Kyran is een smakeloos land. Hoop dat je van mij verliest met Whammie.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
... maar ik ga hem niet missen?
Oh shit just got real!quote:Op donderdag 14 december 2023 17:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kyran is een smakeloos land. Hoop dat je van mij verliest met Whammie.
Ja, hier:quote:Op donderdag 14 december 2023 17:21 schreef houdjemond het volgende:
JA HOI EVEN CENTRAAL.
Wil iemand zijn/haar/hun/hullie naam zetten onder een kerstkaartje naar Stefan Stasse omdat we hem gaan missen?
Ondergetekende gaat deze persoonlijk in de bus gooien.
Doe ik graag! Ik had vandaag een 'verhuiskaartje' van zijn shown ontvangen bij de post (want had begin dit jaar Staatssokken gewonnen)quote:Op donderdag 14 december 2023 17:21 schreef houdjemond het volgende:
JA HOI EVEN CENTRAAL.
Wil iemand zijn/haar/hun/hullie naam zetten onder een kerstkaartje naar Stefan Stasse omdat we hem gaan missen?
sorry, ik weet niet hoe ik hier een zelfgemaakt plaatje kan posten, hopelijk werkt de link zo: https://gyazo.com/d1c199703e77857742d2c369e2ea56ecquote:Op donderdag 14 december 2023 17:21 schreef houdjemond het volgende:
JA HOI EVEN CENTRAAL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |