Hey Marcquote:
O tweede pas, heb er al iets meer op en chocolande melk met slagroomquote:
Ik heb heel lang uitgeslapen vanmorgenquote:Op zondag 10 december 2023 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O tweede pas, heb er al iets meer op en chocolande melk met slagroom
Dat is het betere werkquote:Op zondag 10 december 2023 13:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb heel lang uitgeslapen vanmorgen
Boek weer een stukje verder in en te lang op de telefoon gehangen.quote:
Snel opladen danquote:Op zondag 10 december 2023 13:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Boek weer een stukje verder in en te lang op de telefoon gehangen.
Er was wel 1% batterij op het laatst
Dat was 2 uur geleden, dus dat is nu bezigquote:
Wat voor telefoon heb je?quote:Op zondag 10 december 2023 13:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was 2 uur geleden, dus dat is nu bezig
samsung, en die laad nu op via een usb poort van de pc. Gaat vrij snel als ik hem niet steeds weer pakquote:Op zondag 10 december 2023 13:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat voor telefoon heb je?
Die van mij is in een uur wel opgeladen.
S10, S20...?quote:Op zondag 10 december 2023 13:55 schreef drakin het volgende:
[..]
samsung, en die laad nu op via een usb poort van de pc. Gaat vrij snel als ik hem niet steeds weer pak
1 die nu aan de lading ligt en keihard aan het piepen isquote:
quote:Op zondag 10 december 2023 14:01 schreef drakin het volgende:
[..]
1 die nu aan de lading ligt en keihard aan het piepen is
Ik heb er zelfs 2quote:Op zondag 10 december 2023 14:04 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Ik hoor wel vaker dat mensen niet weten wat voor telefoon ze hebben.
werk en werk/privequote:
quote:Go Ahead moet plek 5 definitief aan Ajax laten door verlies tegen Go Ahead
Ik kwam gisteren deze in Spanje tegen :quote:Op zondag 10 december 2023 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
Echt sommige websites
Dan krijg je dit als titel:
[..]
quote:Última hora Sábado 12 de Diciembre
Komt amateuristisch over ja.quote:Op zondag 10 december 2023 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
Echt sommige websites
[..]
Lekker dubbel zinnigquote:Op zondag 10 december 2023 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
Echt sommige websites
[..]
Dan ben je net op tijd gestoptquote:Op zondag 10 december 2023 13:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Boek weer een stukje verder in en te lang op de telefoon gehangen.
Er was wel 1% batterij op het laatst
Jup, nu weer opgeladenquote:
Lichaamstemperatuur of sta je onder de douche?quote:
38% van zijn lichaamstemperatuur zou niet best zijnquote:Op zondag 10 december 2023 15:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Lichaamstemperatuur of sta je onder de douche?
Ik gooi hem savonds altijd aan de laderquote:
Hey Deisyyquote:Op zondag 10 december 2023 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
38% van zijn lichaamstemperatuur zou niet best zijn
Oeps ik las verkeerd, dacht gradenquote:Op zondag 10 december 2023 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
38% van zijn lichaamstemperatuur zou niet best zijn
Telefoonquote:Op zondag 10 december 2023 15:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Lichaamstemperatuur of sta je onder de douche?
jahaaa ik zag maar een deel van %quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Oprjochte Fries.quote:Op zondag 10 december 2023 16:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een echte Fries kan dat wel hebben
Stugger dan stug zijn zequote:Op zondag 10 december 2023 16:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een echte Fries kan dat wel hebben
Gelukkig maar weer, was er vocht in gekomen?quote:Op zondag 10 december 2023 17:02 schreef pullup het volgende:
Hey een dagje de laptop op de kachel heeft geholpen.Er zit weer leven i
Ja denk hetquote:Op zondag 10 december 2023 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar weer, was er vocht in gekomen?
Waar een kachel al niet goed voor kan zijnquote:Op zondag 10 december 2023 17:02 schreef pullup het volgende:
Hey een dagje de laptop op de kachel heeft geholpen.Er zit weer leven i
Yep ga ik ook doenquote:Op zondag 10 december 2023 17:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Waar een kachel al niet goed voor kan zijn![]()
Ik zal hem wel even laten checken voor de zekerheid. Natte bedrading kan gevaarlijk zijn...ook als het weer droog is.
Ach arme, het ding had het gewoon koudquote:Op zondag 10 december 2023 17:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja denk hetKreeg de tip hem open en omgekeerd over de verwarming te hangen en dat lijkt te hebben geholpen
Een wollig vogeltje om in te halenquote:Op zondag 10 december 2023 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach arme, het ding had het gewoon koud
Wat een schatjequote:Op zondag 10 december 2023 17:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Een wollig vogeltje om in te halen
[ afbeelding ]
Een baby uilquote:Op zondag 10 december 2023 17:10 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een skeetiequote:Op zondag 10 december 2023 17:10 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lol, die mag wel uit de buurt blijvenquote:
terecht jaquote:
ZIt wel llekker veel vlees aanquote:
geen last van hier hoor?quote:Op zondag 10 december 2023 17:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Een post invoeren duurt even hier. De rest gaat goed.
Ja dan zit je minder op elkaarquote:Op zondag 10 december 2023 18:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed blijven zitten...
Aloa.quote:
150 miljoen jaar oud....toen bestond FOK! nog niet.quote:Op zondag 10 december 2023 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ze hebben de restanten van een 40+er gevonden in Engeland
Wie wordt er hier vermist?
quote:
Hey Badeendjequote:
Maar die 40+er wel, heeft het lang volgehoudenquote:Op zondag 10 december 2023 18:03 schreef aloa het volgende:
[..]
150 miljoen jaar oud....toen bestond FOK! nog niet.
Pics?quote:Op zondag 10 december 2023 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar die 40+er wel, heeft het lang volgehouden
quote:
Ben op mijn knie gevallen en nu ben ik zielig.quote:
Kun je niet meer watertrappelenquote:Op zondag 10 december 2023 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben op mijn knie gevallen en nu ben ik zielig.
Misschien helpt het als jij er een kusje op geeft.quote:
Superbeurseendjequote:Op zondag 10 december 2023 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben op mijn knie gevallen en nu ben ik zielig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |