ik heb de slippers al klaar staan, just in case.quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
December zit dichter op de lente en ZOMER.
Dat wel, maar december is meer ellende.quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
December zit dichter op de lente en ZOMER.
Vandaag enige dagje met wat kans op wat langdurige zon…quote:Op zondag 17 december 2023 00:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat wel, maar december is meer ellende.
Het voelt buiten niet als 8-9 graden iig.quote:Op zondag 17 december 2023 14:26 schreef Nattekat het volgende:
En dan nog zijn er mensen die liever 2 graden hebben.
Er is nu meer daglicht dan er de afgelopen dagen geweest is, nog steeds pret genoeg.quote:
What else is newquote:Op zaterdag 16 december 2023 16:33 schreef cherrycoke het volgende:
Het ziet er vooral naar uit dat het met kerst regenachtig word met een graadje of 6
Hier vandaag wel, zelfs aan het strand met een pak wind.quote:Op zondag 17 december 2023 14:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het voelt buiten niet als 8-9 graden iig.
Regen ohne endequote:Op zondag 17 december 2023 20:17 schreef Djeez het volgende:
Vandaag goddelijk, zonnig weer. Waarschijnlijk ook de laatste keer dit jaar, hierna minstens twee weken iedere dag volle bak regen
Zo te zien valt het in het stroomgebied van de Maas wel meequote:Op maandag 18 december 2023 08:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus de maas stroomt weer bijna over?
Ga je buiten staan?quote:
Temperatuur net boven gemiddeld, neerslag net voorbij 50% van het maandgemiddelde en zonneschijn zit op 35%. Dus het is tot nu toe een sombere december met iets minder regen dan gemiddeld.quote:Op maandag 18 december 2023 15:51 schreef Straatcommando. het volgende:
En dit is statistisch gezien ongetwijfeld niet eens een sombere december
Nou, heb de zon de eerste helft van de maand vrijwel niet gezien hier in het oosten.quote:Op maandag 18 december 2023 15:51 schreef Straatcommando. het volgende:
Wel hoor.quote:Op maandag 18 december 2023 15:51 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja daar heb je dus geen hol aanquote:Op maandag 18 december 2023 16:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Wel hoor.
19 uur zon tot nu. Zeker een sombere maand.
Maar hee, wel bijna een graad warmer dan normaal
Doe dat maar in de zomer.quote:Op maandag 18 december 2023 16:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja daar heb je dus geen hol aan
Dat record gaat eraan. Ik riep al in februari dat het het natste jaar aller tijden zou worden. Niemand wilde mij geloven, maar ik heb wederom gelijk gekregenquote:
Natste jaar zou toch nog kunnen? Nu we zo dichtbij zijn moeten we dat record breken ook.quote:Op maandag 18 december 2023 16:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Qua zonuren eindigen we op een mooie 8e plek sinds 1901 met +/- 1840 uur zon in de Bilt.
Qua neerslag net niet het natste jaar ooit (1998) met +/- 1150-1200mm regen in de Bilt.
Ik woon tussen de 92 en de 98.quote:
warme dagen? niet heel koud, maar warm is anders.quote:Op maandag 18 december 2023 19:57 schreef Frutsel het volgende:
De kou-haters zijn vast heel content met al deze warme en natte dagen.
Als al deze regen van de komende veertien dagen nu toch eens als sneeuw gevallen was
Was het maar zo'n feest, dan was ik nu lekker ingesneeuwd en hoefde ik niet meer naar kantoor dit jaarquote:Op maandag 18 december 2023 19:57 schreef Frutsel het volgende:
De kou-haters zijn vast heel content met al deze warme en natte dagen.
Als al deze regen van de komende veertien dagen nu toch eens als sneeuw gevallen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |