Dat is wel heel diep in de grondquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:43 schreef maily het volgende:
1 el = +/- 70 cm
De gemiddelde maat van een onderarm @:aloa
Dat denk ik ook jaquote:Op zaterdag 9 december 2023 12:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die film zou tegenwoordig ook cancelled worden
Rotterdanquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
Goh, rotterdan is zo corrupt als de tering, wat een verrassing
https://www.nrc.nl/nieuws(...)utm_term=share-modal
Nog niet weggeregendquote:
Kerst is al geweest he, heb je zo vast geslapen?quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog niet weggeregendMan o man het komt hier met bakken de lucht uit. Zit al vanaf 15 uur met de lampen aan omdat het zo donker is.
Het is echt weer de donkere dagen voor Kerst
O dan heb ik zeker vast geslapen, gelukkig die hele happening gemistquote:Op zaterdag 9 december 2023 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kerst is al geweest he, heb je zo vast geslapen?
Tijdje dan wel hoor.quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb ik zeker vast geslapen, gelukkig die hele happening gemist
Dat hou je altijd tere zieltjesquote:Op zaterdag 9 december 2023 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijdje dan wel hoor.
Kerst was vorig jaar, en kan dit jaar echt niet meer. Er zijn wel 1 of 2 tere zieltjes die er niet tegen kunnen
Heeft de partij bijna volledig weggevaagd, misschien wel tijd dat ze gaat ja ......quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hou je altijd tere zieltjes
Lees net dat Lilian Marijnessen (SP)per direct aftreed
Bijna alles wordt weggevaagd daar in Den Haagquote:Op zaterdag 9 december 2023 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft de partij bijna volledig weggevaagd, misschien wel tijd dat ze gaat ja ......
Nou ja, het kwaad juist nietquote:Op zaterdag 9 december 2023 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna alles wordt weggevaagd daar in Den Haag
Man3 jaquote:Op zaterdag 9 december 2023 17:03 schreef chufi het volgende:
Gaat weer lekker met het schaatsteam ....
Kan echt niet hoor. Roeien is ook wat meer een teamsport maar daar leren alle beginners dit soort dingen vanaf dag1quote:
Dragen jullie ook enkeltransponders ?quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan echt niet hoor. Roeien is ook wat meer een teamsport maar daar leren alle beginners dit soort dingen vanaf dag1
Dat niet maar er is een vast aantal onderdelen (boegballetje, hielstrings, boegnummer etc) die in orde moeten zijn en altijd gedubbel checkt wordenquote:Op zaterdag 9 december 2023 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dragen jullie ook enkeltransponders ?
Anders mogen ze hun cel niet verlaten?quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dragen jullie ook enkeltransponders ?
Heeft de boot geen transponder?quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat niet maar er is een vast aantal onderdelen (boegballetje, hielstrings, boegnummer etc) die in orde moeten zijn en altijd gedubbel checkt worden
Op wereldbekers wel. Maar dan komt er bij het naar het vlot dragen iemand van de organisatie langs die die bevestigdquote:
Kijk zo is het nooit de sporters schuldquote:Op zaterdag 9 december 2023 17:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Op wereldbekers wel. Maar dan komt er bij het naar het vlot dragen iemand van de organisatie langs die die bevestigd
Ik keek hier ook echt wel zo naar —>quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk zo is het nooit de sporters schuld
Heeft ie nog een verklaring afgelegd .... Bij de mannen botert het ook al niet lekkerquote:Op zaterdag 9 december 2023 17:45 schreef pullup het volgende:
Prutser die Rintje. Komt ie nu achter dat iemand het moet controleren
Ik heb op haar gestemd.quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft de partij bijna volledig weggevaagd, misschien wel tijd dat ze gaat ja ......
🥳quote:
18.45 uur...quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:35 schreef pullup het volgende:
Oh begint echt nu ongeveer, dacht 8 uur of zo
Elke week dat ding checkenquote:
Toen leefde ik nog niet eensquote:
Dat heb ik allemaal op singletjes, de complete top 40 van 1965 tot ergens in de jaren 80. Uit de erfenis van mijn oudste zusje.quote:
Wat een moeite je moest doen toen...nu kan je alles zo vindenquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal op singletjes, de complete top 40 van 1965 tot ergens in de jaren 80. Uit de erfenis van mijn oudste zusje.
Dat zijn er een hele hoop volgens mij.....quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal op singletjes, de complete top 40 van 1965 tot ergens in de jaren 80. Uit de erfenis van mijn oudste zusje.
Ja hoor.quote:
oquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn er een hele hoop volgens mij.....
Hangt ervanaf wiequote:
Als ze niet beter gaan spelen wordt dat moeilijk, vind Sparta beter en gevaarlijker op het moment ........quote:
Das iets voor een liefhebber.... zonde dat het daar weg staat te rottenquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
o
Onwijs veel.
Ook nog een mooie Wurlitzer jukebox.
Staat jammer genoeg nog allemaal in de opslag op het domein van pa en ma. We kunnen het moeilijk kwijt op een appartement.
Nee hoor, het staat gewoon in huis daar. Safe en sound.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Das iets voor een liefhebber.... zonde dat het daar weg staat te rotten
OK dan doe ik maar geen bodquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, het staat gewoon in huis daar. Safe en sound.
Maar dat gaat niet weg hoor, het blijft in de familie.
Maar beter ook. Mijn andere zusje zou m'n nek afbijten.quote:
Zag net een Wurzliter staan voor 44.000 ¤ plus nog eens +/- 4000 singletjes.....quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar beter ook. Mijn andere zusje zou m'n nek afbijten.
Ik ben het niet 🥳quote:
Gaat nog best rapquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:41 schreef chufi het volgende:
Tis niet bijzonder dat voetbal, maar we staan nu al wel weer 5e
Vond het gewoon heel erg matig zelfs, om het niet slecht te hoeven noemenquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:41 schreef chufi het volgende:
Tis niet bijzonder dat voetbal, maar we staan nu al wel weer 5e
Ik kijk niet eens geconcentreerd want er is ook ander materiaal te kijkenquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vond het gewoon heel erg matig zelfs, om het niet slecht te hoeven noemen
Grote kans dat dat ook nog eens leuker wasquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens geconcentreerd want er is ook ander materiaal te kijken
Meestal wel ja.. zo zagen we @engine team verliezenquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Grote kans dat dat ook nog eens leuker was
Dat is nou echt zo'n net niet ploegquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal wel ja.. zo zagen we @:Engine team verliezen
Heb het niet over Feyenoordquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is nou echt zo'n net niet ploeg
Van manager van de maand tot kansloos eraf gaan.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ja die waren er al snel bij ...
Misschien wel een gelukje nog voor Haggie
Tis lastig , want kwa punten doen ze het redelijk wel ... maar kwa spel ..quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van manager van de maand tot kansloos eraf gaan.
En ze verliezen alle topwedstrijdenquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis lastig , want kwa punten doen ze het redelijk wel ... maar kwa spel ..
Europees sws ... Ik maak me er niet druk meer om ... dat voetbal , maar een leuke pot kijken blijft wel leuk ... Nog leuk hockey vanavond/vannacht arg-eng W volgens mij zoquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ze verliezen alle topwedstrijden
Zou kunnen dat het arg-eng is, dan W en H gok ik.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Europees sws ... Ik maak me er niet druk meer om ... dat voetbal , maar een leuke pot kijken blijft wel leuk ... Nog leuk hockey vanavond/vannacht arg-eng W volgens mij zo
ja 23 u en 1:30 .. net als andere dagen ... weet niet of ik dit moet kijkenquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou kunnen dat het arg-eng is, dan W en H gok ik.
Zapp er wel net langs .... 0-0quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
Er zal vast wat anders gekeken worden
gewoon legaal kanaalquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Zenden ze het op een beetje normale plek uit?
Morguh Engine,quote:
Hey Dotquote:
O ja dat had ik gezien. Soms vervelen mensen zich schijnbaarquote:Op zondag 10 december 2023 07:51 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot![]()
Het is weer opgeruimd. Iemand had even een paar honderd topics aangemaakt.
Ja blijkbaarquote:Op zondag 10 december 2023 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat had ik gezien. Soms vervelen mensen zich schijnbaar
Wat hebben ze er toch aan vraag ik mij af.quote:
Hey Marcquote:
O tweede pas, heb er al iets meer op en chocolande melk met slagroomquote:
Ik heb heel lang uitgeslapen vanmorgenquote:Op zondag 10 december 2023 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O tweede pas, heb er al iets meer op en chocolande melk met slagroom
Dat is het betere werkquote:Op zondag 10 december 2023 13:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb heel lang uitgeslapen vanmorgen
Boek weer een stukje verder in en te lang op de telefoon gehangen.quote:
Snel opladen danquote:Op zondag 10 december 2023 13:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Boek weer een stukje verder in en te lang op de telefoon gehangen.
Er was wel 1% batterij op het laatst
Dat was 2 uur geleden, dus dat is nu bezigquote:
Wat voor telefoon heb je?quote:Op zondag 10 december 2023 13:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was 2 uur geleden, dus dat is nu bezig
samsung, en die laad nu op via een usb poort van de pc. Gaat vrij snel als ik hem niet steeds weer pakquote:Op zondag 10 december 2023 13:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat voor telefoon heb je?
Die van mij is in een uur wel opgeladen.
S10, S20...?quote:Op zondag 10 december 2023 13:55 schreef drakin het volgende:
[..]
samsung, en die laad nu op via een usb poort van de pc. Gaat vrij snel als ik hem niet steeds weer pak
1 die nu aan de lading ligt en keihard aan het piepen isquote:
quote:Op zondag 10 december 2023 14:01 schreef drakin het volgende:
[..]
1 die nu aan de lading ligt en keihard aan het piepen is
Ik heb er zelfs 2quote:Op zondag 10 december 2023 14:04 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Ik hoor wel vaker dat mensen niet weten wat voor telefoon ze hebben.
werk en werk/privequote:
quote:Go Ahead moet plek 5 definitief aan Ajax laten door verlies tegen Go Ahead
Ik kwam gisteren deze in Spanje tegen :quote:Op zondag 10 december 2023 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
Echt sommige websites
Dan krijg je dit als titel:
[..]
quote:Última hora Sábado 12 de Diciembre
Komt amateuristisch over ja.quote:Op zondag 10 december 2023 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
Echt sommige websites
[..]
Lekker dubbel zinnigquote:Op zondag 10 december 2023 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
Echt sommige websites
[..]
Dan ben je net op tijd gestoptquote:Op zondag 10 december 2023 13:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Boek weer een stukje verder in en te lang op de telefoon gehangen.
Er was wel 1% batterij op het laatst
Jup, nu weer opgeladenquote:
Lichaamstemperatuur of sta je onder de douche?quote:
38% van zijn lichaamstemperatuur zou niet best zijnquote:Op zondag 10 december 2023 15:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Lichaamstemperatuur of sta je onder de douche?
Ik gooi hem savonds altijd aan de laderquote:
Hey Deisyyquote:Op zondag 10 december 2023 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
38% van zijn lichaamstemperatuur zou niet best zijn
Oeps ik las verkeerd, dacht gradenquote:Op zondag 10 december 2023 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
38% van zijn lichaamstemperatuur zou niet best zijn
Telefoonquote:Op zondag 10 december 2023 15:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Lichaamstemperatuur of sta je onder de douche?
jahaaa ik zag maar een deel van %quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Oprjochte Fries.quote:Op zondag 10 december 2023 16:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een echte Fries kan dat wel hebben
Stugger dan stug zijn zequote:Op zondag 10 december 2023 16:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een echte Fries kan dat wel hebben
Gelukkig maar weer, was er vocht in gekomen?quote:Op zondag 10 december 2023 17:02 schreef pullup het volgende:
Hey een dagje de laptop op de kachel heeft geholpen.Er zit weer leven i
Ja denk hetquote:Op zondag 10 december 2023 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar weer, was er vocht in gekomen?
Waar een kachel al niet goed voor kan zijnquote:Op zondag 10 december 2023 17:02 schreef pullup het volgende:
Hey een dagje de laptop op de kachel heeft geholpen.Er zit weer leven i
Yep ga ik ook doenquote:Op zondag 10 december 2023 17:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Waar een kachel al niet goed voor kan zijn![]()
Ik zal hem wel even laten checken voor de zekerheid. Natte bedrading kan gevaarlijk zijn...ook als het weer droog is.
Ach arme, het ding had het gewoon koudquote:Op zondag 10 december 2023 17:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja denk hetKreeg de tip hem open en omgekeerd over de verwarming te hangen en dat lijkt te hebben geholpen
Een wollig vogeltje om in te halenquote:Op zondag 10 december 2023 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach arme, het ding had het gewoon koud
Wat een schatjequote:Op zondag 10 december 2023 17:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Een wollig vogeltje om in te halen
[ afbeelding ]
Een baby uilquote:Op zondag 10 december 2023 17:10 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een skeetiequote:Op zondag 10 december 2023 17:10 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lol, die mag wel uit de buurt blijvenquote:
terecht jaquote:
ZIt wel llekker veel vlees aanquote:
geen last van hier hoor?quote:Op zondag 10 december 2023 17:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Een post invoeren duurt even hier. De rest gaat goed.
Ja dan zit je minder op elkaarquote:Op zondag 10 december 2023 18:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed blijven zitten...
Aloa.quote:
150 miljoen jaar oud....toen bestond FOK! nog niet.quote:Op zondag 10 december 2023 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ze hebben de restanten van een 40+er gevonden in Engeland
Wie wordt er hier vermist?
quote:
Hey Badeendjequote:
Maar die 40+er wel, heeft het lang volgehoudenquote:Op zondag 10 december 2023 18:03 schreef aloa het volgende:
[..]
150 miljoen jaar oud....toen bestond FOK! nog niet.
Pics?quote:Op zondag 10 december 2023 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar die 40+er wel, heeft het lang volgehouden
Ben op mijn knie gevallen en nu ben ik zielig.quote:
Kun je niet meer watertrappelenquote:Op zondag 10 december 2023 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben op mijn knie gevallen en nu ben ik zielig.
Misschien helpt het als jij er een kusje op geeft.quote:
Superbeurseendjequote:Op zondag 10 december 2023 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:
A gossie lieffie tochquote:Op zondag 10 december 2023 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ging het er gisteravond zo wild aan toe?quote:Op zondag 10 december 2023 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mensen die dit soort plaatjes maken of plaatsen (op een forum) dragen bij aan domme haatquote:
Hoezo?quote:Op zondag 10 december 2023 19:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mensen die dit soort plaatjes maken of plaatsen (op een forum) dragen bij aan domme haat
Die domme tegenstelling met die sneue plaatjes. Houd je niet v de domme, jong.quote:
Kan allemaalquote:Op zondag 10 december 2023 19:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Of was het nou Quarqeendje of Superbadtaartje?
quote:Op zondag 10 december 2023 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien helpt het als jij er een kusje op geeft.
De waarheid mag gezegd worden.quote:Op zondag 10 december 2023 19:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die domme tegenstelling met die sneue plaatjes. Houd je niet v de domme, jong.
Alsof het joodse gedeelte dat daar woont geen haatvolle laag in de bevolking heeft. Of de joodse politici hand in hand lopen met Palestijnse baby's.
Kinderlijk gedoe v je. Figuren zoals jij zijn voor mij een reden om niet in NWS te komen. Heeft geen zin om met die dildo's in gesprek te gaan.
Ga daar lekker extremistische plaatjes lopen plakken ipv in dit liefdevolle topick![]()
Dank je, het gaat gelijk stukken beter.quote:
quote:Op zondag 10 december 2023 19:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Of was het nou Quarqeendje of Superbadtaartje?
Jij hebt nog een avatar nodig.quote:
Probeer dat dan te doen zonder die idiote en vooral ongenuanceerde tegenstellingen in de vorm v plaatjes te weergeven.quote:Op zondag 10 december 2023 19:43 schreef aloa het volgende:
[..]
De waarheid mag gezegd worden.
Sowieso haat ik extremen....en Hamas is daar het extreme voorbeeld van.
Dat maak ikzelf wel uit.quote:Op zondag 10 december 2023 19:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Probeer dat dan te doen zonder die idiote en vooral ongenuanceerde tegenstellingen in de vorm v plaatjes te weergeven.
Of ga vragen of je bij de Telegraaf plaatjes mag plakken. Of bij ome Geert, ook al zo'n genuanceerd denker als het over dit conflict gaat.
Waarmeequote:
Dat was gewoon een goor plaatje, bijna nog simpeler dan die je laatst plaatste.quote:Op zondag 10 december 2023 20:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat maak ikzelf wel uit.![]()
Ik ga top2000 quiz kijken.
Goed hoorquote:
Met een stokkiequote:
Hoe laat beginnen ze? En zijn het de dames of heren?quote:
dames 23uurquote:Op zondag 10 december 2023 22:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe laat beginnen ze? En zijn het de dames of heren?
Weer niet op een normale zender zekerquote:
als jij het al niet weet ... zoek in Britanniaquote:Op zondag 10 december 2023 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weer niet op een normale zender zeker
Doet je lappie het weerquote:
Dagje open op de verwarming heeft zowaar geholpenquote:
Niet weer hequote:Op maandag 11 december 2023 07:43 schreef Prisha het volgende:
Tevens: Good meurning![]()
Wat een pokkeweer
Had je er een glas bier op laten vallen of zoquote:Op maandag 11 december 2023 07:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Dagje open op de verwarming heeft zowaar geholpen
woei regen het houdt niet opquote:Op maandag 11 december 2023 07:46 schreef oma-Nijn het volgende:
#vogeltjesinhaalslag![]()
![]()
Goedemorgen allemaal. Wat een woei.
Ik hoef gelukkig niet naar buiten. Kerstkaarten schrijven... Een stuk of 80quote:
Geen heel glas bierquote:Op maandag 11 december 2023 08:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Had je er een glas bier op laten vallen of zo
80? Holy shit mens. Je gaat een kromme klauw krijgenquote:Op maandag 11 december 2023 08:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet naar buiten. Kerstkaarten schrijven... Een stuk of 80
tssskquote:
Had je Jopen?quote:
Past mijn glas Baileys mooi in danquote:Op maandag 11 december 2023 08:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
80? Holy shit mens. Je gaat een kromme klauw krijgen
Zoveelquote:Op maandag 11 december 2023 08:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet naar buiten. Kerstkaarten schrijven... Een stuk of 80
Nee dat had het moederbord wel weggevreten danquote:
quote:Op maandag 11 december 2023 08:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat had het moederbord wel weggevreten dan
Quequote:Op maandag 11 december 2023 08:10 schreef Prisha het volgende:
Wie da freaking frack is Joost Klein nou weer dan
quote:
Ik ben wat dat betreft ouderwets. Ik vind het zelf ook leuk als ik ze krijgquote:
quote:Op maandag 11 december 2023 08:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat had het moederbord wel weggevreten dan
Het wordt met het jaar minder idd. De naaste familie krijgt een kaartje en de rest via internet.quote:Op maandag 11 december 2023 08:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft ouderwets. Ik vind het zelf ook leuk als ik ze krijgen ruim de helft zijn zakelijke.
Veel sturen app of op vleesboek, of niets meer
Klopt, scheelt je wel een hoop geld aan postzegels als je het op die manier doetquote:Op maandag 11 december 2023 08:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft ouderwets. Ik vind het zelf ook leuk als ik ze krijgen ruim de helft zijn zakelijke.
Veel sturen app of op vleesboek, of niets meer
Jaaa, vogeltjes!quote:Op maandag 11 december 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
Ze zijn er weer de vogelsEn extra veel deze morgen.
Ken ik niet, en dat wil ik zo houden.quote:Op maandag 11 december 2023 08:10 schreef Prisha het volgende:
Wie da freaking frack is Joost Klein nou weer dan
Morguh Domivoorquote:
Dat is waar. Bijna ¤ 100,- aan postzegels. Wel zakelijk gekocht. Dus dat scheelt de btw.quote:Op maandag 11 december 2023 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, scheelt je wel een hoop geld aan postzegels als je het op die manier doet
Ik hoor hem net op het nieuws.quote:Op maandag 11 december 2023 08:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ken ik niet, en dat wil ik zo houden.
Ja dat is toch niet meer leuk hoe duur die dingen zijn geworden. Wel een voordeel dat het zakelijk is, dan is het nog wel een beetje te doen.quote:Op maandag 11 december 2023 08:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is waar. Bijna ¤ 100,- aan postzegels. Wel zakelijk gekocht. Dus dat scheelt de btw.
Oh jeequote:Op maandag 11 december 2023 08:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik hoor hem net op het nieuws.
Ik hoef niet te kijken, wat een verschutting wordt dat weer
Het scheelt 20 euro, dus het blijft wel veel. Maar ja.quote:Op maandag 11 december 2023 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is toch niet meer leuk hoe duur die dingen zijn geworden. Wel een voordeel dat het zakelijk is, dan is het nog wel een beetje te doen.
Hoe was de meet?
Ach, er zijn wel meer landen die met bagger aankomen.quote:Op maandag 11 december 2023 08:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik hoor hem net op het nieuws.
Ik hoef niet te kijken, wat een verschutting wordt dat weer
Ik vind het baggermuziek, maar misschien vind jij het wel mooi. Geen ABBA in ieder gevalquote:Op maandag 11 december 2023 08:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jee![]()
Nu ben ik toch nieuwsgierig geworden
Dat is waarquote:Op maandag 11 december 2023 08:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ach, er zijn wel meer landen die met bagger aankomen.
Jij vond Opeth ook baggerquote:Op maandag 11 december 2023 08:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind het baggermuziek, maar misschien vind jij het wel mooi. Geen ABBA in ieder geval
Ik zit op mn werk, kan niet luisteren. Het positieve is dat het geen trieste singer songwriter janklied wordt waar Nederland ondertussen om bekend staat.quote:
Nou...quote:Op maandag 11 december 2023 08:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zit op mn werk, kan niet luisteren. Het positieve is dat het geen trieste singer songwriter janklied wordt waar Nederland ondertussen om bekend staat.
wut? Wel een trieste zeik nummer??? Say it ain't soquote:Op maandag 11 december 2023 08:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou...![]()
Het was min of meer gesproken maar die omschrijving van je komt dichter in de buurt dan rapper eigenlijk. Tenminste dat nr dat als eerste aanklikte
quote:
Luister er maar later naarquote:Op maandag 11 december 2023 08:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
wut? Wel een trieste zeik nummer??? Say it ain't so
Nu pakte ik wel het meest ontoegankelijke lied die ze hebben. De rest is wel heel andersquote:
Ik wil niet meerquote:
O dat is zeker leuk. Onverwachte gasten zijn altijd leukquote:Op maandag 11 december 2023 08:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het scheelt 20 euro, dus het blijft wel veel. Maar ja.
Die was super gezellig. Leuk dat gg onverwacht kwam en dat QWARQTAARTJE als nieuweling kwam.
zekers! Jij ook van je wereldreis door nederland?quote:Op maandag 11 december 2023 08:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh.Al bijgekomen van het weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |