Is dat ook niet gewoon het merendeel van zijn oeuvre?quote:Op donderdag 14 december 2023 16:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, ik kan van wat ik me kan herinneren de laatste paar edities dat Sjors wel echt idioot veel slaapliedjes in de lijst heeft.
Volgens Wikipedia niet nee, foutje van mijquote:Op donderdag 14 december 2023 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stond dit er ooit in ja?
zou kunnen, ik luister hem nooit.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Is dat ook niet gewoon het merendeel van zijn oeuvre?
Als zelfs Dorus of all artists het kunstje kan flikken, geef ik 10cc ook wel een kans daarin.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:38 schreef Tussle266 het volgende:
Wall Street Shuffle is toch juist heel geschikt voor de datamachine van Xi Jinping? Ik zie daar wel kansen hoor.
Dorus is wel een beetje memey natuurlijk.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Als zelfs Dorus of all artists het kunstje kan flikken, geef ik 10cc ook wel een kans daarin.
Wham balanceert het wel een beetje uit.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Is dat ook niet gewoon het merendeel van zijn oeuvre?
Of vanwege een zekere politica die we hier niet gaan noemen.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dit is er ook uit? Jammer, dan zal het niet meer lang duren voordat het prachtige Love On The Rocks ook verdwijnt.
Mensen stemmen liever op het caféfahige Sweet Caroline ipv op kwaliteit.
Dat zou je na zoveel jaren van jaarlijks wederkerende wansmaak toch niet meer moeten verbazen?quote:Op donderdag 14 december 2023 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dit is er ook uit? Jammer, dan zal het niet meer lang duren voordat het prachtige Love On The Rocks ook verdwijnt.
maar maar de RKC kol tjoen!quote:Op donderdag 14 december 2023 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben ook niet verbaasd, maar wel teleurgesteld.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat zou je na zoveel jaren van jaarlijks wederkerende wansmaak toch niet meer moeten verbazen?
Ik had eigenlijk juist het idee dat de website achter looptquote:Op donderdag 14 december 2023 16:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
maar maar de RKC kol tjoen!
kolere wat loopt de radio achter op de website trouwens. ben hier nog steeds bij sjors
Nederlands is een moeilijke taal.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk juist het idee dat de website achter loopt
Gelukkig staat dit ondanks de gitaren wel vast in de Evergreen.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Gotsakkes zelfs Brainbox valt er uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |