Ik heb echt prima beeld hoorquote:Op zondag 17 december 2023 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Beetje jammer van de matige beeldkwaliteit dan alleen, de 3FM videostream is nog steeds slechts SD-kwaliteit. Streamen van NPO 1 Extra via de apps van Ziggo/KPN/NLZiet/enz. geeft dan een veel beter resultaat.
(Ik heb een grote huiskamer)quote:Op zondag 17 december 2023 20:32 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
wat hij zegt. 43" of misschien 55" is groot zat om tv op te kijken.
Als ik het naar de tv stream heb ik prima beeld. Op de laptop lijkt de kwaliteit een stuk minder op volledig scherm.quote:
Is een beetje technisch, maar TV's postprocessen de beelden waardoor het er beter uitziet.quote:Op zondag 17 december 2023 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik het naar de tv stream heb ik prima beeld. Op de laptop lijkt de kwaliteit een stuk minder op volledig scherm.
ligt beetje wat voor tv je hebt. Ik denk mn nieuwe tv een OLED word. QLED of nano LED ook goed. Maar dat schijnt wel mooi beeld te gevenquote:Op zondag 17 december 2023 20:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Is een beetje technisch, maar TV's postprocessen de beelden waardoor het er beter uitziet.
Ik ben ziek en mijn man heeft ze allemaal naar bed gedirigeerd ondertussen. Eén bleek nog huiswerk te hebben. Dus HP ging weer op pauze. Dus de rest op bed en de laatste ligt er nu ook inquote:Op zondag 17 december 2023 20:37 schreef Hangbeest het volgende:
Maaruh Vlinder, zijn je kinderen nu nog Harry Potter aan het kijken of heb je ze al naar bed geschupt?
Ik ken een gozer, harstikke goede gozer en die kreeg die kutziektequote:Op zondag 17 december 2023 20:53 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Denk dat dit de juiste conclusie gaat zijn van de aankomende week.
Sry ik lees nu pas wat je typte. Beterschap?quote:Op zondag 17 december 2023 20:52 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik ben ziek en mijn man heeft ze allemaal naar bed gedirigeerd ondertussen. Eén bleek nog huiswerk te hebben. Dus HP ging weer op pauze. Dus de rest op bed en de laatste ligt er nu ook in
Een stuk beter sinds ik ben gestopt met de antibiotica. Morgen de huisarts maar weer eens bellenquote:Op zondag 17 december 2023 20:58 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Sry ik lees nu pas wat je typte. Beterschap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |