Die reacties op Instagram allemaal over ‘het volk’.quote:Op maandag 11 december 2023 08:18 schreef Zigsky het volgende:
De Gerda's met hun "Wie?" en "Waarom heeft het volk hier niets in te zeggen?"![]()
.
Ik denk eerder alleen Joost. Joost Klein kan ook nog, want zo moeilijk is die achternaam niet ongeveer juist uit te sprekenquote:Op maandag 11 december 2023 08:19 schreef TLC het volgende:
Tijdens het ESF wordt ie vast Joost Little genoemd
Heb net, voor mijn commentaar, even gekeken wie Joost Klein is en wat hij uitbrengt.quote:Op maandag 11 december 2023 08:15 schreef Cirilico het volgende:
[..]
We kennen het nummer nog niet eens. Op insta ook al de vaste zeikers aanwezig.
Lil' Jo-Jo-Joost, is dat misschien wat…?quote:Op maandag 11 december 2023 08:19 schreef TLC het volgende:
Tijdens het ESF wordt ie vast Joost Little genoemd
Hij zal gewoon blij zijn geweest denk ik?quote:Op maandag 11 december 2023 08:23 schreef GeorgeM het volgende:
Ik zou er als Commissie niet blij mee zijn dat hij het overal al rondgeblaat heeft. Ook al wist hij toen zelf misschien nog niet eens dat hij uitgekozen was.
Beetje ala Douwe Bob in 2016 met zijn pop-up caféquote:Op maandag 11 december 2023 08:25 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Hij zal gewoon blij zijn geweest denk ik?
Leuk wel zo’n kandidaat die super graag wil gaan toch.
Iedereen kan Calvin Klein uitspreken, maar Joost wordt wat moeilijker.quote:Op maandag 11 december 2023 08:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk eerder alleen Joost. Joost Klein kan ook nog, want zo moeilijk is die achternaam niet ongeveer juist uit te spreken
Ik vind het afschuwelijkquote:Op maandag 11 december 2023 08:25 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Hij zal gewoon blij zijn geweest denk ik?
Leuk wel zo’n kandidaat die super graag wil gaan toch.
quote:Op maandag 11 december 2023 08:27 schreef bianconeri het volgende:
ESF is sowieso al nooit serieus te nemen, laat staan met zo'n kansloos figuur hahahahaha.
ESF wordt weer cringe ten top.
Denk dat een NSF met 100 procent televote Joost juist makkelijk had gewonnenquote:Op maandag 11 december 2023 08:18 schreef Zigsky het volgende:
De Gerda's met hun "Wie?" en "Waarom heeft het volk hier niets in te zeggen?"![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |