SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Kan je eens ophouden met je anti-campagnes richting uitstekende spelers als Zerrrouki en Ivanusec?quote:Op woensdag 13 december 2023 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heeft 1 bal goed geraakt tegen Lazio
Voegt verder niks toe
bizar he, users met heel opzichtige anti-campagnesquote:Op woensdag 13 december 2023 21:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kan je eens ophouden met je anti-campagnes richting uitstekende spelers als Zerrrouki en Ivanusec?
Ja, echt heel vervelend als mensen hun anti-campagnes richten op onschuldige mensen en niet op de juiste persoon.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
bizar he, users met heel opzichtige anti-campagnes
Dat was best 'n eind iddquote:Op woensdag 13 december 2023 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bijlow zit op ballen gooien
Ik heb nog niets gezien van dat 'uitstekend'quote:Op woensdag 13 december 2023 21:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kan je eens ophouden met je anti-campagnes richting uitstekende spelers als Zerrrouki en Ivanusec?
Gebrek aan kwaliteit. Het kan niet al ik weet niet hoeveel keer op rij niet meezitten.quote:
De bal die mooi afgerond werd was precies een teentje buitenspelquote:Op woensdag 13 december 2023 21:45 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gebrek aan kwaliteit. Het kan niet al ik weet niet hoeveel keer op rij niet meezitten.
Ze hebben het tot nu toe nog helemaal niet gehad, op een paar momenten na.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:45 schreef Buitendam het volgende:
Ze zijn het echt helemaal kwijt zeg
Teze had die gemaakt.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Ja Geertruida..dat was de paal. Jammer joh.. geen onkunde maar gewoon pech..kans missen kan iedereen overkomen
Grote teen heb jequote:Op woensdag 13 december 2023 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De bal die mooi afgerond werd was precies een teentje buitenspel
Was ietsje meer wel, maar bij Santi ligt dat gebrek niet, meer bij de rest.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De bal die mooi afgerond werd was precies een teentje buitenspel
Onzin, is ook gewoon pech. Net zoals het PSV in de CL wel meezit met goals in de blessuretijd in 2 wedstrijden en Sevilla wat met 2-0 voor een domme rode kaart pakt.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:45 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gebrek aan kwaliteit. Het kan niet al ik weet niet hoeveel keer op rij niet meezitten.
Die rode kaart is dom, maar voor de rest is het wel overduidelijk dat PSV gewoon meer kwaliteit heeft. Dat mogen we nu wel concluderen toch?quote:Op woensdag 13 december 2023 21:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Onzin, is ook gewoon pech. Net zoals het PSV in de CL wel meezit met goals in de blessuretijd in 2 wedstrijden en Sevilla wat met 2-0 voor een domme rode kaart pakt.
Tja Franse scheids, die zijn totaal incapabel. Die kunnen een nietszeggende pot uit de hand laten lopen.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:46 schreef Pistolero het volgende:
Deze scheidsrechter is echt een ongekende totaaldebiel. Wat een schande.
Het is wel echt heel zielig om nu nog steeds te spreken over PSV dat geluk heeft en Feyenoord dat pech heeft.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Onzin, is ook gewoon pech. Net zoals het PSV in de CL wel meezit met goals in de blessuretijd in 2 wedstrijden en Sevilla wat met 2-0 voor een domme rode kaart pakt.
Ik zeg nergens dat dat niet zo is. Ik heb het over PSV in deze CL campagne waar ze de eerste wedstrijden nergens waren, en tegen Sevilla tot 2x toe goed wegkomen waarbij ze bij de uitwedstrijd al nagenoeg uitgeschakeld warenquote:Op woensdag 13 december 2023 21:47 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Die rode kaart is dom, maar voor de rest is het wel overduidelijk dat PSV gewoon meer kwaliteit heeft. Dat mogen we nu wel concluderen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |