De laatste keer dat ik checkte stonden "we" 12e, nu 11e. Maar het is wachten op het lied.quote:
Zoals gewoonlijkquote:Op maandag 11 december 2023 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liedje wordt bekend in maart wordt zojuist beweerd
Hef 3fm op.quote:Die open sollicitatie leidde tot een petitie van radiozender NPO 3FM om Klein naar het songfestival te krijgen. Tienduizenden mensen ondertekenden die.
Met een Numidia erbij?quote:Op maandag 11 december 2023 08:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat een NSF met 100 procent televote Joost juist makkelijk had gewonnen
Ja die had in de televote van Numidia gewonnen zelfs met beste zangers hype.quote:Op maandag 11 december 2023 08:34 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Met een Numidia erbij?
Het geklaag is wel heel erg nu
Ik heb paar maanden terug ook ene keer wat fragmenten gekeken en ik vond maar één nummer leuk toen, maar ik wacht rustig af.quote:Op maandag 11 december 2023 08:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb net, voor mijn commentaar, even gekeken wie Joost Klein is en wat hij uitbrengt.
Als zijn bijdrage aan het ESF ongeveer in dezelfde lijn ligt, dan handhaaf ik mijn mening.
Als het straks anders blijkt te zijn, dan zal ik me weer melden en mijn herziene mening bekend maken…
Dat is wel een voordeel van de keuze voor Joostquote:Op maandag 11 december 2023 08:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ben benieuwd naar de zure reactie vanavond van Aran Bade bij RTL Boulevard, want die zat Numidia hype train
Heeft 0 invloed gehad. Zei die ene gast bij 3FM.quote:Op maandag 11 december 2023 08:48 schreef NailQueen het volgende:
Hoe zat het nou met zijn grote zelfpromotie? Heeft de commissie dat gewoon geaccepteerd?
Pas in maart.quote:Op maandag 11 december 2023 08:52 schreef Cee het volgende:
Alle mensen hier die het nummer al gehoord hebben, hoe klinkt het?
Zo gaat het ieder jaar toch? Waarom je er nog steeds druk om maken?quote:Op maandag 11 december 2023 08:52 schreef Cee het volgende:
Als het aan het volk had gelegen waren Suzan en Freek gekozenquote:Op maandag 11 december 2023 08:18 schreef Zigsky het volgende:
De Gerda's met hun "Wie?" en "Waarom heeft het volk hier niets in te zeggen?"![]()
.
Twan had het over een potentiële hit in Europa.quote:Op maandag 11 december 2023 08:52 schreef Cee het volgende:
Dit. Love Cha Cha Cha... Maar had hier over 5 jaar meegekomen.quote:Op maandag 11 december 2023 08:39 schreef superniger het volgende:
Joost heeft een hoog 'cha cha cha' gehalte. En dat vind ik niet positief.
ik maak me niet druk maar ik lees een heleboel mensen hier zeggen dat we nul punten halen en floppen dus ze zullen vast het nummer al gehoord hebben. Vandaar.quote:Op maandag 11 december 2023 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo gaat het ieder jaar toch? Waarom je er nog steeds druk om maken?
Volgens Aran denkt Twan dat het een potentiële hit is in heel Europa.quote:Op maandag 11 december 2023 08:49 schreef GeorgeM het volgende:
Aran zodadelijk bij Jan-Willem en Jeroen.
Maar wij, gewone stervelingen, horen het pas in maart?quote:Op maandag 11 december 2023 08:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Twan had het over een potentiële hit in Europa.
quote:
Klopt *gruwel*quote:Op maandag 11 december 2023 08:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als het aan het volk had gelegen waren Suzan en Freek gekozen
quote:Op maandag 11 december 2023 09:06 schreef Mandy040986 het volgende:
Het wordt een feestje. En de voorpret is met Joost een stuk leuker dan met Mia en Dion en hun uiteenlopende agenda’s.
De gruwelquote:Op maandag 11 december 2023 08:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als het aan het volk had gelegen waren Suzan en Freek gekozen
Ik denk niet dat ze echt ‘gezwicht’ zijn voor de druk, en dat ze wel oprecht denken dat dit de inzending met de meeste potentie is. Maar (en uiteraard in afwachting van het nummer) krijg ik wel ergens zo’n gevoel van een pupillenteam, waar de trainer roept dat ze niet te veel moeten pingelen, maar ook eens op doel moeten schieten. En dat ze dan als reactie al vanaf de middenlijn op doel schoppen.quote:Op maandag 11 december 2023 09:20 schreef Greys het volgende:
Niks tegen Joost zelf, lijkt me een sympathieke gast, maar heb wel wat vragen over dit hele proces. Maar prima om een jaartje lachen gieren brullen te hebben. M'n angst dat de buitenlanders straks voornamelijk roepen 'ah leuk, wéér een Käärijä' blijft vanaf het begin. Maar ik laat me wel verrassen.
De vragen over dit hele proces blijven wel. Voelt alsof de commissie is gezwicht voor het gedram en wie de meeste jonkies achter zich kon krijgen. En dat ze daar dan weer even van af zijn. Zeg niet dat het zo is he, zo vóelt het nu even.
En voelt ook alsof hij dit al maanden wist en de rest voor spek en bonen meedeed. Dat zal vast niet zo zijn maar door hoe hij deed voelt het zo, zal vast niemand me kwalijk nemen.
In dit geval had ik wel graag het lied meteen ook gehad om al die vragen weg te nemen als het idd zo'n tophit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |