SPOILER: StemtipsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer?
Maandag 25 december 0:00 beginnen we, zondag 31 december 23:59 lallen we mee met Bohemian Rhapsody. Tenminste, dat kan toch haast niet fout?
Vanaf wanneer stemmen?
Vanaf vrijdag 1 december.
Staat ie in de top 2000?
11 december is gifjesdag ofzo. Heerlijk.
Overzichtenlijstjes:
Op https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php staat de lijst van 2022, inclusief statistieken
De FOK! 2000:
Wie weet is er weer een vrijwilliger die onze lijstjes gaat optellen
Presentatie:
00.00 – 02.00 uur Jeroen van Inkel
02.00 – 04.00 uur Frank van ‘t Hof
04.00 – 06.00 uur Desiree van der Heiden
06.00 – 08.00 uur Paul Rabbering
08.00 – 10.00 uur Jan-Willem Roodbeen & Jeroen Kijk in de Vegte
10.00 – 12.00 uur Bart Arens
12.00 – 14.00 uur Annemieke Schollaardt
14.00 – 16.00 uur Gijs Staverman
16.00 – 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 – 20.00 uur Wouter van der Goes
20.00 – 22.00 uur Emmely de Wilt
22.00 – 00.00 uur Morad El Ouakili
Social media Radio 2:
NPO RADIO 2 op Instagram
NPO RADIO 2 op Twitter
TOP 2000 op Facebook
Meeluisteren:
Kabelfrequenties in de verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
De Top 2000 in beeld
Cultura 24 NPO 1 Extra:
Twee jaar lang zoomers is mooi geweest, dit jaar weer het CAFÉ! 24/7 te zien. Tevens met een uurtje doventolk.
Nederland 3 NPO 3:
Diep in de nacht. Daar kijkt dus eigenlijk niemand naar.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000
Etalagekanalen
Bij je provider is vast een kanalengids. Je moet NPO 1 extra of de zender van de maand hebben vermoedelijk.
Voor uitgebreide statistieken:
https://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Spotify:
Voor degene die de allereerste Top 2000 qua songs via Spotify wil terugluisteren van #2000 naar #1:
Spotify - De allereerste Top 2000 (1999)
Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden. Ook uitzendingen zelf van die eerste editie, met het gepraat van de dj's over binnengekomen faxen (!), kun je vast wel ergens vinden.
De Top 2000 op FOK! door de jaren heen
Topicreeks: Top 2000 Editie 2001
Topicreeks: Top 2000 Editie 2002
Topicreeks: Top 2000 Editie 2003
Topicreeks: Top 2000 Editie 2004
Topicreeks: Top 2000 Editie 2005
Topicreeks: Top 2000 Editie 2006
Topicreeks: Top 2000 Editie 2007
Topicreeks: Top 2000 Editie 2008
Topicreeks: Top 2000 Editie 2009
Topicreeks: Top 2000 Editie 2010
Topicreeks: Top 2000 Editie 2011
Topicreeks: Top 2000 Editie 2012
Topicreeks: Top 2000 Editie 2013
Topicreeks: Top 2000 Editie 2014
Topicreeks: Top 2000 Editie 2015
Topicreeks: Top 2000 Editie 2016
Topicreeks: Top 2000 Editie 2017
Topicreeks: Top 2000 Editie 2018
Topicreeks: Top 2000 Editie 2019
Topicreeks: Top 2000 Editie 2020
Topicreeks: Top 2000 Editie 2021
Topicreeks: Top 2000 Editie 2022
De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Analyse nieuwe binnenkomers 2023
@peaceman stelde samen: FOK!2000 2022
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
sorry, zag niet dat ik de lapo had."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
10CC hier biedt ook wel hoop eigenlijk. Gok dat ze er vorig jaar dan echt net buiten zijn gevallen.Remember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
Ooit op 120.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
oh ja, dit stond idd wel vaker in de lagere regionen. Deze is denk ik nog wel te redden."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik twijfel of een nummer als dit echt nog voor lang te redden zal zijn.
Het is niet echt muziek die de jeugd aan spreekt vermoed ik zo.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Is dit de notering in de Extra die het hoogst heeft gestaan in de Top? Of 1 van de Sweets? On the Border dingt ook mee.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ze hadden een goede getimede tour in ons land die wel een bonusje heeft opgeleverd.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:32 schreef MTheBassman het volgende:
oh ja, dit stond idd wel vaker in de lagere regionen. Deze is denk ik nog wel te redden.My friends all drive horses![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik vind deze ook niet zo bijzonder, maar goed wel erfgoed en beter dan de 38e Queen of Suzan en Freek. Om maar het bandje af te spelenquote:Op donderdag 14 december 2023 16:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik twijfel of een nummer als dit echt nog voor lang te redden zal zijn.
Het is niet echt muziek die de jeugd aan spreekt vermoed ik zo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zijn nog dabjes te vergeven oa. aan Godley en Creme.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:32 schreef MTheBassman het volgende:
oh ja, dit stond idd wel vaker in de lagere regionen. Deze is denk ik nog wel te redden.Remember the jester that showed you tears
Dit ken ik niet volgens míj[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is op zich wel een nummer dat zn plek in de lijst verdiend heeft, maar het hoeft echt niet op 102 te staan zoals in het verleden, neequote:Op donderdag 14 december 2023 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind deze ook niet zo bijzonder, maar goed wel erfgoed en beter dan de 38e Queen of Suzan en Freek. Om maar het bandje af te spelendas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Dan komen Cry en het origineel van Sting ook weer terugquote:Op donderdag 14 december 2023 16:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zijn nog dabjes te vergeven oa. aan Godley en Creme.![]()
![]()
Die waardeloze George Michaels zijn erger dan de nietszeggende QueensSolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
De Englishman in New York please!quote:Op donderdag 14 december 2023 16:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zijn nog dabjes te vergeven oa. aan Godley en Creme.Solidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Heeft Sting de Wall street shuffle ook gezongen ja?quote:Op donderdag 14 december 2023 16:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dan komen Cry en het origineel van Sting ook weer terug[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Stond dit er ooit in ja?quote:Op donderdag 14 december 2023 16:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
De Top is ook weer een overbodige Sjors Saaichel kwijt. Mooi.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, ik kan van wat ik me kan herinneren de laatste paar edities dat Sjors wel echt idioot veel slaapliedjes in de lijst heeft.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:35 schreef MielMonteur het volgende:
Die waardeloze George Michaels zijn erger dan de nietszeggende Queens"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Er zit vaak nog iets van pit in de nietszeggende Queens, dit is gewoon slaapverwekkendquote:Op donderdag 14 december 2023 16:35 schreef MielMonteur het volgende:
Die waardeloze George Michaels zijn erger dan de nietszeggende Queens![]()
![]()
Gelukkig heeft dit de Top 2000 niet gehaald, Sjors is ook zo’n artiest die er wel wat vaak in staat tegenwoordig[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is dat ook niet gewoon het merendeel van zijn oeuvre?quote:Op donderdag 14 december 2023 16:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, ik kan van wat ik me kan herinneren de laatste paar edities dat Sjors wel echt idioot veel slaapliedjes in de lijst heeft.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Hadden we net Norah met een lullaby komt nu Sjors met een nieuwe.Remember the jester that showed you tears
Ik vind Jesus to a Child en Praying For Time wel mooi, maar al die andere kamermuziek van hem is gewoon meer van hetzelfde[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgens Wikipedia niet nee, foutje van mijquote:Op donderdag 14 december 2023 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stond dit er ooit in ja?maar alle saaie Sjorzen lijken op elkaar.
Behalve Careless Whisper, da's een banger.![]()
Ik zie nu trouwens het laatste nummer van dit uur staan, en dat maakt me boos
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Wall Street Shuffle is toch juist heel geschikt voor de datamachine van Xi Jinping? Ik zie daar wel kansen hoor.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
zou kunnen, ik luister hem nooit.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Is dat ook niet gewoon het merendeel van zijn oeuvre?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Als zelfs Dorus of all artists het kunstje kan flikken, geef ik 10cc ook wel een kans daarin.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:38 schreef Tussle266 het volgende:
Wall Street Shuffle is toch juist heel geschikt voor de datamachine van Xi Jinping? Ik zie daar wel kansen hoor.![]()
Dorus is wel een beetje memey natuurlijk.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Als zelfs Dorus of all artists het kunstje kan flikken, geef ik 10cc ook wel een kans daarin.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wham balanceert het wel een beetje uit.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Is dat ook niet gewoon het merendeel van zijn oeuvre?![]()
Oh dit is er ook uit? Jammer, dan zal het niet meer lang duren voordat het prachtige Love On The Rocks ook verdwijnt.
Mensen stemmen liever op het caféfahige Sweet Caroline ipv op kwaliteit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Of vanwege een zekere politica die we hier niet gaan noemen.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dit is er ook uit? Jammer, dan zal het niet meer lang duren voordat het prachtige Love On The Rocks ook verdwijnt.
Mensen stemmen liever op het caféfahige Sweet Caroline ipv op kwaliteit.![]()
Dat zou je na zoveel jaren van jaarlijks wederkerende wansmaak toch niet meer moeten verbazen?quote:Op donderdag 14 december 2023 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen stemmen liever op het caféfahige Sweet Caroline ipv op kwaliteit.
maar maar de RKC kol tjoen!quote:Op donderdag 14 december 2023 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
kolere wat loopt de radio achter op de website trouwens. ben hier nog steeds bij sjors"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik ben ook niet verbaasd, maar wel teleurgesteld.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat zou je na zoveel jaren van jaarlijks wederkerende wansmaak toch niet meer moeten verbazen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Verder is Neil Diamond's muziek me net wat te oubollig eerlijk gezegd."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik had eigenlijk juist het idee dat de website achter looptquote:Op donderdag 14 december 2023 16:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
maar maar de RKC kol tjoen!
kolere wat loopt de radio achter op de website trouwens. ben hier nog steeds bij sjors
Goffer, dit er ook uitStaat die andere Brainbox er nog in?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nederlands is een moeilijke taal.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk juist het idee dat de website achter loopt"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Yeahh stemplaatjeal was de reddingsboei een beetje lek dus
Remember the jester that showed you tears
Gelukkig staat dit ondanks de gitaren wel vast in de Evergreen.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Gotsakkes zelfs Brainbox valt er uit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Summertime staat er nog wel in toch? Kan me niet zo goed herinneren hoe hoog die normaliter staat."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Laten we het hopen. Maar gezien de trends van de laatste tijd vrees ik het ergstequote:Op donderdag 14 december 2023 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goffer, dit er ook uitStaat die andere Brainbox er nog in?
Ik reken alvast op de eerste nachtquote:Op donderdag 14 december 2023 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
Summertime staat er nog wel in toch? Kan me niet zo goed herinneren hoe hoog die normaliter staat.
Summertime 289 229 252 279 345 315 278 347 333 308 410 373 442 772 724 814 963 1086 1090 1538 1536 1517 1598 1806quote:Op donderdag 14 december 2023 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
Summertime staat er nog wel in toch? Kan me niet zo goed herinneren hoe hoog die normaliter staat.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op donderdag 14 december 2023 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Shoutout naar het vangnet Radio 5quote:Op donderdag 14 december 2023 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig staat dit ondanks de gitaren wel vast in de Evergreen.![]()
![]()
Eerste kerstdag tegenwoordigquote:Op donderdag 14 december 2023 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
Summertime staat er nog wel in toch? Kan me niet zo goed herinneren hoe hoog die normaliter staat.Solidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Oei, die gaat ook flink naar de uitgang.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Summertime 289 229 252 279 345 315 278 347 333 308 410 373 442 772 724 814 963 1086 1090 1538 1536 1517 1598 1806
Also, ik kan dit natuurlijk zelf ook googlen. Moet er nog een beetje inkomen merk ik
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Deze heb ik even gemist in mijn stemlijst volgens mij.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wtf
Ach ja, volgende week krijgen we de Snob, daar staat naast de extreme takkeherrie vaak toch wel echt heel wat leuke dingen wel gewoon in
Ik kom tot de conclusie dat Nederland echt een smakeloos kutland is.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nog een nummer van Beyonce dat ik niet kende en niet hoefde te kennen."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Mensen liepen weg met deze plaat, mij doet het niet veel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind het prima als Summertime 1x in de lijst staat, maar dan wel Ella & Louisquote:Op donderdag 14 december 2023 16:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oei, die gaat ook flink naar de uitgang.
Also, ik kan dit natuurlijk zelf ook googlen. Moet er nog een beetje inkomen merk ikDan kan Brainbox er wel in met Down Man.
Cradle of Filth en daarna toch weer een Acda en de Munnik en dan een Marillion om het een beetje goed te makenquote:Op donderdag 14 december 2023 16:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ach ja, volgende week krijgen we de Snob, daar staat naast de extreme takkeherrie vaak toch wel echt heel wat leuke dingen wel gewoon inSolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Ik ken dit niet.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ik tot kort geleden ook niet... helaas nu wel.quote:I love music |Ajax forever
Prima (al vind ik Summertime van Brainbox wel beter)quote:Op donderdag 14 december 2023 16:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het prima als Summertime 1x in de lijst staat, maar dan wel Ella & LouisDan kan Brainbox er wel in met Down Man.
oke, deze swingt in ieder geval nog een beetje. doe dan maar deze ruilen voor eentje van haar in de lijst."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dit is op zich nog wel een leuk nummer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is beter dan wat we hadden, maar minder dan die paar goede van de bijenkoningin.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Hoop dat er hier en daar wat leuks uit de hogere regionen naar 1001-2000 zakt ook. De top 1000 pak ik toch niet mee.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ach ja, volgende week krijgen we de Snob, daar staat naast de extreme takkeherrie vaak toch wel echt heel wat leuke dingen wel gewoon inRemember the jester that showed you tears
De beste Summertime is van Mungo Jerryquote:Op donderdag 14 december 2023 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima (al vind ik Summertime van Brainbox wel beter)![]()
![]()
Acda en de Munnik zie ik daar niet zo snel in terug komen, maar je krijgt soms wel echt whiplash van de lijst jaquote:Op donderdag 14 december 2023 16:46 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Cradle of Filth en daarna toch weer een Acda en de Munnik en dan een Marillion om het een beetje goed te maken
Run The World moet ook nog komen in de bubbling. En Single Ladies is terugquote:Op donderdag 14 december 2023 16:48 schreef Tussle266 het volgende:
Het is beter dan wat we hadden, maar minder dan die paar goede van de bijenkoningin.
Rhydon genot[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is in ieder geval beter te doen dan die twee nummersquote:Op donderdag 14 december 2023 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Run The World moet ook nog komen in de bubbling. En Single Ladies is terug
quote:Op donderdag 14 december 2023 16:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Acda en de Munnik zie ik daar niet zo snel in terug komen, maar je krijgt soms wel echt whiplash van de lijst ja
Solidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Ik heb op beiden wel eens gestemd.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima (al vind ik Summertime van Brainbox wel beter)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
bohhhh deze is ook goed.
Moest hem ook een keer voor basles leren, een van de weinige nummers die ik een beetje kan slappen."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik had dit jaar de keus om op een avond naar dEus, 10cc of Level 42 te gaan.
Wat zou Fok! hebben gekozen?My friends all drive horses![]()
Slappen is mij nooit echt goed afgegaan tot nu toe.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:50 schreef MTheBassman het volgende:
bohhhh deze is ook goed.
Moest hem ook een keer voor basles leren, een van de weinige nummers die ik een beetje kan slappen.
Misschien moet ik eens wat lessen volgens bij Will Smithdas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
level 42>10cc>dEusquote:Op donderdag 14 december 2023 16:50 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zou Fok! hebben gekozen?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Alle 3 tegelijkertijdquote:Op donderdag 14 december 2023 16:50 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zou Fok! hebben gekozen?
PSV - Lensquote:Op donderdag 14 december 2023 16:50 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zou Fok! hebben gekozen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik kan er verder ook geen kut van hoor. Maar de open bas snaar op het begin van de riff is nog best aardig op te pakken.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Slappen is mij nooit echt goed afgegaan tot nu toe.
Misschien moet ik eens wat lessen volgens bij Will Smith"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik had jouw keuze gevolgd!quote:Op donderdag 14 december 2023 16:50 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zou Fok! hebben gekozen?Remember the jester that showed you tears
Misschien toch maar eens dit nummer proberen, want het klinkt wel lekkerquote:Op donderdag 14 december 2023 16:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan er verder ook geen kut van hoor. Maar de open bas snaar op het begin van de riff is nog best aardig op te pakken.
Laatste paar nummers die ik echt veel gespeeld heb zijn overigens allemaal van Cardiacs, hun baslijnen lijken vrij simpel maar er zijn er genoeg die toch behoorlijk intensief zijn om te spelen
Dit nummer wordt helaas niet gepraised as it should
De 90’s festival Dance gaat echt volledig aan het spit hè? Wel opvallend.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Ja, gewoon 3 nummers uit die categorie dit afgelopen uur.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:54 schreef Tussle266 het volgende:
De 90’s festival Dance gaat echt volledig aan het spit hè? Wel opvallend.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Stemplaat van mijn toiletspin, overigensdas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
ken ik nietquote:Op donderdag 14 december 2023 16:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens dit nummer proberen, want het klinkt wel lekker
Laatste paar nummers die ik echt veel gespeeld heb zijn overigens allemaal van Cardiacs, hun baslijnen lijken vrij simpel maar er zijn er genoeg die toch behoorlijk intensief zijn om te spelen
Ik speelde ivm de scriptie weinig meer, misschien weer eens tijd om wat op te pikken.Ik speelde daarvoor best wel veel Metallica en Pantera, ik kan mss weer eens wat motown a la marvin gaye opnieuw gaan doen."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ja dat is wel pijnlijk opeens. Daft Punk is wel uit 2001 maar die reken ik er ook bijquote:Op donderdag 14 december 2023 16:54 schreef Tussle266 het volgende:
De 90’s festival Dance gaat echt volledig aan het spit hè? Wel opvallend.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 14 december 2023 16:54 schreef Evenstar het volgende:
Damn alle 90s dance muziek raakt vergeten lijkt het.Ja, ook de volgende is er zo ene...quote:Op donderdag 14 december 2023 16:54 schreef Evenstar het volgende:
Damn alle 90s dance muziek raakt vergeten lijkt het.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Misschien was het wel op 10 november.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ben bang dat Guy en Thom nog een keer komen zo.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat is wel pijnlijk opeens. Daft Punk is wel uit 2001 maar die reken ik er ook bijAll Day I Dream About Stemlijsten![]()
Extreem Britse band met maffe, doch extreem geniale muziekquote:
Vrij uniek geluid, en zeker als je het voor het eerst hoort niet makkelijk om te waarderen, maar als het eenmaal klikt dan vraag je je echt af waarom je ze nu pas leert kennen
Die mis ik wel het minst van de 3quote:Op donderdag 14 december 2023 16:56 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Guy en Thom nog een keer komen zo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ah nice, zal het eens opzoeken.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Extreem Britse band met maffe, doch extreem geniale muziek
Vrij uniek geluid, en zeker als je het voor het eerst hoort niet makkelijk om te waarderen, maar als het eenmaal klikt dan vraag je je echt af waarom je ze nu pas leert kennen"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Wil je liever het diepe end in duiken, of wat veiliger beginnen? dan kan ik wel wat dingen aanradenquote:Op donderdag 14 december 2023 16:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ah nice, zal het eens opzoeken.
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die mis ik wel het minst van de 3All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Nog een uurtje, maar ben zo weg. Morgenochtend ook niet veel aanwezig en daarna een weekje pauze. Tot op 25 december.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
doe maar veilig beginnen, en er dan langzaamaan dieper in duikenquote:Op donderdag 14 december 2023 16:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wil je liever het diepe end in duiken, of wat veiliger beginnen? dan kan ik wel wat dingen aanraden
Threads?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
I'm always so unsurequote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
dat accent van die aviko reclame irriteert me mateloos"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Iemand de songtekst?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
hoe de fuck is deze eruit geflikkerd, ik dacht dat deze nog wel aardig hoog stond.
origineel van RHCP uiteraard."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Hi-la-risch Ruud de Wild grapjequote:Op donderdag 14 december 2023 17:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wat was dat met Daddy YankeeMy friends all drive horses![]()
Around the world, around the worldquote:
Around the world, around the world
Around the world, around the world"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
deze is best lekker om te bassen trouwens."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
holy deze ook al er uit .... kom op zeg, volgend jaar maar een dance only lijstje knallen![]()
Van Chic natuurlijkquote:Op donderdag 14 december 2023 17:10 schreef MTheBassman het volgende:
hoe de fuck is deze eruit geflikkerd, ik dacht dat deze nog wel aardig hoog stond.
origineel van RHCP uiteraard.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Probleem is dat ook hier weer geldt: Daft Punk heeft beter.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:11 schreef Evenstar het volgende:
holy deze ook al er uit .... kom op zeg, volgend jaar maar een dance only lijstje knallen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heb je het wel nageteld?quote:Op donderdag 14 december 2023 17:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Around the world, around the world|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Denk dat dit wel redelijk veilige keuzes zijn: Bell Clinks, As Cold As Can Be In An English Sea, Fiery Gun Handquote:Op donderdag 14 december 2023 17:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
doe maar veilig beginnen, en er dan langzaamaan dieper in duiken
Als je wat meer apartere nummers wil proberen, dan kan ik bijvoorbeeld aanraden: Loosefish Scapegrace,Visiting Hours, RES
RES is wellicht een van mijn favoriete nummers, tis alleen een nummer wat je echt helemaal moet luisteren, want als je na 2 minuten afhaakt dan krijg je nogal een verkeerde indruk van de band
Dat is een van de nummers die ik langzaamaan op bas aan het leren ben, net als As Cold As Can Be In An English Sea, beiden erg tof
Als je echt trouwens een wtf momentje wil hebben moet je eens naar de eerste twee nummers van de plaat Sing to God luisteren, zet meteen lekker de toon
Dan was het gelukkig geen hele korte koortsdroomquote:Op donderdag 14 december 2023 17:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hi-la-risch Ruud de Wild grapjeRemember the jester that showed you tears
Had ik al gezegd dat de baslijn van Around the World fucking intens is?
Nee? Bij deze dan maar
Dat is nog een flink understatement.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Probleem is dat ook hier weer geldt: Daft Punk heeft beter.Remember the jester that showed you tears
ik zal het eens onderzoeken, thanks!quote:Op donderdag 14 december 2023 17:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Denk dat dit wel redelijk veilige keuzes zijn: Bell Clinks, As Cold As Can Be In An English Sea, Fiery Gun Hand
Als je wat meer apartere nummers wil proberen, dan kan ik bijvoorbeeld aanraden: Loosefish Scapegrace,Visiting Hours, RES
RES is wellicht een van mijn favoriete nummers, tis alleen een nummer wat je echt helemaal moet luisteren, want als je na 2 minuten afhaakt dan krijg je nogal een verkeerde indruk van de band
Dat is een van de nummers die ik langzaamaan op bas aan het leren ben, net als As Cold As Can Be In An English Sea, beiden erg tof
Als je echt trouwens een wtf momentje wil hebben moet je eens naar de eerste twee nummers van de plaat Sing to God luisteren, zet meteen lekker de toon"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Wrapped Up Like a Douche[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij is niet zo heel moeilijk op zich, dat moeilijkere stuk is even oefenen maar is voornamelijk octaafjes spelen. Die kleine slide op het eind is wel tricky als je daarna de riff weer opnieuw moet spelenquote:Op donderdag 14 december 2023 17:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Had ik al gezegd dat de baslijn van Around the World fucking intens is?
Nee? Bij deze dan maar
Nee daar heb ik jullie voor tochquote:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
origineel van the wee...
nee, laat maar."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dit gaat geen albumversiegenot zoals vorig jaar worden.Remember the jester that showed you tears
Nee maar het is wel een redelijke notensoep die je dan ook nog eens vrij snel moet spelen, dat maakt het wel pittigquote:Op donderdag 14 december 2023 17:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hij is niet zo heel moeilijk op zich, dat moeilijkere stuk is even oefenen maar is voornamelijk octaafjes spelen. Die kleine slide op het eind is wel tricky als je daarna de riff weer opnieuw moet spelen
Het klopt wel, 144x.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee daar heb ik jullie voor toch|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nog een verrassing. Een van de laatste denk ik, Catch The Rainbow is nog maar een nummertje of 20 weg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgens mij is dit echt de laatste, de andere zijn wel verrassend, maar al bekend. Spinvis zou ik daar nog bij zetten.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog een verrassing. Een van de laatste denk ik, Catch The Rainbow is nog maar een nummertje of 20 weg.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
JA HOI EVEN CENTRAAL.
Wil iemand zijn/haar/hun/hullie naam zetten onder een kerstkaartje naar Stefan Stasse omdat we hem gaan missen?
Ondergetekende gaat deze persoonlijk in de bus gooien.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Wel jammerlijk geen (albumversie). Volgend jaar maar 40 stemmen meer halen dan.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
dit nummer gaat over Patrick Ster"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Evenstar
![]()
... maar ik ga hem niet missen?quote:Op donderdag 14 december 2023 17:21 schreef houdjemond het volgende:
JA HOI EVEN CENTRAAL.
Wil iemand zijn/haar/hun/hullie naam zetten onder een kerstkaartje naar Stefan Stasse omdat we hem gaan missen?
Ondergetekende gaat deze persoonlijk in de bus gooien.![]()
Van Veengod.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Er loopt een troepje dwergen door het bos.
Ze zijn heel blij. Ze huppelen en dansen en zingen:
'We hebben tóverkracht, we hebben tóverkracht...!'
Dan komt er een elfje langsvliegen. Ze ziet al die blije dwergen.
Maar ze ziet ook een dwergje lopen dat helemaal niet blij is.
Ze gaat naar het dwergje toe en vraagt: 'Wat is er met jou?'
Zegt het dwergje: 'Snik, snik, mijn naam is To...'[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mijn visite is laat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kyran is een smakeloos land. Hoop dat je van mij verliest met Whammie.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
... maar ik ga hem niet missen?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Evenstar
![]()
Oh shit just got real!quote:Op donderdag 14 december 2023 17:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kyran is een smakeloos land. Hoop dat je van mij verliest met Whammie.
![]()
![]()
In tegenstelling tot Marco uit Alkmaar haak ik altijd af bij kinderkoren.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Ja, hier:quote:Op donderdag 14 december 2023 17:21 schreef houdjemond het volgende:
JA HOI EVEN CENTRAAL.
Ondergetekende gaat deze persoonlijk in de bus gooien.
Ik tover graag m'n staatslot als jackpotlot voor de oudejaarstrekkingRemember the jester that showed you tears
Hij wil alleen maar zwemmen in Bacardi lemon.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
zwemmen overigens de fijnste sport om zelf te doen imo"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik zag laatst Toverberg (Lars Kroon/Go Back to the Zoo) en ik vond het wel wat hebben. Moest hier en daar aan Spinvis denken. De rest van het publiek, voornamelijk boomers, konden het niet aan.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Huh, Ruud is fan van Spinvis?
Dat had ik echt niet verwacht
Evenstar
![]()
Nu ben ik wel benieuwd of Ruud gewoon dom aan het lullen was of Spinvis echt is gestegen.![]()
Doe ik graag! Ik had vandaag een 'verhuiskaartje' van zijn shown ontvangen bij de post (want had begin dit jaar Staatssokken gewonnen)quote:Op donderdag 14 december 2023 17:21 schreef houdjemond het volgende:
JA HOI EVEN CENTRAAL.
Ondergetekende gaat deze persoonlijk in de bus gooien.![]()
![]()
sorry, ik weet niet hoe ik hier een zelfgemaakt plaatje kan posten, hopelijk werkt de link zo: https://gyazo.com/d1c199703e77857742d2c369e2ea56ecquote:Op donderdag 14 december 2023 17:21 schreef houdjemond het volgende:
JA HOI EVEN CENTRAAL.
Ondergetekende gaat deze persoonlijk in de bus gooien."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik dacht een lange tijd dat dit van wham was."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Evenstar
![]()
Omdat ik twee dingen door elkaar luister vergeet ik soms waar ik wat heb gehoord. Dacht dat deze al geweest was ...![]()
deze is wel lekker, maar ben er ook niet rouwig om dat ie het niet gehaald heeft."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Evenstar
![]()
Ja, omdat er tig andere platen van hem in staan vind ik het ook wel prima.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:36 schreef MTheBassman het volgende:
deze is wel lekker, maar ben er ook niet rouwig om dat ie het niet gehaald heeft.![]()
Het is dat Q zo goed was met een mengpaneeltje, want inhoudelijk zou zelfs Hazes er nog een nachtje over slapen.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Zit hier een mama appelsap in?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
HEE HEE|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
oh ja, helemaal vergeten dat ie erin zat.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit hier een mama appelsap in?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dit kippetje heeft het ook verbazingwekkend lang in de Top uitgehouden voor zo'n minder bekend ouwetje.![]()
Oef, klassiekertje.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
In 2021 op 1984 en 2022 op 1981. Tja, dat kan niet lang goed gaan.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Blijft toch dan nog aardig steady.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:41 schreef Dagoduck het volgende:
In 2021 op 1984 en 2022 op 1981. Tja, dat kan niet lang goed gaan."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Het blijft wel gek dat juist in een Stones-jaar wat platen eruit vallen.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:41 schreef Dagoduck het volgende:
In 2021 op 1984 en 2022 op 1981. Tja, dat kan niet lang goed gaan.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Smakeloos kutland[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
tja, blijft toch voor mij een mixed bag, de stones.
dit is dan weer aids."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Aids.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
dit doet echt letterlijk pijn aan de oren.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:44 schreef Evenstar het volgende:
en dan zeggen ze dat metal herrie is .... ga fietsen man"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Evenstar
![]()
drum, zang, achtergrond zang en deuntje zijn echt allemaal totaal onafhankelijk van elkaar bezigquote:Op donderdag 14 december 2023 17:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dit doet echt letterlijk pijn aan de oren.![]()
Dit nummer schiet nog meer kanten op dan Vitesse de afgelopen 10 jaar in de eredivisie stand.Remember the jester that showed you tears
"At the age of 11, he started producing his own tracks from home for "five hours a day," and it took him a good seven years to produce his first release, "In Your Face."[7]"quote:
Hij heeft er dus minimaal 12775 uur over gedaan om zijn eerste nummer te maken?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Beyoncé maakt veel generieke muziek. Als je 1 nr hebt gehoord, heb je ze allemaal wel gehoord.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Hebbes! ❤️quote:Op donderdag 14 december 2023 17:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
sorry, ik weet niet hoe ik hier een zelfgemaakt plaatje kan posten, hopelijk werkt de link zo: https://gyazo.com/d1c199703e77857742d2c369e2ea56ecT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ja, heb nooit begrepen waarom zij die status als queen of pop heeft gekregen. Het is zo generiek idd.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beyoncé maakt veel generieke muziek. Als je 1 nr hebt gehoord, heb je ze allemaal wel gehoord."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dat lijkt me wel zijn niveau. Desondanks kan je ongestraft Lambo’s crashen met dat beperkte talent.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"At the age of 11, he started producing his own tracks from home for "five hours a day," and it took him a good seven years to produce his first release, "In Your Face."[7]"
Hij heeft er dus minimaal 12775 uur over gedaan om zijn eerste nummer te maken?All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Dacht altijd dat ie zong "to Clinton" ofzo.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op donderdag 14 december 2023 17:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel zijn niveau. Desondanks kan je ongestraft Lambo’s crashen met dat beperkte talent.
Is dit de Cleopatra-look?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
kut, nu hoor ik het ook.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
Dacht altijd dat ie zong "to Clinton" ofzo."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
goeie tetten wel.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit de Cleopatra-look?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dat was Ferrari toch?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ah Robbie Williams[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
STEMPLAAT|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Evenstar
![]()
Dit is ook zo'n plaat waar ik zelf nooit op zou stemmen of op zou zetten, maar prima van kan genieten tijdens de Top 2000 en ook wel snap waarom mensen er op zouden stemmen.![]()
Jammer dat het nu al Sammy Davis"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Nou, daar gaan we, het afstrepen begint.
NIET - Nick Drake - Day Is Done
NIET - Diana Ross - Upside Down
2043 - Sammy Davis Jr. - Mr. Bojangles
2041 - INXS - Original Sin
2025 - Tim Hardin - How Can We Hang On To A Dream
???? - Q65 - The Life I Live
???? - Chris Isaak - Blue Hotel
???? - Jefferson Airplane - Somebody To Love
???? - Neil Young - Harvest
???? - The Monkees - I'm A Believer
???? - J.J. Cale - Call Me The Breeze
???? - Ten Years After - I'm Going Home
???? - Wolfmother - Woman
???? - Chicago - 25 Or 6 To 4
???? - Curtis Mayfield - Move On Up
???? - Dido - White Flag
???? - Muddy Waters - Mannish Boy
???? - Doobie Brothers - Long Train Runnin'
???? - Shadows - Apache
???? - Robert Cray Band - Right Next Door (Because Of Me)
???? - America - Ventura Highway
???? - Willie Nelson - Always On My Mind
???? - Sugarhill Gang - Rapper's Delight
???? - Deep Purple - Black Night
???? - Ella Fitzgerald & Louis Armstrong - Summertime
???? - Editors - The Racing Rats
???? - Steve Harley & Cockney Rebel - Make Me Smile (Come Up And See Me)
???? - MGMT - Kids
???? - Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay
???? - Cuby & the Blizzards - Somebody Will Know Someday
???? - Pat Benatar - Love Is A Battlefield
???? - Iron Butterfly - In A Gadda Da Vida (Albumversie)
???? - Crosby, Stills, Nash & Young - Almost Cut My Hair
???? - Bob Dylan - Like A Rolling Stone
???? - The National - Bloodbuzz Ohio|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mooiste van de dag was bewaard voor het laatst ja
Net in de auto hoorde ik dat liedje van Beyoncé. Dat heeft toch wel een ijzersterke tekst. En het liedje is toch wel een verrijking van mijn leven.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Al met al vandaag toch wel een hoop dingen gehoord waarvan ik blij ben dat ze uit de echte lijst zijn.![]()
eindigde gister ook al zo mooi met Roberta Flackquote:Op donderdag 14 december 2023 17:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mooiste van de dag was bewaard voor het laatst ja
Ik was zo overdonderd toen In The Stone kwam dat ik vergat stukje Eric Nouhan te roepen. Dus alsnog.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
En vriendinnetjes. Tot morgen dan maar weer.quote:
Oant moarrn!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik hoorde Starchaser net op Radio 2 (Staat van Stassen). Of kan ik dat hier niet mededelen? Die heeft toch een ban voor het leven?
Het ging over een anussteiger in Goringhem...vreemd.![]()
Ik begrijp echt geen enkele zin die je hier zegtquote:Op donderdag 14 december 2023 21:30 schreef GarlandBriggs het volgende:
Ik hoorde Starchaser net op Radio 2 (Staat van Stassen). Of kan ik dat hier niet mededelen? Die heeft toch een ban voor het leven?
Het ging over een anussteiger in Goringhem...vreemd.![]()
![]()
Was er een specifieke reden (buiten ‘er is op gestemd’) waarom deze zo dichtbij staat, die ik gemist heb?quote:Op donderdag 14 december 2023 20:54 schreef PippenScottie het volgende:
Nog twaalf uur en een beetje tot Rainbow genotAll Day I Dream About Stemlijsten![]()
Echt jammer dat Walking On A Dream niet 40 stemmen meer heeft gehadDat was echt een toffe binnenkomer geweest.
Ik vraag me ook af in welke mate het overdag draaien van deze werkjes in 2024 van invloed gaat zijn. We weten immers de negatieve invloed van de eerste nacht.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Ik denk dat vrijdagochtend wel eens iets minder gunstig kan zijn. Wat dat betreft is laat op de donderdag zo slecht nog niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:50 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vraag me ook af in welke mate het overdag draaien van deze werkjes in 2024 van invloed gaat zijn. We weten immers de negatieve invloed van de eerste nacht.
Hoe zou je Hey Boy Hey Girl noemen. Willem II? Vaak net niet degraderen en dan toch een keer wel?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vraag me af wat meer van invloed is: Minder op de radar staan het volgende jaar omdat je in de eerste nacht bent gedraaid of meer op de radar staan het volgende jaar omdat je heel laag in de lijst staat (en mensen stemmen op nummers die heel laag staan (reddingsboei)).|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Of MVV, degraderen en nooit meer terugkeren.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijdagochtend wel eens iets minder gunstig kan zijn. Wat dat betreft is laat op de donderdag zo slecht nog niet.
Hoe zou je Hey Boy Hey Girl noemen. Willem II? Vaak net niet degraderen en dan toch een keer wel?All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Stoppen ze nou morgen om 11:30 ofzo met de Extra 500? Hoe laat wordt de lijst bekend?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
We gaan overigens als mijn sheet klopt morgen 31 nummers horen die er vorig jaar nog in stonden. Slechts 11 nummers geldt dat dus niet voor. Ik ga nog even kijken welke 2020/21 nummers ik nog verwacht[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Direct daarna.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
Stoppen ze nou morgen om 11:30 ofzo met de Extra 500? Hoe laat wordt de lijst bekend?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ah, dat wordt even het forum niet meer bekijken terwijl de noteringen besproken worden. mijn FOMO gaat sowieso inkicken.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Bij die 31 uitvallers zullen Frank, Bette, Bruce, Hard Days Night, Zij, Foolish Games, Rot Stewart, Boudewijn en Toxic sowieso nog zitten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh en Tim Hardon natuurlijk. Hopelijk heeft de Q het wel gered om nog een jaartje Top 2000-verlenging te boeken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Helaas was Zij fake news, die mag gewoon nog een weekje naar de zon voor week 53. Wel zal er nog een Doe Maar bij zitten lijkt me.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij die 31 uitvallers zullen Frank, Bette, Bruce, Hard Days Night, Zij, Foolish Games, Rot Stewart, Boudewijn en Toxic sowieso nog zitten.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Nouja, ik heb een lijstje van 29 nummers waar nog 9 re-entries (ik las 8 maar volgens mij zijn het er 9 na wat analyse) bij zitten, maar waarbij er verder nog maximaal 9 gedraaid kunnen worden, weten dat er nog 31 2022-uitvallers zouden moeten komen, fouten voorbehouden, en dat Sinead en Rainbow nog langskomen. Dan verwacht ik in ieder geval Stay, You're Beautiful, Skyward, Liquid Spirit en Dancing On My Own nog. Zijn er nog maar vier plekjes over.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:04 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Helaas was Zij fake news, die mag gewoon nog een weekje naar de zon voor week 53. Wel zal er nog een Doe Maar bij zitten lijkt me.
Dus nog vier plekjes over voor verrassingen, waarbij ik Monday Monday/It's Not Unusual nog in de laatste 42 ook als verrassing zou zien, en The Way We Were en Zondag en Wit Licht dan weer absoluut niet kansloos acht.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dancing in my own van Calum dan toch zeker? Ergens moet ik daar wel om lachen als blijkt dat die er nog altijd zo dicht tegenaan staat.
Deze 500 heeft ook wel heel veel duidelijk gemaakt over een heleboel platen. Niet alleen de ‘anthems’. Het is ook wel geruststellend dat keuzelijstpareltjes als Hyper Hyper, Viben, Better off Alone en zo verder ook nergens te bekennen zijn.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
De enige vreesplaat is Feesttent, de enige echt leuke plaat die de streep net niet gehaald heeft Empire of the Sun van de nummers die je niet zou verwachten. Ik zie platen onder de 2150 eigenlijk niet meer als kanshebber zonder een echte boost, dan moet je al bijna 100 stemmen meer hebben dan het vaste stempubliek, dat is best veelquote:Op donderdag 14 december 2023 22:17 schreef Tussle266 het volgende:
Dancing in my own van Calum dan toch zeker? Ergens moet ik daar wel om lachen als blijkt dat die er nog altijd zo dicht tegenaan staat.
Deze 500 heeft ook wel heel veel duidelijk gemaakt over een heleboel platen. Niet alleen de ‘anthems’. Het is ook wel geruststellend dat keuzelijstpareltjes als Hyper Hyper, Viben, Better off Alone en zo verder ook nergens te bekennen zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Schijn een lichtje op mij zou ook wel echt horror zijn trouwens, dat is echt nog 10x erger dan de feesttent[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik had meer foute Q plaatjes dichter verwacht ja. Een Summer Jam, Gasolina of Everytime We Touch in deze lijst had ik niet vreemd gevondenquote:Op donderdag 14 december 2023 22:17 schreef Tussle266 het volgende:
Deze 500 heeft ook wel heel veel duidelijk gemaakt over een heleboel platen. Niet alleen de ‘anthems’. Het is ook wel geruststellend dat keuzelijstpareltjes als Hyper Hyper, Viben, Better off Alone en zo verder ook nergens te bekennen zijn.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615![]()
Goedenavond vrienden![]()
Nog niet veel kunnen luisteren deze week ivm werk en familie-omstandigheden. Maar ik hoop het later tijdens de echte Top 2000 in te kunnen halen
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Vanavond nog op twitter in een (ellenlange) discussie geraakt met iemand die maar niet wil begrijpen dat de aanwezigheid op de keuzelijst (en met hoeveel nummers) bij tal een artiesten een doorslaggevende factor is in het wel of niet halen van de Top 2000. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen? Bij elke radiolijst maken nummers op de voorkeuzelijst zoveel meer kans op (hoge) posities dan de nummers die daar niet op staan.
Het hielp ook niet mee dat ie duidelijk geen fan is van The National / Matt Berninger en het maar een schimmige gang van zaken vond dat m'n favoriete band in de loop van de vrijdag aan de keuzelijst werd toegevoegd![]()
We hebben hier toch eens ooit een onderzoek gedaan naar wat het ideale aantal nummers op de keuzelijst is voor een gemiddelde artiest (dus niet de grootgrutters). Was jij dat @Cassa95?Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Same. We kunnen Calum op zich zelf niet kwalijk nemen dat ie zo'n steengoed nummer heeft gecoverd. Maar het is ridicuul dat die cover dan wel net aanslaat op de Nederlandse radio en dat ze het met het superieure origineel gewoon nooit aangedurfd hebben. Want ja, Robyn werd met haar singles van Body Talk in 2010 keihard genegeerd. Terwijl ze toen toch al een paar grote Top 40-hits had.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:17 schreef Tussle266 het volgende:
Het origineel eens een jaar lang wat regelmatiger op Radio 2 draaien zou wonderen kunnen doen. Want dat Robyn de lijst niet haalt heeft toch voornamelijk met bekendheid te maken (zelfde geval met Birdy/Bon Iver en Triggerfinger/Lykke LI. Ik kan me echt niet voorstellen dat zoveel meer mensen liever de cover horen. Het zit hem voornamelijk in het feit dat de gecoverde versie wel kennen en het origineel niet.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Robyn werd op 3FM toch wel gedraaid destijds? Want ik ken Dancing On My Own en With Every Heartbeat wel (en mijn last.fm scrobbles beamen dit) en ik luisterde destijds alleen 3FM of mijn eigen muziek en onder die laatste categorie valt Robyn niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 23:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Same. We kunnen Calum op zich zelf niet kwalijk nemen dat ie zo'n steengoed nummer heeft gecoverd. Maar het is ridicuul dat die cover dan wel net aanslaat op de Nederlandse radio en dat ze het met het superieure origineel gewoon nooit aangedurfd hebben. Want ja, Robyn werd met haar singles van Body Talk in 2010 keihard genegeerd. Terwijl ze toen toch al een paar grote Top 40-hits had.
Het origineel eens een jaar lang wat regelmatiger op Radio 2 draaien zou wonderen kunnen doen. Want dat Robyn de lijst niet haalt heeft toch voornamelijk met bekendheid te maken (zelfde geval met Birdy/Bon Iver en Triggerfinger/Lykke LI. Ik kan me echt niet voorstellen dat zoveel meer mensen liever de cover horen. Het zit hem voornamelijk in het feit dat de gecoverde versie wel kennen en het origineel niet.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Als Hey Mama de bubbling under kan halen zou dat idd met deze ESF Junior banger ook gewoon moeten kunnen (mits keuzelijst haha)
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
quote:Op donderdag 14 december 2023 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Robyn werd op 3FM toch wel gedraaid destijds? Want ik ken Dancing On My Own en With Every Heartbeat wel (en mijn last.fm scrobbles beamen dit) en ik luisterde destijds alleen 3FM of mijn eigen muziek en onder die laatste categorie valt Robyn niet.
Eerste screen is het huidige Last.fm scrobble account van 3FM (sinds 24 augustus 2019). Tweede screen is het oude (tot 1 augustus 2019).
Dus 3FM draaide Dancing on My Own in de vroege 10s regelmatig en heeft het nummer 10 jaar later nog steeds met enige regelmaat op de playlist. Meer dan ik op voorhand verwachtte. Ze werd dus enkel hard genegeerd door de commerciële radiostations (538, Q-Music, Sky etc.)
3FM had 10-15 jaar geleden nog wel een aardig marktaandeel, maar dan zijn er klaarblijkelijk toch niet genoeg fans die Robyn de Top 2000 in willen stemmen.
Bijzonder is daarnaast dat Calum Scott heel beperkt airplay krijgt op Radio 2 (zie afbeelding), maar het alsnog lang heeft volgehouden in de Top 2000. Hoe dan?
[ Bericht 10% gewijzigd door Gretzl op 15-12-2023 01:42:46 ]Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Ik wil alvast vermelden bij afwezigheid zo, dat Catch The Rainbow > Tijdmachine[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ball and Biscuit is erop gebaseerd jaquote:Op donderdag 14 december 2023 17:41 schreef BillDauterive het volgende:
Het intro klonk een beetje als een The White Stripes liedje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat denk ik niet maar wel een lollig nummertje jaquote:Op vrijdag 15 december 2023 01:32 schreef Gretzl het volgende:
Als Hey Mama de bubbling under kan halen zou dat idd met deze ESF Junior banger ook gewoon moeten kunnen (mits keuzelijst haha)
[ afbeelding ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb gisteren nog lang nagedacht over talloze platen die nog tenminste 500 wachtenden voor u hebben. Fight the Power, Taillights Fade, Plastic Dreams, The Message allemaal kansloze missies.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Parklife, Hate To Say I Told You So, van dattemquote:Op vrijdag 15 december 2023 07:49 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb gisteren nog lang nagedacht over talloze platen die nog tenminste 500 wachtenden voor u hebben. Fight the Power, Taillights Fade, Plastic Dreams, The Message allemaal kansloze missies.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Black soul choir, Sober, Rattlesnakesquote:Op vrijdag 15 december 2023 07:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Parklife, Hate To Say I Told You So, van dattemMy friends all drive horses![]()
Die eerste twee staan ook niet op de keuzelijst, daar hoeven we al helemaal niet meer over na te denken, net als bijvoorbeeld Jubilee Street of War Pigs.quote:Op vrijdag 15 december 2023 08:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Black soul choir, Sober, RattlesnakesAll Day I Dream About Stemlijsten![]()
Deadmau5, Aaliyah, All Saints. Het lijkt allemaal veel voorbij te komen op de openbare stemlijstjes, maar dat blijkt in de praktijk allemaal toch wel anders.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Dit zijn ook goede voorbeelden. Dit is ook het rijtje waar Fascination en We found love in passen. Dat vind ik allemaal net zo verrassend als de 'credible' muziekjes die zelfs in deze week niet te horen waren.quote:Op donderdag 14 december 2023 23:09 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ik had meer foute Q plaatjes dichter verwacht ja. Een Summer Jam, Gasolina of Everytime We Touch in deze lijst had ik niet vreemd gevondenAll Day I Dream About Stemlijsten![]()
Feyenoorders hebben een gezellig jaar gehad he? Heel die legioenzaalplaylist zit in erin, verdeeld over deze week en week 53.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Ik was in die discussie op Twitter getagd en heb mijn mening gegeven jaquote:Op donderdag 14 december 2023 23:28 schreef Gretzl het volgende:
Vanavond nog op twitter in een (ellenlange) discussie geraakt met iemand die maar niet wil begrijpen dat de aanwezigheid op de keuzelijst (en met hoeveel nummers) bij tal een artiesten een doorslaggevende factor is in het wel of niet halen van de Top 2000. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen? Bij elke radiolijst maken nummers op de voorkeuzelijst zoveel meer kans op (hoge) posities dan de nummers die daar niet op staan.
Het hielp ook niet mee dat ie duidelijk geen fan is van The National / Matt Berninger en het maar een schimmige gang van zaken vond dat m'n favoriete band in de loop van de vrijdag aan de keuzelijst werd toegevoegd![]()
We hebben hier toch eens ooit een onderzoek gedaan naar wat het ideale aantal nummers op de keuzelijst is voor een gemiddelde artiest (dus niet de grootgrutters). Was jij dat @:Cassa95?
Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615![]()
Jammer dat deze van INXS er niet meer in staat.I love music |Ajax forever
#Stemplaat|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jammer dat dit nummer niet lager staat van BillyI love music |Ajax forever
Ook niet de eerste keer Suicide Squad genot deze Extra 500.Remember the jester that showed you tears
Frankies mooiste hier maar even. Uiteraard stemplaatgenot
Niet zo'n good year voor the voice.I love music |Ajax forever
Deze stond vorig jaar ergens onderaan de Top 2000, volgens mij kwam ie al in het eerste uurtje voorbij"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ik denk dat dat wel meevalt. Hij is deze kwijt, dat is wel jammer voor de fijnproevers, maar zijn standaardjes staan redelijk stabiel, dus die blijven nog wel even.quote:All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Ik doelde meer op de plek van dit nummerquote:Op vrijdag 15 december 2023 08:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Hij is deze kwijt, dat is wel jammer voor de fijnproevers, maar zijn standaardjes staan redelijk stabiel, dus die blijven nog wel even.I love music |Ajax forever
Dit had niet perse gehoevenI love music |Ajax forever
Totaal nutteloze cover sowiesoquote:Op vrijdag 15 december 2023 08:09 schreef Tussle266 het volgende:
Feyenoorders hebben een gezellig jaar gehad he? Heel die legioenzaalplaylist zit in erin, verdeeld over deze week en week 53.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heyah Mama haalde de lijst omdat het a) op de keuzelijst stond, en b) de enige op de keuzelijst was van K3. Als er 20 andere K3-platen op hadden gestaan was het nooit gelukt.quote:Op vrijdag 15 december 2023 01:32 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
En Stupid is een banger, maar als je enige online presence een afgewezen petitie op petities.nl is werkt het nooit![]()
![]()
Totaal nutteloze cover sowiesoWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Eens!quote:Op vrijdag 15 december 2023 08:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Totaal nutteloze cover sowieso
Maar nog liever dit dan de Hermes fucking Houseband. Erg onleuk dat die zo dicht bij de Top 2000 staan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja maar hij is toch heel anders dan het origineel en dan schieten ze confetti af in Engeland?quote:Op vrijdag 15 december 2023 08:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Totaal nutteloze cover sowiesoAll Day I Dream About Stemlijsten![]()
MJ en 21 Pilots ook een slecht jaar hè?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo, vandaag kan ik weer luisteren.![]()
En dan blijkt dat het maar een paar uurtjes duurt vandaag...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Over dat laatste: last.fm statistiekjes komen soms niet 100% overeen met de werkelijkheid. Ik kan me heugen dat je echt werd doodgegooid met die kuffer van Calum Scott in like 2016 (je statistiekjes beginnen trouwens pas in 2018 (:?) dan helpt dat niet mee)quote:Op vrijdag 15 december 2023 01:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerste screen is het huidige Last.fm scrobble account van 3FM (sinds 24 augustus 2019). Tweede screen is het oude (tot 1 augustus 2019).
Dus 3FM draaide Dancing on My Own in de vroege 10s regelmatig en heeft het nummer 10 jaar later nog steeds met enige regelmaat op de playlist. Meer dan ik op voorhand verwachtte. Ze werd dus enkel hard genegeerd door de commerciële radiostations (538, Q-Music, Sky etc.)
3FM had 10-15 jaar geleden nog wel een aardig marktaandeel, maar dan zijn er klaarblijkelijk toch niet genoeg fans die Robyn de Top 2000 in willen stemmen.
Bijzonder is daarnaast dat Calum Scott heel beperkt airplay krijgt op Radio 2 (zie afbeelding), maar het alsnog lang heeft volgehouden in de Top 2000. Hoe dan?
[ afbeelding ]![]()
Dit is wel een van mn fave MJs, jammer welquote:Op vrijdag 15 december 2023 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
MJ en 21 Pilots ook een slecht jaar hè?![]()
![]()
Als ik sommige nummers vandaag voorbij hoor komen, ben ik bang voor wat er dan wel in de Top 2000 staat.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Dit uur op 2 na allemaal uitvallers volgens mij. Er komen nog 9 niet-uitvallers volgens mijn statsquote:Op vrijdag 15 december 2023 08:52 schreef 4-elements het volgende:
Als ik sommige nummers vandaag voorbij hoor komen, ben ik bang voor wat er dan wel in de Top 2000 staat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: