Grootste poppenkast ter wereld.quote:
Poet heeft gehoord wat Oekraine destijds over Bakhmut zei en gebruikt het verhaaltje om te doen alsof Rusland bewust die aanwezigheid daar bij de rivier toestaat.quote:Putin even talked about the front on the left bank of the Kherson region.
"A pocket has been created on the territory of the bridgehead on the left bank of the Dnipro in Krynky. This Ukrainian bridgehead was purely created for media support and only for political reasons.
I ordered the General Staff not to rush to push out the enemy in order to preserve the pocket and continue to destroy the enemy."
Eerder las ik anders dat Oekrane duizenden drones per dag produceert. Nou die zijn nu belangrijker dan ooit.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:04 schreef slashdotter3 het volgende:
Het huidige plan van Putin heeft al eens eerder gewerkt, namelijk in de Vietnam oorlog...
https://www.reddit.com/r/(...)at_western_military/
Putin also sounds confident that western military support for Ukraine is drying up. “Ukraine produces almost nothing today, everything is coming from the west, but the free stuff is going to run out some day, and it seems it already is,” he says.
Reddit comment
============
We can see the attack on Avdiivka fall into this narrative. Militarily it doesn't make sense to attack during mud season in a full on frontal assault. But if the west gets convinced Russia is winning, then the media narrative can have the same impact as it had during the Vietcong Tet offensive. It was a military disaster and brought the north vietnamese military close to collapse, but it made the US population believe they were losing, so they pushed for peace talks.
Alsof de luchtverdediging afhankelijk is van het reguliere internet...quote:Op donderdag 14 december 2023 15:42 schreef Discombobulate het volgende:
Zou de luchtafweer ook voor een deel plat zijn na die hack van afgelopen dagen?
De waarheid ligt nooit in het midden.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:38 schreef LethalNinja het volgende:
Blijkbaar toch wat vorderingen van Russia
Tegenovergestelde natuurlijk van de filmpjes van Delenlill (als ik dat alleen zou kijken dan zou Rusland al 10 keer volledig verwijderd zijn uit Oekrane) waarheid tussen die van hem en deze zal wel in het midden liggen.
Is het thuiswerken uit de Corona tijd niet blijven hangen bij jullie dan?quote:Op donderdag 14 december 2023 17:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alsof de luchtverdediging afhankelijk is van het reguliere internet...
quote:Op donderdag 14 december 2023 17:30 schreef Nebelwerfer het volgende:
Is het thuiswerken uit de Corona tijd niet blijven hangen bij jullie dan?
Dat is nu al een paar weken te zien ja.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:38 schreef LethalNinja het volgende:
Tegenovergestelde natuurlijk van de filmpjes van Delenlill (als ik dat alleen zou kijken dan zou Rusland al 10 keer volledig verwijderd zijn uit Oekrane) waarheid tussen die van hem en deze zal wel in het midden liggen.
Hallo launch battery, hier radarquote:Op donderdag 14 december 2023 17:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zolang ze bij feiten blijven is het prima, feiten en onpartijdige analyses. Het speculeren hoeft van mij niet zo, dat kunnen we zelf ook wel. Al dan niet realistisch.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:40 schreef sp3c het volgende:
Dat zijn alleen die lamme thumbnails
De filmpjes zelf zijn wel ok meeestal
Gewoon een Patriot installatie in de tuin hebben staanquote:Op donderdag 14 december 2023 17:30 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Is het thuiswerken uit de Corona tijd niet blijven hangen bij jullie dan?
quote:Op donderdag 14 december 2023 17:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb even deepstatemap bekeken rond die massive gain in Avdiivka maar kan niet direct iets zien.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:38 schreef LethalNinja het volgende:
Lijkt me niet zo best voor je (kunst) gras.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:41 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Gewoon een Patriot installatie in de tuin hebben staan
Dat is het probleem van mijn benedenbuurmanquote:Op donderdag 14 december 2023 18:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo best voor je (kunst) gras.
Het is niet voor niets dat de Oekraners hen "orcs" noemen; de Russen handelen anders dan wat wij menselijk en rationeel vinden. Als het honderd Russen kost om n westerling te vermoorden is dat voor Russen een overwinning omdat er een westerling om het leven gebracht is.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
87% van rus leger is al weg.
[ twitter ]
En waarom zouden ze angst hebben?
100en/1000en mensen in meatwaves blikken of blozen ze niet van, maar ze zouden angst hebben voor NAVO bommen?
Je hebt te maken met een partij bij wie normale ratio (dus: bij een zeker verlies iets anders gaan doen) gewoon niet geld.
Dan heb ik waarschijnlijk een andere Poetin gezien tijdens zijn uiteenzetting waarom het Oekranse volk volgens de Russen geen bestaansrecht heeft kort voor de Russische inval in Oekrane. Daar kwam toch behoorlijk wat emotie van een chronische verongelijkte leider van een chronisch verongelijkt volk bij om de hoek kijken.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik benader ze juist niet vanuit ons Westers denken. Poetin heeft andere doelstellingen en maakt andere afwegingen dan Westerse leiders, maar maakt die afwegingen wel op rationele gronden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |