Jemig, 20 keer Aran is zuur wordt ook wel vervelend om te lezen. Kom op, half NL snapt deze polonaise muziek niet, mag toch?quote:Op maandag 11 december 2023 18:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn koptelefoon niet goed stond zei hij.Zure vent.
Ik vond het voor Joost zijn doen er erg netjes uitzien maar ik kon de broek niet zien maar hij heeft ook een tijdje recent met zwarte fake tanden gelopen en die heeft hij wel gedropt gelukkig.quote:Op maandag 11 december 2023 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Joost z'n outfit wel top. Leuke presentatie voor deze dag.(Geen idee of hij dit vaker draagt.)
Geen fan van haar.quote:Op maandag 11 december 2023 18:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zie dat Emma Wortelboer ook weer op de vaste uitnodigingslijst staat als het over het ESF gaat.
En Ooostenrijk en Zwitserland.quote:Op maandag 11 december 2023 18:48 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk komen we een keer in de semi bij België (en Duitsland die dan ook mag stemmen).
quote:Op maandag 11 december 2023 18:50 schreef NailQueen het volgende:
Kunnen bij deze afspreken dat er een moshpit komt bij Eurovision in Concert?
Ik vind haar wel leuk, vond het gewoon grappig om haar wederom als eerste naam te lezen bij een talkshow over het ESF.quote:Op maandag 11 december 2023 18:47 schreef superniger het volgende:
[..]
Geen fan van haar.
Maar alles is beter dan de oude garde zoals: Patty Brard, Carlo Boszhard, Frits Huffnagel en Piepkuiken.
Ik ook niet.quote:Op maandag 11 december 2023 19:04 schreef aarontje112 het volgende:
Zie op TikTok video’s over de aankondiging met heel veel reacties in het Pools. Wist niet dat ie daar ook al bekend is
Er kijken vooral Bomers met Suzan en Freek muzieksmaak naar Rtl boulevardquote:Op maandag 11 december 2023 19:10 schreef summer52 het volgende:
Aran was toch positief? Ja hij was verbaasd toen hij hoorde dat het Joost was geworden maar verder geen negativiteit.
Verder William en die Peter (België) waren ook positief, net zoals Daphne Bunskoek, Luuk Ikkink en die advocate.
Alleen op het laatste was de uitslag van een stemming onder Boulevard kijkers over halen we de finale niet positief, terwijl het liedje nog helemaal niet bekend is. Dus dat kunnen we vergeten.
Ja denk dat de vaste kijkers van boulevard ook niet het publiek is waarvan Joost het moet hebben. Aran en anderen waren wel positief. Joost moet het wel echt van de jeugd en social media hebben.quote:Op maandag 11 december 2023 19:10 schreef summer52 het volgende:
Aran was toch positief? Ja hij was verbaasd toen hij hoorde dat het Joost was geworden maar verder geen negativiteit.
Verder William en die Peter (België) waren ook positief, net zoals Daphne Bunskoek, Luuk Ikkink en die advocate.
Alleen op het laatste was de uitslag van een stemming onder Boulevard kijkers over halen we de finale niet positief, terwijl het liedje nog helemaal niet bekend is. Dus dat kunnen we vergeten.
Dit gaat nog over vorig jaar. Toen was Aran zonder overdrijven echt ziekelijk zuur en venijnig bezig. ELKE DAG keihard afzeiken. Zelfs degenen die het lied en/of zang van M&D ook slecht vonden hier (en dat waren er best nogal wat) vonden het heel overdreven en zielig worden. En zeggen dat een inzending niet best is mag natuurlijk ook hij, maar als ze dan bv wel goed zongen in de live semi begon hij wel weer over dat Duncan eruit zag alsof hij aan de drugs zag. Ofzo. Elke dag hakken hakken hakken. Op de persoon. Dit was niet eens alleen zuur, het was een wandelijke augurk in een jas van azijn.quote:Op maandag 11 december 2023 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jemig, 20 keer Aran is zuur wordt ook wel vervelend om te lezen. Kom op, half NL snapt deze polonaise muziek niet, mag toch?
@Ama had in het vorige deel een poll gemaakt. Wij denken er anders over.quote:Op maandag 11 december 2023 19:10 schreef summer52 het volgende:
Ik heb nog een leuke discussie gehad vandaag op insta. Ik noemde het een junior eurovision nummer en toen zei iemand dat het niet voor kinderen was want zijn broer van 21 jaar zelfs wel eens kijkt. En hij was er zeker van dat overal in Europa dit zoveel gestreamd zou wordenquote:Op maandag 11 december 2023 19:17 schreef NailQueen het volgende:
Hebben de jongere fans van de bankzitters zich nog laten horen?
quote:
GA JE MOND SPOELEN TWAN.quote:Ik denk dat ook heel veel mensen straks niet meer precies weten wat Finland vorig jaar deed.
Die zijn boos op tiktok en zijn echt te dom om te poepen om te beseffen dat de bankzitters nooit serieus kans hebben gemaakt en wellicht nooit iets hebben ingestuurd.quote:Op maandag 11 december 2023 19:17 schreef NailQueen het volgende:
Hebben de jongere fans van de bankzitters zich nog laten horen?
We weten hoe dit met onze Finse vriend is gegaan maar die had ook gewoon dikke pech met Loreen als tegenstander.quote:Op maandag 11 december 2023 19:37 schreef GeorgeM het volgende:
Hij gaat ook winnen zegt-ie. Staat al op papiertjes die hij aan de muur hangen
Als de avondspits nog had bestaan dan was een nummer van Joost zeker een steunplaat geweest.quote:
Ik wilde dat net typen en nu hoor ik diezelfde positieve mensen over Joost daar Käärijä afzeiken als clownesk. Nah. (Behalve Emma). Daar ging m'n lieve gevoel over Frits meteen weer uit het raam.quote:
Thanks for Madonna autotunequote:Op maandag 11 december 2023 19:50 schreef NailQueen het volgende:
Omdat Emma een keer spokeperson is geweest moet ze aanschuiven bij elk talkshow
Ik vond dit ook zo raar, hebben ze het met allerhande mensen aan tafel over de keuze en mag Jacqueline alleen zingen.quote:Op maandag 11 december 2023 19:55 schreef blackswangreen het volgende:
Sophie: waarom zou de commissie voor Joost gekozen hebben? Geen idee!
Blijken ze gewoon een commissielid in de studio te hebben. Zouden ze dat nou echt niet geweten hebben?
Ja maar ik ben ook een boomer, maar naar Boulevard kijk ik alleen als er iets over het ESf wordt gezegd en Suzan en Freek? nou ik zou geen titel van een liedje weten. Dus toch nog maar even goed in mijn paspoort kijken.quote:Op maandag 11 december 2023 19:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er kijken vooral Bomers met Suzan en Freek muzieksmaak naar Rtl boulevard
Jij bent een jong van geest Boomerquote:Op maandag 11 december 2023 20:00 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook een boomer, maar naar Boulevard kijk ik alleen als er iets over het ESf wordt gezegd en Suzan en Freek? nou ik zou geen titel van een liedje weten. Dus toch nog maar even goed in mijn paspoort kijken.
Lief van je!quote:Op maandag 11 december 2023 20:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij bent een jong van geest Boomer![]()
Jij snapt ESF en de keuzes die gemaakt worden
De enige aanwezige die er echt iets van weet interview je nietquote:Op maandag 11 december 2023 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond dit ook zo raar, hebben ze het met allerhande mensen aan tafel over de keuze en mag Jacqueline alleen zingen.
Het niveau van Nederlandse talkshows..
Kijk over een paar maanden wel weer. Vind het voor nu wel weer goed. Ik houd het wel bij lezen 😬quote:Op maandag 11 december 2023 18:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Elke mening is hier welkom. Dat users over en weer scherp op dingen reageren is ook niet nieuw. Je moet natuurlijk zelf weten of je hier wil blijven komen, maar in de basis is iedereen welkom, dus jij ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |