@Cee , ook nog eens de weergaves.quote:Op maandag 11 december 2023 19:31 schreef Thrts het volgende:
Wow de aankondigingspost op het eurovision kanaal heeft nu al meer dan 100.000 likes, Marina uit Griekenland heeft hierna de meeste likes, 36.000.... wat een verschil, en nog geen 24 uur.
Ook is de video al meer dan 3.1 miljoen keer bekeken vs 1 miljoen keer, en de reacties ook 3700 vs 1200....
ja dit is echt, heb het al vaker voorbij zien komen.quote:Op maandag 11 december 2023 20:24 schreef Nashipeer het volgende:
Huh ik zie dit ineens, geen idee of het echt is
[ twitter ]
Ja ik zag de ophef, mensen moeten altijd iets zoeken he. Net alsof hij Pro Russisch en Pro Putin is.quote:Op maandag 11 december 2023 20:24 schreef Nashipeer het volgende:
Huh ik zie dit ineens, geen idee of het echt is, maar iig weer ophef in de reacties
[ twitter ]
En dit soort dingen bereikt demensethuis toch niet, dus verder niet zo boeiend.quote:Op maandag 11 december 2023 20:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik zag de ophef, mensen moeten altijd iets zoeken he. Net alsof hij Pro Russisch en Pro Putin.
Wel slecht getimed, maar dat nummer is natuurlijk voor de oorlog gemaakt.
Hey, dit heeft hij zelf als promo foto gemaakt. Zoek dan een andere foto uit.quote:Op maandag 11 december 2023 20:29 schreef Ama het volgende:
Jammer van die lelijke foto boven in de OP. Ja ik ben gewoon echt geen fan van die zwarte tanden en die zijn nu ook weg.
God, we hebben weer wat hoor. Heeft hij ook ooit nog wat gezegd over Palestijnen of Israli's?quote:Op maandag 11 december 2023 20:24 schreef Nashipeer het volgende:
Huh ik zie dit ineens, geen idee of het echt is, maar iig weer ophef in de reacties
[ twitter ]
Ik weet zo even niks.quote:Op maandag 11 december 2023 20:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Hey, dit heeft hij zelf als promo foto gemaakt. Zoek dan een andere foto uit.
Ja valt me op dat het vaak Nederlanders zijn die de Nederlandse inzending de grond in proberen te trappen, of olie op het vuur gooien (voor likes, retweets en follows?). Vooral vorig jaar, maar ook bij Jeangu en bij Duncan kan ik me nog herinneren. Om internationaal ophef aan te wakkeren.quote:Op maandag 11 december 2023 20:33 schreef Greys het volgende:
Het is nog een Nederlandse ook die dat tweet. Zucht.
Eurovanya (de Oekraner achter de domme Vesna controverse van afgelopen jaar) is er ook mee bezigquote:Op maandag 11 december 2023 20:33 schreef Greys het volgende:
quote:Jouw haat is een reflectie
Ik ben de verlichaming van perfectie
Een erectie, ja ik krijg dat
Van Kim Lian (ey ey) toen ik vijf was
quote:M'n dromen, doelen en ambities staan op marktplaats
Tussen de tieten van je chick vind je mijn kwarktaart (nya)
Zit in de intercity richting hel
Haat je op mij ja dan zeg ik je: dankjewel
quote:Zet die poeplappen hier eens effe flink te kakken
Ben die Friese motherfucker, moss ik ben geen Rotterdammer
Bitch, bitch welkom bij Albino
De blanke Jandino met de schoenen van Scapino
Die gasten zijn letterlijk net als Little Big weggegaan uit Rusland na de invasie. Maar dat vertellen ze er nooit bij.quote:Op maandag 11 december 2023 20:37 schreef Ama het volgende:
Oei oei hij het kan ook goed vinden met deze boys. Mag dan zeker ook niet.
Al zouden ze nog in Rusland wonen zolang ze Poetin maar niet steunen.quote:Op maandag 11 december 2023 20:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Die gasten zijn letterlijk net als Little Big weggegaan uit Rusland na de invasie. Maar dat vertellen ze er nooit bij.
Waarom mag je daar als Nederlandse niks van vinden?quote:Op maandag 11 december 2023 20:33 schreef Greys het volgende:
Je moet helemaal perfect voldoen aan het ethische en morele plaatje anders krijg je de volle laag. En je moet dat ook je hele leven gedaan hebben.quote:Op maandag 11 december 2023 20:44 schreef Greys het volgende:
Ben een bepaalde groep jonge fans op de socials wel echt teringzat inmiddels. Die mahroofisgone oid gaat er ook meteen mee aan de haal. Niet verrassend.
Het is typisch voor (een deel van) de Nederlandse fans om controverse rond hun eigen inzending te willen creren. Een soort zelfkastijding ofzo.quote:Op maandag 11 december 2023 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom mag je daar als Nederlandse niks van vinden?
Omdat dit gedrag typisch voor een bepaalde groep nieuwe fans is. Direct op zoek naar iets en dat altijd in het Engels op Twitter gooien om zo veel mogelijk bijval van buitenlandse esf fans te krijgen. Beetje je eigen deelnemer zo snel mogelijk willen laten cancellen zeg maar.quote:Op maandag 11 december 2023 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom mag je daar als Nederlandse niks van vinden?
Och, Eurovanya weer. Die probeerde Vesna uit Tsjechi vorig jaar te diskwalificeren.quote:Op maandag 11 december 2023 20:37 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Eurovanya (de Oekraner achter de domme Vesna controverse van afgelopen jaar) is er ook mee bezig
[ twitter ]
Ja, feitelijk wel waar maar naar mijn gevoel expres vermeld om nog lekker even te steken. Tekstschrijvertjes zijn weer creatief geweest.quote:Op maandag 11 december 2023 21:05 schreef Soof123 het volgende:
Overigens, hoorde ik ze nou bij Boulevard S10 aankondigen als 'De laatste succesvolle deelnemer aan het eurovisie songfestival, en dat is dus niet Mia en Dion' ??
Ach dat soort figuren hebben bijna elke dag iets waar ze ophef over maken. Van elke kandidaat die al meedoet aan een selectieshow voor het songfestival wordt al de hele sociale media doorzocht om te zien of ooit is gepost of geliked waar dan ophef over gemaakt moet worden. Ga nou niet doen alsof die mensen juist geven om moraal.quote:Op maandag 11 december 2023 21:03 schreef timmmmm het volgende:
Nou ja ik vermoed dat dit geen fan is van dit soort rare fratsen. En die vindt dat dan belangrijker dan het Songfestival.
Je zou, als je daar zo bezorgd om bent, ook niet iemand kunnen sturen die dat soort rare teksten uitbrengt daags na de inval van Rusland.
Vind het ook wel een vreemde keuze om dat een maand later uit te brengen. Dat van die band dan weer niet, aangezien die ook uit Rusland gevlucht zijn. Maar zoals eerder hier gezegd, dt zeggen ze er natuurlijk niet bij en dan is het weer duidelijk wat de bedoeling is van deze mensen.quote:Op maandag 11 december 2023 21:03 schreef timmmmm het volgende:
Nou ja ik vermoed dat dit geen fan is van dit soort rare fratsen. En die vindt dat dan belangrijker dan het Songfestival.
Je zou, als je daar zo bezorgd om bent, ook niet iemand kunnen sturen die dat soort rare teksten uitbrengt daags na de inval van Rusland.
"MaAr dE mOEdeR vaN mIA is RUsSIschhhh"quote:Op maandag 11 december 2023 21:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Ach dat soort figuren hebben bijna elke dag iets waar ze ophef over maken. Van elke kandidaat die al meedoet aan een selectieshow voor het songfestival wordt al de hele sociale media doorzocht om te zien of ooit is gepost of geliked waar dan ophef over gemaakt moet worden. Ga nou niet doen alsof die mensen juist geven om moraal.
Aiko die nu meedoet in Tsjechische selectie heeft 2 Russische ouders, dat was ook al een ding op twitter deze dagen. Fuck Putin, maar om nou iedereen met Russische connectie te gaan cancelen voor ESF.quote:Op maandag 11 december 2023 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
"MaAr dE mOEdeR vaN mIA is RUsSIschhhh"
[ afbeelding ]
(die hadden we ook nog)
Alleen Suzan & Freek of Bankzitters had geen fophef opgeleverd!quote:Op maandag 11 december 2023 21:17 schreef Greys het volgende:
En als het Karsu was geworden had ze HET GORE LEF OM IN AZERBEIDZJAN OP TE TREDEN dus ook meteen cancellen. Zoiets was het geloof ik.
Moe van.
Dat is het nadeel als je een youtuber met een act stuurt in plaats van een muzikant. Deze jongen is bezig met zijn act en dan krijg je dit soort choqueren om het choqueren. Dat heb je niet met mensen die met hun muziek bezig zijn. Dus er zullen nog wel meer van dit soort dingen boven komenquote:Op maandag 11 december 2023 21:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind het ook wel een vreemde keuze om dat een maand later uit te brengen.
Suzan & Freek hebben opgetreden voor de broer van de moeder van de beste vriend van de sultan van Saoedi-Arabi.quote:Op maandag 11 december 2023 21:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alleen Suzan & Freek of Bankzitters had geen fophef opgeleverd!
Dit is toch gewoon vr die invasie opgenomen. Het is niet zo dat hij denkt: oh, Rusland valt Oekrane binnen, dan ga ik even om te choqueren een pro-Ruslandliedje opnemen. Dat zou wel een beetje smakeloos zijn.quote:Op maandag 11 december 2023 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is het nadeel als je een youtuber met een act stuurt in plaats van een muzikant. Deze jongen is bezig met zijn act en dan krijg je dit soort choqueren om het choqueren. Dat heb je niet met mensen die met hun muziek bezig zijn. Dus er zullen nog wel meer van dit soort dingen boven komen
Ik vind het zo jammer dat Nederland ook met die domme hype meedoet
Hoho Freek was vreemdgegaan op Suzan, dat heeft Yvonne Coldeweijer geplaatst en Bankzitters gooien zoveel eten weg bij hun challenges!quote:Op maandag 11 december 2023 21:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alleen Suzan & Freek of Bankzitters had geen fophef opgeleverd!
Ja voor Karsu stonden de posts ook al klaar ja.quote:Op maandag 11 december 2023 21:17 schreef Greys het volgende:
En als het Karsu was geworden had ze HET GORE LEF OM IN AZERBEIDZJAN OP TE TREDEN dus ook meteen cancellen. Zoiets was het geloof ik.
Moe van.
Ervoor opgenomen (zegt men) erna uitgebracht.quote:Op maandag 11 december 2023 21:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Suzan & Freek hebben opgetreden voor de broer van de moeder van de beste vriend van de sultan van Saoedi-Arabi.
[..]
Dit is toch gewoon vr die invasie opgenomen. Het is niet zo dat hij denkt: oh, Rusland valt Oekrane binnen, dan ga ik even om te choqueren een pro-Ruslandliedje opnemen. Dat zou wel een beetje smakeloos zijn.
Sinds ik hem bij Tour de Frans zag hou ik echt van Donnie. Op aanraden van iemand toen dat programma gaan kijken en wt een lief mens is dat zeg. Hoop ook echt dat hij mee gaat naar Malm, gewoon voor de gezellig maar ook lekker als schrijver in de greenroom natuurlijk!quote:Op maandag 11 december 2023 21:26 schreef NailQueen het volgende:
Donnie is trouwens net als Joost ook een leuk mens. Hij is zo'n heerlijk blij ei
Neem jezelf niet zo serieus. Je mag z'n muziek best kut vinden hoor, volgens mij zijn de meesten hier niet per se fan. Maar dit soort onheuse beschuldigingen slaan natuurlijk nergens op, en dat weet je zelf ook.quote:Op maandag 11 december 2023 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ervoor opgenomen (zegt men) erna uitgebracht.
Maakt het dus niet minder smakeloos als je erna alsnog denkt dat het allemaal prima is.
Ik vind het ook verder niet heel schokkend allemaal, maar het is wel tekenend voor de oliedomme keuze om voor de hype te gaan, voor iemand die het van acts moet hebben ipv muziek. Dan haal je ook dit soort bagger binnen, want die youtubers leven hiervan.
Het mag duidelijk zijn dat ik geen fan ben, maar ik krijg niet echt het idee dat dat hier op prijs gesteld wordt, dus ik zal jullie verder voorpret laten hebben zonder gezeur
Ze krijgt ooit haar kans nog wel, denk ik. Hopelijk horen we haar nummer binnenkort nog wel, ben benieuwd wat ze er met Douwe Bob van gemaakt had.quote:Op maandag 11 december 2023 21:27 schreef Momo het volgende:
Numidia bevestigd inderdaad dat ze bij laatste 5 zat (songfestivalweblog).
[ twitter ]
Je woordkeuze helpt ook niet echt om een fanbase op te bouwen hier.quote:Op maandag 11 december 2023 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ervoor opgenomen (zegt men) erna uitgebracht.
Maakt het dus niet minder smakeloos als je erna alsnog denkt dat het allemaal prima is.
Ik vind het ook verder niet heel schokkend allemaal, maar het is wel tekenend voor de oliedomme keuze om voor de hype te gaan, voor iemand die het van acts moet hebben ipv muziek. Dan haal je ook dit soort bagger binnen, want die youtubers leven hiervan.
Het mag duidelijk zijn dat ik geen fan ben, maar ik krijg niet echt het idee dat dat hier op prijs gesteld wordt, dus ik zal jullie verder voorpret laten hebben zonder gezeur
Donnie straalt ook iets positiefs uit. Als hij binnenkomt met "Dag lieve mensies!" is de sfeer gelijk goed. Als je Donnie ziet, wordt je vrolijk. Dat heb ik tenminstequote:Op maandag 11 december 2023 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Sinds ik hem bij Tour de Frans zag hou ik echt van Donnie. Op aanraden van iemand toen dat programma gaan kijken en wt een lief mens is dat zeg. Hoop ook echt dat hij mee gaat naar Malm, gewoon voor de gezellig maar ook lekker als schrijver in de greenroom natuurlijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee joh. Het is toch gewoon een nette meningenuitwisseling van jou en mij en anderen?quote:Op maandag 11 december 2023 21:36 schreef timmmmm het volgende:
Ja ik hoop dat ze het gewoon uitbrengen. Lijkt me wel!quote:Op maandag 11 december 2023 21:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze krijgt ooit haar kans nog wel, denk ik. Hopelijk horen we haar nummer binnenkort nog wel, ben benieuwd wat ze er met Douwe Bob van gemaakt had.
Nou het is inderdaad wel ontzettend grof allemaal, je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 11 december 2023 21:43 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Je woordkeuze helpt ook niet echt om een fanbase op te bouwen hier.
Ja eens. En ik heb echt geen reet met z'n muziek maar heb hem door dat ene programma resoluut in m'n hart gesloten. Wat een blije knuffelboi.quote:Op maandag 11 december 2023 21:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Donnie straalt ook iets positiefs uit. Als hij binnenkomt met "Dag lieve mensies!" is de sfeer gelijk goed. Als je Donnie ziet, wordt je vrolijk. Dat heb ik tenminste
Met de beschrijving van diverse commissieleden dat het FEEST wordt geloof ik dat ook wel!quote:Op maandag 11 december 2023 21:47 schreef ijs_beer het volgende:
Ik snap dat dat Friesenjung nummer zo populair is geweest, maar ik hoop toch wel op iets substantilers dan dat, iets meer oempf ofzo? Snappen jullie dan wat ik bedoel?
Waar kan ik dat vinden, zien?quote:Op maandag 11 december 2023 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Met de beschrijving van diverse commissieleden dat het FEEST wordt geloof ik dat ook wel!
Oh god nu mot ik terug gaan zoeken in de chaos van vandaag.quote:
Hahaha ja.quote:Op maandag 11 december 2023 21:54 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind het wel mooi dat Joost nu zowel te woke is als te pro-Rusland. Het internet anno 2023 in een notedop
Is hij nou aan het begin een stukje vergeten te knippen?quote:
Thanks!quote:Op maandag 11 december 2023 22:03 schreef Greys het volgende:
@:ijs_beer
Jaap Reesema: het wordt wel feest
En dit over n groot feest, van Joost zelf
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ordt-een-groot-feest
Ok sorry het waren er maar twee incl hem zelf. Maar toch geeft het hoop op oempf.
Jammer, iemand die echt kan zingen en gewoon een leuke meid.quote:Op maandag 11 december 2023 21:27 schreef Momo het volgende:
Numidia bevestigd inderdaad dat ze bij laatste 5 zat (songfestivalweblog).
[ twitter ]
Zelfde idee wel natuurlijk. Er is de laatste jaren een wildgroei aan Youtubers die met hun grote schare fans maar met beperkt muzikaal talent toch artiest worden.quote:Op maandag 11 december 2023 22:06 schreef Momo het volgende:
Ik zie mensen hem door elkaar halen met Kalvijn (YouTuber die ook nummers heeft)
Maar dit zijn dus twee verschillende personen, al lijken ze veel op elkaar
Ik vind wachtmuziek ook heel leuk.quote:Op maandag 11 december 2023 21:56 schreef Momo het volgende:
Ik luister nu naar Joost Klein muziek
Best wel verschillende nummers
Twan zei het zelf toch ook? Bij de aankondiging? Dat het nostalgie en feest wordt.quote:Op maandag 11 december 2023 22:03 schreef Greys het volgende:
@:ijs_beer
Jaap Reesema: het wordt wel feest
En dit over n groot feest, van Joost zelf
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ordt-een-groot-feest
Ok sorry het waren er maar twee incl hem zelf. Maar toch geeft het hoop op oempf.
En dat voor die prijs.quote:Op maandag 11 december 2023 22:20 schreef Greys het volgende:
Frank Jumbo Lammers zegt net bij Renze dat hij meerdere nummers heeft gehoord van anderen die zijn ingezonden en zonder dat hij Joost z'n lied heeft gehoord 'eigenlijk al weet dat die beter waren'.
Onze kennert.![]()
quote:
Denk dat het komt door de AH tas van Joost in de Wachtmuziek videoclipquote:Op maandag 11 december 2023 22:20 schreef Greys het volgende:
Frank Jumbo Lammers zegt net bij Renze dat hij meerdere nummers heeft gehoord van anderen die zijn ingezonden en zonder dat hij Joost z'n lied heeft gehoord 'eigenlijk al weet dat die beter waren'.
Onze kennert.![]()
Ik ga me dit jaar denk ik zo ergeren aan alle grijze dakduiven uit meningenfabrieken op tv en radio.quote:Op maandag 11 december 2023 22:20 schreef Greys het volgende:
Onze kennert.![]()
Das knap al weten dat iets beter is zonder het andere te hebben gehoord.quote:Op maandag 11 december 2023 22:20 schreef Greys het volgende:
Onze kennert.![]()
Tony Neef was helemaal zuur bij radio 1 eerder op de dag, blijkt dat hij ook 2 nummers heeft ingezonden lol (songfestivalweblog)quote:Op maandag 11 december 2023 22:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ga me dit jaar denk zo ergeren aan alle grijze dakduiven uit meningenfabrieken op tv en radio.En dan heb ik helemaal niet zo veel met Joost z'n muziek. Maar dit soort stomme takes, jemig.
Dat laatste van echte muzikanten op het Songfestival (ook als je er niet live mag spelen) heeft ook al lang mijn persoonlijke voorkeur.quote:Op maandag 11 december 2023 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfde idee wel natuurlijk. Er is de laatste jaren een wildgroei aan Youtubers die met hun grote schare fans maar met beperkt muzikaal talent toch artiest worden.
Deze jongens, Famke Louise, The Dean, Nienke Plas, Vonneke Bonneke, noem het allemaal maar op. Allemaal wel geinig op zich, maar ik blijf erbij dat ik liever echte muzikanten zie voor het songfestival
Wie?quote:Op maandag 11 december 2023 22:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Tony Neef was helemaal zuur bij radio 1 eerder op de dag, blijkt dat hij ook 2 nummers heeft ingezonden lol (songfestivalweblog)
Oh jaaaa. Ik wist dat ik er eentje miste! Thanks!quote:Op maandag 11 december 2023 22:21 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Twan zei het zelf toch ook? Bij de aankondiging? Dat het nostalgie en feest wordt.
Mwah, ik heb 10 dingen van Joost geluisterd en ik vind echt alles bagger. (En dat uit de mond van een echte rap en house liefhebber. Dus daar ligt het niet aan.)quote:Op maandag 11 december 2023 22:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Das knap al weten dat iets beter is zonder het andere te hebben gehoord.
Er stond 'voor 2014' in de tweet maar het was dus echt voor volgend jaar?quote:Op maandag 11 december 2023 22:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Tony Neef was helemaal zuur bij radio 1 eerder op de dag, blijkt dat hij ook 2 nummers heeft ingezonden lol (songfestivalweblog)
Ik wilde net aan de serie Ferry beginnen op Netflix. Maar zonder dat ik het gezien heb weet ik al dat andere series beter zijn.quote:Op maandag 11 december 2023 22:20 schreef Greys het volgende:
Onze kennert.![]()
Tahdah.quote:Op maandag 11 december 2023 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jaaaa. Ik wist dat ik er eentje miste! Thanks!
Ik kan daar alleen ff geen linkje van vinden. Zie door de bomen het bos niet meer.
quote:Op maandag 11 december 2023 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Er stond 'voor 2014' in de tweet maar het was dus echt voor volgend jaar?Heb het fragment niet geluisterd maar vond het 2014 al wat gek haha.
[ twitter ]
Ik vind het ook best leuk hoor. Famke Louise is ook gewoon echt groot geworden, ik vind die filmjes van Daan Boom over zijn muziekcarriere ook altijd leuk, laatst nog genoten op koningsdag van een groot optreden.quote:Op maandag 11 december 2023 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste van echte muzikanten op het Songfestival (ook als je er niet live mag spelen) heeft ook al lang mijn persoonlijke voorkeur.
Op de een of andere manier heeft het voor mij vaak meer bezieling als het muzikanten zijn met het liefst een zelf geschreven lied.
Echter, Joost kreeg bv ook Pinkpop compleet plat. Dat maakt voor mij wel dat hij best een eind uitstijgt boven de gemiddelde 'youtuber'. Qua shows en concerten en festivals is hij wel echt een artiest.
quote:Op maandag 11 december 2023 22:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die van de musicals, dan weet je het ook wel
Zie je altijd als zo'n partyhit/memenummer goed scoort het jaar ervoor, dan kopieren veel landen dat. De truc is om de hit van het volgende festival te vinden, niet van het vorige. Maar dat zal aan mij liggenquote:Op maandag 11 december 2023 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, ik heb 10 dingen van Joost geluisterd en ik vind echt alles bagger. (En dat uit de mond van een echte rap en house liefhebber. Dus daar ligt het niet aan.)
Het is niet of Joost met iets komt wat muzikaal een Numidia of wie dan ook weg gaat blazen.
Maar ze kiezen dit jaar gewoon jong en PARTY. Zij beslissen. We gaan het meemaken.
Laat je dan niet zo kennen joh, wat kinderachtig.quote:Op maandag 11 december 2023 22:30 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wat op insta staat.
Daar heb je dan ook helemaal gelijk in, net als hij waarschijnlijkquote:Op maandag 11 december 2023 22:29 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik wilde net aan de serie Ferry beginnen op Netflix. Maar zonder dat ik het gezien heb weet ik al dat andere series beter zijn.
Dat denk ik ook maar wellicht komt Joost met een hele andere saus. We moeten nog even afwachten.quote:Op maandag 11 december 2023 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zie je altijd als zo'n partyhit/memenummer goed scoort het jaar ervoor, dan kopieren veel landen dat. De truc is om de hit van het volgende festival te vinden, niet van het vorige. Maar dat zal aan mij liggen
Heb je het nummer gehoord dan?quote:Op maandag 11 december 2023 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zie je altijd als zo'n partyhit/memenummer goed scoort het jaar ervoor, dan kopieren veel landen dat. De truc is om de hit van het volgende festival te vinden, niet van het vorige. Maar dat zal aan mij liggen
Ben het echt grotendeels met je eens!quote:Op maandag 11 december 2023 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het ook best leuk hoor. Famke Louise is ook gewoon echt groot geworden, ik vind die filmjes van Daan Boom over zijn muziekcarriere ook altijd leuk, laatst nog genoten op koningsdag van een groot optreden.
Als je het dan over de nummer 2 van vorig jaar hebt, dat vind ik ook best leuk en daar zou ik ook goed op gaan op een festival met 20 bier erbij.
Misschien heb ik dan een ander beeld van wat cht goede muziek is. Ik snap niet dat je in een wedstrijd voor de beste song van europa zo iets stuurt. Voor mij is dat niet heel veel tredes hoger als een draaiorgel of een kalkoen sturen. Ik heb liever mensen die met goede muziek bezig ben in plaats van met de beste act. Los van het feit dat je dan allebei artiest bent.
Dat moet dan Louisa geweest zijnquote:Op maandag 11 december 2023 22:20 schreef Greys het volgende:
Onze kennert.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |