SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 december 2023 07:52 schreef dick_laurent het volgende:
Regen..... ik vraag me inmiddels af hoe dat zou zijn.Juni en september leken hier wel op. Rest spreekt voor zich. Het was dit jaar veel te vaak een grote grijze en natte treurnis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komende dagen ook weer genieten![]()
Maar goed, altijd mensen die trollen en zeggen dat dit intens genieten is
Volgend jaar mei t/m september graag zoals afgelopen juni was. Dat kan nu makkelijkNever Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Jaaroverzicht is wel makkelijk zoquote:
haha ja dat kort de maand december wel afquote:Op donderdag 21 december 2023 08:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Jaaroverzicht is wel makkelijk zo
Nog een paar dagenquote:Op donderdag 21 december 2023 08:23 schreef Red_85 het volgende:
Gaaaaaaaaaaan we weer.
Wat eem ongehoord tyfusjaar is dit qua weer.
Hier is het ook NoordOost Treurnis iddquote:Op woensdag 20 december 2023 17:30 schreef Arizona het volgende:
Het heeft gewoon wéér de hele dag geregend hieren morgen komt er gelukkig nóg méér regen!
Maak er maar Noordoost Treurnis van in plaats van Noordoost Twente.
Zal volgend jaar ongetwijfeld weer zo zijn, van die ongehoorde tyfushitte wekenlang. Nog even genieten nu dat er nog niet is.quote:Op donderdag 21 december 2023 08:23 schreef Red_85 het volgende:
Gaaaaaaaaaaan we weer.
Wat eem ongehoord tyfusjaar is dit qua weer.
Ik heb toch liever tyfushitte dan tyfusregenquote:Op donderdag 21 december 2023 09:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zal volgend jaar ongetwijfeld weer zo zijn, van die ongehoorde tyfushitte wekenlang. Nog even genieten nu dat er nog niet is.
Als tyfusregen zo'n zondvloed is met overstromingen en schade en alles, dan wel. Als tyfusregen gewoon regelmatig regen is en vaak motregen enzo, dan zou ik 100 euro per maand betalen om wel dat en nooit meer tyfushitte te hebbenquote:Op donderdag 21 december 2023 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb toch liever tyfushitte dan tyfusregen
hahaquote:Op donderdag 21 december 2023 09:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als tyfusregen zo'n zondvloed is met overstromingen en schade en alles, dan wel. Als tyfusregen gewoon regelmatig regen is en vaak motregen enzo, dan zou ik 100 euro per maand betalen om wel dat en nooit meer tyfushitte te hebben
Het liefst onder de 20, maar laat ik nog een beetje redelijk zijn en 20-24 accepteren, dus 25+quote:Op donderdag 21 december 2023 09:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
haha![]()
En wat is tyfushitte? 40+? 35+ ? 30+ ? 25+ ? 20+ ?
PS: Let op: Alles wat je zegt wordt in het jaaroverzicht tegen je gebruikt natuurlijk
@:Straatcommando. @:Nattekat en anderen weten daar straks alles van
Dus die hittegolf in Brazilië dit jaar was niets voor jouquote:Op donderdag 21 december 2023 09:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het liefst onder de 20, maar laat ik nog een beetje redelijk zijn en 20-24 accepteren, dus 25+
* Frutsel opneemtquote:Op donderdag 21 december 2023 09:55 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij is God boos en verdrietig op ons.![]()
Volgens mij zit hij de hele dag te huilen.![]()
Ik ga God maar eens even bellen!
[ afbeelding ]
Kom maar halenquote:Op donderdag 21 december 2023 09:55 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij is God boos en verdrietig op ons.![]()
Volgens mij zit hij de hele dag te huilen.![]()
Ik ga God maar eens even bellen!
[ afbeelding ]
Ik weet er nu al alles vanquote:Op donderdag 21 december 2023 09:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
haha![]()
En wat is tyfushitte? 40+? 35+ ? 30+ ? 25+ ? 20+ ?
PS: Let op: Alles wat je zegt wordt in het jaaroverzicht tegen je gebruikt natuurlijk
@:Straatcommando. @:Nattekat en anderen weten daar straks alles van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |