abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211589478
Overigens, hoorde ik ze nou bij Boulevard S10 aankondigen als 'De laatste succesvolle deelnemer aan het eurovisie songfestival, en dat is dus niet Mia en Dion' ??
  ESF Reporter maandag 11 december 2023 @ 21:05:52 #227
87554 Cee
Welluk?
pi_211589483
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 20:37 schreef Funhouse het volgende:

[..]
Eurovanya (de Oekraïner achter de domme Vesna controverse van afgelopen jaar) is er ook mee bezig

[ twitter ]
Och, Eurovanya weer. Die probeerde Vesna uit Tsjechië vorig jaar te diskwalificeren.
  ESF Reporter maandag 11 december 2023 @ 21:07:01 #228
87554 Cee
Welluk?
pi_211589493
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 21:05 schreef Soof123 het volgende:
Overigens, hoorde ik ze nou bij Boulevard S10 aankondigen als 'De laatste succesvolle deelnemer aan het eurovisie songfestival, en dat is dus niet Mia en Dion' ??
Ja, feitelijk wel waar maar naar mijn gevoel expres vermeld om nog lekker even te steken. Tekstschrijvertjes zijn weer creatief geweest.
  maandag 11 december 2023 @ 21:08:16 #229
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211589506
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 21:03 schreef timmmmm het volgende:
Nou ja ik vermoed dat dit geen fan is van dit soort rare fratsen. En die vindt dat dan belangrijker dan het Songfestival.

Je zou, als je daar zo bezorgd om bent, ook niet iemand kunnen sturen die dat soort rare teksten uitbrengt daags na de inval van Rusland.
Ach dat soort figuren hebben bijna elke dag iets waar ze ophef over maken. Van elke kandidaat die al meedoet aan een selectieshow voor het songfestival wordt al de hele sociale media doorzocht om te zien of ooit is gepost of geliked waar dan ophef over gemaakt moet worden. Ga nou niet doen alsof die mensen juist geven om moraal.
pi_211589525
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 21:03 schreef timmmmm het volgende:
Nou ja ik vermoed dat dit geen fan is van dit soort rare fratsen. En die vindt dat dan belangrijker dan het Songfestival.

Je zou, als je daar zo bezorgd om bent, ook niet iemand kunnen sturen die dat soort rare teksten uitbrengt daags na de inval van Rusland.
Vind het ook wel een vreemde keuze om dat een maand later uit te brengen. Dat van die band dan weer niet, aangezien die ook uit Rusland gevlucht zijn. Maar zoals eerder hier gezegd, dát zeggen ze er natuurlijk niet bij en dan is het weer duidelijk wat de bedoeling is van deze mensen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 december 2023 @ 21:11:33 #231
163650 Greys
pi_211589547
quote:
10s.gif Op maandag 11 december 2023 21:08 schreef Momo het volgende:

[..]
Ach dat soort figuren hebben bijna elke dag iets waar ze ophef over maken. Van elke kandidaat die al meedoet aan een selectieshow voor het songfestival wordt al de hele sociale media doorzocht om te zien of ooit is gepost of geliked waar dan ophef over gemaakt moet worden. Ga nou niet doen alsof die mensen juist geven om moraal.
"MaAr dE mOEdeR vaN mIA is RUsSIschhhh"

(die hadden we ook nog, ja daar kan ze ook echt iets aan doen als ESF kandidaat :') )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 11 december 2023 @ 21:13:49 #232
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211589567
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2023 21:11 schreef Greys het volgende:

[..]
"MaAr dE mOEdeR vaN mIA is RUsSIschhhh"

[ afbeelding ]

(die hadden we ook nog :') )
Aiko die nu meedoet in Tsjechische selectie heeft 2 Russische ouders, dat was ook al een ding op twitter deze dagen. Fuck Putin, maar om nou iedereen met Russische connectie te gaan cancelen voor ESF. :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 december 2023 @ 21:17:31 #233
163650 Greys
pi_211589610
En als het Karsu was geworden had ze HET GORE LEF OM IN AZERBEIDZJAN OP TE TREDEN dus ook meteen cancellen. Zoiets was het geloof ik.

Moe van.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 11 december 2023 @ 21:20:25 #234
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_211589635
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2023 21:17 schreef Greys het volgende:
En als het Karsu was geworden had ze HET GORE LEF OM IN AZERBEIDZJAN OP TE TREDEN dus ook meteen cancellen. Zoiets was het geloof ik.

Moe van.
Alleen Suzan & Freek of Bankzitters had geen fophef opgeleverd!
  maandag 11 december 2023 @ 21:21:01 #235
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_211589645
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2023 21:09 schreef Em31 het volgende:

[..]
Vind het ook wel een vreemde keuze om dat een maand later uit te brengen.
Dat is het nadeel als je een youtuber met een act stuurt in plaats van een muzikant. Deze jongen is bezig met zijn act en dan krijg je dit soort choqueren om het choqueren. Dat heb je niet met mensen die met hun muziek bezig zijn. Dus er zullen nog wel meer van dit soort dingen boven komen

Ik vind het zo jammer dat Nederland ook met die domme hype meedoet
Laffe huichelaar
pi_211589656
quote:
9s.gif Op maandag 11 december 2023 21:20 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
Suzan & Freek hebben opgetreden voor de broer van de moeder van de beste vriend van de sultan van Saoedi-Arabië.

quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 21:21 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dat is het nadeel als je een youtuber met een act stuurt in plaats van een muzikant. Deze jongen is bezig met zijn act en dan krijg je dit soort choqueren om het choqueren. Dat heb je niet met mensen die met hun muziek bezig zijn. Dus er zullen nog wel meer van dit soort dingen boven komen

Ik vind het zo jammer dat Nederland ook met die domme hype meedoet
Dit is toch gewoon vóór die invasie opgenomen. Het is niet zo dat hij denkt: oh, Rusland valt Oekraïne binnen, dan ga ik even om te choqueren een pro-Ruslandliedje opnemen. Dat zou wel een beetje smakeloos zijn.
  maandag 11 december 2023 @ 21:25:24 #237
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211589688
quote:
9s.gif Op maandag 11 december 2023 21:20 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
Hoho Freek was vreemdgegaan op Suzan, dat heeft Yvonne Coldeweijer geplaatst en Bankzitters gooien zoveel eten weg bij hun challenges!
pi_211589693
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2023 21:17 schreef Greys het volgende:

Moe van.
Ja voor Karsu stonden de posts ook al klaar ja. _O-

Ik zie op Instagram ook iemand van Little Big positief reageren, ben benieuwd of dat wel mag. ( :+ )
pi_211589700
Ik moet nog even bezinken dat Donnie heeft meegeschreven. Donnie is een heerlijke guilty pleasure. Dan is ESF wel een giller _O-

Donnie is trouwens net als Joost ook een leuk mens. Hij is zo'n heerlijk blij ei O+
  maandag 11 december 2023 @ 21:27:31 #240
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211589712
Numidia bevestigd inderdaad dat ze bij laatste 5 zat (songfestivalweblog).

twitter
  maandag 11 december 2023 @ 21:36:01 #241
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_211589790
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 21:21 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Suzan & Freek hebben opgetreden voor de broer van de moeder van de beste vriend van de sultan van Saoedi-Arabië.
[..]
Dit is toch gewoon vóór die invasie opgenomen. Het is niet zo dat hij denkt: oh, Rusland valt Oekraïne binnen, dan ga ik even om te choqueren een pro-Ruslandliedje opnemen. Dat zou wel een beetje smakeloos zijn.
Ervoor opgenomen (zegt men) erna uitgebracht.

Maakt het dus niet minder smakeloos als je erna alsnog denkt dat het allemaal prima is.

Ik vind het ook verder niet heel schokkend allemaal, maar het is wel tekenend voor de oliedomme keuze om voor de hype te gaan, voor iemand die het van acts moet hebben ipv muziek. Dan haal je ook dit soort bagger binnen, want die youtubers leven hiervan.

Het mag duidelijk zijn dat ik geen fan ben, maar ik krijg niet echt het idee dat dat hier op prijs gesteld wordt, dus ik zal jullie verder voorpret laten hebben zonder gezeur
Laffe huichelaar
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 december 2023 @ 21:38:18 #242
163650 Greys
pi_211589810
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 21:26 schreef NailQueen het volgende:
Donnie is trouwens net als Joost ook een leuk mens. Hij is zo'n heerlijk blij ei O+
Sinds ik hem bij Tour de Frans zag hou ik echt van Donnie. Op aanraden van iemand toen dat programma gaan kijken en wát een lief mens is dat zeg. Hoop ook echt dat hij mee gaat naar Malmö, gewoon voor de gezellig maar ook lekker als schrijver in de greenroom natuurlijk!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_211589833
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 21:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Maakt het dus niet minder smakeloos als je erna alsnog denkt dat het allemaal prima is.

Ik vind het ook verder niet heel schokkend allemaal, maar het is wel tekenend voor de oliedomme keuze om voor de hype te gaan, voor iemand die het van acts moet hebben ipv muziek. Dan haal je ook dit soort bagger binnen, want die youtubers leven hiervan.

Het mag duidelijk zijn dat ik geen fan ben, maar ik krijg niet echt het idee dat dat hier op prijs gesteld wordt, dus ik zal jullie verder voorpret laten hebben zonder gezeur
Neem jezelf niet zo serieus. Je mag z'n muziek best kut vinden hoor, volgens mij zijn de meesten hier niet per se fan. Maar dit soort onheuse beschuldigingen slaan natuurlijk nergens op, en dat weet je zelf ook.
pi_211589840
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 21:27 schreef Momo het volgende:
Numidia bevestigd inderdaad dat ze bij laatste 5 zat (songfestivalweblog).

[ twitter ]
Ze krijgt ooit haar kans nog wel, denk ik. Hopelijk horen we haar nummer binnenkort nog wel, ben benieuwd wat ze er met Douwe Bob van gemaakt had.
pi_211589841
Sommige Twitteraars in de bubbel zijn echt te debiel voor woorden idd. Elke dag is er wel een nieuw mikpunt. Mahmood is werkloos of moet een nieuwe hobby zoeken omdat hij weer meedoet aan Sanremo. TuralTuranX zijn zogenaamd genocide-verheerlijkers, alleen omdat ze uit Azerbeidzjan komen. Op deze manier jaag je artiesten weg, en dan kun je je boos en verbaasd afvragen waarom omroepen niet de beste artiesten insturen.

Maar het klopt dat dit gewoon sensatie is, een druppel in het water of trivia dat in mei toch niet toe doet. Er komt over een week vast weer nieuwe ophef bij Fik (Albanë: eigenlijk voel je het al aankomen dat mensen boos worden op RTSH aangezien er een paar favorieten zich hebben teruggetrokken).
pi_211589843
quote:

[..]

Je woordkeuze helpt ook niet echt om een fanbase op te bouwen hier.
pi_211589855
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2023 21:38 schreef Greys het volgende:

[..]
Sinds ik hem bij Tour de Frans zag hou ik echt van Donnie. Op aanraden van iemand toen dat programma gaan kijken en wát een lief mens is dat zeg. Hoop ook echt dat hij mee gaat naar Malmö, gewoon voor de gezellig maar ook lekker als schrijver in de greenroom natuurlijk!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Donnie straalt ook iets positiefs uit. Als hij binnenkomt met "Dag lieve mensies!" is de sfeer gelijk goed. Als je Donnie ziet, wordt je vrolijk. Dat heb ik tenminste O+
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 december 2023 @ 21:45:08 #248
163650 Greys
pi_211589868
quote:
Nee joh. Het is toch gewoon een nette meningenuitwisseling van jou en mij en anderen? :)

Niks mis mee. Niemand trekt je kop eraf hoor. Vorig jaar hadden we meer negatieven dan positieven over de inzending hier en Joost zou qua muziekstijl niet m'n gedroomde keuze zijn geweest maarrrr na al die emo ballads is het weleens fijn dat we feest krijgen plus hij wil dit al z'n hele leven (naar het ESF) en hij is een lief mens. Dus ik gun het hem wel!

Plus als we een Nederlandstalige ode gaan krijgen aan het echte ouderwetse gabberrrrhakken maar dan in een modern Joostjasje (dit is wat ik hoop) lijkt me dat wel origineel en een verademing op het ESF.
(En dit komende van de grootste fan van de Salvador Sobrals en Italiaanse en Franse ballads. :D )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 december 2023 @ 21:46:07 #249
163650 Greys
pi_211589877
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2023 21:42 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ze krijgt ooit haar kans nog wel, denk ik. Hopelijk horen we haar nummer binnenkort nog wel, ben benieuwd wat ze er met Douwe Bob van gemaakt had.
Ja ik hoop dat ze het gewoon uitbrengen. Lijkt me wel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 11 december 2023 @ 21:47:08 #250
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_211589887
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 21:43 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Je woordkeuze helpt ook niet echt om een fanbase op te bouwen hier.
Nou het is inderdaad wel ontzettend grof allemaal, je hebt helemaal gelijk.
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')