ik ben er mee gestopt om er over na te denken, moest altijd dubbel bedenken omdat ik ook nog eens rond deze tijd bejaard word enzo.... gewoon geld of een staatslot of desnoods als ze denken dat dode planten en bloemen mooi zijn dan geven ze maar een plant of bloem, die krijg ik in twee weken wel doodquote:Op zondag 17 december 2023 21:28 schreef Hangbeest het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van de kerstman wil, misschien nieuwe laptop ofzo.
Ik denk zo'n glazen huis in je stad lekkere opbrengst is voor de horeca?quote:Op zondag 17 december 2023 21:29 schreef C.L.Werner het volgende:
Een mooie sociale gedachte; het glazen huis! Maar achter dat glazen huis zitten zeer veeleisende mensen. Vraag eens rond bij de nijmeegse horeca, die van alles en nog wat niet meer mogen omdat de : "grootheden" van het glazen huis komen. Ook hier geldt; niets is wat het lijkt.
Vertel.quote:Op zondag 17 december 2023 21:29 schreef C.L.Werner het volgende:
Een mooie sociale gedachte; het glazen huis! Maar achter dat glazen huis zitten zeer veeleisende mensen. Vraag eens rond bij de nijmeegse horeca, die van alles en nog wat niet meer mogen omdat de : "grootheden" van het glazen huis komen. Ook hier geldt; niets is wat het lijkt.
Het is allemaal nep. Zo gedateerd.quote:Op zondag 17 december 2023 21:30 schreef Evenstar het volgende:
Mogen ze geen telefoons meenemen hebben ze allemaal een dikke tablet, nee dat gaat werken
Oh wat erg toch, duizenden mensen die op bezoek komen en je horeca mogen opzoeken. Poe poe, nou nou, zwaar weer hoor.quote:Op zondag 17 december 2023 21:29 schreef C.L.Werner het volgende:
het brengt idd genoeg op maar ik weet idd van destijds in Groningen dat er wel wat haken en ogen waren. mede ook met openingstijden. In Groningen gaat de boel pas in de ochtend dicht normaal gesproken, maar toen moest er wel wat aangepast worden want anders zou iedereen in de warmte zijn in de nachten en ja ze wilden wel mensen op de grote marktquote:Op zondag 17 december 2023 21:30 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Ik denk zo'n glazen huis in je stad lekkere opbrengst is voor de horeca?
Dank voor de verheldering, beter verwoord dan ik het kan.quote:Op zondag 17 december 2023 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
het brengt idd genoeg op maar ik weet idd van destijds in Groningen dat er wel wat haken en ogen waren. mede ook met openingstijden. In Groningen gaat de boel pas in de ochtend dicht normaal gesproken, maar toen moest er wel wat aangepast worden want anders zou iedereen in de warmte zijn in de nachten en ja ze wilden wel mensen op de grote markt
Volgens mij zijn de baten wel hoger dan de kosten.quote:Op zondag 17 december 2023 21:33 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Dank voor de verheldering, beter verwoord dan ik het kan.
Open er een topic in KLB over zou ik zeggen, daar vind je vast bijval.quote:Op zondag 17 december 2023 21:34 schreef C.L.Werner het volgende:
Wanneer gaan we dit toneelstukje een keertje stopzetten? Mensen sluiten zich zogenaamd op, eten niet, drinken niet? Draaien een beetje plaatjes en doen alsof ze het super zwaar hebben en zich opofferen voor het goede doel.
Er zit een knop op je radio.quote:Op zondag 17 december 2023 21:34 schreef C.L.Werner het volgende:
Wanneer gaan we dit toneelstukje een keertje stopzetten? Mensen sluiten zich zogenaamd op, eten niet, drinken niet? Draaien een beetje plaatjes en doen alsof ze het super zwaar hebben en zich opofferen voor het goede doel.
maar de horeca heeft achter toegegeven dat het hun financieel in die week meer heeft opgebracht dan normaal in 4 wintermaandenquote:Op zondag 17 december 2023 21:33 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Dank voor de verheldering, beter verwoord dan ik het kan.
nietquote:Op zondag 17 december 2023 21:34 schreef C.L.Werner het volgende:
Daar heb je wel gelijk in. Dat glazen huis is 24/7 open en alles er om heen ook. Ik vind wel leuk, maar wat problemen geeft het dan? Dronken Mensen? maar Mensen die genoeg op hebben worden wel naar huis gestuurd toch?quote:Op zondag 17 december 2023 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
het brengt idd genoeg op maar ik weet idd van destijds in Groningen dat er wel wat haken en ogen waren. mede ook met openingstijden. In Groningen gaat de boel pas in de ochtend dicht normaal gesproken, maar toen moest er wel wat aangepast worden want anders zou iedereen in de warmte zijn in de nachten en ja ze wilden wel mensen op de grote markt
Als het niks voor jou is wat doe je dan hier in het topic?quote:Op zondag 17 december 2023 21:34 schreef C.L.Werner het volgende:
Hé. Je hoeft niet te kijken en te luisteren hoorquote:Op zondag 17 december 2023 21:34 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik geef mijn goudeerlijke mening. Of is dit topic bedoeld om het glazen huis aleen maar toe te juichen?quote:Op zondag 17 december 2023 21:37 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Als het niks voor jou is wat doe je dan hier in het topic?
ze blijven in de cafe's en niet op een plein, en dan hebben ze maar 3 mensen om het huis staan... dat is natuurlijk te weinigquote:Op zondag 17 december 2023 21:36 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Dat glazen huis is 24/7 open en alles er om heen ook. Ik vind wel leuk, maar wat problemen geeft het dan? Dronken Mensen? maar Mensen die genoeg op hebben worden wel naar huis gestuurd toch?
nee hoor, maar je opmerking heeft dan ook niets te maken met een kritische noot.quote:Op zondag 17 december 2023 21:40 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ik geef mijn goudeerlijke mening. Of is dit topic bedoeld om het glazen huis aleen maar toe te juichen?
Een kritische noot mag toch wel geplaatst worden.
Ik denk dat onze gokwet wat strenger is.quote:Op zondag 17 december 2023 21:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Twee dingen die ze echt beter doen in Zweden wat mij betreft.
1) Zij hebben naast de veilingen ook nog soort van "loterijen".De items zijn vaak een veiling, maar de "experiences" zijn vaak een loterij. Bijvoorbeeld kaartjes winnen voor backstage, bijwonen van het één of ander zijn allemaal loterijen.
Als je dat als een veilingitem op de site knalt levert het misschien een paar honderd euro op en in speciale gevallen misschien een paar duizend. In Zweden halen dat soort items echt tienduizenden euros op, omdat je voor minstens 50kr (¤5) mee kan doen met de loterij.
Tickets voor uiterverkochte finale shows van Eurovision hebben bijvoorbeeld bijna ¤400.000 opgeleverd. Natuurlijk zou niemand zo'n bedrag neertellen als het een veiling zou zijn. Backstage met Hoojah (bekende party band/duo) heeft ruim ¤300.000 opgeleverd. Supper slim, maar weet niet of het allemaal kan in NL door kansspelwet etc.
2) Ze doen paar keer per dag iets wat ze een "flashmob" noemen. Ze kiezen dan een radom actie uit (bijvoorbeeld zoals die van nagellakkende Tijn jaren terug bij SR) en roepen twee nummers lang iedere paar seconden hun telefoonnummer op, zodat je met een Tikkie kan doneren. Op een of andere manier werkt het belachelijk goed, want zij haalden net bijvoorbeeld ruim ¤100.000 op in nog geen 6 minuten tijdZij maken er iedere keer een soort van wedstrijd van.
Eigenlijk wel te vergelijken met acties van Ekdom vroeger (als wij X-bedrag krijgen voor Y-lied dan doe ik Z).
In het topic van een TV-programma wordt ook niet door mensen gezegd 'wanneer stopt dit kutprogramma een keer'.quote:Op zondag 17 december 2023 21:40 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ik geef mijn goudeerlijke mening. Of is dit topic bedoeld om het glazen huis aleen maar toe te juichen?
Een kritische noot mag toch wel geplaatst worden.
Wat doen ze dan? Want ik lees dat in veel steden tijdens SR de horecatijden juist werden verruimd. Of mag je niet naar binnen en alleen op het terras?quote:Op zondag 17 december 2023 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze blijven in de cafe's en niet op een plein, en dan hebben ze maar 3 mensen om het huis staan... dat is natuurlijk te weinig
in groningen was voor wat ik begreep de afspraak dat de deuren 'dicht' moesten tussen 2 en 4 ofzo... was je binnen mocht je wel binnen blijven maar als je even er uit wilde wist je dat je dan niet meteen de volgende kroeg in kon... en tja... dat zijn we niet gewend in de stadquote:Op zondag 17 december 2023 21:42 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Wat doen ze dan? Want ik lees dat in veel steden tijdens SR de horecatijden juist werden verruimd. Of mag je niet naar binnen en alleen op het terras?
Wat een debacle was dat in 2011quote:Op zondag 17 december 2023 21:45 schreef Type-R het volgende:
Serieuzzz Live ook van start in Eindhoven![]()
[ afbeelding ]
Tegenwoordig een vrouw, wat woke.quote:
ja dat idd, flaxiequote:
Was het in Groningen toen ook niet taffes koud? Met sneeuw en regen en biesbah koud?quote:Op zondag 17 december 2023 21:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
in groningen was voor wat ik begreep de afspraak dat de deuren 'dicht' moesten tussen 2 en 4 ofzo... was je binnen mocht je wel binnen blijven maar als je even er uit wilde wist je dat je dan niet meteen de volgende kroeg in kon... en tja... dat zijn we niet gewend in de stad
quote:Zaadsapje. O die is voor sophie.
yupquote:Op zondag 17 december 2023 21:50 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Was het in Groningen toen ook niet taffes koud? Met sneeuw en regen en biesbah koud?
Sneeuwduinen.quote:Op zondag 17 december 2023 21:50 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Was het in Groningen toen ook niet taffes koud? Met sneeuw en regen en biesbah koud?
Prima DJ combi dit jaar denk ik. Ben benieuwd.quote:
Zevenquote:Op zondag 17 december 2023 21:52 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Denk wel dat die gasten zich goed volgepropt hebben. nu 5 dagen sapjes drinken.
yup zij stoppen 24 eind van de middag en radio2 begint 25-12quote:Op zondag 17 december 2023 21:56 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Ohjah tot kerst toch? 7 dagen zitten ze in dat glazen vanaf nu? Mooi!
ik zou het wel kunnen maar wil het nietquote:Op zondag 17 december 2023 21:58 schreef Hangbeest het volgende:
Poll. zullen jullie 7 dagen kunnen leven op alleen vruchten shakes enzo? Ik denk dat ik dat wel vol houd, ik wil alleen niet weten hoe de stoelgang van die dj's eruit ziet
Ik ook niet, mag dan geen bier drinken, en je kan niet buiten een peukje roken enzo.quote:Op zondag 17 december 2023 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou het wel kunnen maar wil het niet
Zit wel meer dan alleen vruchten in, denk nog best voedzaam.quote:Op zondag 17 december 2023 21:58 schreef Hangbeest het volgende:
Poll. zullen jullie 7 dagen kunnen leven op alleen vruchten shakes enzo? Ik denk dat ik dat wel vol houd, ik wil alleen niet weten hoe de stoelgang van die dj's eruit ziet
Denk wel dat het zou lukken ja. Ze krijgen op zich hun caloriën en voedingsstoffen gewoon binnen.quote:Op zondag 17 december 2023 21:58 schreef Hangbeest het volgende:
Met gemakquote:Op zondag 17 december 2023 21:58 schreef Hangbeest het volgende:
Dat viel mij ook opquote:Op zondag 17 december 2023 22:00 schreef Nizno het volgende:
vorig uur reclame om voor MS te doneren en dit uur voor parkinson.... hmzz...
Tsja. Is in de decembermaanden natuurlijk heel normaal dat allerlei goede doelen reclame maken.quote:Op zondag 17 december 2023 22:00 schreef Nizno het volgende:
vorig uur reclame om voor MS te doneren en dit uur voor parkinson.... hmzz...
truequote:Op zondag 17 december 2023 22:01 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Tsja. Is in de decembermaanden natuurlijk heel normaal dat allerlei goede doelen reclame maken.
Nu bv. Vluchtelingenwerk.
Bijzondere fetisjquote:Op zondag 17 december 2023 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duo-avond genot. Ik ben echt een sucker voor nummers met een mannen- en vrouwenstem. Ja, zelfs Suus en Freak.
quote:Op zondag 17 december 2023 22:07 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Hey Paul, was jij niet mod vroeger hiero?
Hij kan nu American Pie beginnen te zingenquote:Op zondag 17 december 2023 22:07 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Hey Paul, was jij niet mod vroeger hiero?
Ik heb 1x voor de Top 2000 alleen maar man/vrouw duetten gestemdquote:
of dat die een lekkere appeltaart voor ons bakt! Heb wel zin in appeltaartquote:Op zondag 17 december 2023 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij kan nu American Pie beginnen te zingen
Heb 13 jaar in Nijmegen gewoond, maar toen stond het Glazen Huis altijd in Utrecht, Den Haag en zo. Nu woon ik in Zweden.quote:Op zondag 17 december 2023 22:05 schreef Hangbeest het volgende:
Ik woon in Brabant, naar Nijmegen is maar stukje met de trein. Mischien wel leuk om de komende dagen er keer heen te gaan. Wie gaat er nog meer naar het glazen huis?
Ik denk dat ik gewoon te oud begin te worden, veel nummers vind ik nogal mwo. Mischien glazen huis leuker is als je jaartje 20 bent ofzo.quote:Op zondag 17 december 2023 22:14 schreef Paul het volgende:
Ze maken er dit jaar wel meer werk van dan voorgaande jaren
3FM wordt elk jaar een stukje jonger. Tenminste, zo voelt dat als je ouder wordtquote:Op zondag 17 december 2023 22:16 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon te oud begin te worden, veel nummers vind ik nogal mwo. Mischien glazen huis leuker is als je jaartje 20 bent ofzo.
ik bedoel afgelopen jaren zag je 10 mensen om het huis staan ofzo nu duizendenquote:Op zondag 17 december 2023 22:16 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon te oud begin te worden, veel nummers vind ik nogal mwo. Mischien glazen huis leuker is als je jaartje 20 bent ofzo.
dat was met corona, toen mochten er maar bepaald aantal mensen om dat huis staanquote:Op zondag 17 december 2023 22:16 schreef Paul het volgende:
[..]
ik bedoel afgelopen jaren zag je 10 mensen om het huis staan ofzo nu duizenden
ook vorig jaaR?quote:Op zondag 17 december 2023 22:17 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
dat was met corona, toen mochten er maar bepaald aantal mensen om dat huis staan
gasten waren toen in aparte ruimtequote:Op zondag 17 december 2023 22:19 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dat was toch de editie dat de DJ's corona hadden en er geen gasten meer mochten komen?
Ik vind het wel lekker eigenlijk.quote:Op zondag 17 december 2023 22:19 schreef Vlinder het volgende:
Dit is vast beter als je er bij bent. Ik heb mn volume iig heul zacht staan
gokje je bent tussen de 14 en 25?quote:Op zondag 17 december 2023 22:22 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker eigenlijk.
quote:Op zondag 17 december 2023 22:22 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker eigenlijk.
Nee, vorig jaar was het probleem vooral de locatie, één of andere buitenwijk zonder aanloop vanuit kroegen etc. Nu veel beter!quote:
nog steeds een puberquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |