Volgens mij had je zelf tot voor kort precies dezelfde mening, totdat Cornald zijn fiat erover gaf.quote:Op maandag 11 december 2023 16:54 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Iedereen is welkom. Maar jouw mening is vooral een ongefundeerd oordeel. Geef die jongen en jezelf een kans. Word je een stuk gelukkiger van. 😊
Nee joh, dit is echt veel te kort door de bocht. Niemand hoeft alles goed en leuk te vinden, de afgelopen jaren waren er zoveel verschillende meningen hier toch.quote:Op maandag 11 december 2023 16:51 schreef EmVee97 het volgende:
[..]
Zal ik voortaan doen. Ik had ook beter moeten weten na de laatste keer dat je een bepaalde mening moet hebben hier.
Bedankt iig met het bevestigen dat ik hier niet welkom ben. I'm out
Zelfs als je niks met Joost hebt heb ik Aadrianus bv nooit horen roepen dat ie hoopt dat ie de finale dus niet haalt. Toch? Of heb ik dat gemist?quote:Op maandag 11 december 2023 17:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Volgens mij had je zelf tot voor kort precies dezelfde mening, totdat Cornald zijn fiat erover gaf.
Jaquote:Op maandag 11 december 2023 14:50 schreef Greys het volgende:
Zat net te grinniken in de auto bij het idee dat we vorige week nog riepen 'zal je zien dat het echt Joost wordt en dat hij het nu eigenlijk gewoon zelf al bekend heeft gemaakt' toen hij vorige week zei ja nee ik ben gekozen hoor. @:Em31 zoiets was het toch.Gillen. Dat soort dingen vind ik hier dan weer wel heel grappig aan.
En GabberSummer heb ik ook zin an!
Ik ookquote:Op maandag 11 december 2023 15:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit nu te hopen op happy hardcore
Ik heb nooit gezegd dat ik hoop dat Nederland de finale niet haalt. En ik zeg nu ook nog dat het niet mijn soort muziek is. Maar ik geef iemand graag de kans om zich te bewijzen. En ik wacht het nummer af voordat ik iets afkraak.quote:Op maandag 11 december 2023 17:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Volgens mij had je zelf tot voor kort precies dezelfde mening, totdat Cornald zijn fiat erover gaf.
Ja. Zo enorm droog.quote:Op maandag 11 december 2023 17:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Javind dat ook prachtig. Ook die ‘ben benieuwd!’
Zo sta ik er ook in.quote:Op maandag 11 december 2023 17:28 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik hoop dat Nederland de finale niet haalt. En ik zeg nu ook nog dat het niet mijn soort muziek is. Maar ik geef iemand graag de kans om zich te bewijzen. En ik wacht het nummer af voordat ik iets afkraak.
Beetje milder voor afwijkende meningen mag ook wel. Ook al kletst iemand er zelf hard in, hoeft daarin niet meegegaan te worden.quote:Op maandag 11 december 2023 16:04 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Je had er ook gewoon mogen blijven. Who cares![]()
Want hij weet wat de andere opties waren?quote:Op maandag 11 december 2023 16:36 schreef NailQueen het volgende:
Domien van Qmusic is er niet mee eens. Die is natuurlijk pissig dat hij niet in de commissie is gekozen. Met zijn voorliefde voor Kris Kross Amsterdam en Maan
Nee heb ik niet gezegd. Ik was vooral een beetje klaar met het gehype om hem. En heb steeds op het standpunt gestaan: als je naar het ESF wilt, stuur dan een nummer in dat een kans maakt. Dat heeft hij nu gedaan, blijkt.quote:Op maandag 11 december 2023 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs als je niks met Joost hebt heb ik Aadrianus bv nooit horen roepen dat ie hoopt dat ie de finale dus niet haalt. Toch? Of heb ik dat gemist?
Het voelt ineens heel anders, denk dat de bekendmaking van het nummer bijna vreemd gaat zijn. Elke keer zaten we klaar voor iets serieus, nu wordt het ineens een soort gekkenhuis ofzo. Lijkt me heel apart én leuk.quote:Op maandag 11 december 2023 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Zo enorm droog.
Ik zou zelf nog steeds niet vrijwillig van hem een playlistje aanzetten maar het is wel echt een grappig en lief mens denk ik ook en je voelt aan alles dat het voortraject naar het ESF toe nu al leuker is dan vele eerdere jaren. Een beetje rare vogel is het, maar wel een léuke rare vogel die je goeds gunt. Ook als het je ding niet is.
Het 'ik hoop echt dat NL de finale niet haalt ondanks dat ik het lied niet ken' waar hij op reageerde was óók niet heel respectvol dus beter doet iedereen gewoon weer een beetje aardig, ZEG HET ZE MET JE (LIEVE) MUIL IJS!quote:Op maandag 11 december 2023 17:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beetje respect voor afwijkende meningen mag ook wel.
Zie mn edit Greys!quote:Op maandag 11 december 2023 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Het 'ik hoop echt dat NL de finale niet haalt ondanks dat ik het lied niet ken' waar hij op reageerde was óók niet heel respectvol dus beter doet iedereen gewoon weer een beetje aardig, ZEG HET ZE MET JE (LIEVE) MUIL IJS!
Denk dat het nummer ook ‘out of the blue’ bekendgemaakt gaat wordenquote:Op maandag 11 december 2023 17:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het voelt ineens heel anders, denk dat de bekendmaking van het nummer bijna vreemd gaat zijn. Elke keer zaten we klaar voor iets serieus, nu wordt het ineens een soort gekkenhuis ofzo. Lijkt me heel apart én leuk.
Hahaha Joost daar in de comments met 'bro stole my song'quote:Op maandag 11 december 2023 17:41 schreef blackswangreen het volgende:
De producer van Joost Klein, Tantu, heeft vorige week een video op Insta gepost die nu al meer dan 8 miljoen keer is bekeken, met 700.000 likes. Die heeft dus ook wel gevoel voor social media.
https://www.instagram.com/p/C0T2B-uMFTM/
Dat kun je de mensen niet aandoen.quote:Op maandag 11 december 2023 17:52 schreef Zigsky het volgende:
Greys weer aan het hyperen. Dat is altijd een goed teken.
Zwolle 2025!!
Bwehehehe. Het is m'n smaak niet hoor, het gros van z'n liedjes. En ik vond hem best drammerig de laatste maanden. En tóch heb ik alweer zin en goede hoop. Vooral nu de kans er echt is (gezien de 'nostalgisch' uitspraak) dat het echt ouderwets hakken kan worden. Gun het hem als persoon ook wel.quote:Op maandag 11 december 2023 17:52 schreef Zigsky het volgende:
Greys weer aan het hyperen. Dat is altijd een goed teken.
Zwolle 2025!!
Elke mening is hier welkom. Dat users over en weer scherp op dingen reageren is ook niet nieuw. Je moet natuurlijk zelf weten of je hier wil blijven komen, maar in de basis is iedereen welkom, dus jij ook.quote:Op maandag 11 december 2023 16:51 schreef EmVee97 het volgende:
[..]
Zal ik voortaan doen. Ik had ook beter moeten weten na de laatste keer dat je een bepaalde mening moet hebben hier.
Bedankt iig met het bevestigen dat ik hier niet welkom ben. I'm out
Ja maar, dat is niet zo ver voor mij danquote:Op maandag 11 december 2023 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kun je de mensen niet aandoen.
Lekker doorhyperen, hoor. Mijn smaak is het ook niet echt, maar kom maar op. Volgens mj ook een hele leuke jongen ook.quote:Op maandag 11 december 2023 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwehehehe. Het is m'n smaak niet hoor, het gros van z'n liedjes. En ik vond hem best drammerig de laatste maanden. En tóch heb ik alweer zin en goede hoop. Vooral nu de kans er echt is (gezien de 'nostalgisch' uitspraak) dat het echt ouderwets hakken kan worden. Gun het hem als persoon ook wel.
(Die zin en hoop had ik uiteindelijk zelfs met Sieneke![]()
![]()
)
Ik zie dat Emma Wortelboer ook weer op de vaste uitnodigingslijst staat als het over het ESF gaat.quote:
Bij hem is het wel zo (en dat werkt naar mijn mening altijd) dat hoewel z'n muziek een grote grap lijkt, er wel een serieuze ondertoon in zit. Hij wil jongens zoals hij was (een wees, veel te maken gehad met de GGZ) tonen dat het mogelijk is. Een beetje zoals S10 eigenlijk. Dus dan heb je bij mij al snel de gunfactor.quote:Op maandag 11 december 2023 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwehehehe. Het is m'n smaak niet hoor, het gros van z'n liedjes. En ik vond hem best drammerig de laatste maanden. En tóch heb ik alweer zin en goede hoop. Vooral nu de kans er echt is (gezien de 'nostalgisch' uitspraak) dat het echt ouderwets hakken kan worden. Gun het hem als persoon ook wel.
(Die zin en hoop had ik uiteindelijk zelfs met Sieneke![]()
![]()
)
Ze kijken nooit verder dan de eerste vijf namen uit de Eurovisie rolodex.quote:Op maandag 11 december 2023 18:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zie dat Emma Wortelboer ook weer op de vaste uitnodigingslijst staat als het over het ESF gaat.
Ik vind zo’n ‘dan ga ik maar weg’ reactie zo’n dooddoener ook. Helemaal op een discussieforum.quote:Op maandag 11 december 2023 18:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Elke mening is hier welkom. Dat users over en weer scherp op dingen reageren is ook niet nieuw. Je moet natuurlijk zelf weten of je hier wil blijven komen, maar in de basis is iedereen welkom, dus jij ook.
Ja, net zoals dat de aankondiging dat Joost het is geworden er ook opeens was.quote:Op maandag 11 december 2023 17:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Denk dat het nummer ook ‘out of the blue’ bekendgemaakt gaat worden
Op zich, maar de boodschap blijft hetzelfde. Iedereen is welkom.quote:Op maandag 11 december 2023 18:08 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik vind zo’n ‘dan ga ik maar weg’ reactie zo’n dooddoener ook. Helemaal op een discussieforum.
Desalniettemin was de opmerking van Adrianus ook onnodig gemeen te noemen.
Play nice, kinders.
Ja. Ik snap wat je bedoelt. En nu kom ik weer met m'n Käärijä maar ik bedoel dit juist positief ook voor Joost: dat had ik bij Käärijä dus óók. Die zo eerlijk sprak over hoe hij vroeger onzeker was over dat hij klein is en nu zo enorm zelfverzekerd met z'n ontblote bovenlijf zijn litteken showt enzo. Een voorbeeld voor anderen, vind ik. Je doet ertoe en je bent sexy en leuk ook als je er niet precies zo uitziet als modellen in standaard bladen. Durf jezelf te zijn. En dat is Joost ook.quote:Op maandag 11 december 2023 18:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Bij hem is het wel zo (en dat werkt naar mijn mening altijd) dat hoewel z'n muziek een grote grap lijkt, er wel een serieuze ondertoon in zit. Hij wil jongens zoals hij was (een wees, veel te maken gehad met de GGZ) tonen dat het mogelijk is. Een beetje zoals S10 eigenlijk. Dus dan heb je bij mij al snel de gunfactor.
quote:Op maandag 11 december 2023 18:12 schreef Cyan9 het volgende:
Zelfs Aran, al hebben we dan wel de hooivorken en fakkels klaarstaan voor een gezellige avond.
Behalve mensen die blijven beweren dat wij zo positief waren over Mia en Dion, daar heb ik trauma’s van.quote:Op maandag 11 december 2023 18:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Op zich, maar de boodschap blijft hetzelfde. Iedereen is welkom.
Zelfs Aran, al hebben we dan wel de hooivorken en fakkels klaarstaan voor een gezellige avond.
Bij M&D was het ook vooral een beetje het aangrijpen van dingen die misschien nog konden verbeteren of goed uit konden pakken, soms tegen beter in. Want op zich gunnen we hier mensen meestal wel succes.quote:Op maandag 11 december 2023 18:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Behalve mensen die blijven beweren dat wij zo positief waren over Mia en Dion, daar heb ik trauma’s van.
Kris Kross Amsterdam kan alleen maar liedjes jatten van anderen.quote:Op maandag 11 december 2023 16:36 schreef NailQueen het volgende:
Domien van Qmusic is er niet mee eens. Die is natuurlijk pissig dat hij niet in de commissie is gekozen. Met zijn voorliefde voor Kris Kross Amsterdam en Maan
EditieNL is nog bezigquote:
Ik denk ook echt dat het - al dan niet onbewust - heus wél in meer of mindere mate heeft meegespeeld. Vond het zelf best drammerig maar er zijn geen regels dat het niet mag, je eigen inzending hypen en je enthousiasme héél hard tonen op het irritante af haha.quote:Op maandag 11 december 2023 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet wie er aan het woord was net bij RTL maar "nee het heeft niet meegespeeld, máár het is wel fijn dat hij zoveel mensen aantrekt." oid.
Het klinkt voor mij toch wel erg alsof het heeft meegespeeld dat hij zo heeft lopen duwen. Maar ach, wilde S10 ook niet erg graag?
Wordt er ooit niet even kort teruggeblikt op "vorig jaar gingen nog die en die en nu kiezen ze pietje"?quote:Op maandag 11 december 2023 18:31 schreef Zigsky het volgende:
Als ze straks bij Boulevard ook maar 1 seconde over M&D gaan reppen dan sta ik niet voor mijzelf in. ARAN.
Och, Aran kon er geen genoeg van krijgen om die clips te laten zien van het valszingend duo.quote:Op maandag 11 december 2023 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wordt er ooit niet even kort teruggeblikt op "vorig jaar gingen nog die en die en nu kiezen ze pietje"?
Aran ligt hier wel heel gevoelig. Ik heb dat echt nooit zo meegekregen.
*wijst naar hooivorken en fakkels van Cyanquote:Op maandag 11 december 2023 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wordt er ooit niet even kort teruggeblikt op "vorig jaar gingen nog die en die en nu kiezen ze pietje"?
Aran ligt hier wel heel gevoelig. Ik heb dat echt nooit zo meegekregen.
Helemaal niet, hij zegt dat het gedurfd is.quote:
Ik dacht dat mijn koptelefoon niet goed stond zei hij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jemig, 20 keer Aran is zuur wordt ook wel vervelend om te lezen. Kom op, half NL snapt deze polonaise muziek niet, mag toch?quote:Op maandag 11 december 2023 18:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn koptelefoon niet goed stond zei hij.Zure vent.
Ik vond het voor Joost zijn doen er erg netjes uitzien maar ik kon de broek niet zien maar hij heeft ook een tijdje recent met zwarte fake tanden gelopen en die heeft hij wel gedropt gelukkig.quote:Op maandag 11 december 2023 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Joost z'n outfit wel top. Leuke presentatie voor deze dag.(Geen idee of hij dit vaker draagt.)
Geen fan van haar.quote:Op maandag 11 december 2023 18:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zie dat Emma Wortelboer ook weer op de vaste uitnodigingslijst staat als het over het ESF gaat.
En Ooostenrijk en Zwitserland.quote:Op maandag 11 december 2023 18:48 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk komen we een keer in de semi bij België (en Duitsland die dan ook mag stemmen).
quote:Op maandag 11 december 2023 18:50 schreef NailQueen het volgende:
Kunnen bij deze afspreken dat er een moshpit komt bij Eurovision in Concert?
Ik vind haar wel leuk, vond het gewoon grappig om haar wederom als eerste naam te lezen bij een talkshow over het ESF.quote:Op maandag 11 december 2023 18:47 schreef superniger het volgende:
[..]
Geen fan van haar.
Maar alles is beter dan de oude garde zoals: Patty Brard, Carlo Boszhard, Frits Huffnagel en Piepkuiken.
Ik ook niet.quote:Op maandag 11 december 2023 19:04 schreef aarontje112 het volgende:
Zie op TikTok video’s over de aankondiging met heel veel reacties in het Pools. Wist niet dat ie daar ook al bekend is
Er kijken vooral Bomers met Suzan en Freek muzieksmaak naar Rtl boulevardquote:Op maandag 11 december 2023 19:10 schreef summer52 het volgende:
Aran was toch positief? Ja hij was verbaasd toen hij hoorde dat het Joost was geworden maar verder geen negativiteit.
Verder William en die Peter (België) waren ook positief, net zoals Daphne Bunskoek, Luuk Ikkink en die advocate.
Alleen op het laatste was de uitslag van een stemming onder Boulevard kijkers over halen we de finale niet positief, terwijl het liedje nog helemaal niet bekend is. Dus dat kunnen we vergeten.
Ja denk dat de vaste kijkers van boulevard ook niet het publiek is waarvan Joost het moet hebben. Aran en anderen waren wel positief. Joost moet het wel echt van de jeugd en social media hebben.quote:Op maandag 11 december 2023 19:10 schreef summer52 het volgende:
Aran was toch positief? Ja hij was verbaasd toen hij hoorde dat het Joost was geworden maar verder geen negativiteit.
Verder William en die Peter (België) waren ook positief, net zoals Daphne Bunskoek, Luuk Ikkink en die advocate.
Alleen op het laatste was de uitslag van een stemming onder Boulevard kijkers over halen we de finale niet positief, terwijl het liedje nog helemaal niet bekend is. Dus dat kunnen we vergeten.
Dit gaat nog over vorig jaar. Toen was Aran zonder overdrijven echt ziekelijk zuur en venijnig bezig. ELKE DAG keihard afzeiken. Zelfs degenen die het lied en/of zang van M&D ook slecht vonden hier (en dat waren er best nogal wat) vonden het heel overdreven en zielig worden. En zeggen dat een inzending niet best is mag natuurlijk ook hij, maar als ze dan bv wel goed zongen in de live semi begon hij wel weer over dat Duncan eruit zag alsof hij aan de drugs zag. Ofzo. Elke dag hakken hakken hakken. Op de persoon. Dit was niet eens alleen zuur, het was een wandelijke augurk in een jas van azijn.quote:Op maandag 11 december 2023 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jemig, 20 keer Aran is zuur wordt ook wel vervelend om te lezen. Kom op, half NL snapt deze polonaise muziek niet, mag toch?
@Ama had in het vorige deel een poll gemaakt. Wij denken er anders over.quote:Op maandag 11 december 2023 19:10 schreef summer52 het volgende:
Ik heb nog een leuke discussie gehad vandaag op insta. Ik noemde het een junior eurovision nummer en toen zei iemand dat het niet voor kinderen was want zijn broer van 21 jaar zelfs wel eens kijkt. En hij was er zeker van dat overal in Europa dit zoveel gestreamd zou wordenquote:Op maandag 11 december 2023 19:17 schreef NailQueen het volgende:
Hebben de jongere fans van de bankzitters zich nog laten horen?
quote:
GA JE MOND SPOELEN TWAN.quote:Ik denk dat ook heel veel mensen straks niet meer precies weten wat Finland vorig jaar deed.
Die zijn boos op tiktok en zijn echt te dom om te poepen om te beseffen dat de bankzitters nooit serieus kans hebben gemaakt en wellicht nooit iets hebben ingestuurd.quote:Op maandag 11 december 2023 19:17 schreef NailQueen het volgende:
Hebben de jongere fans van de bankzitters zich nog laten horen?
We weten hoe dit met onze Finse vriend is gegaan maar die had ook gewoon dikke pech met Loreen als tegenstander.quote:Op maandag 11 december 2023 19:37 schreef GeorgeM het volgende:
Hij gaat ook winnen zegt-ie. Staat al op papiertjes die hij aan de muur hangen
Als de avondspits nog had bestaan dan was een nummer van Joost zeker een steunplaat geweest.quote:
Ik wilde dat net typen en nu hoor ik diezelfde positieve mensen over Joost daar Käärijä afzeiken als clownesk. Nah. (Behalve Emma). Daar ging m'n lieve gevoel over Frits meteen weer uit het raam.quote:
Thanks for Madonna autotunequote:Op maandag 11 december 2023 19:50 schreef NailQueen het volgende:
Omdat Emma een keer spokeperson is geweest moet ze aanschuiven bij elk talkshow
Ik vond dit ook zo raar, hebben ze het met allerhande mensen aan tafel over de keuze en mag Jacqueline alleen zingen.quote:Op maandag 11 december 2023 19:55 schreef blackswangreen het volgende:
Sophie: waarom zou de commissie voor Joost gekozen hebben? Geen idee!
Blijken ze gewoon een commissielid in de studio te hebben. Zouden ze dat nou echt niet geweten hebben?
Ja maar ik ben ook een boomer, maar naar Boulevard kijk ik alleen als er iets over het ESf wordt gezegd en Suzan en Freek? nou ik zou geen titel van een liedje weten. Dus toch nog maar even goed in mijn paspoort kijken.quote:Op maandag 11 december 2023 19:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er kijken vooral Bomers met Suzan en Freek muzieksmaak naar Rtl boulevard
Jij bent een jong van geest Boomerquote:Op maandag 11 december 2023 20:00 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook een boomer, maar naar Boulevard kijk ik alleen als er iets over het ESf wordt gezegd en Suzan en Freek? nou ik zou geen titel van een liedje weten. Dus toch nog maar even goed in mijn paspoort kijken.
Lief van je!quote:Op maandag 11 december 2023 20:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij bent een jong van geest Boomer![]()
Jij snapt ESF en de keuzes die gemaakt worden
De enige aanwezige die er echt iets van weet interview je nietquote:Op maandag 11 december 2023 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond dit ook zo raar, hebben ze het met allerhande mensen aan tafel over de keuze en mag Jacqueline alleen zingen.
Het niveau van Nederlandse talkshows..
Kijk over een paar maanden wel weer. Vind het voor nu wel weer goed. Ik houd het wel bij lezen 😬quote:Op maandag 11 december 2023 18:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Elke mening is hier welkom. Dat users over en weer scherp op dingen reageren is ook niet nieuw. Je moet natuurlijk zelf weten of je hier wil blijven komen, maar in de basis is iedereen welkom, dus jij ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |