Ik kijk niet eens geconcentreerd want er is ook ander materiaal te kijkenquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vond het gewoon heel erg matig zelfs, om het niet slecht te hoeven noemen
Grote kans dat dat ook nog eens leuker wasquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens geconcentreerd want er is ook ander materiaal te kijken
Meestal wel ja.. zo zagen we @engine team verliezenquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Grote kans dat dat ook nog eens leuker was
Dat is nou echt zo'n net niet ploegquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal wel ja.. zo zagen we @:Engine team verliezen
Heb het niet over Feyenoordquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is nou echt zo'n net niet ploeg
Nee, over Aston Villaquote:
Van manager van de maand tot kansloos eraf gaan.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ja die waren er al snel bij ...
Misschien wel een gelukje nog voor Haggie
Tis lastig , want kwa punten doen ze het redelijk wel ... maar kwa spel ..quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van manager van de maand tot kansloos eraf gaan.
En ze verliezen alle topwedstrijdenquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis lastig , want kwa punten doen ze het redelijk wel ... maar kwa spel ..
Europees sws ... Ik maak me er niet druk meer om ... dat voetbal , maar een leuke pot kijken blijft wel leuk ... Nog leuk hockey vanavond/vannacht arg-eng W volgens mij zoquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ze verliezen alle topwedstrijden
Zou kunnen dat het arg-eng is, dan W en H gok ik.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Europees sws ... Ik maak me er niet druk meer om ... dat voetbal , maar een leuke pot kijken blijft wel leuk ... Nog leuk hockey vanavond/vannacht arg-eng W volgens mij zo
ja 23 u en 1:30 .. net als andere dagen ... weet niet of ik dit moet kijkenquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou kunnen dat het arg-eng is, dan W en H gok ik.
Zapp er wel net langs .... 0-0quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
Er zal vast wat anders gekeken worden
gewoon legaal kanaalquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Zenden ze het op een beetje normale plek uit?
Morguh Engine,quote:
Hey Dotquote:
O ja dat had ik gezien. Soms vervelen mensen zich schijnbaarquote:Op zondag 10 december 2023 07:51 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot![]()
Het is weer opgeruimd. Iemand had even een paar honderd topics aangemaakt.
Ja blijkbaarquote:Op zondag 10 december 2023 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat had ik gezien. Soms vervelen mensen zich schijnbaar
Wat hebben ze er toch aan vraag ik mij af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |