Ja eens. En ik heb echt geen reet met z'n muziek maar heb hem door dat ene programma resoluut in m'n hart gesloten. Wat een blije knuffelboi.quote:Op maandag 11 december 2023 21:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Donnie straalt ook iets positiefs uit. Als hij binnenkomt met "Dag lieve mensies!" is de sfeer gelijk goed. Als je Donnie ziet, wordt je vrolijk. Dat heb ik tenminste
Met de beschrijving van diverse commissieleden dat het FEEST wordt geloof ik dat ook wel!quote:Op maandag 11 december 2023 21:47 schreef ijs_beer het volgende:
Ik snap dat dat Friesenjung nummer zo populair is geweest, maar ik hoop toch wel op iets substantiëlers dan dat, iets meer oempf ofzo? Snappen jullie dan wat ik bedoel?
Waar kan ik dat vinden, zien?quote:Op maandag 11 december 2023 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Met de beschrijving van diverse commissieleden dat het FEEST wordt geloof ik dat ook wel!
Oh god nu mot ik terug gaan zoeken in de chaos van vandaag.quote:
Hahaha ja.quote:Op maandag 11 december 2023 21:54 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind het wel mooi dat Joost nu zowel te woke is als te pro-Rusland. Het internet anno 2023 in een notedop
Is hij nou aan het begin een stukje vergeten te knippen?quote:
Thanks!quote:Op maandag 11 december 2023 22:03 schreef Greys het volgende:
@:ijs_beer
Jaap Reesema: het wordt wel feest
En dit over één groot feest, van Joost zelf
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ordt-een-groot-feest
Oké sorry het waren er maar twee incl hem zelf. Maar toch geeft het hoop op oempf.
Jammer, iemand die echt kan zingen en gewoon een leuke meid.quote:Op maandag 11 december 2023 21:27 schreef Momo het volgende:
Numidia bevestigd inderdaad dat ze bij laatste 5 zat (songfestivalweblog).
[ twitter ]
Zelfde idee wel natuurlijk. Er is de laatste jaren een wildgroei aan Youtubers die met hun grote schare fans maar met beperkt muzikaal talent toch artiest worden.quote:Op maandag 11 december 2023 22:06 schreef Momo het volgende:
Ik zie mensen hem door elkaar halen met Kalvijn (YouTuber die ook nummers heeft)
Maar dit zijn dus twee verschillende personen, al lijken ze veel op elkaar
Ik vind wachtmuziek ook heel leuk.quote:Op maandag 11 december 2023 21:56 schreef Momo het volgende:
Ik luister nu naar Joost Klein muziek
Best wel verschillende nummers
Twan zei het zelf toch ook? Bij de aankondiging? Dat het nostalgie en feest wordt.quote:Op maandag 11 december 2023 22:03 schreef Greys het volgende:
@:ijs_beer
Jaap Reesema: het wordt wel feest
En dit over één groot feest, van Joost zelf
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ordt-een-groot-feest
Oké sorry het waren er maar twee incl hem zelf. Maar toch geeft het hoop op oempf.
En dat voor die prijs.quote:Op maandag 11 december 2023 22:20 schreef Greys het volgende:
Frank Jumbo Lammers zegt net bij Renze dat hij meerdere nummers heeft gehoord van anderen die zijn ingezonden en zonder dat hij Joost z'n lied heeft gehoord 'eigenlijk al weet dat die beter waren'.
Onze kennert.![]()
quote:
Denk dat het komt door de AH tas van Joost in de Wachtmuziek videoclipquote:Op maandag 11 december 2023 22:20 schreef Greys het volgende:
Frank Jumbo Lammers zegt net bij Renze dat hij meerdere nummers heeft gehoord van anderen die zijn ingezonden en zonder dat hij Joost z'n lied heeft gehoord 'eigenlijk al weet dat die beter waren'.
Onze kennert.![]()
Ik ga me dit jaar denk ik zo ergeren aan alle grijze dakduiven uit meningenfabrieken op tv en radio.quote:Op maandag 11 december 2023 22:20 schreef Greys het volgende:
Onze kennert.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |