Das knap al weten dat iets beter is zonder het andere te hebben gehoord.quote:Op maandag 11 december 2023 22:20 schreef Greys het volgende:
Frank Jumbo Lammers zegt net bij Renze dat hij meerdere nummers heeft gehoord van anderen die zijn ingezonden en zonder dat hij Joost z'n lied heeft gehoord 'eigenlijk al weet dat die beter waren'.
Onze kennert.![]()
Tony Neef was helemaal zuur bij radio 1 eerder op de dag, blijkt dat hij ook 2 nummers heeft ingezonden lol (songfestivalweblog)quote:Op maandag 11 december 2023 22:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ga me dit jaar denk zo ergeren aan alle grijze dakduiven uit meningenfabrieken op tv en radio.En dan heb ik helemaal niet zo veel met Joost z'n muziek. Maar dit soort stomme takes, jemig.
Dat laatste van echte muzikanten op het Songfestival (ook als je er niet live mag spelen) heeft ook al lang mijn persoonlijke voorkeur.quote:Op maandag 11 december 2023 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfde idee wel natuurlijk. Er is de laatste jaren een wildgroei aan Youtubers die met hun grote schare fans maar met beperkt muzikaal talent toch artiest worden.
Deze jongens, Famke Louise, The Dean, Nienke Plas, Vonneke Bonneke, noem het allemaal maar op. Allemaal wel geinig op zich, maar ik blijf erbij dat ik liever echte muzikanten zie voor het songfestival
Wie?quote:Op maandag 11 december 2023 22:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Tony Neef was helemaal zuur bij radio 1 eerder op de dag, blijkt dat hij ook 2 nummers heeft ingezonden lol (songfestivalweblog)
Oh jaaaa. Ik wist dat ik er eentje miste! Thanks!quote:Op maandag 11 december 2023 22:21 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Twan zei het zelf toch ook? Bij de aankondiging? Dat het nostalgie en feest wordt.
Mwah, ik heb 10 dingen van Joost geluisterd en ik vind echt alles bagger. (En dat uit de mond van een echte rap en house liefhebber. Dus daar ligt het niet aan.)quote:Op maandag 11 december 2023 22:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Das knap al weten dat iets beter is zonder het andere te hebben gehoord.
Er stond 'voor 2014' in de tweet maar het was dus echt voor volgend jaar?quote:Op maandag 11 december 2023 22:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Tony Neef was helemaal zuur bij radio 1 eerder op de dag, blijkt dat hij ook 2 nummers heeft ingezonden lol (songfestivalweblog)
Ik wilde net aan de serie Ferry beginnen op Netflix. Maar zonder dat ik het gezien heb weet ik al dat andere series beter zijn.quote:Op maandag 11 december 2023 22:20 schreef Greys het volgende:
Frank Jumbo Lammers zegt net bij Renze dat hij meerdere nummers heeft gehoord van anderen die zijn ingezonden en zonder dat hij Joost z'n lied heeft gehoord 'eigenlijk al weet dat die beter waren'.
Onze kennert.![]()
Tahdah.quote:Op maandag 11 december 2023 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jaaaa. Ik wist dat ik er eentje miste! Thanks!
Ik kan daar alleen ff geen linkje van vinden. Zie door de bomen het bos niet meer.
quote:Op maandag 11 december 2023 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Er stond 'voor 2014' in de tweet maar het was dus echt voor volgend jaar?Heb het fragment niet geluisterd maar vond het 2014 al wat gek haha.
[ twitter ]
Ik vind het ook best leuk hoor. Famke Louise is ook gewoon echt groot geworden, ik vind die filmjes van Daan Boom over zijn muziekcarriere ook altijd leuk, laatst nog genoten op koningsdag van een groot optreden.quote:Op maandag 11 december 2023 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste van echte muzikanten op het Songfestival (ook als je er niet live mag spelen) heeft ook al lang mijn persoonlijke voorkeur.
Op de een of andere manier heeft het voor mij vaak meer bezieling als het muzikanten zijn met het liefst een zelf geschreven lied.
Echter, Joost kreeg bv ook Pinkpop compleet plat. Dat maakt voor mij wel dat hij best een eind uitstijgt boven de gemiddelde 'youtuber'. Qua shows en concerten en festivals is hij wel echt een artiest.
quote:Op maandag 11 december 2023 22:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die van de musicals, dan weet je het ook wel
Zie je altijd als zo'n partyhit/memenummer goed scoort het jaar ervoor, dan kopieren veel landen dat. De truc is om de hit van het volgende festival te vinden, niet van het vorige. Maar dat zal aan mij liggenquote:Op maandag 11 december 2023 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, ik heb 10 dingen van Joost geluisterd en ik vind echt alles bagger. (En dat uit de mond van een echte rap en house liefhebber. Dus daar ligt het niet aan.)
Het is niet of Joost met iets komt wat muzikaal een Numidia of wie dan ook weg gaat blazen.
Maar ze kiezen dit jaar gewoon jong en PARTY. Zij beslissen. We gaan het meemaken.
Laat je dan niet zo kennen joh, wat kinderachtig.quote:Op maandag 11 december 2023 22:30 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wat op insta staat.
Daar heb je dan ook helemaal gelijk in, net als hij waarschijnlijkquote:Op maandag 11 december 2023 22:29 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik wilde net aan de serie Ferry beginnen op Netflix. Maar zonder dat ik het gezien heb weet ik al dat andere series beter zijn.
Dat denk ik ook maar wellicht komt Joost met een hele andere saus. We moeten nog even afwachten.quote:Op maandag 11 december 2023 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zie je altijd als zo'n partyhit/memenummer goed scoort het jaar ervoor, dan kopieren veel landen dat. De truc is om de hit van het volgende festival te vinden, niet van het vorige. Maar dat zal aan mij liggen
Heb je het nummer gehoord dan?quote:Op maandag 11 december 2023 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zie je altijd als zo'n partyhit/memenummer goed scoort het jaar ervoor, dan kopieren veel landen dat. De truc is om de hit van het volgende festival te vinden, niet van het vorige. Maar dat zal aan mij liggen
Ben het echt grotendeels met je eens!quote:Op maandag 11 december 2023 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het ook best leuk hoor. Famke Louise is ook gewoon echt groot geworden, ik vind die filmjes van Daan Boom over zijn muziekcarriere ook altijd leuk, laatst nog genoten op koningsdag van een groot optreden.
Als je het dan over de nummer 2 van vorig jaar hebt, dat vind ik ook best leuk en daar zou ik ook goed op gaan op een festival met 20 bier erbij.
Misschien heb ik dan een ander beeld van wat écht goede muziek is. Ik snap niet dat je in een wedstrijd voor de beste song van europa zo iets stuurt. Voor mij is dat niet heel veel tredes hoger als een draaiorgel of een kalkoen sturen. Ik heb liever mensen die met goede muziek bezig ben in plaats van met de beste act. Los van het feit dat je dan allebei artiest bent.
Dat moet dan Louisa geweest zijnquote:Op maandag 11 december 2023 22:20 schreef Greys het volgende:
Onze kennert.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |