Jemig, 20 keer Aran is zuur wordt ook wel vervelend om te lezen. Kom op, half NL snapt deze polonaise muziek niet, mag toch?quote:Op maandag 11 december 2023 18:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn koptelefoon niet goed stond zei hij.Zure vent.
Ik vond het voor Joost zijn doen er erg netjes uitzien maar ik kon de broek niet zien maar hij heeft ook een tijdje recent met zwarte fake tanden gelopen en die heeft hij wel gedropt gelukkig.quote:Op maandag 11 december 2023 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Joost z'n outfit wel top. Leuke presentatie voor deze dag.(Geen idee of hij dit vaker draagt.)
Geen fan van haar.quote:Op maandag 11 december 2023 18:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zie dat Emma Wortelboer ook weer op de vaste uitnodigingslijst staat als het over het ESF gaat.
En Ooostenrijk en Zwitserland.quote:Op maandag 11 december 2023 18:48 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk komen we een keer in de semi bij België (en Duitsland die dan ook mag stemmen).
quote:Op maandag 11 december 2023 18:50 schreef NailQueen het volgende:
Kunnen bij deze afspreken dat er een moshpit komt bij Eurovision in Concert?
Ik vind haar wel leuk, vond het gewoon grappig om haar wederom als eerste naam te lezen bij een talkshow over het ESF.quote:Op maandag 11 december 2023 18:47 schreef superniger het volgende:
[..]
Geen fan van haar.
Maar alles is beter dan de oude garde zoals: Patty Brard, Carlo Boszhard, Frits Huffnagel en Piepkuiken.
Ik ook niet.quote:Op maandag 11 december 2023 19:04 schreef aarontje112 het volgende:
Zie op TikTok video’s over de aankondiging met heel veel reacties in het Pools. Wist niet dat ie daar ook al bekend is
Er kijken vooral Bomers met Suzan en Freek muzieksmaak naar Rtl boulevardquote:Op maandag 11 december 2023 19:10 schreef summer52 het volgende:
Aran was toch positief? Ja hij was verbaasd toen hij hoorde dat het Joost was geworden maar verder geen negativiteit.
Verder William en die Peter (België) waren ook positief, net zoals Daphne Bunskoek, Luuk Ikkink en die advocate.
Alleen op het laatste was de uitslag van een stemming onder Boulevard kijkers over halen we de finale niet positief, terwijl het liedje nog helemaal niet bekend is. Dus dat kunnen we vergeten.
Ja denk dat de vaste kijkers van boulevard ook niet het publiek is waarvan Joost het moet hebben. Aran en anderen waren wel positief. Joost moet het wel echt van de jeugd en social media hebben.quote:Op maandag 11 december 2023 19:10 schreef summer52 het volgende:
Aran was toch positief? Ja hij was verbaasd toen hij hoorde dat het Joost was geworden maar verder geen negativiteit.
Verder William en die Peter (België) waren ook positief, net zoals Daphne Bunskoek, Luuk Ikkink en die advocate.
Alleen op het laatste was de uitslag van een stemming onder Boulevard kijkers over halen we de finale niet positief, terwijl het liedje nog helemaal niet bekend is. Dus dat kunnen we vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |