yup zij stoppen 24 eind van de middag en radio2 begint 25-12quote:Op zondag 17 december 2023 21:56 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Ohjah tot kerst toch? 7 dagen zitten ze in dat glazen vanaf nu? Mooi!
ik zou het wel kunnen maar wil het nietquote:Op zondag 17 december 2023 21:58 schreef Hangbeest het volgende:
Poll. zullen jullie 7 dagen kunnen leven op alleen vruchten shakes enzo? Ik denk dat ik dat wel vol houd, ik wil alleen niet weten hoe de stoelgang van die dj's eruit ziet
Ik ook niet, mag dan geen bier drinken, en je kan niet buiten een peukje roken enzo.quote:Op zondag 17 december 2023 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou het wel kunnen maar wil het niet
Zit wel meer dan alleen vruchten in, denk nog best voedzaam.quote:Op zondag 17 december 2023 21:58 schreef Hangbeest het volgende:
Poll. zullen jullie 7 dagen kunnen leven op alleen vruchten shakes enzo? Ik denk dat ik dat wel vol houd, ik wil alleen niet weten hoe de stoelgang van die dj's eruit ziet
Denk wel dat het zou lukken ja. Ze krijgen op zich hun caloriën en voedingsstoffen gewoon binnen.quote:Op zondag 17 december 2023 21:58 schreef Hangbeest het volgende:
Met gemakquote:Op zondag 17 december 2023 21:58 schreef Hangbeest het volgende:
Dat viel mij ook opquote:Op zondag 17 december 2023 22:00 schreef Nizno het volgende:
vorig uur reclame om voor MS te doneren en dit uur voor parkinson.... hmzz...
Tsja. Is in de decembermaanden natuurlijk heel normaal dat allerlei goede doelen reclame maken.quote:Op zondag 17 december 2023 22:00 schreef Nizno het volgende:
vorig uur reclame om voor MS te doneren en dit uur voor parkinson.... hmzz...
truequote:Op zondag 17 december 2023 22:01 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Tsja. Is in de decembermaanden natuurlijk heel normaal dat allerlei goede doelen reclame maken.
Nu bv. Vluchtelingenwerk.
Bijzondere fetisjquote:Op zondag 17 december 2023 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duo-avond genot. Ik ben echt een sucker voor nummers met een mannen- en vrouwenstem. Ja, zelfs Suus en Freak.
quote:Op zondag 17 december 2023 22:07 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Hey Paul, was jij niet mod vroeger hiero?
Hij kan nu American Pie beginnen te zingenquote:Op zondag 17 december 2023 22:07 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Hey Paul, was jij niet mod vroeger hiero?
Ik heb 1x voor de Top 2000 alleen maar man/vrouw duetten gestemdquote:
of dat die een lekkere appeltaart voor ons bakt! Heb wel zin in appeltaartquote:Op zondag 17 december 2023 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij kan nu American Pie beginnen te zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |