in groningen was voor wat ik begreep de afspraak dat de deuren 'dicht' moesten tussen 2 en 4 ofzo... was je binnen mocht je wel binnen blijven maar als je even er uit wilde wist je dat je dan niet meteen de volgende kroeg in kon... en tja... dat zijn we niet gewend in de stadquote:Op zondag 17 december 2023 21:42 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Wat doen ze dan? Want ik lees dat in veel steden tijdens SR de horecatijden juist werden verruimd. Of mag je niet naar binnen en alleen op het terras?
Wat een debacle was dat in 2011quote:Op zondag 17 december 2023 21:45 schreef Type-R het volgende:
Serieuzzz Live ook van start in Eindhoven![]()
[ afbeelding ]
Tegenwoordig een vrouw, wat woke.quote:
ja dat idd, flaxiequote:
Was het in Groningen toen ook niet taffes koud? Met sneeuw en regen en biesbah koud?quote:Op zondag 17 december 2023 21:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
in groningen was voor wat ik begreep de afspraak dat de deuren 'dicht' moesten tussen 2 en 4 ofzo... was je binnen mocht je wel binnen blijven maar als je even er uit wilde wist je dat je dan niet meteen de volgende kroeg in kon... en tja... dat zijn we niet gewend in de stad
quote:Zaadsapje. O die is voor sophie.
yupquote:Op zondag 17 december 2023 21:50 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Was het in Groningen toen ook niet taffes koud? Met sneeuw en regen en biesbah koud?
Sneeuwduinen.quote:Op zondag 17 december 2023 21:50 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Was het in Groningen toen ook niet taffes koud? Met sneeuw en regen en biesbah koud?
Prima DJ combi dit jaar denk ik. Ben benieuwd.quote:
Zevenquote:Op zondag 17 december 2023 21:52 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Denk wel dat die gasten zich goed volgepropt hebben. nu 5 dagen sapjes drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |