vrolijk?quote:Op maandag 18 december 2023 20:31 schreef dick_laurent het volgende:
De werfst gaat gewoon vrolijk verder zo te zien.
Nou, hier vanmorgen een flink koude 2 graden! Zal aan de grond zelfs een graadje gevroren hebben denk ik. Kouder dan bij jullie! (in de ochtend danquote:Op maandag 18 december 2023 21:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
vrolijk?vanaf morgen gaat de kansloze treurnis weer op standje maximaal.
sinds de 2e week van oktober niet meer weggeweest. nog kleine 4 maanden te gaan
Dat zal je leren! Wel onbewolkt zeker?quote:Op dinsdag 19 december 2023 08:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou, hier vanmorgen een flink koude 2 graden! Zal aan de grond zelfs een graadje gevroren hebben denk ik. Kouder dan bij jullie! (in de ochtend dan)
Ja valt mij ook op... Niet voor niets 'de donkere dagen voor kerst.'quote:
Vergeet de donkere dagen na kerst niet. Duurt ook nog wel een maandjequote:Op dinsdag 19 december 2023 10:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja valt mij ook op... Niet voor niets 'de donkere dagen voor kerst.'
Als je nu nog niet depressief bent, dan wordt je het wel als je naar buiten kijkt... regen ook weer present!
Ik ga maar even voor mijn lichtbak zitten!
[ afbeelding ]
Blue Mondayquote:Op dinsdag 19 december 2023 10:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vergeet de donkere dagen na kerst niet. Duurt ook nog wel een maandje
Kun je nagaan, zelfs je panelen liggen depressief van het pokkeweer op je dak!quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:45 schreef Dutch_view het volgende:
Voor mijn zonnepanelen is het huilen met de pet op![]()
Op zulke dagen kom ik met moeite op 0,2 kwh per dag
Ha, welkomquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:19 schreef YourCaptor het volgende:
Volle bak zon hier, dat is even wennen. Strakblauwe lucht. Wel frisjes in de ochtend, graad of 5 en loopt pas in de dubbele cijfers rond de middag.
Sevilla.
Hier wordt ook niks em niemand beter of vrolijk van.quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:33 schreef Evangelion het volgende:
FEEL THE RAIN ON YOUR SKIN
NO ONE ELSE CAN FEEL IT FOR YOU
ONLY YOU CAN LET IT IN
NO ONE ELSE NO ONE ELSE
[ afbeelding ]
Is december ook meteen te nat. Mooi passend einde voor dit weertechnische baggerjaar.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier wordt ook niks em niemand beter of vrolijk van.
Die neerslag verwachting voor de komende 10 dagen ziet er bijzonder nat uit. West Europa gauw 100-200 mm
100 euro per stukquote:Op dinsdag 19 december 2023 10:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja valt mij ook op... Niet voor niets 'de donkere dagen voor kerst.'
Als je nu nog niet depressief bent, dan wordt je het wel als je naar buiten kijkt... regen ook weer present!
Ik ga maar even voor mijn lichtbak zitten!
[ afbeelding ]
dat is beter dan dit depri weer.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Hopelijk in januari en februari nog vorst en zonnig weer.
Gaaf land.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:55 schreef Salina het volgende:
Ben weer een paar dagen terug in ons koude grijze kikkerlandje. Heb nog geen schim van een schaduw van ook maar het kleinste straaltje zon gezien.![]()
Tijd voor een vakantie. Ofzo.
Mijn beste vriend was dit weekend hier, nu is ze weer terug in haar woonplaats Malaga. Ik had met haar mee moeten gaan....quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:19 schreef YourCaptor het volgende:
Volle bak zon hier, dat is even wennen. Strakblauwe lucht. Wel frisjes in de ochtend, graad of 5 en loopt pas in de dubbele cijfers rond de middag.
Sevilla.
En dan tot eind januari blijven liggenquote:Op dinsdag 19 december 2023 14:27 schreef MissHobje het volgende:
Als dit nou gewoon een bak sneeuw was geweest he... lijkt me zaaaalig
Mogen we haar ook je beste vriendin noemen?quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn beste vriend was dit weekend hier, nu is ze weer terug in haar woonplaats Malaga. Ik had met haar mee moeten gaan....
Scherp +1quote:Op dinsdag 19 december 2023 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mogen we haar ook je beste vriendin noemen?
Vond de film wel aardig.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:55 schreef Salina het volgende:
Is vijftig tinten grijs een leuk boek trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Kon dat maarquote:Op dinsdag 19 december 2023 16:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En dan tot eind januari blijven liggenen elke dag -2 graad en stralend zonnetje
Ik zou er niet meer mee kunnen dealen. Ben volledig verpestquote:Op dinsdag 19 december 2023 15:29 schreef INViCTuS het volgende:
Vooral ook knaak dat deze sneue treurnis al zo vaak voorgekomen is dit jaar. Sowieso nu al bijna 2 maanden onafgebroken
Echt heerlijk. Helaas voor een weekje maar. Maar kan hier wel aan wennen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ha, welkom![]()
Yup, hier ook mega koud in de ochtend haha. Maar, in de middag is het gewoon weer lente met een fel zonnetje
Goed voor je wiskunde.quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:47 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Van die hele fijne bijna horizontale miezer regen
JaAAA dat zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 19 december 2023 16:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En dan tot eind januari blijven liggenen elke dag -2 graad en stralend zonnetje
Bij nader inzien valt dit toch ook wel met het boek (50 tinten grijs) te vergelijken.quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:55 schreef Salina het volgende:
Ben weer een paar dagen terug in ons koude grijze kikkerlandje. Heb nog geen schim van een schaduw van ook maar het kleinste straaltje zon gezien.![]()
Wel vijftig tinten grijs tig keer uitgelezen. Althans, het klimatologische equivalent daarvan.![]()
Vanavond helaas weer (meer) regen..quote:Op woensdag 20 december 2023 08:57 schreef MissHobje het volgende:
Het is droog![]()
geen idee of het ook droog blijft maar nu is het zaalig
Nu al hier in het oosten. Wel 1 keer droog overgekomen vandaagquote:Op woensdag 20 december 2023 11:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vanavond helaas weer (meer) regen..
Heb je nog een poollichtfoto nodig voor t jaaroverzicht?quote:Op woensdag 20 december 2023 16:28 schreef Frutsel het volgende:
Als het nou gewoon nog 10 dagen regent zonder al teveel noemenswaardig heden kan ik het jaaroverzicht nog voor de kerst online gooien natuurlijk want dan valt er niets meer te melden
Die staan er in net als allerlei Starhopper quotesquote:Op woensdag 20 december 2023 17:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb je nog een poollichtfoto nodig voor t jaaroverzicht?
quote:Op woensdag 20 december 2023 17:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die staan er in net als allerlei Starhopper quotes
@bloodymary1 vraagt zich nu ongetwijfeld af:' Waar hebben ze het overquote:Op woensdag 20 december 2023 17:30 schreef Arizona het volgende:
Het heeft gewoon wéér de hele dag geregend hieren morgen komt er gelukkig nóg méér regen!
Maak er maar Noordoost Treurnis van in plaats van Noordoost Twente.
Nee hoor. Alhoewel er vandaag geen regen was (op drie druppeltjes na) maar wel grauw en grijs. Ik doe dit jaar niet meer mee. Kijk volgend jaar wel weer.quote:Op woensdag 20 december 2023 18:36 schreef Djeez het volgende:
[..]
@:bloodymary1 vraagt zich nu ongetwijfeld af:' Waar hebben ze het over' Altijd zon, in de Atacama-woestijn van Nederland
Morgen komt Crisp. Hopelijk cancelen ze het nietquote:
Pia Dijkstra geeft de voorkeur aan:quote:Op woensdag 20 december 2023 19:35 schreef Arizona het volgende:
Toepasselijk toch? Pia “when the rain begins to fall” Zadora
Of gewoon een weekje van dat weer van vorige week. 10 grade, zon en windstil.quote:Op woensdag 20 december 2023 23:13 schreef PzKpfw het volgende:
Het blijft ook maar van dat troosteloze schijtweer. Gewoon even een weekje rustig weer met wat lichte tot matige nachtvorsten zou al een verademing zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 december 2023 07:52 schreef dick_laurent het volgende:
Regen..... ik vraag me inmiddels af hoe dat zou zijn.Juni en september leken hier wel op. Rest spreekt voor zich. Het was dit jaar veel te vaak een grote grijze en natte treurnis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komende dagen ook weer genieten![]()
Maar goed, altijd mensen die trollen en zeggen dat dit intens genieten is
Volgend jaar mei t/m september graag zoals afgelopen juni was. Dat kan nu makkelijkNever Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Jaaroverzicht is wel makkelijk zoquote:
haha ja dat kort de maand december wel afquote:Op donderdag 21 december 2023 08:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Jaaroverzicht is wel makkelijk zo
Nog een paar dagenquote:Op donderdag 21 december 2023 08:23 schreef Red_85 het volgende:
Gaaaaaaaaaaan we weer.
Wat eem ongehoord tyfusjaar is dit qua weer.
Hier is het ook NoordOost Treurnis iddquote:Op woensdag 20 december 2023 17:30 schreef Arizona het volgende:
Het heeft gewoon wéér de hele dag geregend hieren morgen komt er gelukkig nóg méér regen!
Maak er maar Noordoost Treurnis van in plaats van Noordoost Twente.
Zal volgend jaar ongetwijfeld weer zo zijn, van die ongehoorde tyfushitte wekenlang. Nog even genieten nu dat er nog niet is.quote:Op donderdag 21 december 2023 08:23 schreef Red_85 het volgende:
Gaaaaaaaaaaan we weer.
Wat eem ongehoord tyfusjaar is dit qua weer.
Ik heb toch liever tyfushitte dan tyfusregenquote:Op donderdag 21 december 2023 09:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zal volgend jaar ongetwijfeld weer zo zijn, van die ongehoorde tyfushitte wekenlang. Nog even genieten nu dat er nog niet is.
Als tyfusregen zo'n zondvloed is met overstromingen en schade en alles, dan wel. Als tyfusregen gewoon regelmatig regen is en vaak motregen enzo, dan zou ik 100 euro per maand betalen om wel dat en nooit meer tyfushitte te hebbenquote:Op donderdag 21 december 2023 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb toch liever tyfushitte dan tyfusregen
hahaquote:Op donderdag 21 december 2023 09:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als tyfusregen zo'n zondvloed is met overstromingen en schade en alles, dan wel. Als tyfusregen gewoon regelmatig regen is en vaak motregen enzo, dan zou ik 100 euro per maand betalen om wel dat en nooit meer tyfushitte te hebben
Het liefst onder de 20, maar laat ik nog een beetje redelijk zijn en 20-24 accepteren, dus 25+quote:Op donderdag 21 december 2023 09:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
haha![]()
En wat is tyfushitte? 40+? 35+ ? 30+ ? 25+ ? 20+ ?
PS: Let op: Alles wat je zegt wordt in het jaaroverzicht tegen je gebruikt natuurlijk
@:Straatcommando. @:Nattekat en anderen weten daar straks alles van
Dus die hittegolf in Braziliė dit jaar was niets voor jouquote:Op donderdag 21 december 2023 09:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het liefst onder de 20, maar laat ik nog een beetje redelijk zijn en 20-24 accepteren, dus 25+
* Frutsel opneemtquote:Op donderdag 21 december 2023 09:55 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij is God boos en verdrietig op ons.![]()
Volgens mij zit hij de hele dag te huilen.![]()
Ik ga God maar eens even bellen!
[ afbeelding ]
Kom maar halenquote:Op donderdag 21 december 2023 09:55 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij is God boos en verdrietig op ons.![]()
Volgens mij zit hij de hele dag te huilen.![]()
Ik ga God maar eens even bellen!
[ afbeelding ]
Ik weet er nu al alles vanquote:Op donderdag 21 december 2023 09:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
haha![]()
En wat is tyfushitte? 40+? 35+ ? 30+ ? 25+ ? 20+ ?
PS: Let op: Alles wat je zegt wordt in het jaaroverzicht tegen je gebruikt natuurlijk
@:Straatcommando. @:Nattekat en anderen weten daar straks alles van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |