SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Kan je eens ophouden met je anti-campagnes richting uitstekende spelers als Zerrrouki en Ivanusec?quote:Op woensdag 13 december 2023 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heeft 1 bal goed geraakt tegen Lazio
Voegt verder niks toe
bizar he, users met heel opzichtige anti-campagnesquote:Op woensdag 13 december 2023 21:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kan je eens ophouden met je anti-campagnes richting uitstekende spelers als Zerrrouki en Ivanusec?
Ja, echt heel vervelend als mensen hun anti-campagnes richten op onschuldige mensen en niet op de juiste persoon.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
bizar he, users met heel opzichtige anti-campagnes
Dat was best 'n eind iddquote:Op woensdag 13 december 2023 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bijlow zit op ballen gooien
Ik heb nog niets gezien van dat 'uitstekend'quote:Op woensdag 13 december 2023 21:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kan je eens ophouden met je anti-campagnes richting uitstekende spelers als Zerrrouki en Ivanusec?
Gebrek aan kwaliteit. Het kan niet al ik weet niet hoeveel keer op rij niet meezitten.quote:
De bal die mooi afgerond werd was precies een teentje buitenspelquote:Op woensdag 13 december 2023 21:45 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gebrek aan kwaliteit. Het kan niet al ik weet niet hoeveel keer op rij niet meezitten.
Ze hebben het tot nu toe nog helemaal niet gehad, op een paar momenten na.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:45 schreef Buitendam het volgende:
Ze zijn het echt helemaal kwijt zeg
Teze had die gemaakt.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Ja Geertruida..dat was de paal. Jammer joh.. geen onkunde maar gewoon pech..kans missen kan iedereen overkomen
Grote teen heb jequote:Op woensdag 13 december 2023 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De bal die mooi afgerond werd was precies een teentje buitenspel
Was ietsje meer wel, maar bij Santi ligt dat gebrek niet, meer bij de rest.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De bal die mooi afgerond werd was precies een teentje buitenspel
Onzin, is ook gewoon pech. Net zoals het PSV in de CL wel meezit met goals in de blessuretijd in 2 wedstrijden en Sevilla wat met 2-0 voor een domme rode kaart pakt.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:45 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gebrek aan kwaliteit. Het kan niet al ik weet niet hoeveel keer op rij niet meezitten.
Die rode kaart is dom, maar voor de rest is het wel overduidelijk dat PSV gewoon meer kwaliteit heeft. Dat mogen we nu wel concluderen toch?quote:Op woensdag 13 december 2023 21:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Onzin, is ook gewoon pech. Net zoals het PSV in de CL wel meezit met goals in de blessuretijd in 2 wedstrijden en Sevilla wat met 2-0 voor een domme rode kaart pakt.
Tja Franse scheids, die zijn totaal incapabel. Die kunnen een nietszeggende pot uit de hand laten lopen.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:46 schreef Pistolero het volgende:
Deze scheidsrechter is echt een ongekende totaaldebiel. Wat een schande.
Het is wel echt heel zielig om nu nog steeds te spreken over PSV dat geluk heeft en Feyenoord dat pech heeft.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Onzin, is ook gewoon pech. Net zoals het PSV in de CL wel meezit met goals in de blessuretijd in 2 wedstrijden en Sevilla wat met 2-0 voor een domme rode kaart pakt.
Ik zeg nergens dat dat niet zo is. Ik heb het over PSV in deze CL campagne waar ze de eerste wedstrijden nergens waren, en tegen Sevilla tot 2x toe goed wegkomen waarbij ze bij de uitwedstrijd al nagenoeg uitgeschakeld warenquote:Op woensdag 13 december 2023 21:47 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Die rode kaart is dom, maar voor de rest is het wel overduidelijk dat PSV gewoon meer kwaliteit heeft. Dat mogen we nu wel concluderen toch?
Ik denk dat het verschil nog steeds extreem klein is, maar ze zitten wel in betere periode dan wijquote:Op woensdag 13 december 2023 21:47 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Die rode kaart is dom, maar voor de rest is het wel overduidelijk dat PSV gewoon meer kwaliteit heeft. Dat mogen we nu wel concluderen toch?
We spelen veel te vaak prima.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:48 schreef bbuddybb het volgende:
Je speelt eigenlijk best een prima helft. Begin is lastig, maar dat weet je met dat publiek.
Jammer dat je jezelf niet beloont.
quote:Op woensdag 13 december 2023 21:45 schreef Buitendam het volgende:
Ze zijn het echt helemaal kwijt zeg
Nogmaals, PSV speelt meer dan goed en in de competitie gewoon terecht nr1. Maar kijk hun CL wedstrijden er maar op na. Speelden daar niet veel beter dan Feyenoord.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is wel echt heel zielig om nu nog steeds te spreken over PSV dat geluk heeft en Feyenoord dat pech heeft.
Kom op zeg.
Zo slecht is het allemaal ook weer niet. Maar schreeuwen naar de tv zit sommigen in het bloed. Zo doen we het allemaal weer anders.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:48 schreef bbuddybb het volgende:
Je speelt eigenlijk best een prima helft. Begin is lastig, maar dat weet je met dat publiek.
Jammer dat je jezelf niet beloont.
Mwah dat vond ik een aantal weken terug ook, maar als je ziet hoe goed wisselspelers als Tillman en Saibari daar spelen en hoe er bij ons een aantal basisspelers gewoon elke week lopen te kutten. Die hebben gewoon een stuk betere ploeg.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschil nog steeds extreem klein is, maar ze zitten wel in betere periode dan wij
quote:Op woensdag 13 december 2023 21:46 schreef Pistolero het volgende:
Deze scheidsrechter is echt een ongekende totaaldebiel. Wat een schande.
Stukje schijndominantie. Aan balbezit alleen heb je verder ook geen klote.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We spelen veel te vaak prima.
Maar met leuke combinaties tot de 16 kom je er niet.
Is een gelijkopgaand potje idd. Vind Feyenoord net wat meer gekke fouten maken, maar dat is heel het seizoen al zo. Heb er alleen niet zoveel vertrouwen in dat we het om gaan buigen. Dit seizoen moet je elke wedstrijd echt veel beter zijn anders win je niet lijkt wel.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zo slecht is het allemaal ook weer niet. Maar schreeuwen naar de tv zit sommigen in het bloed. Zo doen we het allemaal weer anders.
Veel te traag als buitenspeler.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Anderzijds wel blij dat Luka zijn minuten krijgt.
Die heeft dat gewoon nodig.
Jij vindt hem goed fluiten ja? Hij doet echt alles fout, aan beide kanten.quote:
Maar die gast kan ongekend goed voetballen. Heeft ie al meerdere keren laten zien.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Veel te traag als buitenspeler.
Ik vind het allemaal wel meevallen, statistisch gezien doe je het zelfs beter dan vorig jaar. Wat ik wel lachwekkend vind is hoeveel mensen meteen weer overgaan tot fatalisme, al begrijp ik uiteraard ook dat dat ook prima is.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Is een gelijkopgaand potje idd. Vind Feyenoord net wat meer gekke fouten maken, maar dat is heel het seizoen al zo. Heb er alleen niet zoveel vertrouwen in dat we het om gaan buigen. Dit seizoen moet je elke wedstrijd echt veel beter zijn anders win je niet lijkt wel.
Daarom moet hij ook een keer op tien.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar die gast kan ongekend goed voetballen. Heeft ie al meerdere keren laten zien.
Precies dit. Het hangt ook van kleine dingen af, een goal die er net wel of net niet ingaat (bv die 2-1 tegen Volendam) of een tegenstander die een kaart pakt. Neem nou de CL campagne, je hebt ook te maken met de resultaten van de tegenstander. Een Lazio waar de keeper de gelijkmaker maakt tegen Atletico in blessuretijd, dat soort gekkigheid. Dat zorgt er bv mede voor dat je de laatste wedstrijd nergens meer om speelt. En dat is net dat geluk wat PSV wel heeft in de CL, door bv een rode kaart of een goal in blessuretijd. Maar ook dat mag je hier niet zeggen want dan denkt men gelijk dat je zegt dat PSV er niks van kan.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel meevallen, statistisch gezien doe je het zelfs beter dan vorig jaar. Wat ik wel lachwekkend vind is hoeveel mensen meteen weer overgaan tot fatalisme, al begrijp ik uiteraard ook dat dat ook prima is.
Paixao speelt prima.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:52 schreef Kerftminister het volgende:
Luka, Santi en Timber spelen vrij goed tot zeer goed. Zerrouki en Paixao dramatisch. Beelen matigjes, de rest gewoon ok.
Geluk dwing je af.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Precies dit. Het hangt ook van kleine dingen af, een goal die er net wel of net niet ingaat (bv die 2-1 tegen Volendam) of een tegenstander die een kaart pakt. Neem nou de CL campagne, je hebt ook te maken met de resultaten van de tegenstander. Een Lazio waar de keeper de gelijkmaker maakt tegen Atletico in blessuretijd, dat soort gekkigheid. Dat zorgt er bv mede voor dat je de laatste wedstrijd nergens meer om speelt. En dat is net dat geluk wat PSV wel heeft in de CL, door bv een rode kaart of een goal in blessuretijd. Maar ook dat mag je hier niet zeggen want dan denkt men gelijk dat je zegt dat PSV er niks van kan.
Mwah, wellicht wel maar dat is ook het opportunisme van het moment. PSV heeft een gouden pik jaartje waarin ze heel goed spelen en het goed staat en valt, en wij al een tijdje niet zo. Maar een zekere mate van flow en zelfvertrouwen is daarin ook heel belangrijk. Wij kunnen echt beter dan de resultaten die we dit seizoen hebben neergezet denk ikquote:Op woensdag 13 december 2023 21:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mwah dat vond ik een aantal weken terug ook, maar als je ziet hoe goed wisselspelers als Tillman en Saibari daar spelen en hoe er bij ons een aantal basisspelers gewoon elke week lopen te kutten. Die hebben gewoon een stuk betere ploeg.
Is geen geluk maar kwaliteit.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Precies dit. Het hangt ook van kleine dingen af, een goal die er net wel of net niet ingaat (bv die 2-1 tegen Volendam) of een tegenstander die een kaart pakt. Neem nou de CL campagne, je hebt ook te maken met de resultaten van de tegenstander. Een Lazio waar de keeper de gelijkmaker maakt tegen Atletico in blessuretijd, dat soort gekkigheid. Dat zorgt er bv mede voor dat je de laatste wedstrijd nergens meer om speelt. En dat is net dat geluk wat PSV wel heeft in de CL, door bv een rode kaart of een goal in blessuretijd. Maar ook dat mag je hier niet zeggen want dan denkt men gelijk dat je zegt dat PSV er niks van kan.
Een rode kaart is onkunde.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Deels wel. Maar soms is geluk ook geluk. Een goal in blessuretijd kan je afdwingen ja.
Grappig, zelfs op de celtic fora zijn ze vol verbazing dat het geluk een keer de kant van Celtic opvalt. Ze worden met regelmaat opengesneden en kapot gespeeld, maar zowaar hebben ze een keer het geluk aan de broek. Staat symbool voor onze CL campagne.quote:
Als ze nog winnen alsnogquote:Op woensdag 13 december 2023 22:05 schreef RamboDirk het volgende:
Als dit zo blijft. Weer een genante CL campagne van Feijenoord.
We doen hier niet aan nuance.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:05 schreef Vis1980 het volgende:
Onkunde is ook weer gelijk de andere kant. Meestal is er meer tussen 0 en 100.
uiteindelijk creeeren ze gewoon veel te weinig tegen een dramatisch celtic.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:05 schreef Cara het volgende:
[..]
Grappig, zelfs op de celtic fora zijn ze vol verbazing dat het geluk een keer de kant van Celtic opvalt. Ze worden met regelmaat opengesneden en kapot gespeeld, maar zowaar hebben ze een keer het geluk aan de broek. Staat symbool voor onze CL campagne.
Als het niveauverschil heel groot is misschien. Als de marges kleiner zijn kan het oprecht de goede of de slechte kant opvallen.quote:
Inderdaad, 9 punten in de CL halen. Wat stelt het voor?quote:
Evenaring van het clubrecord, schijnbaarquote:Op woensdag 13 december 2023 22:07 schreef Cara het volgende:
[..]
Inderdaad, 9 punten in de CL halen. Wat stelt het voor?
Niks met deze loting.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:07 schreef Cara het volgende:
[..]
Inderdaad, 9 punten in de CL halen. Wat stelt het voor?
Hier gaat echt niemand op happen.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks met deze loting.
Je zat in de eerste potHet is geen moment spannend geweest wie er door zou gaan.
Hockeyhoofd erin, dat is een veel vervelendere troll dan @GGMM zelf zou kunnen bedenken.quote:
Zat jij toen Trauner bijna de 1-3 op de lat schoot in de uitwedstrijd bij Atletico een forum te modereren?quote:Op woensdag 13 december 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks met deze loting.
Je zat in de eerste potHet is geen moment spannend geweest wie er door zou gaan.
kutquote:
Godverdommequote:Op woensdag 13 december 2023 22:12 schreef Cara het volgende:
[..]
Zat jij toen Trauner bijna de 1-3 op de lat schoot in de uitwedstrijd bij Atletico een forum te modereren?
En toen PSV 1-2 achterstond thuis tegen de nr. 15 van Spanje met je ogen in je nek?
Nou... Je hebt het wel over @ggmm...quote:Op woensdag 13 december 2023 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hockeyhoofd erin, dat is een veel vervelendere troll dan @:ggmm zelf zou kunnen bedenken.
Die moet het wel met de vrouw van Arne hebben gedaan.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:13 schreef hhh38 het volgende:
@:Dombohetolifantje1 is nu woest dat Lingr er niet in komt
PSV is gewoon door, superknap.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:12 schreef Cara het volgende:
Zat jij toen Trauner bijna de 1-3 op de lat schoot in de uitwedstrijd bij Atletico een forum te modereren?
En toen PSV 1-2 achterstond thuis tegen de nr. 15 van Spanje met je ogen in je nek?
Ik begrijp er HELEMAAL niks vanquote:Op woensdag 13 december 2023 22:13 schreef hhh38 het volgende:
@:Dombohetolifantje1 is nu woest dat Lingr er niet in komt
Ben je al toe aan de #Slotout makker?quote:Op woensdag 13 december 2023 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik begrijp er HELEMAAL niks van
Ik wil Sauer zien ipv Ivanusec maar die logica is ook niet aan Arne besteedquote:Op woensdag 13 december 2023 22:16 schreef Wicky15 het volgende:
Soms begrijp ik er helemaal niks van. Hele seizoen zie je hockeyhoofd niet en dan mag ie nu mee doen. Kan je toch beter Milambo laten spelen?
Stichting doe een wens spelertjequote:Op woensdag 13 december 2023 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van den Belt loopt er een beetje verloren bij
Maakt het uit? Ik weet nog goed toen Toornstra kwam en ik enthousiast tegen een maat van mij zei dat Feyenoord ein-de-lijk iemand zou krijgen die weet hoe je een fatsoenlijke corner moet nemen. Kon er gelijk ook helemaal niets meer van. Fascinerend wel.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Minteh neemt de corners van Stengs over.
Arne heeft een goed resultaat ondergeschikt verklaard aan wat spelers CL ervaring gevenquote:Op woensdag 13 december 2023 22:16 schreef Wicky15 het volgende:
Soms begrijp ik er helemaal niks van. Hele seizoen zie je hockeyhoofd niet en dan mag ie nu mee doen. Kan je toch beter Milambo laten spelen?
Wat is zijn positie nu eigenlijk.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van den Belt loopt er een beetje verloren bij
Wieffer staat op 10.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat is zijn positie nu eigenlijk.
Lekker 2,8 miljoen en de coeffiecientenpolonaise door de plee spoelen om een punt te maken..quote:Op woensdag 13 december 2023 22:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Arne heeft een goed resultaat ondergeschikt verklaard aan wat spelers CL ervaring geven
Ergens tussen de spits en de centrale verdedigersquote:Op woensdag 13 december 2023 22:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat is zijn positie nu eigenlijk.
Zerrouki Van De Belt en Wieffer je middenveld als je achter staat.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wieffer staat op 10.
Ik weet niet wat ik mee maak.
ja tweede helft is kut, eerste helft onnodig met 3 goede kansen.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:22 schreef Kerftminister het volgende:
Het is wel echt heel zwak he de tweede helft
Best vreemd. Een club als Feyenoord zou niet zo lichtzinnig 2,8 miljoen door de plee moeten spoelen.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Arne heeft een goed resultaat ondergeschikt verklaard aan wat spelers CL ervaring geven
Vorig jaar waren er ook 2 wedstrijden die er niet meer toe deden en dat leek ook nergens op.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Best vreemd. Een club als Feyenoord zou niet zo lichtzinnig 2,8 miljoen door de plee moeten spoelen.
De magie van Arne begint langzaam uit te doven.
Als je dan al wisselspelers speeltijd wil geven, doe dan degene die het dichtst tegen de basis aan zitten. Hoe kan je Ueda, Sauer, Lingr en Milambo nou weer geen tot weinig speeltijd geven vanavond.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Best vreemd. Een club als Feyenoord zou niet zo lichtzinnig 2,8 miljoen door de plee moeten spoelen.
De magie van Arne begint langzaam uit te doven.
Ja maar dit is CL..een podium waar Feyenoord niet jaarlijks is te zien. Jezelf voor lul zetten kan je beter doen in de eredivisie, daar valt ook geen 2,8 miljoen te verdienen. Deze wedstrijd vind ik Arne echt een domme paardenlul. Met zijn kut aankopenquote:Op woensdag 13 december 2023 22:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er ook 2 wedstrijden die er niet meer toe deden en dat leek ook nergens op.
Daley Blind zelfs.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik denk wel dat Trauner de sprint zal winnen van Luka.
Arne is echt al een tijdje volledig van het padje af hoor. De interviews en persconferenties de laatste tijd doen niet onder voor Jiskefet.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:26 schreef hhh38 het volgende:
Heeft Arne de fysio de wissels laten bepalen of wat gebeurt hier
Pato!quote:Op woensdag 13 december 2023 22:27 schreef De_Kraam het volgende:
Zet Bilal en Samba Sam er maar in. @:gio
Ja het is zo'n wedstrijd.
Er wordt gedacht: 2e plek is belangrijker dan deze wedstrijdquote:Op woensdag 13 december 2023 22:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja maar dit is CL..een podium waar Feyenoord niet jaarlijks is te zien. Jezelf voor lul zetten kan je beter doen in de eredivisie, daar valt ook geen 2,8 miljoen te verdienen. Deze wedstrijd vind ik Arne echt een domme paardenlul. Met zijn kut aankopen
2e plek is volgend jaar toch weer CL?quote:Op woensdag 13 december 2023 22:28 schreef snabbi het volgende:
[..]
Er wordt gedacht: 2e plek is belangrijker dan deze wedstrijd
quote:Op woensdag 13 december 2023 22:29 schreef ashardalan het volgende:
[..]
2e plek is volgend jaar toch weer CL?
Net of deze wedstrijd daar invloed op heeft. Dat is trainersgelulquote:Op woensdag 13 december 2023 22:28 schreef snabbi het volgende:
[..]
Yup en heel veel centjes.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:29 schreef ashardalan het volgende:
[..]
2e plek is volgend jaar toch weer CL?
Feyenoord is helaas net niet goed genoeg voor de CL. Net niet/geluk bestaat niet in de CL, is een wijze les voor Feyenoord voor in de toekomst. Mooie ervaring weer.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja maar dit is CL..een podium waar Feyenoord niet jaarlijks is te zien. Jezelf voor lul zetten kan je beter doen in de eredivisie, daar valt ook geen 2,8 miljoen te verdienen. Deze wedstrijd vind ik Arne echt een domme paardenlul. Met zijn kut aankopen
Dan nog breng je andere spelers geen hockeyhoofd.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:28 schreef snabbi het volgende:
[..]
ANNOUNCE AS Roma @uefaquote:Op woensdag 13 december 2023 22:30 schreef Zipportal het volgende:
In de EL heb je ook niks te zoeken zo.
deze wedstrijd heeft daar ook geen invloed op, dat is waarom deze wedstrijd minder belangrijk is.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Net of deze wedstrijd daar invloed op heeft. Dat is trainersgelul
Dan halen we van die heel veel centjes twee goede buitenspelers en gaan we die uitpotjes in de CL wel winnenquote:
Ik snap ook niet zo goed wat die jongen bij ons doet.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wel sneu dat vd Belt echt zo belabberd speelt.
Kun je daar nog van spreken?quote:Op woensdag 13 december 2023 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan halen we van die heel veel centjes twee goede buitenspelers en gaan we die uitpotjes in de CL wel winnen
Het zou toch wel bijzonder zijn als je nu met nul punten uit al die uitwedstrijden blijft. Gevalletje jezelf tekort doen
Ja, dat zeg ik.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun je daar nog van spreken?
Is dit een soort vriendendienst van Arne voor die vader? Dat ie in ieder geval CL minuten op z'n CV heeft?quote:Op woensdag 13 december 2023 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed wat die jongen bij ons doet.
Meer dan eredivisie minuten atm.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dit een soort vriendendienst van Arne voor die vader? Dat ie in ieder geval CL minuten op z'n CV heeft?
Ik denk dat we onze licentie in moeten leveren.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Europa League is ook na 1 rondje over denk ik.
Dit niveau is niet representatiefquote:Op woensdag 13 december 2023 22:30 schreef Zipportal het volgende:
In de EL heb je ook niks te zoeken zo.
Feyenoord speelt al een hele lang tijd op dit dramatische niveau, en ik zie nou niet echt veel aanknopingspunten om te denken dat Slot dat binnenkort om gaat draaien.quote:
Bestuur tegen de muur, club opheffen, Maasgebouw bestormen, de gebruikelijke acties.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat we onze licentie in moeten leveren.
Dat denk ik wel, maar niet in een rood wit shirt.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Van den Belt verder nog minuten zal krijgen dit seizoen.
Slot had 2 jaar geleden al ontslagen moeten worden. Wat heeft die man nou gebracht.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Feyenoord speelt al een hele lang tijd op dit dramatische niveau, en ik zie nou niet echt veel aanknopingspunten om te denken dat Slot dat binnenkort om gaat draaien.
Lekker relevant.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:36 schreef Zipportal het volgende:
Jutta laat uwen pener zien. @:halcon
Maar Luka he. Daar word ik toch wel een eindje ongelukkig vanquote:Op woensdag 13 december 2023 22:36 schreef Slobeend het volgende:
Minteh voorlopig maar op het bankie. Kun je totaal niet op bouwen.
Het is NIET te filmenquote:Op woensdag 13 december 2023 22:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
Snap niet dat Lingr en Sauer (of deed ie vanmiddag mee?) wat meer minuten krijgen lately
Idd alle ellende de laatste drie jaar.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:38 schreef Pistolero het volgende:
Tsja, dit krijg je van een mentaal kapot gemaakte speler. Hoe duidelijk wil je het hebben? Bedankt Arne.
Ik word WOEST van alle haat op onze fantastische spelers terwijl de grote kwade gek die verantwoordelijk is voor alle ellende en he kapotmaken van de spelers buiten schot blijft.
Mijn diepgewortelde haat voor Arne gaat echt ongekend door het dak heen vandaag.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:38 schreef hhh38 het volgende:
Dit is echt de slechtste wisselspelers tevreden houden
En nog komt Bjørkan er niet in.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:38 schreef hhh38 het volgende:
Dit is echt de slechtste wisselspelers tevreden houden
Oke.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:40 schreef hhh38 het volgende:
Je kan hier 5 uur voetballen, maar je gaat toch niet scoren
Antijinx genotquote:Op woensdag 13 december 2023 22:40 schreef hhh38 het volgende:
Op naar de 1-2.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:40 schreef hhh38 het volgende:
quote:Op woensdag 13 december 2023 22:40 schreef hhh38 het volgende:
quote:Op woensdag 13 december 2023 22:40 schreef hhh38 het volgende:
Komt ook wel weer goed denk ik uiteindelijk, zolang we maar tweede worden. Dan wordt volgend seizoen vanzelf wel weer een stuk leuker. En hé, op deze manier gaan we in ieder geval niet leeg gekocht wordenquote:Op woensdag 13 december 2023 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word een beetje verdrietig van deze avond.
Werd die van jou maar is gesnoerd.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Er worden hier een paar mondjes gesnoerd.
quote:Op woensdag 13 december 2023 22:42 schreef Vis1980 het volgende:
Die vd Belt lijkt wel de nieuwe Inzaghi.
Otter.rarquote:Op woensdag 13 december 2023 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Er worden hier een paar mondjes gesnoerd.
isquote:Op woensdag 13 december 2023 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Werd die van jou maar is gesnoerd.
Eerder de nieuwe Klaassen.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:42 schreef Vis1980 het volgende:
Die vd Belt lijkt wel de nieuwe Inzaghi.
Arend hep het licht gezien. Dilro het geheime wapen.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het gaat toch wel weer veel beter met Dilrosun in de ploeg
Dat is allemaal geen toeval meer
Ik ga aangifte tegen je doenquote:Op woensdag 13 december 2023 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Werd die van jou maar is gesnoerd.
Gaan wij vd Belt dan ook verkopen voor 25 miljoen?quote:Op woensdag 13 december 2023 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerder de nieuwe Klaassen.
Was óók misquote:Op woensdag 13 december 2023 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kijk zo schiet je @:Ueda en @:Gimenez
Ik opteer dan toch voor de goal van Van den Beltquote:Op woensdag 13 december 2023 22:46 schreef Vis1980 het volgende:
Nu nog een wereldgoal van Dolrosun en de avond is compleet.
Schakelde iemand jou maar uitquote:Op woensdag 13 december 2023 22:46 schreef Coco het volgende:
Feyenoord supporters juichen alsof ze niet zijn uitgeschakeld.
Omhaal van 30 meter.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik opteer dan toch voor de goal van Van den Belt
De ADSL verbinding met Schotland is eruit geknaldquote:Op woensdag 13 december 2023 22:47 schreef Drankster het volgende:
Improvisatie verslag op Radio Rijnmond
Tijd voor je Ajax uiquote:Op woensdag 13 december 2023 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Schakelde iemand jou maar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |