nog steeds een puberquote:
Hopelijk mochten ze toen wel gewoon dooreten? Of doen ze dat niet meer?quote:Op zondag 17 december 2023 22:19 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dat was toch de editie dat de DJ's corona hadden en er geen gasten meer mochten komen?
klinkt door de Mexicaanse nacht...quote:
quote:Op zondag 17 december 2023 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt door de Mexicaanse nacht...
ow nee dat is Gitaarmuziek
jij bent nog ergerquote:Op zondag 17 december 2023 22:27 schreef Paul het volgende:
[..]
gedraag je! Ok tijd dat ik weer mod wordt
Trusten!quote:Op zondag 17 december 2023 22:27 schreef Nizno het volgende:
Maar goed.. aangezien ik gisteren heel hard had geroepen dat ik mee ging naar Beverwijk en hierdoor mn wekker al voor 7u begon te piepen.... ga ik eens even de laptop uit gooien en op mn bedje kijk ik misschien nog wel radio3 maar geen FOK!... dus truste voor later![]()
Maar Paul, ik voel me soms ook net een puber ook al ben ik al 38 lentes jongquote:Op zondag 17 december 2023 22:27 schreef Paul het volgende:
[..]
gedraag je! Ok tijd dat ik weer mod wordt
Weltrustenquote:Op zondag 17 december 2023 22:27 schreef Nizno het volgende:
Maar goed.. aangezien ik gisteren heel hard had geroepen dat ik mee ging naar Beverwijk en hierdoor mn wekker al voor 7u begon te piepen.... ga ik eens even de laptop uit gooien en op mn bedje kijk ik misschien nog wel radio3 maar geen FOK!... dus truste voor later![]()
Slaap lekker!quote:Op zondag 17 december 2023 22:27 schreef Nizno het volgende:
Dit niet kennenquote:
staat die zo hard ja?quote:Op zondag 17 december 2023 22:32 schreef Evenstar het volgende:
Podium staat te dichtbij volgens mij. Knalt gewoon door studio heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |