Heb 13 jaar in Nijmegen gewoond, maar toen stond het Glazen Huis altijd in Utrecht, Den Haag en zo. Nu woon ik in Zweden.quote:Op zondag 17 december 2023 22:05 schreef Hangbeest het volgende:
Ik woon in Brabant, naar Nijmegen is maar stukje met de trein. Mischien wel leuk om de komende dagen er keer heen te gaan. Wie gaat er nog meer naar het glazen huis?
Ik denk dat ik gewoon te oud begin te worden, veel nummers vind ik nogal mwo. Mischien glazen huis leuker is als je jaartje 20 bent ofzo.quote:Op zondag 17 december 2023 22:14 schreef Paul het volgende:
Ze maken er dit jaar wel meer werk van dan voorgaande jaren
3FM wordt elk jaar een stukje jonger. Tenminste, zo voelt dat als je ouder wordtquote:Op zondag 17 december 2023 22:16 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon te oud begin te worden, veel nummers vind ik nogal mwo. Mischien glazen huis leuker is als je jaartje 20 bent ofzo.
ik bedoel afgelopen jaren zag je 10 mensen om het huis staan ofzo nu duizendenquote:Op zondag 17 december 2023 22:16 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon te oud begin te worden, veel nummers vind ik nogal mwo. Mischien glazen huis leuker is als je jaartje 20 bent ofzo.
dat was met corona, toen mochten er maar bepaald aantal mensen om dat huis staanquote:Op zondag 17 december 2023 22:16 schreef Paul het volgende:
[..]
ik bedoel afgelopen jaren zag je 10 mensen om het huis staan ofzo nu duizenden
ook vorig jaaR?quote:Op zondag 17 december 2023 22:17 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
dat was met corona, toen mochten er maar bepaald aantal mensen om dat huis staan
gasten waren toen in aparte ruimtequote:Op zondag 17 december 2023 22:19 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dat was toch de editie dat de DJ's corona hadden en er geen gasten meer mochten komen?
Ik vind het wel lekker eigenlijk.quote:Op zondag 17 december 2023 22:19 schreef Vlinder het volgende:
Dit is vast beter als je er bij bent. Ik heb mn volume iig heul zacht staan
gokje je bent tussen de 14 en 25?quote:Op zondag 17 december 2023 22:22 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker eigenlijk.
quote:Op zondag 17 december 2023 22:22 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker eigenlijk.
Nee, vorig jaar was het probleem vooral de locatie, één of andere buitenwijk zonder aanloop vanuit kroegen etc. Nu veel beter!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |