eindigde gister ook al zo mooi met Roberta Flackquote:Op donderdag 14 december 2023 17:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mooiste van de dag was bewaard voor het laatst ja
En vriendinnetjes. Tot morgen dan maar weer.quote:
Ik begrijp echt geen enkele zin die je hier zegtquote:Op donderdag 14 december 2023 21:30 schreef GarlandBriggs het volgende:
Ik hoorde Starchaser net op Radio 2 (Staat van Stassen). Of kan ik dat hier niet mededelen? Die heeft toch een ban voor het leven?
Het ging over een anussteiger in Goringhem...vreemd.
Was er een specifieke reden (buiten ‘er is op gestemd’) waarom deze zo dichtbij staat, die ik gemist heb?quote:Op donderdag 14 december 2023 20:54 schreef PippenScottie het volgende:
Nog twaalf uur en een beetje tot Rainbow genot
Ik denk dat vrijdagochtend wel eens iets minder gunstig kan zijn. Wat dat betreft is laat op de donderdag zo slecht nog niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:50 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vraag me ook af in welke mate het overdag draaien van deze werkjes in 2024 van invloed gaat zijn. We weten immers de negatieve invloed van de eerste nacht.
Of MVV, degraderen en nooit meer terugkeren.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijdagochtend wel eens iets minder gunstig kan zijn. Wat dat betreft is laat op de donderdag zo slecht nog niet.
Hoe zou je Hey Boy Hey Girl noemen. Willem II? Vaak net niet degraderen en dan toch een keer wel?
Direct daarna.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
Stoppen ze nou morgen om 11:30 ofzo met de Extra 500? Hoe laat wordt de lijst bekend?
ah, dat wordt even het forum niet meer bekijken terwijl de noteringen besproken worden. mijn FOMO gaat sowieso inkicken.quote:
Helaas was Zij fake news, die mag gewoon nog een weekje naar de zon voor week 53. Wel zal er nog een Doe Maar bij zitten lijkt me.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij die 31 uitvallers zullen Frank, Bette, Bruce, Hard Days Night, Zij, Foolish Games, Rot Stewart, Boudewijn en Toxic sowieso nog zitten.
Nouja, ik heb een lijstje van 29 nummers waar nog 9 re-entries (ik las 8 maar volgens mij zijn het er 9 na wat analyse) bij zitten, maar waarbij er verder nog maximaal 9 gedraaid kunnen worden, weten dat er nog 31 2022-uitvallers zouden moeten komen, fouten voorbehouden, en dat Sinead en Rainbow nog langskomen. Dan verwacht ik in ieder geval Stay, You're Beautiful, Skyward, Liquid Spirit en Dancing On My Own nog. Zijn er nog maar vier plekjes over.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:04 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Helaas was Zij fake news, die mag gewoon nog een weekje naar de zon voor week 53. Wel zal er nog een Doe Maar bij zitten lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |