van alles en nog wat niet meer mogen omdat de : "grootheden" van het glazen huis komen. Ook hier geldt; niets is wat het lijkt.
Vertel.quote:Op zondag 17 december 2023 21:29 schreef C.L.Werner het volgende:
Een mooie sociale gedachte; het glazen huis! Maar achter dat glazen huis zitten zeer veeleisende mensen. Vraag eens rond bij de nijmeegse horeca, die van alles en nog wat niet meer mogen omdat de : "grootheden" van het glazen huis komen. Ook hier geldt; niets is wat het lijkt.
Het is allemaal nep. Zo gedateerd.quote:Op zondag 17 december 2023 21:30 schreef Evenstar het volgende:
Mogen ze geen telefoons meenemen hebben ze allemaal een dikke tablet, nee dat gaat werken
Oh wat erg toch, duizenden mensen die op bezoek komen en je horeca mogen opzoeken. Poe poe, nou nou, zwaar weer hoor.quote:Op zondag 17 december 2023 21:29 schreef C.L.Werner het volgende:
het brengt idd genoeg op maar ik weet idd van destijds in Groningen dat er wel wat haken en ogen waren. mede ook met openingstijden. In Groningen gaat de boel pas in de ochtend dicht normaal gesproken, maar toen moest er wel wat aangepast worden want anders zou iedereen in de warmte zijn in de nachten en ja ze wilden wel mensen op de grote marktquote:Op zondag 17 december 2023 21:30 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Ik denk zo'n glazen huis in je stad lekkere opbrengst is voor de horeca?
Dank voor de verheldering, beter verwoord dan ik het kan.quote:Op zondag 17 december 2023 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
het brengt idd genoeg op maar ik weet idd van destijds in Groningen dat er wel wat haken en ogen waren. mede ook met openingstijden. In Groningen gaat de boel pas in de ochtend dicht normaal gesproken, maar toen moest er wel wat aangepast worden want anders zou iedereen in de warmte zijn in de nachten en ja ze wilden wel mensen op de grote markt
Volgens mij zijn de baten wel hoger dan de kosten.quote:Op zondag 17 december 2023 21:33 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Dank voor de verheldering, beter verwoord dan ik het kan.
Open er een topic in KLB over zou ik zeggen, daar vind je vast bijval.quote:Op zondag 17 december 2023 21:34 schreef C.L.Werner het volgende:
Wanneer gaan we dit toneelstukje een keertje stopzetten? Mensen sluiten zich zogenaamd op, eten niet, drinken niet? Draaien een beetje plaatjes en doen alsof ze het super zwaar hebben en zich opofferen voor het goede doel.
Er zit een knop op je radio.quote:Op zondag 17 december 2023 21:34 schreef C.L.Werner het volgende:
Wanneer gaan we dit toneelstukje een keertje stopzetten? Mensen sluiten zich zogenaamd op, eten niet, drinken niet? Draaien een beetje plaatjes en doen alsof ze het super zwaar hebben en zich opofferen voor het goede doel.
maar de horeca heeft achter toegegeven dat het hun financieel in die week meer heeft opgebracht dan normaal in 4 wintermaandenquote:Op zondag 17 december 2023 21:33 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Dank voor de verheldering, beter verwoord dan ik het kan.
nietquote:Op zondag 17 december 2023 21:34 schreef C.L.Werner het volgende:
Daar heb je wel gelijk in. Dat glazen huis is 24/7 open en alles er om heen ook. Ik vind wel leuk, maar wat problemen geeft het dan? Dronken Mensen? maar Mensen die genoeg op hebben worden wel naar huis gestuurd toch?quote:Op zondag 17 december 2023 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
het brengt idd genoeg op maar ik weet idd van destijds in Groningen dat er wel wat haken en ogen waren. mede ook met openingstijden. In Groningen gaat de boel pas in de ochtend dicht normaal gesproken, maar toen moest er wel wat aangepast worden want anders zou iedereen in de warmte zijn in de nachten en ja ze wilden wel mensen op de grote markt
Als het niks voor jou is wat doe je dan hier in het topic?quote:Op zondag 17 december 2023 21:34 schreef C.L.Werner het volgende:
Hé. Je hoeft niet te kijken en te luisteren hoorquote:Op zondag 17 december 2023 21:34 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik geef mijn goudeerlijke mening. Of is dit topic bedoeld om het glazen huis aleen maar toe te juichen?quote:Op zondag 17 december 2023 21:37 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Als het niks voor jou is wat doe je dan hier in het topic?
ze blijven in de cafe's en niet op een plein, en dan hebben ze maar 3 mensen om het huis staan... dat is natuurlijk te weinigquote:Op zondag 17 december 2023 21:36 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Dat glazen huis is 24/7 open en alles er om heen ook. Ik vind wel leuk, maar wat problemen geeft het dan? Dronken Mensen? maar Mensen die genoeg op hebben worden wel naar huis gestuurd toch?
nee hoor, maar je opmerking heeft dan ook niets te maken met een kritische noot.quote:Op zondag 17 december 2023 21:40 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ik geef mijn goudeerlijke mening. Of is dit topic bedoeld om het glazen huis aleen maar toe te juichen?
Een kritische noot mag toch wel geplaatst worden.
Ik denk dat onze gokwet wat strenger is.quote:Op zondag 17 december 2023 21:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Twee dingen die ze echt beter doen in Zweden wat mij betreft.
1) Zij hebben naast de veilingen ook nog soort van "loterijen".De items zijn vaak een veiling, maar de "experiences" zijn vaak een loterij. Bijvoorbeeld kaartjes winnen voor backstage, bijwonen van het één of ander zijn allemaal loterijen.
Als je dat als een veilingitem op de site knalt levert het misschien een paar honderd euro op en in speciale gevallen misschien een paar duizend. In Zweden halen dat soort items echt tienduizenden euros op, omdat je voor minstens 50kr (¤5) mee kan doen met de loterij.
Tickets voor uiterverkochte finale shows van Eurovision hebben bijvoorbeeld bijna ¤400.000 opgeleverd. Natuurlijk zou niemand zo'n bedrag neertellen als het een veiling zou zijn. Backstage met Hoojah (bekende party band/duo) heeft ruim ¤300.000 opgeleverd. Supper slim, maar weet niet of het allemaal kan in NL door kansspelwet etc.
2) Ze doen paar keer per dag iets wat ze een "flashmob" noemen. Ze kiezen dan een radom actie uit (bijvoorbeeld zoals die van nagellakkende Tijn jaren terug bij SR) en roepen twee nummers lang iedere paar seconden hun telefoonnummer op, zodat je met een Tikkie kan doneren. Op een of andere manier werkt het belachelijk goed, want zij haalden net bijvoorbeeld ruim ¤100.000 op in nog geen 6 minuten tijdZij maken er iedere keer een soort van wedstrijd van.
Eigenlijk wel te vergelijken met acties van Ekdom vroeger (als wij X-bedrag krijgen voor Y-lied dan doe ik Z).
In het topic van een TV-programma wordt ook niet door mensen gezegd 'wanneer stopt dit kutprogramma een keer'.quote:Op zondag 17 december 2023 21:40 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ik geef mijn goudeerlijke mening. Of is dit topic bedoeld om het glazen huis aleen maar toe te juichen?
Een kritische noot mag toch wel geplaatst worden.
Wat doen ze dan? Want ik lees dat in veel steden tijdens SR de horecatijden juist werden verruimd. Of mag je niet naar binnen en alleen op het terras?quote:Op zondag 17 december 2023 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze blijven in de cafe's en niet op een plein, en dan hebben ze maar 3 mensen om het huis staan... dat is natuurlijk te weinig
in groningen was voor wat ik begreep de afspraak dat de deuren 'dicht' moesten tussen 2 en 4 ofzo... was je binnen mocht je wel binnen blijven maar als je even er uit wilde wist je dat je dan niet meteen de volgende kroeg in kon... en tja... dat zijn we niet gewend in de stadquote:Op zondag 17 december 2023 21:42 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Wat doen ze dan? Want ik lees dat in veel steden tijdens SR de horecatijden juist werden verruimd. Of mag je niet naar binnen en alleen op het terras?
Wat een debacle was dat in 2011quote:Op zondag 17 december 2023 21:45 schreef Type-R het volgende:
Serieuzzz Live ook van start in Eindhoven![]()
[ afbeelding ]
Tegenwoordig een vrouw, wat woke.quote:
ja dat idd, flaxiequote:
Was het in Groningen toen ook niet taffes koud? Met sneeuw en regen en biesbah koud?quote:Op zondag 17 december 2023 21:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
in groningen was voor wat ik begreep de afspraak dat de deuren 'dicht' moesten tussen 2 en 4 ofzo... was je binnen mocht je wel binnen blijven maar als je even er uit wilde wist je dat je dan niet meteen de volgende kroeg in kon... en tja... dat zijn we niet gewend in de stad
quote:Zaadsapje. O die is voor sophie.
yupquote:Op zondag 17 december 2023 21:50 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Was het in Groningen toen ook niet taffes koud? Met sneeuw en regen en biesbah koud?
Sneeuwduinen.quote:Op zondag 17 december 2023 21:50 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Was het in Groningen toen ook niet taffes koud? Met sneeuw en regen en biesbah koud?
Prima DJ combi dit jaar denk ik. Ben benieuwd.quote:
Zevenquote:Op zondag 17 december 2023 21:52 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Denk wel dat die gasten zich goed volgepropt hebben. nu 5 dagen sapjes drinken.
yup zij stoppen 24 eind van de middag en radio2 begint 25-12quote:Op zondag 17 december 2023 21:56 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Ohjah tot kerst toch? 7 dagen zitten ze in dat glazen vanaf nu? Mooi!
ik zou het wel kunnen maar wil het nietquote:Op zondag 17 december 2023 21:58 schreef Hangbeest het volgende:
Poll. zullen jullie 7 dagen kunnen leven op alleen vruchten shakes enzo? Ik denk dat ik dat wel vol houd, ik wil alleen niet weten hoe de stoelgang van die dj's eruit ziet
Ik ook niet, mag dan geen bier drinken, en je kan niet buiten een peukje roken enzo.quote:Op zondag 17 december 2023 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou het wel kunnen maar wil het niet
Zit wel meer dan alleen vruchten in, denk nog best voedzaam.quote:Op zondag 17 december 2023 21:58 schreef Hangbeest het volgende:
Poll. zullen jullie 7 dagen kunnen leven op alleen vruchten shakes enzo? Ik denk dat ik dat wel vol houd, ik wil alleen niet weten hoe de stoelgang van die dj's eruit ziet
Denk wel dat het zou lukken ja. Ze krijgen op zich hun caloriën en voedingsstoffen gewoon binnen.quote:Op zondag 17 december 2023 21:58 schreef Hangbeest het volgende:
Met gemakquote:Op zondag 17 december 2023 21:58 schreef Hangbeest het volgende:
Dat viel mij ook opquote:Op zondag 17 december 2023 22:00 schreef Nizno het volgende:
vorig uur reclame om voor MS te doneren en dit uur voor parkinson.... hmzz...
Tsja. Is in de decembermaanden natuurlijk heel normaal dat allerlei goede doelen reclame maken.quote:Op zondag 17 december 2023 22:00 schreef Nizno het volgende:
vorig uur reclame om voor MS te doneren en dit uur voor parkinson.... hmzz...
truequote:Op zondag 17 december 2023 22:01 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Tsja. Is in de decembermaanden natuurlijk heel normaal dat allerlei goede doelen reclame maken.
Nu bv. Vluchtelingenwerk.
Bijzondere fetisjquote:Op zondag 17 december 2023 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duo-avond genot. Ik ben echt een sucker voor nummers met een mannen- en vrouwenstem. Ja, zelfs Suus en Freak.
quote:Op zondag 17 december 2023 22:07 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Hey Paul, was jij niet mod vroeger hiero?
Hij kan nu American Pie beginnen te zingenquote:Op zondag 17 december 2023 22:07 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Hey Paul, was jij niet mod vroeger hiero?
Ik heb 1x voor de Top 2000 alleen maar man/vrouw duetten gestemdquote:
of dat die een lekkere appeltaart voor ons bakt! Heb wel zin in appeltaartquote:Op zondag 17 december 2023 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij kan nu American Pie beginnen te zingen
Heb 13 jaar in Nijmegen gewoond, maar toen stond het Glazen Huis altijd in Utrecht, Den Haag en zo. Nu woon ik in Zweden.quote:Op zondag 17 december 2023 22:05 schreef Hangbeest het volgende:
Ik woon in Brabant, naar Nijmegen is maar stukje met de trein. Mischien wel leuk om de komende dagen er keer heen te gaan. Wie gaat er nog meer naar het glazen huis?
Ik denk dat ik gewoon te oud begin te worden, veel nummers vind ik nogal mwo. Mischien glazen huis leuker is als je jaartje 20 bent ofzo.quote:Op zondag 17 december 2023 22:14 schreef Paul het volgende:
Ze maken er dit jaar wel meer werk van dan voorgaande jaren
3FM wordt elk jaar een stukje jonger. Tenminste, zo voelt dat als je ouder wordtquote:Op zondag 17 december 2023 22:16 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon te oud begin te worden, veel nummers vind ik nogal mwo. Mischien glazen huis leuker is als je jaartje 20 bent ofzo.
ik bedoel afgelopen jaren zag je 10 mensen om het huis staan ofzo nu duizendenquote:Op zondag 17 december 2023 22:16 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon te oud begin te worden, veel nummers vind ik nogal mwo. Mischien glazen huis leuker is als je jaartje 20 bent ofzo.
dat was met corona, toen mochten er maar bepaald aantal mensen om dat huis staanquote:Op zondag 17 december 2023 22:16 schreef Paul het volgende:
[..]
ik bedoel afgelopen jaren zag je 10 mensen om het huis staan ofzo nu duizenden
ook vorig jaaR?quote:Op zondag 17 december 2023 22:17 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
dat was met corona, toen mochten er maar bepaald aantal mensen om dat huis staan
gasten waren toen in aparte ruimtequote:Op zondag 17 december 2023 22:19 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dat was toch de editie dat de DJ's corona hadden en er geen gasten meer mochten komen?
Ik vind het wel lekker eigenlijk.quote:Op zondag 17 december 2023 22:19 schreef Vlinder het volgende:
Dit is vast beter als je er bij bent. Ik heb mn volume iig heul zacht staan
gokje je bent tussen de 14 en 25?quote:Op zondag 17 december 2023 22:22 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker eigenlijk.
quote:Op zondag 17 december 2023 22:22 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker eigenlijk.
Nee, vorig jaar was het probleem vooral de locatie, één of andere buitenwijk zonder aanloop vanuit kroegen etc. Nu veel beter!quote:
nog steeds een puberquote:
Hopelijk mochten ze toen wel gewoon dooreten? Of doen ze dat niet meer?quote:Op zondag 17 december 2023 22:19 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dat was toch de editie dat de DJ's corona hadden en er geen gasten meer mochten komen?
klinkt door de Mexicaanse nacht...quote:
quote:Op zondag 17 december 2023 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt door de Mexicaanse nacht...
ow nee dat is Gitaarmuziek
jij bent nog ergerquote:Op zondag 17 december 2023 22:27 schreef Paul het volgende:
[..]
gedraag je! Ok tijd dat ik weer mod wordt
Trusten!quote:Op zondag 17 december 2023 22:27 schreef Nizno het volgende:
Maar goed.. aangezien ik gisteren heel hard had geroepen dat ik mee ging naar Beverwijk en hierdoor mn wekker al voor 7u begon te piepen.... ga ik eens even de laptop uit gooien en op mn bedje kijk ik misschien nog wel radio3 maar geen FOK!... dus truste voor later![]()
Maar Paul, ik voel me soms ook net een puber ook al ben ik al 38 lentes jongquote:Op zondag 17 december 2023 22:27 schreef Paul het volgende:
[..]
gedraag je! Ok tijd dat ik weer mod wordt
Weltrustenquote:Op zondag 17 december 2023 22:27 schreef Nizno het volgende:
Maar goed.. aangezien ik gisteren heel hard had geroepen dat ik mee ging naar Beverwijk en hierdoor mn wekker al voor 7u begon te piepen.... ga ik eens even de laptop uit gooien en op mn bedje kijk ik misschien nog wel radio3 maar geen FOK!... dus truste voor later![]()
Slaap lekker!quote:Op zondag 17 december 2023 22:27 schreef Nizno het volgende:
Dit niet kennenquote:
staat die zo hard ja?quote:Op zondag 17 december 2023 22:32 schreef Evenstar het volgende:
Podium staat te dichtbij volgens mij. Knalt gewoon door studio heen.
Nou ik ben er trots op hoor. Ken dit niet en niks gemist zo te horen.quote:
Het is 1x wel lolligquote:Op zondag 17 december 2023 22:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ik ben er trots op hoor. Ken dit niet en niks gemist zo te horen.
Nu iemand aan de telefoon, ik krijg ook beetje ooraids. Mag wat zachter dat gelul tussendoorquote:Op zondag 17 december 2023 22:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, als de DJs kletsen hoor je het wel af en toe.
Zo klinkt een telefoongesprek altijd.quote:Op zondag 17 december 2023 22:40 schreef Hangbeest het volgende:
Ja wel kut voor die Vrouw, maar geef dat Mens een goede telefoon ofzo.
wel? mijn telefoongesprekken klinken echt niet zo.quote:Op zondag 17 december 2023 22:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Zo klinkt een telefoongesprek altijd.
Van 4G telefoon naar een 4G telefoon wordt HD Voice gebruikt, maar bij vaste lijnen niet.quote:Op zondag 17 december 2023 22:42 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
wel? mijn telefoongesprekken klinken echt niet zo.
Slaap lekker en tot de volgende!quote:Op zondag 17 december 2023 22:45 schreef Vlinder het volgende:
Wat een ellende dat ALS. Ik ken het (gelukkig) niet van dichtbij.
Bedtijd. Tot morgen ergens
dus dat gekraak enzo heb je alleen last van als je vanaf een vaste telefoon belt ofzo?quote:Op zondag 17 december 2023 22:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Van 4G telefoon naar een 4G telefoon wordt HD Voice gebruikt, maar bij vaste lijnen niet.
Verschrikkelijk. En zo hopeloos. Als een langzaam uitgevoerd doodsvonnis.quote:Op zondag 17 december 2023 22:48 schreef Hangbeest het volgende:
En idd dat ALS is kutziekte, ik heb het wel van dichtbij meegemaakt. Een gozer nog een stuk jonger dan mij met een Vrouw en Kindje die dat kreeg. Het is gewoon fucked up als je spieren het begeven.
Telefoon heeft van oorsprong een laag frequentiebereik, daardoor klinkt het dof en het kan ook kraken.quote:Op zondag 17 december 2023 22:52 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
dus dat gekraak enzo heb je alleen last van als je vanaf een vaste telefoon belt ofzo?
nog wel, ik hoop dat de kennis ooit zover rijkt dat ze Mensen met ALS kunnen genezen.quote:Op zondag 17 december 2023 22:57 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. En zo hopeloos. Als een langzaam uitgevoerd doodsvonnis.
weer wat geleerdquote:Op zondag 17 december 2023 22:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Telefoon heeft van oorsprong een laag frequentiebereik, daardoor klinkt het dof en het kan ook kraken.
[ afbeelding ]
Ik hoop het ook.quote:Op zondag 17 december 2023 23:00 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
nog wel, ik hoop dat de kennis ooit zover rijkt dat ze Mensen met ALS kunnen genezen.
Haha, ja nogal.quote:Op zondag 17 december 2023 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
Het slaat wel dood hè, zo'n onderwerp.
Jaquote:Op zondag 17 december 2023 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Dit gaat een heftige week worden qua verhalen
Ik vond dit de eerste 5x dat ik het hoorde zo verschrikkelijk. Ben er nu aan gewend en vind het wel oké.quote:
Ik vind het eigenlijk wel een lekker liedje, is wel redelijk laat opgepikt qua hit want het dateert al uit 2022 geloof ikquote:
Zondagavond is ook niet de spannendste studentenavond in Nijmegenquote:Op maandag 18 december 2023 00:44 schreef hole1988 het volgende:
Er staat nu nog maar een man of 25 voor het huis.
Vertel want ik sliepquote:Op maandag 18 december 2023 08:35 schreef MatthijsDJ het volgende:
De oma van Wijnand eerder deze morgen.. heftig hoor..
Wel de typische eerste reactie van een Nederlandse huisarts..
Zijn oma vertelde het verhaal van zijn opa. Kon het niet helemaal goed horen want de kids waren bezig.quote:
Thanks.quote:Op maandag 18 december 2023 08:49 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Zijn oma vertelde het verhaal van zijn opa. Kon het niet helemaal goed horen want de kids waren bezig.
Maar ze vertelde o.a. dat de huisarts zijn opa eerst met oefeningen (om de spieren te versterken) naar huis stuurde.
Als het goed is komt ze morgen weer op de radio.
Klonk goed jaquote:
Zijn leuk jaquote:
Troost je, hij komt nog wel vaker langs. Nog genoeg kansen om af te gaan.quote:Op maandag 18 december 2023 10:27 schreef KaBuf het volgende:
Oh ben ik blij dat ik ff overleg had met een collega en dus Wham moest missen
Ja ik ga het risico nemenquote:Op maandag 18 december 2023 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Troost je, hij komt nog wel vaker langs. Nog genoeg kansen om af te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |