Dat is wel een voordeel van de keuze voor Joostquote:Op maandag 11 december 2023 08:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ben benieuwd naar de zure reactie vanavond van Aran Bade bij RTL Boulevard, want die zat Numidia hype train
Heeft 0 invloed gehad. Zei die ene gast bij 3FM.quote:Op maandag 11 december 2023 08:48 schreef NailQueen het volgende:
Hoe zat het nou met zijn grote zelfpromotie? Heeft de commissie dat gewoon geaccepteerd?
Pas in maart.quote:Op maandag 11 december 2023 08:52 schreef Cee het volgende:
Alle mensen hier die het nummer al gehoord hebben, hoe klinkt het?
Zo gaat het ieder jaar toch? Waarom je er nog steeds druk om maken?quote:Op maandag 11 december 2023 08:52 schreef Cee het volgende:
Als het aan het volk had gelegen waren Suzan en Freek gekozenquote:Op maandag 11 december 2023 08:18 schreef Zigsky het volgende:
De Gerda's met hun "Wie?" en "Waarom heeft het volk hier niets in te zeggen?"![]()
.
Twan had het over een potentiële hit in Europa.quote:Op maandag 11 december 2023 08:52 schreef Cee het volgende:
Dit. Love Cha Cha Cha... Maar had hier over 5 jaar meegekomen.quote:Op maandag 11 december 2023 08:39 schreef superniger het volgende:
Joost heeft een hoog 'cha cha cha' gehalte. En dat vind ik niet positief.
ik maak me niet druk maar ik lees een heleboel mensen hier zeggen dat we nul punten halen en floppen dus ze zullen vast het nummer al gehoord hebben. Vandaar.quote:Op maandag 11 december 2023 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo gaat het ieder jaar toch? Waarom je er nog steeds druk om maken?
Volgens Aran denkt Twan dat het een potentiële hit is in heel Europa.quote:Op maandag 11 december 2023 08:49 schreef GeorgeM het volgende:
Aran zodadelijk bij Jan-Willem en Jeroen.
Maar wij, gewone stervelingen, horen het pas in maart?quote:Op maandag 11 december 2023 08:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Twan had het over een potentiële hit in Europa.
quote:
Klopt *gruwel*quote:Op maandag 11 december 2023 08:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als het aan het volk had gelegen waren Suzan en Freek gekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |